London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

Avtor — 30.03.2016
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje, s katero so prek platforme Crowdcube želeli zbrati 750 tisoč funtov. Zbrana sredstva so želeli porabiti za odprtje novih lokalov v Londonu. Več o podjetju in kampanji preberite v nadaljevanju.
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

James Hopkins in JJ Goodman (Vir slike: barmagazine.co.uk)

Verigo lokalov London Cocktail Club sta leta 2008 po zmagi v oddaji The Restaurant ustanovila JJ Goodman, zmagovalec svetovnega prvenstva v mešanju koktajlov, in James Hopkins. V upravnem odboru podjetja sta tudi sodnika v oddaji, znani kuhar Raymond Blanc in podjetnica Sarah Wilingham. Prvi lokal sta ustanovitelja odprla leta 2010, do danes pa veriga šteje že 5 barov, ki slovijo po svoji prepoznavni identiteti, odličnih koktajlih in sproščeni atmosferi.

Pod sloganom Raise the Bar je 1. marca letos podjetje zagnalo kampanjo za množično financiranje na platformi Crowdcube. Za cilj so si postavili 750.000 funtov, z zbranimi sredstvi pa so želeli še letos odpreti tri nove lokale v Londonu. Dolgoročni cilj verige je upravljati z 19 lokali do leta 2019.

Ob začetku kampanje je soustanovitelj James Hopkins dejal, da množično financiranje predstavlja izjemno priložnost, da podjetje v svoje delovanje vključi tudi svoje stranke. Po njegovih besedah je eno od osnovnih vodil podjetja ustreči željam uporabnikov, zato so bili navdušeni nad idejo, da lahko obiskovalci lokalov postanejo tudi vlagatelji.

Stroški obratovanja posameznega lokala v verigi po besedah ustanoviteljev znašajo 260.000 funtov. V roku dveh let znaša prihodek tipičnega lokala 600.000 funtov s 25-odstotnim dobičkom. Nekateri lokali so sicer večji, zato je njihovo vzdrževanje dražje, vendar pa prinašajo tudi višje prihodke. Po napovedih naj bi letni promet verige na račun pridobljenih sredstev in treh dodatnih polno obratujočih lokalov dosegel približno 1,1 milijona funtov. Ta sredstva bi podjetje porabilo za nadaljnjo širitev.

Vlagatelji so imeli v sklopu kampanje v podjetje možnost vložiti najmanj 150 in največ 10 tisoč funtov. V približno dveh tednih je kampanjo podprlo 155 ljudi, ki so zbrali 231 tisoč funtov, kar predstavlja približno 30 odstotkov zastavljenega cilja.

Prejšnji teden pa je podjetje London Cocktail Club kampanjo za množično financiranje opustilo in v elektronskem sporočilu podpornikom pojasnilo svojo odločitev. Za opustitev kampanje so se odločili zato, ker naj bi prejeli različne zanimive ponudbe iz drugih virov, ki jih tudi zaradi premajhne količine zbranih sredstev ne morejo zavrniti.

Predstavniki podjetja so zapisali tudi, da v svoje poslovanje zdaj ne morejo več vključiti podpornikov s platforme za množično financiranje, hkrati pa so se vsem vlagateljem zahvalili za podporo. V sporočilu za javnost so zapisali tudi, da se veselijo odprtja novih lokalov v prihajajočih mesecih.

Viri: Business Insider

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje