Spletna prodaja (Vir: Pixabay)

Spletna prodaja (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti prodaje prek email marketinga?

Ključni vprašanji, s katerima bi se moral ukvarjati vsakdo, ki želi uspešno prodajati svoje storitve in produkte sta: »Kako dobiti stranke?« in »Kako od njih dobiti čim več denarja?«.
Spletna prodaja (Vir: Pixabay)

Spletna prodaja (Vir: Pixabay)

Cilj spletne strani je pridobiti čim več elektronskih naslovov obiskovalcev

Cilj vsake postavljene spletne strani je v tem, da podjetnik pridobi čim več elektronskih naslovov obiskovalcev. Oglaševanje drugih ponudnikov na spletni strani ni nujno najboljša ideja. Čeprav podjetnik na tak način zasluži nekaj denarja oglaševalcev, obiskovalec spletne strani zaradi oglasa odide na drugo stran.

Na pristajalni strani, torej na strani, na katero obiskovalec pride najprej, mora biti neka brezplačna ponudba. Podjetnik mora obiskovalcu ponuditi nekaj v zameno za podatek o njegovem elektronskem naslovu. Lahko gre za prenos brezplačne e-knjige. Povedati mu morate, da mora vpisati svoj elektronski naslov na predvideno mesto, da bo prejel tisto, kar želi.

Iščete znanje o email marketingu? Preverite našo delavnico >>

Med čakanjem na elektronsko sporočilo predstavite dodatno ponudbo

Obiskovalcu nato sporočite, da sporočila ne bo dobil takoj, ampak čez nekaj minut. V tem času si lahko ogleda dodatno ponudbo. Ponudite mu nek izdelek oziroma storitev po nizki ceni in ga vprašajte, ali želi opraviti nakup. Če se odloči za nakup, mu takoj posredujte informacijo o naslednji ponudbi po nekoliko višji ceni. S tem nadaljujte, dokler obstaja interes z druge strani. Če obiskovalec prvo ponudbo zavrne, ga zgolj vključite na seznam elektronskih naslovov, na katere redno (vsakih nekaj dni) pošiljate nove ponudbe.

Seznam obiskovalcev in seznam kupcev

Dokler obiskovalec vaše spletne strani pri vas ne opravi nakupa, ga imejte na seznamu obiskovalcev. Čim od vas karkoli kupi (tudi če gre za zelo poceni izdelek), ga prestavite na drug seznam – seznam kupcev.

Vaš cilj mora biti, da je na vašem seznamu obiskovalcev čim manj ljudi. Čim več posameznikov morate premakniti v kategorijo strank. Ljudem, ki od vas niso kupili še ničesar, je treba pogosto pošiljati ponudbe. Na tak način dosežete eno od dveh možnosti: ali se bodo končno odločili za nakup ali pa se bodo naveličali sporočil in se bodo odjavili s seznama.

Seznam kupcev predstavlja ljudi, ki so od vas že kaj kupili in so vam s tem izkazali določeno zaupanje. Tem ljudem redno pošiljajte sporočila, v katerih komunicirate »ena na ena« – stranko lahko tikate in imate z njo oseben odnos, kar še krepi medsebojno zaupanje. Sporočila pošiljajte vsaj enkrat tedensko.

Komuniciranje s stalnimi strankami

Sporočila, ki so namenjena seznamu kupcev, so sestavljena iz dveh delov. Prvi del, ki obsega 80 % sporočila, predstavlja besedilo, ki ga sestavite po navdihu. Lahko poveste zgodbo iz svojega življenja, prigodo, osebno anekdoto … Cilj je, da je vsebina čim bolj lahkotna in smešna, saj to ljudje najraje berejo. Pomembno je, da za tovrstno komuniciranje uporabljate preproste besede oziroma besedišče, ki je blizu ciljni publiki.

V drugem delu, ki obsega 20 %, dodajte informacijo o ponudbi – za določeno ceno želite prodati svoj izdelek ali storitev. Pomembno je, da vodite stalno evidenco, kateri od strank ste že ponudili določeno stvar in kateri še ne. Če je nekdo že kupil nek izdelek od vas, mu ne pošiljajte ponudbe za isti izdelek, ampak mu skušajte ponuditi kaj drugega. Bistvo je v tem, da vsakič, ko stranka kupi nekaj, kar ste ji ponudili, predstavite naslednjo ponudbo po višji ceni. To ponavljajte v nedogled, dokler obstaja interes za nakup.

Časovno omejena ugodna ponudba

S stalnimi strankami redno komunicirajte. To je osnova za prodajo. Na vsake toliko (1, 2 ali 3 mesece) jim pošljite obvestilo o ožjem področju znotraj svoje ponudbe in jih povprašajte, ali jih zanima. Zainteresirani skupini pošljite še eno serijo sporočil, v kateri jih obvestite o aktualni ponudbi, ki je omejena z določenim številom dni. Povejte jim, da imajo v določenem časovnem razponu možnost določen izdelek ali storitev dobiti po znižani ceni. Nato jih stalno obveščajte o tem, koliko dni še imajo na razpolago, da se odločijo za nakup.

Mesečna naročnina na obvestila

Ena izmed možnosti za zaslužek je tudi, da za stalno obveščanje o novostih stranki zaračunate določeno mesečno članarino v nizkem znesku (npr. 5 €). Gre za dovolj nizek znesek, da ga je večina pripravljena plačati. Sicer pri tem ne gre za hiter zaslužek, vendar takšen sistem predstavlja stalnico, saj točno veste, koliko boste zaslužili na mesečni ravni.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Vstopajte v preizkušeno panogo

Priporočljivo je, da pri odločanju za panogo izberete tako, kjer že obstaja konkurenca. Na ta način veste, da že obstaja povpraševanje po izdelkih, ki jih nameravate ponuditi. Pred vstopom v panogo dobro preučite, kaj ponuja konkurenca. Na ta način lahko dopolnite svojo ponudbo in strankam ponudite največ. Tako se bodo raje odločile za nakup pri vas.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Več >

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Več >

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Več >

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Več >

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki