London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje, s katero so prek platforme Crowdcube želeli zbrati 750 tisoč funtov. Zbrana sredstva so želeli porabiti za odprtje novih lokalov v Londonu. Več o podjetju in kampanji preberite v nadaljevanju.
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

James Hopkins in JJ Goodman (Vir slike: barmagazine.co.uk)

Verigo lokalov London Cocktail Club sta leta 2008 po zmagi v oddaji The Restaurant ustanovila JJ Goodman, zmagovalec svetovnega prvenstva v mešanju koktajlov, in James Hopkins. V upravnem odboru podjetja sta tudi sodnika v oddaji, znani kuhar Raymond Blanc in podjetnica Sarah Wilingham. Prvi lokal sta ustanovitelja odprla leta 2010, do danes pa veriga šteje že 5 barov, ki slovijo po svoji prepoznavni identiteti, odličnih koktajlih in sproščeni atmosferi.

Pod sloganom Raise the Bar je 1. marca letos podjetje zagnalo kampanjo za množično financiranje na platformi Crowdcube. Za cilj so si postavili 750.000 funtov, z zbranimi sredstvi pa so želeli še letos odpreti tri nove lokale v Londonu. Dolgoročni cilj verige je upravljati z 19 lokali do leta 2019.

Ob začetku kampanje je soustanovitelj James Hopkins dejal, da množično financiranje predstavlja izjemno priložnost, da podjetje v svoje delovanje vključi tudi svoje stranke. Po njegovih besedah je eno od osnovnih vodil podjetja ustreči željam uporabnikov, zato so bili navdušeni nad idejo, da lahko obiskovalci lokalov postanejo tudi vlagatelji.

Stroški obratovanja posameznega lokala v verigi po besedah ustanoviteljev znašajo 260.000 funtov. V roku dveh let znaša prihodek tipičnega lokala 600.000 funtov s 25-odstotnim dobičkom. Nekateri lokali so sicer večji, zato je njihovo vzdrževanje dražje, vendar pa prinašajo tudi višje prihodke. Po napovedih naj bi letni promet verige na račun pridobljenih sredstev in treh dodatnih polno obratujočih lokalov dosegel približno 1,1 milijona funtov. Ta sredstva bi podjetje porabilo za nadaljnjo širitev.

Vlagatelji so imeli v sklopu kampanje v podjetje možnost vložiti najmanj 150 in največ 10 tisoč funtov. V približno dveh tednih je kampanjo podprlo 155 ljudi, ki so zbrali 231 tisoč funtov, kar predstavlja približno 30 odstotkov zastavljenega cilja.

Prejšnji teden pa je podjetje London Cocktail Club kampanjo za množično financiranje opustilo in v elektronskem sporočilu podpornikom pojasnilo svojo odločitev. Za opustitev kampanje so se odločili zato, ker naj bi prejeli različne zanimive ponudbe iz drugih virov, ki jih tudi zaradi premajhne količine zbranih sredstev ne morejo zavrniti.

Predstavniki podjetja so zapisali tudi, da v svoje poslovanje zdaj ne morejo več vključiti podpornikov s platforme za množično financiranje, hkrati pa so se vsem vlagateljem zahvalili za podporo. V sporočilu za javnost so zapisali tudi, da se veselijo odprtja novih lokalov v prihajajočih mesecih.

Viri: Business Insider

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: ,