Kaj bo naslednja velika stvar interneta?

V naslednjih petih letih bodo storitve zaznamovale internet, podobno kot so to storile spletne trgovine in družbena omrežja pred njimi. Splet je živa stvar, zato je njegova evolucija le normalen pojav. Internet, kot ga poznamo danes, se neumorno razvija že od 60-ih let prejšnjega stoletja.
Kaj bo naslednja velika stvar interneta?

Kaj bo naslednja velika stvar interneta?

Kot mnoge tehnološke revolucije, se je tudi internet preko vojaških in znanstvenih implikacij zasidral v vsakdanu skorajda vseh Zemljanov. Si lahko predstavljate globalno življenje brez spleta? Še lokalnega si težko.

Če je splet navadnim smrtnikom v začetku 90-ih pomenil hiter dostop do vsebin za odrasle, se je kmalu razvil v podaljšek medijev in fizičnih trgovin. Vsi smo začeli komunicirati preko e-pošte in instantnega sporočanja in danes kaže, da bo to pokopalo kar nekaj uveljavljenih komunikacijskih kanalov, ki smo jim bili zvesti v preteklem stoletju. Še pošiljate SMS sporočila ali kartice iz dopusta? Gledate TV? Morda, vendar ste že v manjšini. Piko na i je dala še revolucija družabnih omrežij, ki nas je ob razcvetu mobilnih tehnologij zares povezala v globalno vas. Dobro ali slabo, tako je.

Kaj je spletu sploh še ostalo? Mitja Pritržnik iz Omisli.si pravi, da prihaja doba migracije storitvenega sektorja na splet. »V zadnjih desetih letih smo se dodobra privadili na preverjanje cen izdelkov na spletu ter spletnega nakupovanja do te mere, da je internet postal glavni vir informacij pred nakupnimi odločitvami, tudi v Sloveniji. Zdaj je čas za storitve. Tako menijo vsi spletni strokovnjaki, celo spletni gigant Google se ogreva za to področje«.

Skupaj z ekipo (re)kreativnih tehnoloških entuziastov so se pred leti že prepričali, da ideja ni iz trte izvita. Preko portalov Najdi-glasbenika.si in Najem-fotografa.si so namreč v Sloveniji preko 1500 glasbenikom in fotografom posredovali že preko 1,8 milijona povpraševanj!

Logično nadaljevanje je bila torej nadgradnja tehnologije in koncepta iskanja storitev preko spleta in rodil se je Omisli.si. Fantje so se odločili združiti vse kvalitetne slovenske ponudnike storitev na enem mestu, s ciljem olajšati izkušnjo iskanja storitev, prihraniti čas in denar ob pridobivanju ponudb in iskalcem dostaviti le najboljše ponudnike, prikrojene njihovim zahtevam po kakovosti in ceni. Ponudnikom po drugi strani zagotavljajo elegantno pot do novih strank.

»Omisli.si rešuje težavo časovno potratnega preverjanja ponudnikov pred najemom. V 21. stoletju ustna priporočila ne morejo več zadostiti potrebam po kvalitetno in hitro opravljeni storitvi, težava pa je tudi odgovornost, ki jo nosi tisti, ki je ponudnika priporočal. Omisli.si vam pomaga v manj kot minuti poslati brezplačno informativno povpraševanje večim ponudnikom hkrati, ki vam nato vrnejo ponudbe in s katerimi se kasneje pogajate o načinu opravljanja storitve in ceni, pregledno, na enem mestu.« pravi Mitja.

»Omisli.si pa ni zgolj posrednik, je tudi varovalka kakovosti in izobraževalni sistem, ki vzpostavlja dolgotrajno vez med ponudniki in povpraševalci storitev. Odnosi, ki jih gradimo so dolgoročni, za kar je potrebna kvalitetna komunikacija, ki jo pri nas vodijo in usmerjajo usposobljeni agenti in pametni algoritmi. Omisli.si bo kmalu avtoriteta na področju iskanja storitev tako, da bo dobra ocena ponudnika na Omisli.si bolj pomembna kot njegova lastna blagovna znamka. Interno temu rečemo gravitacija kvalitete. Podobno kot se restavracije in hoteli na TripAdvisorju bojijo slabe ocene gostov, tudi naši ponudniki poskrbijo, da bodo ocene njihovih storitev na Omisli.si dobre, torej bodo njihove storitve opravljene odlično. Vse gravitira h kvaliteti.« je še dodal Mitja.

Lahko bi torej rekli, da tudi v Slovenijo pronica svetovni trend masovnih povpraševanj, kjer uporabnik pošlje eno povpraševanje večim ponudnikom hkrati in se nato odloča o najprimernejšem za svoj projekt – preko spleta.

Naslednja velika stvar, ki bo v naslednjih petih letih preplavila internet, so torej storitve.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Prihaja Blockchain Roadshow! Se nam boste pridružili?

Blockchain Think Tank Slovenija in Zavod mladi podjetnik pripravljamo projekt Blockchain Roadshow. Program še snujemo. Kraje, ki jih bomo obiskali še izbiramo. Ali bi bili radi o programu takoj obveščeni? Berite dalje. Preberite več >>

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Dobra teta septembra s prvo enoto v Ljubljani

Jana Fleišer, vodja vrtca Dobra teta, lanskoletna prejemnica naziva Mlada podjetnica leta, skromno pove, da je bila ob zmagi presenečena, saj je ni pričakovala. »V čast mi je bilo biti že med nominiranci in sama uvrstitev v finale se mi je v tistem hipu zdela popolnoma neverjetna,« pravi. Preberite več >>

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno! Gostje bodo udeleženci MP šole

Tokratno MP pivo bo posebno. V goste bomo povabili udeležence MP šole v letošnji sezoni. Vaša vloga bo tokrat aktivna, a enostavna: Pogovor z udeleženci šole o njihovih idejah, ki jih želijo preko MP šole pretvoriti v produkt, ki se prodaja na trgu. Dobimo se v Stari mački. Preberite več >>

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Vabljeni na MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Kranj

Dogodek bo otvorila Jana Fleišer, iz podjetja Dobra teta in prejemnica naziva Mlada podjetnica leta 2014. Sledil bo pogovor z dvema startup podjetnikoma, Matejem Gaserjem iz nizkocenovci.si in Rokom Vrbico iz CODEMONKEE. Dogodek bo zaključila Lea Bevčič s konkretnimi koraki ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Žiga Berce: Brez ekipe ni ničesar

Prihajajoči dogodek #topStartupEKIPA bo poln ljudi s podjetniško žilico, zato bo dobra priložnost za spoznavanje potencialnih soustanoviteljev. »Mislim, da sicer cilj dogodka ni formiranja novih startupov,« pravi Žiga Berce, predavatelj, ki bo svoje poglede predstavil na tem dogodku. Preberite več >>

Ste postavili prenizko ceno?

Ste postavili prenizko ceno?

S tem, kako pomembno je postavljanje cene izdelka oziroma storitve, se sooči sleherni podjetnik. "Veliko posameznikov, ki se prvič srečuje s podjetništvom s ceno namreč pade v past in postavi prenizko," poudarja Uroš Čimžar iz Domovanje.com. Preberite več >>

Zadnja MP šola pred poletjem!

Zadnja MP šola pred poletjem!

Na delavnicah bodo izkušeni predavatelji in podjetniki govorili o razvoju ideje in oblikovanju poslovnega modela, analizi trga ter testiranju vaših produktov, seznanili se boste z osnovnimi računovodskimi termini ter se spoznali s spletnim marketingom. Začnemo 22. maja! Preberite več >>

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Trenutno poteka MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!

Več kot 120 obiskovalcev je prisotnih na današnjem MP dogodku: Lastno podjetje? Zakaj pa ne!, ki trenutno poteka v Tehnološkem parku Ljubljana. Svoj nastop je pravkar končal Luka Kogovšek iz podjetja VenetiCOM, sledi pa predavanje Lee Bevčič na temo ustanovitve podjetja. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje