Danski viking: kako biti prvi pri spletni prodaji

Stefan Jørgensen, ustanovitelj in direktor startupa Itembase, ki deluje na področju spletne prodaje in podpornih storitev, bo svoje izkušnje delil na letošnjem, že četrtem dogodku Spletni trgovec leta.
Danski viking: kako biti prvi pri spletni prodaji

Stefan Jørgensen meni, da so slovenski startupi v prednosti (Vir slike: arhiv organizatorja).

Danski viking, kot Stefan Jørgensen rad sebe šaljivo poimenuje, je idejo za Itembase zasnoval po tem, ko je opazil, da je po-nakupna faza danes precej nestrukturirana in kaotična. Današnji potrošnik namreč veliko nakupuje, pri nakupovanju pa je precej neorganiziran. Ne shranjuje računov in ne pozna vrednosti stvari v svojem stanovanju. Njegov odgovor na to je bil Itembase, startup, v katerem je združil svoje izkušnje iz preteklih podjetij.

Kaj dela Itembase? Poskrbi za pregleden seznam vseh nakupov in shranjuje vse pomembne podatke o nakupu, s čimer potrošniku v vsakem trenutku daje dostop do informacij, kot so računi, garancije in navodila, ponuja pa tudi avtomatiziran postopek prodaje, na primer prek eBaya. Uporabniku ni potrebno vseh podatkov vnašati ročno.

Če ne boste poizkusili, ne boste osvojili potrebnih znanj

Če se podajate na podjetniško pot, ki je prepletena s spletno prodajo, Jørgensen svetuje, da se posla lotite počasi. »Večina ljudi predolgo razmišlja in odlaša z začetkom. Če ne boste začeli, ne boste nikoli dobili izkušenj oziroma znanja, kako stvari stojijo. Težko je predvideti rešitve za nekaj, kar še niste poskusili,« nam je zaupal Jørgensen, ki se bo v sklopu projekta Spletni trgovec leta predstavil na konferenci sMind s predavanjem na temo Conquering ecommerce.

Ljudje prehitro iščejo izgovore, zakaj projekt ne bo zaživel

Poudarja, da je pomembna evaluacija vsega, kar ste osvojili. Najpomembnejši del tega pa je, da uporabite pri tem razum, čustva pa postavite na stran. »Ljudje pogosto uporabijo razum pri iskanju izgovorov za končanje še preden dejansko začnejo (projekt ne bo zaživel zaradi tega in onega) in ko začnejo presojati prek čustev namesto prek razuma. To morate delati v obratni smeri. Uporabite čustva za spodbujanje svojega dela in razum za vrednotenje svojega napredka in odločitev.«

Sogovornik, ki ima poslovne partnerje tudi iz Slovenije, meni, da je slovenski trg premajhen, da bi večja podjetja lahko na njem preživela, da pa obenem »ponuja koherentno, optimizirano in napredno okolje«. Podoben trg, pravi, je tudi Danska.

Slovenski startupi so v prednosti

»Prednost, ki jo imajo slovenski startupi in tukajšnji spletni prodajalci, je, da lahko uporabijo svoj nacionalni trg in podobne majhne trge, da postanejo resnično dobri v tem, kar počnejo, še preden se odločijo za vstop v tujino,« pojasnjuje Jørgensen. Meni, da startupi na tako majhnih trgih hitreje razumejo situacije, ki lahko doprinesejo pri širjenju posla onstran meja. Kot primer navede Nemčijo, v kateri je recimo potrebna 40-kratna rast, preden so startupi primorani iti v tujino – »trik« je v številu prebivalstva. Če se slovenska podjetja pripravijo in razmišljajo o internacionalizaciji že zelo zgodaj, imajo torej prednost pred ostalimi, ki prihajajo iz večjih trgov.

Kako postati številka ena v spletni prodaji?

Jørgensenov odgovor je preprost: svojim potrošnikom povejte zgodbo in se povezujte z njimi, zlasti na čustveni ravni. Bodite pripravljeni hitro in dosledno preizkušati nove stvari, od orodij, marketinških kanalov pa do inventure, uporabite podatke za analiziranje in določite naslednje korake. Zmagal bo tisti, pravi sogovornik, ki bo povedal odlično zgodbo in se povezal s potrošniki, in to ne glede na to, kje na svetu bo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje