
Izboljšajte trženje prek elektronske pošte s pomočjo naslednjih nasvetov. (Vir slike: Unsplash)
Naslednji nasveti strokovnjakov vam lahko pomagajo, če ste šele začeli spoznavati svet trženja prek elektronske pošte ali pa če se z njim ukvarjate že leta. Z njihovo pomočjo se boste osredotočili na ključne vidike, ki jim morda niste posvečali pozornosti, kar lahko vašemu podjetju zagotovi nadaljnji uspeh. Učinkovite kampanje prek elektronske pošte bodo vašemu podjetju prinesle več prometa, boljše odnose s strankami in višje prihodke.
1. Bodite človeški in preverite povezave
Vaša elektronska sporočila naj bodo človeška: postavljajte vprašanja, pripovedujte zgodbe, ne bodite dolgočasni. V že oblikovano zgodbo boste lažje vključili pobudo za nakup – in povečali možnosti, da se bo ta res zgodil.
Veliko podjetij hkrati bije bitko za prevlado in pozornost na področju elektronske pošte. Da vam je potencialna stranka zaupala svoj elektronski naslov, lahko konec koncev predstavlja pirovo zmago, če pozabite na stalno nadgrajevanje in poglabljanje vzpostavljenega odnosa.
In preverite povezave, ki jih vsebujejo vaša sporočila. Večina prejemnikov vas na nedelujoče povezave ne bo opozorila, vendar bodo kmalu izgubili zanimanje za klikanje na povezave, ki jih morda ne bodo pripeljale nikamor.
Podvizajte se, da vas ne prehiti konkurenca. Spoznajte email marketing >>
2. Ciljno usmerjena sporočila so bolj učinkovita
Ciljno usmerjena sporočila lahko hitro izboljšajo rezultate vaše trženjske kampanje prek elektronske pošte. Raziskave jasno kaže, da se ljudje pozitivno odzivamo na personalizirana in individualizirana elektronska sporočila, če so napisana na pravilen način in se nam ne zdijo popolnoma generična.
Za bolj ciljno usmerjeno trženje lahko uporabite podatke o naročnikih, ki so vam že na voljo (ime, kraj bivanja, predhodni nakupi itd.), lahko pa svojo ciljno publiko segmentirate v določene skupine, za katere pripravite posebne ugodnosti ali sporočila.
3. Izkoristite podatke, ki so vam na voljo
Kot že omenjeno, lahko personalizirana in individualizirana elektronska sporočila hitro izboljšajo vaše poslovanje – od večjega števila klikov do povečane konverzije in posledično tudi višjih prihodkov.
Zelo verjetno je, da orodja, ki jih uporabljate, ali vaše baze podatkov vsebujejo ogromno informacij, ki jih lahko izkoristite za segmentiranje svoje ciljne publike. Na podlagi zbranih podatkov lahko začnete pošiljati bolj relevantna sporočila, ki bodo temeljila na dejanskem obnašanju uporabnikov (npr. katere izdelke so si ogledovali na vaši spletni strani). Tako boste v kratkem času opazili povečanje zanimanja potencialnih strank.
4. Ne pozabite na mobilne telefone
Več kot 54 odstotkov vseh elektronskih sporočil odpremo na mobilnih napravah, pregledovanje elektronske pošte pa je postalo najbolj pogosta aktivnost na pametnih telefonih. Zato je izjemno pomembno, da svoja sporočila prilagodite mobilnih napravam. V nasprotnem primeru boste izgubili polovico potencialnih strank, ko bo ugotovile, da vašega elektronskega sporočila ne morejo prebrati na svoji napravi.
Pozabiti ne smete niti na prilagoditev pristajalne strani. Morda ste poslali čudovito, koristno in ciljno usmerjeno elektronsko sporočilo – vendar bo šel vaš trud v nič, če pristajalna stran ni prilagojena za mobilne naprave in je posledično uporabniki pametnih telefonov ne morejo preprosto uporabljati.
5. Nadgrajujte svoj seznam kontaktov
Stalno nadgrajujte in dopolnjujte svoj seznam kontaktov. Več potencialnih strank pomeni več prometa, saj raziskave pravijo, da je konverzija pri elektronskih sporočilih štirikrat večja kot pri družabnih omrežjih in 1,5-krat večja kot pri običajnem brskanju. Zato mora trženje prek elektronske pošte postati prioriteta vsakega podjetja.
Generični obrazec za naročanje na obvestila ne spodbuja odziva in nakupa. Izkoristite priložnost in svojim potencialnim strankam ponudite ugodnost ob vpisu na seznam – katalog najnovejše kolekcije, ekskluzivni popust ob prvem nakupu … Tako boste pridobili nov kontakt, hkrati pa spodbudili obiskovalca svoje spletne strani k takojšnjemu odzivu in morda celo nakupu.
Vir: Infusionsoft