
Kako uporabnika prepričati, da vam bo ob prvem obisku podaril elektronski naslov (Vir slike: Bigstockphotos)?
Email marketing je kar za 40-krat bolj učinkovit od pridobivanja novih strank prek Facebooka in Twitterja. V povprečju je nakup, opravljen prek emaila, za 17 odstotkov višji od zneska, ki ga prinašajo nakupi prek družabnih omrežij.
Ko oseba obišče vašo spletno stran, jo lahko vsaj za nekaj sekund zmotite in jo prepričate v to, da vam zaupa svoj elektronski naslov. Sliši se preprosto, a sleherni marketingaš vam bo povedal, da je to sila zahtevna naloga.
Zbrali smo nekaj predlogov, za katere smo prepričani, da vam bodo olajšali pot do uporabnikovega elektronskega naslova.
Ponudite jim bonbonček
Večina obrazcev, prek katerih lahko oddamo svoj elektronski naslov, se osredotoča na obliko, kako optimizirati postopek in kje ga lahko uporabimo. Vendar pa vam ti obrazci ne bodo prav nič služili, če vaša vsebina ne bo privlačna.
Tu pride na vrsto bonbonček.
Ponudite jim brezplačne vodiče, poročila, dostop do webinarjev, e-tečajev in kuponov. Vaš cilj mora biti izboljšanje življenje uporabnika s tem, ko mu rešujete težavo.
Pristajalna stran naj bo takšna, kot mora biti
Vaše vodilo mora biti raziskovanje. Zato je pomembno, da testirate, uporabljate t.i. klice k akciji (a zgolj enega), ustvarjate privlačno vsebino, ki bo vašemu obiskovalcu prinesla želeno dodano vrednost, ter ustvarjati jasno, preprosto in redno prisotnost na spletu.
Ne pozabite na prilagoditev za mobilne naprave, ki so v izjemnem vzponu.
Ponudite »srečne« gumbe
Znebite se zapisov, kot sta »Prijavite se« ali »Prijava na e-novice«. Namesto tega uporabite zapis, napisan v prvi osebi ednine. Poskusite z »Pošljite mi novosti« ali pa »Prijavite me na e-novice«. Uporabljajte aktivne glagole in konkretne primere, kaj bo uporabnik prejel z oddanim elektronskim naslovom. Izpostavite prednosti. Povejte jim tudi, kolikokrat jim boste sporočilo poslali.
Preizkusite t.i. dvojni opt-in
Mnoga podjetja ga uporabljajo, in sicer vam v prvem koraku ponudijo brezplačen vodič, v drugem pa morate zanj zapisati svoj elektronski naslov. Podjetja so nad to možnostjo navdušena, saj je stopnja vpisov večja tudi za okoli 60 odstotkov.
Bistvo dvojnega opt-ina je pridobivanje bolj kakovostnih naročnikov. A pozor, raziskave kažejo, da kar 9 od 10 naročnikov zapiše izmišljeno ime in elektronski naslov.
Vendar pa je stopnja odpiranja elektronskih sporočil pri naročnikih, ki jih pridobite z dvojnim opt-inom, kar za dvakrat višja kot pri tistih, ki so ga oddali ob enojnem opt-inu.
Uporabite vstopni pop-up, a pazljivo
Pop-up okno se odpre, ko obiskovalec vstopi na vašo spletno stran. Ta okna običajno zakrivajo pogled na vsebino na pristajalni strani, zato se v večini primerov zgodi, da obiskovalec formo zapre. Obiskovalec bo naredil nekaj od tega: zaprl pop-up okno in ignoriral klic k akciji, zapustil vašo stran ali pa pridobil informacije brez da bi vam oddal elektronski naslov.
Verjetnost, da bo oddal elektronsko sporočilo, se najbolj poveča po 5 sekundah. Najmanj možnosti pa boste imeli, če se bo pop-up okno odprlo takoj, ko bo vstopil na stran.
Izstopna pop-up okna pogosto prinašajo boljše rezultate kot vstopna okna (Vir slike: Bigstockphotos).
Izstopna pop-up okna za dobre rezultate
Ko obiskovalec želi zapustiti stran, se mu odpre pop-up okno. Ta možnost se aktivira, ko se z miško približa možnosti za zaprtje strani. Rezultati so lahko res dobri, preizkusite.
Ko boste oblikovali izstopno pop-up okno, bodite iskreni in zgovorni. Obiskovalcu priznajte, da je izstopno pop-up okno pač izstopno okno.
»Odhajaš? To je razlog, zakaj nas vsak dan obišče kar 1.500 obiskovalcev!«
»Preden odideš, zgrabi še tole (brezplačna ponudba)!«
»Nisi našel nič zanimivega? Naj ti pomagamo!«
Testirajte gumbe, ki bolijo
Zdaj, ko smo spoznali pop-up okna, je čas, da spoznamo, kakšni gumbi so boleči. Te lahko uporabite tako za primer vstopnih kot tudi izstopnih pop-up oblik.
Bistvo teh gumbov je, da jih oblikujete tako, da boli oziroma uporabnika prizadanete. Seveda ne v fizičnem smislu. Poglejmo si primer bolečega gumba (točka b):
»Želite več obiskovalcev na svoji strani?
a) Da, pokažite mi.
b) Ne, rad imam, da sem edini obiskovalec na svoji strani.« / »Ne, dovolj obiskovalcev imam.«
Povabilo umestite znotraj vsebine
Opt-in lahko umestite tudi med vsebino. Svojemu uporabniku pokažite čudovito vsebino, nato pa ga ob koncu prepričajte v oddajo elektronskega naslova v zameno za še več takšnih vsebin.
Najboljše oblike znotraj vsebine so tiste, zapisane v pogovornem jeziku. »Mimogrede, če ti je všeč to, kar bereš zdaj .. potem ti bodo noro všeč tudi ostale naše stvari. Do teh pa te loči le tale korak (oddaja elektronskega naslova).«
Izkoristite prostor ob stran s stolpiči
Stolpiči, ki jih enostavno umestite na rob svoje spletne strani, morajo vsebovati vse potrebne podatke. Ne dodajte vprašanj, ki vam ne koristijo in bodo obiskovalca zgolj prepričale v to, da čim prej zapustijo vašo spletno stran.
Ne podcenjujte kontaktnega obrazca
Ne zanemarite očitnega. Ne podcenjujte moči kontaktnih obrazcev. Manj vrstic, v katere morajo obiskovalci zapisati svoje podatke, pomeni višjo stopnjo konverzije. Pomislite tudi na to, da vse več vaših uporabnikov do vaše spletne strani dostopa prek mobilnih naprav. Bodite (mobilno) prijazni!