Aplikacija, ki porazi tudi takšnega velikana, kot je Facebook

Aplikacije, ki omogočajo klepete, so zadnja leta v vzponu. In v naboru teh najdemo tudi aplikacijo Line, ki ima kar 220 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov. Prednost, ki jo ima pred Facebookom na Japonskem, je ogromna.
Aplikacija, ki porazi tudi takšnega velikana, kot je Facebook

Line je aplikacija, ki Facebook na Japonskem zlahka premaga (Vir slike: YouTube).

Na Japonskem ima namreč kar štirikrat več uporabnikov kot Facebook, priljubljena pa je tudi v Tajvanu, na Tajskem in v Indoneziji. Aplikacija je podobna WhatsAppu, le da ponuja še nalepke (prodaja nalepk je lani znašala 270 milijonov dolarjev, kar je z letom prej skoraj 40-odstotno povečanje), družabne igre, video klice in nekatere druge funkcionalnosti. Njena priljubljenost torej ne prihaja le iz same aplikacije, ki omogoča klepete, temveč tudi iz oglaševalske platforme, ki stoji za njo.

Največji igralci za mobilne oglase na Japonskem so Facebook, Twitter in Yahoo Japan. Ti igralci so veliki, a ne povečujejo prednosti. Trg ima zanimivo značilnost v tem času: cene oglasov pomembno naraščajo.

Line pa ponuja oglase po nižjih cenah, kot jih nudijo konkurenti, a kljub temu dosežejo vseh 90 milijonov uporabnikov pametnih telefonov na Japonskem. Njegovi oglasi oziroma prihodki od njih bodo naraščali tudi v prihodnje – v prihodnjem letu se bodo podvojili -, so prepričani analitiki.

Nalepke, igre in oglasi

Korejsko podjetje Naver, ki stoji za omenjeno aplikacjo, je v začetku julija odšlo na borzo. Vrednost njene delnice je v zgolj enem dnevu narasla iz slabih 9 na dobrih 41 dolarjev. Samo lani je aplikacija prinesla približno milijardo dolarjev prihodkov. Večinski del je prinesla prodaja nalepk, iger in oglasov. Uporabnik po podatkih analitikov pri Macquarie Research porabi slabih 5 dolarjev znotraj aplikacije (ali gre za mesečni ali letni podatek, ni znano). Z nalepkami so njihovi uporabniki razvili poseben način komunikacije. Do novega ducata nalepk jih ločita vsaj dva dolarja.

Korejsko podjetje zaobšlo Korejo in se osredotočilo na Japonsko

Line je nastala – zanimivo – po uničujočem potresu in cunamiju na Japonskem leta 2011. Korejski Naver (gre za internetno podjetje) je Japonsko izbral, da bi se izognil aplikaciji Kakao, korejski vodilni aplikaciji za klepet.

Poskus na evropskih in ameriških tleh

Danes ima Line že skoraj 2.500 zaposlenih, okoli tisoč zaposlenih dela na Japonskem. Naporom iz leta 2014 in 2015, ko se je ekipa poskušala razširiti na evropski in ameriški trg, so kmalu naredili konec. Prostora za novega, neznanega igralca je premalo, zato so se ponovno osredotočili na azijski bazen.

Manjša baza od velikanov, a toliko bolj močna

Čeprav se po številu uporabnikov ne more kosati s Facebookom ali WhatsAppom, pa ga dela posebnega njegova lojalna uporabniška baza. Baza, ki je močna. Kar 6 od 10 uporabnikov je dnevno aktivnih. Morda največji izziv, pred katerim je korejska ekipa, je dejstvo, da kar 90 odstotkov vseh prihodkov prihaja iz Japonske.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje