5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila?
5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Izboljšajte trženje prek elektronske pošte s pomočjo naslednjih nasvetov. (Vir slike: Unsplash)

Naslednji nasveti strokovnjakov vam lahko pomagajo, če ste šele začeli spoznavati svet trženja prek elektronske pošte ali pa če se z njim ukvarjate že leta. Z njihovo pomočjo se boste osredotočili na ključne vidike, ki jim morda niste posvečali pozornosti, kar lahko vašemu podjetju zagotovi nadaljnji uspeh. Učinkovite kampanje prek elektronske pošte bodo vašemu podjetju prinesle več prometa, boljše odnose s strankami in višje prihodke.

1. Bodite človeški in preverite povezave

Vaša elektronska sporočila naj bodo človeška: postavljajte vprašanja, pripovedujte zgodbe, ne bodite dolgočasni. V že oblikovano zgodbo boste lažje vključili pobudo za nakup – in povečali možnosti, da se bo ta res zgodil.

Veliko podjetij hkrati bije bitko za prevlado in pozornost na področju elektronske pošte. Da vam je potencialna stranka zaupala svoj elektronski naslov, lahko konec koncev predstavlja pirovo zmago, če pozabite na stalno nadgrajevanje in poglabljanje vzpostavljenega odnosa.

In preverite povezave, ki jih vsebujejo vaša sporočila. Večina prejemnikov vas na nedelujoče povezave ne bo opozorila, vendar bodo kmalu izgubili zanimanje za klikanje na povezave, ki jih morda ne bodo pripeljale nikamor.

Podvizajte se, da vas ne prehiti konkurenca. Spoznajte email marketing >>

2. Ciljno usmerjena sporočila so bolj učinkovita

Ciljno usmerjena sporočila lahko hitro izboljšajo rezultate vaše trženjske kampanje prek elektronske pošte. Raziskave jasno kaže, da se ljudje pozitivno odzivamo na personalizirana in individualizirana elektronska sporočila, če so napisana na pravilen način in se nam ne zdijo popolnoma generična.

Za bolj ciljno usmerjeno trženje lahko uporabite podatke o naročnikih, ki so vam že na voljo (ime, kraj bivanja, predhodni nakupi itd.), lahko pa svojo ciljno publiko segmentirate v določene skupine, za katere pripravite posebne ugodnosti ali sporočila.

3. Izkoristite podatke, ki so vam na voljo

Kot že omenjeno, lahko personalizirana in individualizirana elektronska sporočila hitro izboljšajo vaše poslovanje – od večjega števila klikov do povečane konverzije in posledično tudi višjih prihodkov.

Zelo verjetno je, da orodja, ki jih uporabljate, ali vaše baze podatkov vsebujejo ogromno informacij, ki jih lahko izkoristite za segmentiranje svoje ciljne publike. Na podlagi zbranih podatkov lahko začnete pošiljati bolj relevantna sporočila, ki bodo temeljila na dejanskem obnašanju uporabnikov (npr. katere izdelke so si ogledovali na vaši spletni strani). Tako boste v kratkem času opazili povečanje zanimanja potencialnih strank.

4. Ne pozabite na mobilne telefone

Več kot 54 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo na mobilnih napravah, pregledovanje elektronske pošte pa je postalo najbolj pogosta aktivnost na pametnih telefonih. Zato je izjemno pomembno, da svoja sporočila prilagodite mobilnih napravam. V nasprotnem primeru boste izgubili polovico potencialnih strank, ko bo ugotovile, da vašega elektronskega sporočila ne morejo prebrati na svoji napravi.

Pozabiti ne smete niti na prilagoditev pristajalne strani. Morda ste poslali čudovito, koristno in ciljno usmerjeno elektronsko sporočilo – vendar bo šel vaš trud v nič, če pristajalna stran ni prilagojena za mobilne naprave in je posledično uporabniki pametnih telefonov ne morejo preprosto uporabljati.

5. Nadgrajujte svoj seznam kontaktov

Stalno nadgrajujte in dopolnjujte svoj seznam kontaktov. Več potencialnih strank pomeni več prometa, saj raziskave pravijo, da je konverzija pri elektronskih sporočilih štirikrat večja kot pri družabnih omrežjih in 1,5-krat večja kot pri običajnem brskanju. Zato mora trženje prek elektronske pošte postati prioriteta vsakega podjetja.

Generični obrazec za naročanje na obvestila ne spodbuja odziva in nakupa. Izkoristite priložnost in svojim potencialnim strankam ponudite ugodnost ob vpisu na seznam – katalog najnovejše kolekcije, ekskluzivni popust ob prvem nakupu … Tako boste pridobili nov kontakt, hkrati pa spodbudili obiskovalca svoje spletne strani k takojšnjemu odzivu in morda celo nakupu.

Vir: Infusionsoft

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Zakaj vaši naročniki tako radi izbrišejo vaše newslettre?

Ta članek se vrti okoli glavne napake, ki jo morda tudi vi delate pri email marketingu. S to napako odganjate svoje naročnike, da bi naredili tisti korak, ki si ga tako želite. Nakup novih produktov ali storitev. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje