Do razumevanja moderne ženske s Kickstarter projektom

Avtor — 18.03.2016
Mlada Slovenka Maja Monrue je avtorica knjige Pot do Nje, ki je pravzaprav vodič za razumevanje moderne ženske. Ta je, pravi pisateljica, pogosto malce zakomplicirana. S sredstvi na Kickstarterju želi slovensko različico knjige prevesti v angleški jezik.
Do razumevanja moderne ženske s Kickstarter projektom

Knjiga Pot do Nje ni še ni ena ljubezenska knjiga, čeprav je ljubezen glavna tema (Vir slike: Mladen Melanšek).

Nisem zakonska svetovalka, nimam milijonskega proračuna za učinkovito marketinško kampanjo, imam pa odlično knjigo za moške (in ženske) v sodobni družbi, pravi Maja Monrue, ki živi in ustvarja na Dunaju. Knjiga Pot do nje, ki v angleščini nosi naslov Awakining Her, ni še ena ljubezenska knjiga, čeprav piše o ravno o njej. O tisti pravi, ne tisti iz pravljic. Tisti globoki, brezpogojni, v katero večina ne verjame več.

Knjiga je začela nastajati pred letom ali dvema. V glavi so ji rojile misli, kako je z modernimi ženskami vse težje živeti, moški pa se kar precej namučijo, da bi jih razumeli. »Odločila sem se, da začnem pisati o tem. Pisala sem in pisala,« pravi Maja, ki se označi za moderno žensko. Nastalo je več kot 200 strani, napisanega pa ni želela obdržati zgolj zase in prijatelje, svoje misli si je namreč želela deliti s svetom. Zato je padla ideja za Kickstarter kampanjo, s katero vse do 10. aprila zbira 16 tisoč evrov. Sredstva ji bodo služila za 500 izvodov knjige.

Knjiga bo natisnjena na recikliran papir, opremljena pa bo z ilustracijami Mladena Melanška (Na sliki ena od ilustracij, ki bodo dobile mesto v knjigi Pot do nje. Vir slike: Mladen Melanšek).

Kampanjo Awakining Her lahko podprete tukaj.

Pot do Nje, ki jo sestavlja deset poglavij, je obenem tudi pot do razumevanja in osveščanja moških »o njihovi neizmerljivi sposobnosti ljubiti žensko na način, ki prebudi njeno milost in resnično lepoto. Ne gre samo za to, da bi se moški naučili pravilno ljubiti svojo žensko, temveč zato, da bi dojeli moč, ki jo imajo pri prebujanju izvorne ženstvenosti v ženski, s katero delijo svoje življenje«.

Štajerka (na sliki) bo v primeru uspešne kampanje več kot četrtino sredstev (4.700 evrov) namenila prevodu, kar je tudi glavni namen kampanje. Zadnje tedne tako preživlja s prevajalko in ameriško urednico, s katerima ureja in pili odlomke v angleščini, v mislih pa ima tudi prevod v nemščino.

Knjiga iz recikliranega papirja

Unikaten vodič za razumevanje moderne ženske bo natisnjen na recikliran papir, opremljen pa bo z ilustracijami Mladena Melanška. Njen prvi resni pisateljski projekt so podprli tudi nekateri znani Slovenci – poleg glasbenika Uroša Perića, komika Andreja Težaka tudi upokojeni boksar Dejan Zavec.

Pot do Nje avgusta do podpornikov

Za Pot do nje je potrebno odšteti 20 evrov, je pa mlada pisateljica pripravila tudi posebno ponudbo za slovenske bralce, in sicer ekskluziven podpisan izvod knjige s posebno zahvalno stranjo. Knjiga bo, če bo šlo vse po načrtih, v poštnih nabiralnikih podpornikov že avgusta letos.

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje