MP intervju: Marko Štamcar – Ekipa7 (Outfit7)

Podjetje Ekipa7 d.o.o. je slovenski razvijalec zabavnih mobilnih aplikacij za platformi iOS in Android. Pri Ekipi7 načrtujejo, da bodo do drugega četrtletja 2011 dosegli 100 milijonov prenosov njihovih aplikacij. Poglejmo si kako.
Outfit 7

Outfit 7

Kako bi z 2 stavkoma opisal svojo dejavnost in katere so tvoje komparativne prednosti?

Razvijam zabavne aplikacije za naprave Android. Moje prednosti so občutek za detajle, stremenje k kvaliteti, pripravljenost pomagati drugim in poštenost.

Kako si prišel do ideje?

Do ideje za popularno linijo interaktivnih govorečih likov Talking Friends (kjer posebej izstopa Talking Tom Cat) smo prišli vsi skupaj v Outfit7 kot ekipa – vsak s svojimi talenti.

Kaj tebi v podjetništvu daje energijo in motivacijo?

Pozitiven sprejem naših izdelkov v javnosti, spoznavanje novih tehnologij, sodelovanje s strokovnjaki s celega sveta.

S katerimi problemi si se soočal na začetku svoje podjetniške poti?

Za naše podjetje je ključna prisotnost na globalnem trgu – nekateri večji »igralci« (npr. Google in Microsoft) podjetjem iz tako majhnih držav, kot je Slovenija, še ne omogočajo hitrega začetka sodelovanja.

Spletna stran
outfit7.com
Starost 24 let
Dejavnost Razvoj mobilnih aplikacij
Pravna oblika Družba z omejeno odgovornostjo
Število sodelavcev 10

Si za vstop v podjetništvo pridobival kakšna podjetniška znanja ali si se zanašal le na funkcionalna znanja s svojega področja?

Podjetniška znanja si pridobivam sproti, brez posebnih izobraževanj.

Si se podjetništva lotil načrtno (poslovni načrt; analiza panoge, konkurence) ali je bila to spontana odločitev?

Ko smo ustanavljali podjetje, smo nekaj mesecev načrtovali, preučevali konkurenco in iskali še nerealizirane ideje.

Kaj je ključ do uspeha v tvoji panogi?

Biti vedno na »bleeding edge«, imeti dostop do vseh najnovejših tehnologij in naprav, imeti veliko socialno mrežo vseh vpletenih v mobilne tehnologije (operaterjev, proizvajalcev naprav, oglaševalskih agencij . . .).

Kakšne so marže v panogi, v kateri posluješ?

Pri plačljivih mobilni aplikacijah, objavljenih v t. i. “app store” (npr. Applov iTunes in Googleov Android Market), se običajno 30 % plača posredniku. Podobno je pri brezplačnih aplikacijah podprtih z oglasi.

Če bi lahko začel še enkrat, katerih napak ne bi ponovil?

Prvih par mesecev smo poleg razvoja mobilnih aplikacij “tipali” tudi teren na Facebooku in njihovi platformi za aplikacije. Tja je šlo veliko naše pozornosti in truda, rezultati pa so bili zelo slabi.

Kakšni so obeti tvoje nadaljnje podjetniške poti?

Zdi se, da moja karierna pot teži od večjega števila sodelavcev k manjšemu – začel sem kot prevajalec za Google, nato sem bil razvijalec v Najdi.si, zdaj sem partner v Outfit7 in sledi . . . s. p.?

Ne pozabite tudi na ostale MP intervjuje!

Nasvet tistim, ki podjetniki šele postajajo.

V IT je prostora za vse talentirane in/ali marljive ljudi. Mislite globalno. Delajte tisto, kar vas veseli.

Kakšni so tvoji enoletni in petletni načrti?

Enoletni: podjetje bo postalo ena večjih hiš mobilnega softvera v svetovnem merilu. Petletni: če pogledam nazaj, nisem še nikoli lahko zaslutil ali napovedal, kaj bom počel čez 5 let.

Je biti podjetnik glede na starost in glede na relativno zasičenost trga dandanes težko?

Vsak začetek je težak, potem pa zadeve stečejo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje