10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo.
10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Kako uporabnika prepričati, da vam bo ob prvem obisku podaril elektronski naslov (Vir slike: Bigstockphotos)?

Email marketing je kar za 40-krat bolj učinkovit od pridobivanja novih strank prek Facebooka in Twitterja. V povprečju je nakup, opravljen prek emaila, za 17 odstotkov višji od zneska, ki ga prinašajo nakupi prek družabnih omrežij.

Ko oseba obišče vašo spletno stran, jo lahko vsaj za nekaj sekund zmotite in jo prepričate v to, da vam zaupa svoj elektronski naslov. Sliši se preprosto, a sleherni marketingaš vam bo povedal, da je to sila zahtevna naloga.

Zbrali smo nekaj predlogov, za katere smo prepričani, da vam bodo olajšali pot do uporabnikovega elektronskega naslova.

Ponudite jim bonbonček

Večina obrazcev, prek katerih lahko oddamo svoj elektronski naslov, se osredotoča na obliko, kako optimizirati postopek in kje ga lahko uporabimo. Vendar pa vam ti obrazci ne bodo prav nič služili, če vaša vsebina ne bo privlačna.

Tu pride na vrsto bonbonček.

Ponudite jim brezplačne vodiče, poročila, dostop do webinarjev, e-tečajev in kuponov. Vaš cilj mora biti izboljšanje življenje uporabnika s tem, ko mu rešujete težavo.

Pristajalna stran naj bo takšna, kot mora biti

Vaše vodilo mora biti raziskovanje. Zato je pomembno, da testirate, uporabljate t.i. klice k akciji (a zgolj enega), ustvarjate privlačno vsebino, ki bo vašemu obiskovalcu prinesla želeno dodano vrednost, ter ustvarjati jasno, preprosto in redno prisotnost na spletu.

Ne pozabite na prilagoditev za mobilne naprave, ki so v izjemnem vzponu.

Ponudite »srečne« gumbe

Znebite se zapisov, kot sta »Prijavite se« ali »Prijava na e-novice«. Namesto tega uporabite zapis, napisan v prvi osebi ednine. Poskusite z »Pošljite mi novosti« ali pa »Prijavite me na e-novice«. Uporabljajte aktivne glagole in konkretne primere, kaj bo uporabnik prejel z oddanim elektronskim naslovom. Izpostavite prednosti. Povejte jim tudi, kolikokrat jim boste sporočilo poslali.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Preizkusite t.i. dvojni opt-in

Mnoga podjetja ga uporabljajo, in sicer vam v prvem koraku ponudijo brezplačen vodič, v drugem pa morate zanj zapisati svoj elektronski naslov. Podjetja so nad to možnostjo navdušena, saj je stopnja vpisov večja tudi za okoli 60 odstotkov.

Bistvo dvojnega opt-ina je pridobivanje bolj kakovostnih naročnikov. A pozor, raziskave kažejo, da kar 9 od 10 naročnikov zapiše izmišljeno ime in elektronski naslov.

Vendar pa je stopnja odpiranja elektronskih sporočil pri naročnikih, ki jih pridobite z dvojnim opt-inom, kar za dvakrat višja kot pri tistih, ki so ga oddali ob enojnem opt-inu.

Uporabite vstopni pop-up, a pazljivo

Pop-up okno se odpre, ko obiskovalec vstopi na vašo spletno stran. Ta okna običajno zakrivajo pogled na vsebino na pristajalni strani, zato se v večini primerov zgodi, da obiskovalec formo zapre. Obiskovalec bo naredil nekaj od tega: zaprl pop-up okno in ignoriral klic k akciji, zapustil vašo stran ali pa pridobil informacije brez da bi vam oddal elektronski naslov.

Verjetnost, da bo oddal elektronsko sporočilo, se najbolj poveča po 5 sekundah. Najmanj možnosti pa boste imeli, če se bo pop-up okno odprlo takoj, ko bo vstopil na stran.

Izstopna pop-up okna pogosto prinašajo boljše rezultate kot vstopna okna (Vir slike: Bigstockphotos).

Izstopna pop-up okna za dobre rezultate

Ko obiskovalec želi zapustiti stran, se mu odpre pop-up okno. Ta možnost se aktivira, ko se z miško približa možnosti za zaprtje strani. Rezultati so lahko res dobri, preizkusite.

Ko boste oblikovali izstopno pop-up okno, bodite iskreni in zgovorni. Obiskovalcu priznajte, da je izstopno pop-up okno pač izstopno okno.

»Odhajaš? To je razlog, zakaj nas vsak dan obišče kar 1.500 obiskovalcev!«

»Preden odideš, zgrabi še tole (brezplačna ponudba)!«

»Nisi našel nič zanimivega? Naj ti pomagamo!«

Testirajte gumbe, ki bolijo

Zdaj, ko smo spoznali pop-up okna, je čas, da spoznamo, kakšni gumbi so boleči. Te lahko uporabite tako za primer vstopnih kot tudi izstopnih pop-up oblik.

Bistvo teh gumbov je, da jih oblikujete tako, da boli oziroma uporabnika prizadanete. Seveda ne v fizičnem smislu. Poglejmo si primer bolečega gumba (točka b):

»Želite več obiskovalcev na svoji strani?

a) Da, pokažite mi.

b) Ne, rad imam, da sem edini obiskovalec na svoji strani.« / »Ne, dovolj obiskovalcev imam.«

Povabilo umestite znotraj vsebine

Opt-in lahko umestite tudi med vsebino. Svojemu uporabniku pokažite čudovito vsebino, nato pa ga ob koncu prepričajte v oddajo elektronskega naslova v zameno za še več takšnih vsebin.

Najboljše oblike znotraj vsebine so tiste, zapisane v pogovornem jeziku. »Mimogrede, če ti je všeč to, kar bereš zdaj .. potem ti bodo noro všeč tudi ostale naše stvari. Do teh pa te loči le tale korak (oddaja elektronskega naslova).«

Izkoristite prostor ob stran s stolpiči

Stolpiči, ki jih enostavno umestite na rob svoje spletne strani, morajo vsebovati vse potrebne podatke. Ne dodajte vprašanj, ki vam ne koristijo in bodo obiskovalca zgolj prepričale v to, da čim prej zapustijo vašo spletno stran.

Ne podcenjujte kontaktnega obrazca

Ne zanemarite očitnega. Ne podcenjujte moči kontaktnih obrazcev. Manj vrstic, v katere morajo obiskovalci zapisati svoje podatke, pomeni višjo stopnjo konverzije. Pomislite tudi na to, da vse več vaših uporabnikov do vaše spletne strani dostopa prek mobilnih naprav. Bodite (mobilno) prijazni!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje