7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Imate načrt za pošiljanje newslettrov? Pa cilje in pripravljeno strategijo za testiranje? (Vir slike: Hubspot)

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit.
7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Imate načrt za pošiljanje newslettrov? Pa cilje in pripravljeno strategijo za testiranje? (Vir slike: Hubspot)

Email marketing se uporablja za različne namene, tudi zato, da je podjetje v stiku s svojimi strankami. Ne glede na namen pa je treba upoštevati in slediti 7 ključnim elementom, da smo lahko kar se da učinkoviti.

Zagotovo ste prijavljeni na kakšen newsletter in zagotovo ste pri kakšnem dobili občutek, da je v vaš elektronski nabiralnik prispel pomotoma. Bil je poslan brez načrta. Načrt je ključen del email marketinga – ta mora sovpadati tudi s preostalo marketinško strategijo. Newsletter zastavite v skladu z vašimi cilji, poskrbite pa, da jih boste lahko izmerili. Razmislite: kako boste vedeli, ali je bil vaš newsletter uspešen? Ko načrtujete, je pomembno, da je načrt konsistenten in da imate v mislih pomembnejše datume, ki sovpadajo z akcijami in drugimi popusti.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Vaš newsletter naj bo vaš ponos. Zato skrbno pripravite njegov dizajn, ki naj odseva vaše podjetje. Ob slabem dizajnu vam namreč ne bo pomagala niti dobra vsebina. Pomembno je, da se držite določenih napotkov. Izberite dobre fotografije, a ne pretiravajte z njimi, vanj lahko umestite povezavo do video vsebine, izberite privlačne barve in se izogibajte temnim barvam.

Mnoge newslettre težko beremo. Manjka jim preprostost. Težje je prebrati en odstavek, dolg 500 besed kot pa odstavek, ki ima zgolj 3 ali 4 krajše stavke. Temu se izogibajte, prav tako pomislite na dolžino newslettra. Če želite povedati več, jih povabite k branju na vaši spletni strani ali blogu. Držite se standardnih velikosti in stilov pisave. Dodajte mednaslove, s katerimi boste razbili tekst in dosegli, da bo tekst lažje berljiv.

Testirajte! (Vir slike: Hubspot)

Naslov je tisti, ki odloča. Zato izberite privlačen naslov, ki zaokrožuje preostalo vsebino newslettra. Vaše vodilo mora biti, da uporabnik nanj klikne, ne pa izbriše. Ob snovanju naslova razmislite, kako se bo ob njem prejemnik počutil? Igrajte na karto skrivnostnosti in čustev.

Povabite jih, da vaše sporočilo delijo. Če mislite, da je newsletter na voljo zgolj vašim naročnikom, se motite. Kaj storite sami, ko preberete nekaj naravnost čudovitega? Zadržite zase ali delite z drugimi? Delite, kakopak, in sicer s svojimi prijatelji, znanci in družino. Enako je pri newslettru.

Kako prepričati svoje naročnike, da bodo delili vaše sporočilo tudi z drugimi? Prosite jih, naj delijo s tistimi, za katere menijo, da jih bo informacija zanimala. Dajte jim na voljo več možnosti za deljenje – umestite možnost prek elektronske pošte, družabnih omrežij in drugih priljubljenih metod.

Najboljši newslettri so tisti, pri katerih ne dobimo občutka, da nam poskušajo nekaj prodati. Učinkovit klic k akciji ni oglas ali gumb, ki nam sporoča, da moramo produkt kupiti čim prej. Uporabite ikone in povezave, prek katerih se bo vaš prejemnik z vami povezal tudi na družabnih omrežjih, povabite na prihajajoč dogodek, povabite jih, da vam sporočijo svoje mnenje, dodajte povezave do izobraževalnih vsebin na vašem blogu. Če že morate dodati prodajno sporočilo, naj bo to čim manjše. Naj vsebina v vašem sporočilu govori zase.

Če ste pravkar nekaj poslali, vas zagotovo zanima, kakšen bo odziv vaših prejemnikov. Učinek boste lahko izvedeli s testiranjem. Kaj je priporočljivo testirati? Testirajte različne naslove ali pa ponudbe v sporočilu. Testirajte, kako se uporabniki obnašajo na različnih napravah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Več >

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Več >

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Več >

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Več >

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki