5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila?
5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Izboljšajte trženje prek elektronske pošte s pomočjo naslednjih nasvetov. (Vir slike: Unsplash)

Naslednji nasveti strokovnjakov vam lahko pomagajo, če ste šele začeli spoznavati svet trženja prek elektronske pošte ali pa če se z njim ukvarjate že leta. Z njihovo pomočjo se boste osredotočili na ključne vidike, ki jim morda niste posvečali pozornosti, kar lahko vašemu podjetju zagotovi nadaljnji uspeh. Učinkovite kampanje prek elektronske pošte bodo vašemu podjetju prinesle več prometa, boljše odnose s strankami in višje prihodke.

1. Bodite človeški in preverite povezave

Vaša elektronska sporočila naj bodo človeška: postavljajte vprašanja, pripovedujte zgodbe, ne bodite dolgočasni. V že oblikovano zgodbo boste lažje vključili pobudo za nakup – in povečali možnosti, da se bo ta res zgodil.

Veliko podjetij hkrati bije bitko za prevlado in pozornost na področju elektronske pošte. Da vam je potencialna stranka zaupala svoj elektronski naslov, lahko konec koncev predstavlja pirovo zmago, če pozabite na stalno nadgrajevanje in poglabljanje vzpostavljenega odnosa.

In preverite povezave, ki jih vsebujejo vaša sporočila. Večina prejemnikov vas na nedelujoče povezave ne bo opozorila, vendar bodo kmalu izgubili zanimanje za klikanje na povezave, ki jih morda ne bodo pripeljale nikamor.

Podvizajte se, da vas ne prehiti konkurenca. Spoznajte email marketing >>

2. Ciljno usmerjena sporočila so bolj učinkovita

Ciljno usmerjena sporočila lahko hitro izboljšajo rezultate vaše trženjske kampanje prek elektronske pošte. Raziskave jasno kaže, da se ljudje pozitivno odzivamo na personalizirana in individualizirana elektronska sporočila, če so napisana na pravilen način in se nam ne zdijo popolnoma generična.

Za bolj ciljno usmerjeno trženje lahko uporabite podatke o naročnikih, ki so vam že na voljo (ime, kraj bivanja, predhodni nakupi itd.), lahko pa svojo ciljno publiko segmentirate v določene skupine, za katere pripravite posebne ugodnosti ali sporočila.

3. Izkoristite podatke, ki so vam na voljo

Kot že omenjeno, lahko personalizirana in individualizirana elektronska sporočila hitro izboljšajo vaše poslovanje – od večjega števila klikov do povečane konverzije in posledično tudi višjih prihodkov.

Zelo verjetno je, da orodja, ki jih uporabljate, ali vaše baze podatkov vsebujejo ogromno informacij, ki jih lahko izkoristite za segmentiranje svoje ciljne publike. Na podlagi zbranih podatkov lahko začnete pošiljati bolj relevantna sporočila, ki bodo temeljila na dejanskem obnašanju uporabnikov (npr. katere izdelke so si ogledovali na vaši spletni strani). Tako boste v kratkem času opazili povečanje zanimanja potencialnih strank.

4. Ne pozabite na mobilne telefone

Več kot 54 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo na mobilnih napravah, pregledovanje elektronske pošte pa je postalo najbolj pogosta aktivnost na pametnih telefonih. Zato je izjemno pomembno, da svoja sporočila prilagodite mobilnih napravam. V nasprotnem primeru boste izgubili polovico potencialnih strank, ko bo ugotovile, da vašega elektronskega sporočila ne morejo prebrati na svoji napravi.

Pozabiti ne smete niti na prilagoditev pristajalne strani. Morda ste poslali čudovito, koristno in ciljno usmerjeno elektronsko sporočilo – vendar bo šel vaš trud v nič, če pristajalna stran ni prilagojena za mobilne naprave in je posledično uporabniki pametnih telefonov ne morejo preprosto uporabljati.

5. Nadgrajujte svoj seznam kontaktov

Stalno nadgrajujte in dopolnjujte svoj seznam kontaktov. Več potencialnih strank pomeni več prometa, saj raziskave pravijo, da je konverzija pri elektronskih sporočilih štirikrat večja kot pri družabnih omrežjih in 1,5-krat večja kot pri običajnem brskanju. Zato mora trženje prek elektronske pošte postati prioriteta vsakega podjetja.

Generični obrazec za naročanje na obvestila ne spodbuja odziva in nakupa. Izkoristite priložnost in svojim potencialnim strankam ponudite ugodnost ob vpisu na seznam – katalog najnovejše kolekcije, ekskluzivni popust ob prvem nakupu … Tako boste pridobili nov kontakt, hkrati pa spodbudili obiskovalca svoje spletne strani k takojšnjemu odzivu in morda celo nakupu.

Vir: Infusionsoft

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , ,