Delate tudi vi te napake na LinkedInu?

LinkedIn velja za najpomembnejše družabno omrežje za profesionalce. Zato lahko vsaka napaka prinese velike posledice. Poglejmo, katere so največje napake na tem družabnem omrežju po mnenju Hubspota, enega od ponudnikov programskih rešitev na področju vhodnega marketinga in prodaje.
Delate tudi vi te napake na LinkedInu?

Ekipa Hubspota je pripravila največje napake, ki jih lahko naredimo na LinkedInu. Jih delate tudi vi (Vir slike: YouTube)?

Napake, grehi so napisani v poljubnem vrstnem redu.

1. Profil brez slike.

Profili, ki imajo slike, so kar 11-krat pogosteje gledani. Če vaš profil nima fotografije, zamujate priložnost, ki vam jo ponuja LinkedIn. Oglede profila lahko primerjamo s številom glasov na volitvah: izgubljate volitve, ki bi vas pripeljale do nove karierne priložnosti, zaposlitve ali novega stika.

2. Imate sliko, a je neprimerna.

Velja, da je bolje imeti neprimerno sliko, kot pa imeti profil brez fotografije. Pri izbiri profilne fotografije obstaja nekaj pravil: fotografije, ki so primerne za objavo na Facebooku, niso primerne za profesionalno omrežje. Če je vaša neprimerna, jo čim prej zamenjajte.

3. Profil niste obogatili s kratkim povzetkom izkušenj.

Del, mišljen za povzetek, lahko uporabite za kratek opis svojih izkušenj. Brez tega dela bo vaš profil videti kot običajen življenjepis, ki ne bo pritegnil veliko ljudi. Povzetek naj bo izdelan po 3×3 principu. Vsebuje naj tri odstavke, vsak naj ima največ tri stavke. Vanje vključite ključne besede, ki se uporabljajo v branži, v kateri delate.

V prvem odstavku ponovite del naslova, v drugem pa bolj natančno opišite svoje zadolžitve na izbranih delovnih mestih. Na katerih projektih ste delali, kakšne rezultate ste dosegli. Zadnji odstavek naj vsebuje t.i. call to action – jasno povejte, kako in zakaj vas lahko interesenti kontaktirajo.

4. Svoj profil naredite v obliki življenjepisa.

LinkedIn zagotovo ne bi bil tako priljubljeno družabno omrežje, če se boste predstavljali zgolj kot baza življenjepisov. Življenjepisi so uradni dokumenti, v katerih se samopromoviramo, medtem ko so LinkedIn profili bolj osebni.

5. Naslovi, polni čudnih besed

Guru. Ninja. Rockstar. Čeprav se besede slišijo vznemirljivo, takšnih besed ne smemo umestiti v naslove. Zakaj? Ker zbujajo občutek samopromocije. Kaj torej napisati? Craig Rosenberg, soustanovitelj TOPO-a in avtor bloga Funnelholic, predlaga, da v naslovu odgovorimo na vprašanje: komu pomagam in kako jim pomagam?

6. Pišemo v tretji osebi.

Če v vsakdanjem življenju ne govorimo v tretji osebi, zakaj bi potem svoj profil izpolnili tako? Hubspotovci pravijo, da ima celo Barack Obama na LinkedInu zapisano: »Služim kot 44. predsednik Združenih držav Amerike.«

7. V profil ne umestite elektronskega naslova ali povezave do Twitterja.

Uporabniki LinkedIna, zlasti prodajalci, morajo kar se da poenostaviti dostop do nadaljnjih informacij o sebi. Vključite dodatne kontaktne podatke, pripnite povezave do svojih profilov na družabnih omrežjih.

8. Vključili ste ključne besede, ki nimajo povezave z vašim delom.

Da, ključne besede so izredno pomembne, pomembno pa je tudi, da vključite relevantne. S pravimi ključnimi besedami boste naslavljali pravo občinstvo in tako prišli do večjega števila ogledov profila. Delo tržnika postane nemudoma lažje, ko ga njegova ciljna stranka lahko brez težav najde.

9. Prosite prehitro.

Hubspotovci imajo različne izkušnje ob povabilih za sprejem novega stika. Večino sprejmejo, večina ob povabilo zapiše kratko sporočilo. Tako je v 99 odstotkih, pravijo. Tisti en odstotek pa je bolj agresiven. Kot opisujejo, jih pogosto le nekaj trenutkov po tem, ko sprejmejo njihovo povabilo, zasipajo z vprašanji, ali imajo morda čas za pogovor, prosijo za sestanke in podobno. Ko se z nekom spoznate v živo, ga najverjetneje ne zasipate s celim kupom prošenj. Zakaj bi torej tako ravnali na LinkedInu? Če želite nov kontakt nekaj prositi, potem z njim najprej vzpostavite čim bolj prijeten odnos na omrežju. Komentirajte njihovo objavo ali pa jo delite.

10. Pošiljate brezpredmetna sporočila.

Premislite, kakšna sporočila so pomembna. Sporočila, v katera zapišete, da jim želite prijeten teden, so sicer res prijazna, a ljudem na drugi strani kratite čas. Če nimate nič pomembnega za napisat, potem jim raje ne pišite.

11. Pri svoji mreži kontaktov ste preveč izbirčni.

Hubspotovci menijo, da več, kot imamo ljudi v svoji bazi, večji doseg imamo. Večji, kot imamo doseg, večjo možnost imamo za nov posel ali priložnost. Prepričani so, da se mnogi s tem prepričanjem ne strinjajo, zato jim postavljajo naslednje vprašanje: če ima neka oseba popolnoma razumen razlog, da bi se povezala z vami, to pa vam je poslala v osebnem sporočilu, zakaj je ne bi dodali?

12. Ne prepoznate pomena ogledov vašega profila.

Število ogledov profila ni samo balzam za vaš ego, je tudi priložnost za bolj specifično povezovanje. Če si je nekdo ogledal vaš profil, mu pošljite sporočilo in povprašajte, zakaj se je ustavil ravno na vašem profilu.

13. Prazna stran s priporočili

Linkedin in ostala družabna omrežja slonijo na priporočilih. Če ste tržnik, prosite svoje stranke, naj vam napišejo priporočila in objavijo na LinkedInu. Priporočilo stranke daje poseben dokaz na družabnih omrežjih, ki si ga lahko ogleda prav vsak, ki zaide na izbran profil.

14. Objava enake vsebine v več kot eno skupino.

Povsem normalno je, da si želite, da bi vašo vsebino prebralo kar se da veliko število ljudi. Ko objavite enako vsebino v dve ali več skupin na LinkedInu, bodo obvestilo prejeli vaši stiki. Ti bodo v obvestilih videli, kot da ste vsebino trikrat objavili, in s tem dobili občutek, da pošiljate nezaželeno pošto oziroma sporočila.

15. Brezpredmetni komentarji in podeljevanje všečkov.

Če ste prebrali objavo enega od svojih stikov, primernega komentarja pa ne najdete, je bolje, kot da napišete »Super!« ali pa »Dobro!«, da mu podelite všeček. Če niste pripravljeni na pogovor, ga raje ne začnite.

16. Niste član nobene skupine.

To je velik greh, pravi ekipa Hubspota. Razlogov je več: veste, da lahko pišete članom skupine ne da bi bili tudi povezani z njim? Poleg tega člani skupin pogosto pregledujejo profile drugih članov.

17. Ne objavljate na LinkedInu.

Blogi postajajo vse bolj pomembni za posel, pomembno pa je, da pišete o relevantni tematiki in pred objavo pregledate tekst tudi iz slovničnega vidika. Ko boste objavili vsebino na LinkedInu, boste nagrajeni: vaša celotna skupnost bo prejela obvestilo o novi objavi. Objavljanje na LinkedInu vam bo koristila tudi za samopromocijo.

18. Profile si ogledujete kot anonimnež.

Ogledi profilov vas lahko pripeljejo do pogovora z osebo, katere profil ste si ogledovali. Če si želite razširiti svojo mrežo kontaktov na LinkedInu, se prenehajte skrivati.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje