London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

Avtor Urška Honzak — 30.03.2016
Komentiraj!
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje, s katero so prek platforme Crowdcube želeli zbrati 750 tisoč funtov. Zbrana sredstva so želeli porabiti za odprtje novih lokalov v Londonu. Več o podjetju in kampanji preberite v nadaljevanju.
London Cocktail Club je opustil svojo kampanjo za množično financiranje

James Hopkins in JJ Goodman (Vir slike: barmagazine.co.uk)

Verigo lokalov London Cocktail Club sta leta 2008 po zmagi v oddaji The Restaurant ustanovila JJ Goodman, zmagovalec svetovnega prvenstva v mešanju koktajlov, in James Hopkins. V upravnem odboru podjetja sta tudi sodnika v oddaji, znani kuhar Raymond Blanc in podjetnica Sarah Wilingham. Prvi lokal sta ustanovitelja odprla leta 2010, do danes pa veriga šteje že 5 barov, ki slovijo po svoji prepoznavni identiteti, odličnih koktajlih in sproščeni atmosferi.

Pod sloganom Raise the Bar je 1. marca letos podjetje zagnalo kampanjo za množično financiranje na platformi Crowdcube. Za cilj so si postavili 750.000 funtov, z zbranimi sredstvi pa so želeli še letos odpreti tri nove lokale v Londonu. Dolgoročni cilj verige je upravljati z 19 lokali do leta 2019.

Ob začetku kampanje je soustanovitelj James Hopkins dejal, da množično financiranje predstavlja izjemno priložnost, da podjetje v svoje delovanje vključi tudi svoje stranke. Po njegovih besedah je eno od osnovnih vodil podjetja ustreči željam uporabnikov, zato so bili navdušeni nad idejo, da lahko obiskovalci lokalov postanejo tudi vlagatelji.

Stroški obratovanja posameznega lokala v verigi po besedah ustanoviteljev znašajo 260.000 funtov. V roku dveh let znaša prihodek tipičnega lokala 600.000 funtov s 25-odstotnim dobičkom. Nekateri lokali so sicer večji, zato je njihovo vzdrževanje dražje, vendar pa prinašajo tudi višje prihodke. Po napovedih naj bi letni promet verige na račun pridobljenih sredstev in treh dodatnih polno obratujočih lokalov dosegel približno 1,1 milijona funtov. Ta sredstva bi podjetje porabilo za nadaljnjo širitev.

Vlagatelji so imeli v sklopu kampanje v podjetje možnost vložiti najmanj 150 in največ 10 tisoč funtov. V približno dveh tednih je kampanjo podprlo 155 ljudi, ki so zbrali 231 tisoč funtov, kar predstavlja približno 30 odstotkov zastavljenega cilja.

Prejšnji teden pa je podjetje London Cocktail Club kampanjo za množično financiranje opustilo in v elektronskem sporočilu podpornikom pojasnilo svojo odločitev. Za opustitev kampanje so se odločili zato, ker naj bi prejeli različne zanimive ponudbe iz drugih virov, ki jih tudi zaradi premajhne količine zbranih sredstev ne morejo zavrniti.

Predstavniki podjetja so zapisali tudi, da v svoje poslovanje zdaj ne morejo več vključiti podpornikov s platforme za množično financiranje, hkrati pa so se vsem vlagateljem zahvalili za podporo. V sporočilu za javnost so zapisali tudi, da se veselijo odprtja novih lokalov v prihajajočih mesecih.

Viri: Business Insider

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!