10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo.
10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Kako uporabnika prepričati, da vam bo ob prvem obisku podaril elektronski naslov (Vir slike: Bigstockphotos)?

Email marketing je kar za 40-krat bolj učinkovit od pridobivanja novih strank prek Facebooka in Twitterja. V povprečju je nakup, opravljen prek emaila, za 17 odstotkov višji od zneska, ki ga prinašajo nakupi prek družabnih omrežij.

Ko oseba obišče vašo spletno stran, jo lahko vsaj za nekaj sekund zmotite in jo prepričate v to, da vam zaupa svoj elektronski naslov. Sliši se preprosto, a sleherni marketingaš vam bo povedal, da je to sila zahtevna naloga.

Zbrali smo nekaj predlogov, za katere smo prepričani, da vam bodo olajšali pot do uporabnikovega elektronskega naslova.

Ponudite jim bonbonček

Večina obrazcev, prek katerih lahko oddamo svoj elektronski naslov, se osredotoča na obliko, kako optimizirati postopek in kje ga lahko uporabimo. Vendar pa vam ti obrazci ne bodo prav nič služili, če vaša vsebina ne bo privlačna.

Tu pride na vrsto bonbonček.

Ponudite jim brezplačne vodiče, poročila, dostop do webinarjev, e-tečajev in kuponov. Vaš cilj mora biti izboljšanje življenje uporabnika s tem, ko mu rešujete težavo.

Pristajalna stran naj bo takšna, kot mora biti

Vaše vodilo mora biti raziskovanje. Zato je pomembno, da testirate, uporabljate t.i. klice k akciji (a zgolj enega), ustvarjate privlačno vsebino, ki bo vašemu obiskovalcu prinesla želeno dodano vrednost, ter ustvarjati jasno, preprosto in redno prisotnost na spletu.

Ne pozabite na prilagoditev za mobilne naprave, ki so v izjemnem vzponu.

Ponudite »srečne« gumbe

Znebite se zapisov, kot sta »Prijavite se« ali »Prijava na e-novice«. Namesto tega uporabite zapis, napisan v prvi osebi ednine. Poskusite z »Pošljite mi novosti« ali pa »Prijavite me na e-novice«. Uporabljajte aktivne glagole in konkretne primere, kaj bo uporabnik prejel z oddanim elektronskim naslovom. Izpostavite prednosti. Povejte jim tudi, kolikokrat jim boste sporočilo poslali.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Preizkusite t.i. dvojni opt-in

Mnoga podjetja ga uporabljajo, in sicer vam v prvem koraku ponudijo brezplačen vodič, v drugem pa morate zanj zapisati svoj elektronski naslov. Podjetja so nad to možnostjo navdušena, saj je stopnja vpisov večja tudi za okoli 60 odstotkov.

Bistvo dvojnega opt-ina je pridobivanje bolj kakovostnih naročnikov. A pozor, raziskave kažejo, da kar 9 od 10 naročnikov zapiše izmišljeno ime in elektronski naslov.

Vendar pa je stopnja odpiranja elektronskih sporočil pri naročnikih, ki jih pridobite z dvojnim opt-inom, kar za dvakrat višja kot pri tistih, ki so ga oddali ob enojnem opt-inu.

Uporabite vstopni pop-up, a pazljivo

Pop-up okno se odpre, ko obiskovalec vstopi na vašo spletno stran. Ta okna običajno zakrivajo pogled na vsebino na pristajalni strani, zato se v večini primerov zgodi, da obiskovalec formo zapre. Obiskovalec bo naredil nekaj od tega: zaprl pop-up okno in ignoriral klic k akciji, zapustil vašo stran ali pa pridobil informacije brez da bi vam oddal elektronski naslov.

Verjetnost, da bo oddal elektronsko sporočilo, se najbolj poveča po 5 sekundah. Najmanj možnosti pa boste imeli, če se bo pop-up okno odprlo takoj, ko bo vstopil na stran.

Izstopna pop-up okna pogosto prinašajo boljše rezultate kot vstopna okna (Vir slike: Bigstockphotos).

Izstopna pop-up okna za dobre rezultate

Ko obiskovalec želi zapustiti stran, se mu odpre pop-up okno. Ta možnost se aktivira, ko se z miško približa možnosti za zaprtje strani. Rezultati so lahko res dobri, preizkusite.

Ko boste oblikovali izstopno pop-up okno, bodite iskreni in zgovorni. Obiskovalcu priznajte, da je izstopno pop-up okno pač izstopno okno.

»Odhajaš? To je razlog, zakaj nas vsak dan obišče kar 1.500 obiskovalcev!«

»Preden odideš, zgrabi še tole (brezplačna ponudba)!«

»Nisi našel nič zanimivega? Naj ti pomagamo!«

Testirajte gumbe, ki bolijo

Zdaj, ko smo spoznali pop-up okna, je čas, da spoznamo, kakšni gumbi so boleči. Te lahko uporabite tako za primer vstopnih kot tudi izstopnih pop-up oblik.

Bistvo teh gumbov je, da jih oblikujete tako, da boli oziroma uporabnika prizadanete. Seveda ne v fizičnem smislu. Poglejmo si primer bolečega gumba (točka b):

»Želite več obiskovalcev na svoji strani?

a) Da, pokažite mi.

b) Ne, rad imam, da sem edini obiskovalec na svoji strani.« / »Ne, dovolj obiskovalcev imam.«

Povabilo umestite znotraj vsebine

Opt-in lahko umestite tudi med vsebino. Svojemu uporabniku pokažite čudovito vsebino, nato pa ga ob koncu prepričajte v oddajo elektronskega naslova v zameno za še več takšnih vsebin.

Najboljše oblike znotraj vsebine so tiste, zapisane v pogovornem jeziku. »Mimogrede, če ti je všeč to, kar bereš zdaj .. potem ti bodo noro všeč tudi ostale naše stvari. Do teh pa te loči le tale korak (oddaja elektronskega naslova).«

Izkoristite prostor ob stran s stolpiči

Stolpiči, ki jih enostavno umestite na rob svoje spletne strani, morajo vsebovati vse potrebne podatke. Ne dodajte vprašanj, ki vam ne koristijo in bodo obiskovalca zgolj prepričale v to, da čim prej zapustijo vašo spletno stran.

Ne podcenjujte kontaktnega obrazca

Ne zanemarite očitnega. Ne podcenjujte moči kontaktnih obrazcev. Manj vrstic, v katere morajo obiskovalci zapisati svoje podatke, pomeni višjo stopnjo konverzije. Pomislite tudi na to, da vse več vaših uporabnikov do vaše spletne strani dostopa prek mobilnih naprav. Bodite (mobilno) prijazni!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,