10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo.
10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Kako uporabnika prepričati, da vam bo ob prvem obisku podaril elektronski naslov (Vir slike: Bigstockphotos)?

Email marketing je kar za 40-krat bolj učinkovit od pridobivanja novih strank prek Facebooka in Twitterja. V povprečju je nakup, opravljen prek emaila, za 17 odstotkov višji od zneska, ki ga prinašajo nakupi prek družabnih omrežij.

Ko oseba obišče vašo spletno stran, jo lahko vsaj za nekaj sekund zmotite in jo prepričate v to, da vam zaupa svoj elektronski naslov. Sliši se preprosto, a sleherni marketingaš vam bo povedal, da je to sila zahtevna naloga.

Zbrali smo nekaj predlogov, za katere smo prepričani, da vam bodo olajšali pot do uporabnikovega elektronskega naslova.

Ponudite jim bonbonček

Večina obrazcev, prek katerih lahko oddamo svoj elektronski naslov, se osredotoča na obliko, kako optimizirati postopek in kje ga lahko uporabimo. Vendar pa vam ti obrazci ne bodo prav nič služili, če vaša vsebina ne bo privlačna.

Tu pride na vrsto bonbonček.

Ponudite jim brezplačne vodiče, poročila, dostop do webinarjev, e-tečajev in kuponov. Vaš cilj mora biti izboljšanje življenje uporabnika s tem, ko mu rešujete težavo.

Pristajalna stran naj bo takšna, kot mora biti

Vaše vodilo mora biti raziskovanje. Zato je pomembno, da testirate, uporabljate t.i. klice k akciji (a zgolj enega), ustvarjate privlačno vsebino, ki bo vašemu obiskovalcu prinesla želeno dodano vrednost, ter ustvarjati jasno, preprosto in redno prisotnost na spletu.

Ne pozabite na prilagoditev za mobilne naprave, ki so v izjemnem vzponu.

Ponudite »srečne« gumbe

Znebite se zapisov, kot sta »Prijavite se« ali »Prijava na e-novice«. Namesto tega uporabite zapis, napisan v prvi osebi ednine. Poskusite z »Pošljite mi novosti« ali pa »Prijavite me na e-novice«. Uporabljajte aktivne glagole in konkretne primere, kaj bo uporabnik prejel z oddanim elektronskim naslovom. Izpostavite prednosti. Povejte jim tudi, kolikokrat jim boste sporočilo poslali.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Preizkusite t.i. dvojni opt-in

Mnoga podjetja ga uporabljajo, in sicer vam v prvem koraku ponudijo brezplačen vodič, v drugem pa morate zanj zapisati svoj elektronski naslov. Podjetja so nad to možnostjo navdušena, saj je stopnja vpisov večja tudi za okoli 60 odstotkov.

Bistvo dvojnega opt-ina je pridobivanje bolj kakovostnih naročnikov. A pozor, raziskave kažejo, da kar 9 od 10 naročnikov zapiše izmišljeno ime in elektronski naslov.

Vendar pa je stopnja odpiranja elektronskih sporočil pri naročnikih, ki jih pridobite z dvojnim opt-inom, kar za dvakrat višja kot pri tistih, ki so ga oddali ob enojnem opt-inu.

Uporabite vstopni pop-up, a pazljivo

Pop-up okno se odpre, ko obiskovalec vstopi na vašo spletno stran. Ta okna običajno zakrivajo pogled na vsebino na pristajalni strani, zato se v večini primerov zgodi, da obiskovalec formo zapre. Obiskovalec bo naredil nekaj od tega: zaprl pop-up okno in ignoriral klic k akciji, zapustil vašo stran ali pa pridobil informacije brez da bi vam oddal elektronski naslov.

Verjetnost, da bo oddal elektronsko sporočilo, se najbolj poveča po 5 sekundah. Najmanj možnosti pa boste imeli, če se bo pop-up okno odprlo takoj, ko bo vstopil na stran.

Izstopna pop-up okna pogosto prinašajo boljše rezultate kot vstopna okna (Vir slike: Bigstockphotos).

Izstopna pop-up okna za dobre rezultate

Ko obiskovalec želi zapustiti stran, se mu odpre pop-up okno. Ta možnost se aktivira, ko se z miško približa možnosti za zaprtje strani. Rezultati so lahko res dobri, preizkusite.

Ko boste oblikovali izstopno pop-up okno, bodite iskreni in zgovorni. Obiskovalcu priznajte, da je izstopno pop-up okno pač izstopno okno.

»Odhajaš? To je razlog, zakaj nas vsak dan obišče kar 1.500 obiskovalcev!«

»Preden odideš, zgrabi še tole (brezplačna ponudba)!«

»Nisi našel nič zanimivega? Naj ti pomagamo!«

Testirajte gumbe, ki bolijo

Zdaj, ko smo spoznali pop-up okna, je čas, da spoznamo, kakšni gumbi so boleči. Te lahko uporabite tako za primer vstopnih kot tudi izstopnih pop-up oblik.

Bistvo teh gumbov je, da jih oblikujete tako, da boli oziroma uporabnika prizadanete. Seveda ne v fizičnem smislu. Poglejmo si primer bolečega gumba (točka b):

»Želite več obiskovalcev na svoji strani?

a) Da, pokažite mi.

b) Ne, rad imam, da sem edini obiskovalec na svoji strani.« / »Ne, dovolj obiskovalcev imam.«

Povabilo umestite znotraj vsebine

Opt-in lahko umestite tudi med vsebino. Svojemu uporabniku pokažite čudovito vsebino, nato pa ga ob koncu prepričajte v oddajo elektronskega naslova v zameno za še več takšnih vsebin.

Najboljše oblike znotraj vsebine so tiste, zapisane v pogovornem jeziku. »Mimogrede, če ti je všeč to, kar bereš zdaj .. potem ti bodo noro všeč tudi ostale naše stvari. Do teh pa te loči le tale korak (oddaja elektronskega naslova).«

Izkoristite prostor ob stran s stolpiči

Stolpiči, ki jih enostavno umestite na rob svoje spletne strani, morajo vsebovati vse potrebne podatke. Ne dodajte vprašanj, ki vam ne koristijo in bodo obiskovalca zgolj prepričale v to, da čim prej zapustijo vašo spletno stran.

Ne podcenjujte kontaktnega obrazca

Ne zanemarite očitnega. Ne podcenjujte moči kontaktnih obrazcev. Manj vrstic, v katere morajo obiskovalci zapisati svoje podatke, pomeni višjo stopnjo konverzije. Pomislite tudi na to, da vse več vaših uporabnikov do vaše spletne strani dostopa prek mobilnih naprav. Bodite (mobilno) prijazni!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

Oznake: ,