London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje, s katero so prek platforme Crowdcube želeli zbrati 750 tisoč funtov. Zbrana sredstva so želeli porabiti za odprtje novih lokalov v Londonu. Več o podjetju in kampanji preberite v nadaljevanju.
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

James Hopkins in JJ Goodman (Vir slike: barmagazine.co.uk)

Verigo lokalov London Cocktail Club sta leta 2008 po zmagi v oddaji The Restaurant ustanovila JJ Goodman, zmagovalec svetovnega prvenstva v mešanju koktajlov, in James Hopkins. V upravnem odboru podjetja sta tudi sodnika v oddaji, znani kuhar Raymond Blanc in podjetnica Sarah Wilingham. Prvi lokal sta ustanovitelja odprla leta 2010, do danes pa veriga šteje že 5 barov, ki slovijo po svoji prepoznavni identiteti, odličnih koktajlih in sproščeni atmosferi.

Pod sloganom Raise the Bar je 1. marca letos podjetje zagnalo kampanjo za množično financiranje na platformi Crowdcube. Za cilj so si postavili 750.000 funtov, z zbranimi sredstvi pa so želeli še letos odpreti tri nove lokale v Londonu. Dolgoročni cilj verige je upravljati z 19 lokali do leta 2019.

Ob začetku kampanje je soustanovitelj James Hopkins dejal, da množično financiranje predstavlja izjemno priložnost, da podjetje v svoje delovanje vključi tudi svoje stranke. Po njegovih besedah je eno od osnovnih vodil podjetja ustreči željam uporabnikov, zato so bili navdušeni nad idejo, da lahko obiskovalci lokalov postanejo tudi vlagatelji.

Stroški obratovanja posameznega lokala v verigi po besedah ustanoviteljev znašajo 260.000 funtov. V roku dveh let znaša prihodek tipičnega lokala 600.000 funtov s 25-odstotnim dobičkom. Nekateri lokali so sicer večji, zato je njihovo vzdrževanje dražje, vendar pa prinašajo tudi višje prihodke. Po napovedih naj bi letni promet verige na račun pridobljenih sredstev in treh dodatnih polno obratujočih lokalov dosegel približno 1,1 milijona funtov. Ta sredstva bi podjetje porabilo za nadaljnjo širitev.

Vlagatelji so imeli v sklopu kampanje v podjetje možnost vložiti najmanj 150 in največ 10 tisoč funtov. V približno dveh tednih je kampanjo podprlo 155 ljudi, ki so zbrali 231 tisoč funtov, kar predstavlja približno 30 odstotkov zastavljenega cilja.

Prejšnji teden pa je podjetje London Cocktail Club kampanjo za množično financiranje opustilo in v elektronskem sporočilu podpornikom pojasnilo svojo odločitev. Za opustitev kampanje so se odločili zato, ker naj bi prejeli različne zanimive ponudbe iz drugih virov, ki jih tudi zaradi premajhne količine zbranih sredstev ne morejo zavrniti.

Predstavniki podjetja so zapisali tudi, da v svoje poslovanje zdaj ne morejo več vključiti podpornikov s platforme za množično financiranje, hkrati pa so se vsem vlagateljem zahvalili za podporo. V sporočilu za javnost so zapisali tudi, da se veselijo odprtja novih lokalov v prihajajočih mesecih.

Viri: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Nova slovenska Kickstarter kampanja: odpirač steklenic Jo

Na Kickstarterju te dni sredstva zbira nov slovenski projekt: Jo, majhen odpirač za steklenice, ki je izdelan iz titana. Zaradi svoje majhnosti ga je možno spraviti kar v žep, hkrati pa ga odlikuje tudi enostavna uporaba. Preberite več >>

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

Na Kickstarter se prijavite le z resnim projektom

V sredo dopoldne je v kavarni Sputnik potekalo predavanje: “Kaj še ostane Kickstarterju?”, ki je privabilo več kot 30 obiskovalcev. Ti so z zanimanjem prisluhnili strokovnjakoma s področja spletnih platform za množično financiranje Žigi Bercetu in Anžetu Miklavcu. Preberite več >>

Množično financiranje in Slovenci

Množično financiranje in Slovenci

Zbiranje denarnih sredstev preko množičnega financiranja (ang. crowdfunding) je med slovenskimi podjetniškimi ekipami izjemno priljubljeno. Tekom zadnjih nekaj let smo tako našteli že več sto slovensko obarvanih projektov, ki so skupno zbrali že skoraj 10 milijonov dolarjev! Preberite več >>

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje