
Spletna prodaja (Vir: Pixabay)
Cilj spletne strani je pridobiti čim več elektronskih naslovov obiskovalcev
Cilj vsake postavljene spletne strani je v tem, da podjetnik pridobi čim več elektronskih naslovov obiskovalcev. Oglaševanje drugih ponudnikov na spletni strani ni nujno najboljša ideja. Čeprav podjetnik na tak način zasluži nekaj denarja oglaševalcev, obiskovalec spletne strani zaradi oglasa odide na drugo stran.
Na pristajalni strani, torej na strani, na katero obiskovalec pride najprej, mora biti neka brezplačna ponudba. Podjetnik mora obiskovalcu ponuditi nekaj v zameno za podatek o njegovem elektronskem naslovu. Lahko gre za prenos brezplačne e-knjige. Povedati mu morate, da mora vpisati svoj elektronski naslov na predvideno mesto, da bo prejel tisto, kar želi.
Iščete znanje o email marketingu? Preverite našo delavnico >>
Med čakanjem na elektronsko sporočilo predstavite dodatno ponudbo
Obiskovalcu nato sporočite, da sporočila ne bo dobil takoj, ampak čez nekaj minut. V tem času si lahko ogleda dodatno ponudbo. Ponudite mu nek izdelek oziroma storitev po nizki ceni in ga vprašajte, ali želi opraviti nakup. Če se odloči za nakup, mu takoj posredujte informacijo o naslednji ponudbi po nekoliko višji ceni. S tem nadaljujte, dokler obstaja interes z druge strani. Če obiskovalec prvo ponudbo zavrne, ga zgolj vključite na seznam elektronskih naslovov, na katere redno (vsakih nekaj dni) pošiljate nove ponudbe.
Seznam obiskovalcev in seznam kupcev
Dokler obiskovalec vaše spletne strani pri vas ne opravi nakupa, ga imejte na seznamu obiskovalcev. Čim od vas karkoli kupi (tudi če gre za zelo poceni izdelek), ga prestavite na drug seznam – seznam kupcev.
Vaš cilj mora biti, da je na vašem seznamu obiskovalcev čim manj ljudi. Čim več posameznikov morate premakniti v kategorijo strank. Ljudem, ki od vas niso kupili še ničesar, je treba pogosto pošiljati ponudbe. Na tak način dosežete eno od dveh možnosti: ali se bodo končno odločili za nakup ali pa se bodo naveličali sporočil in se bodo odjavili s seznama.
Seznam kupcev predstavlja ljudi, ki so od vas že kaj kupili in so vam s tem izkazali določeno zaupanje. Tem ljudem redno pošiljajte sporočila, v katerih komunicirate »ena na ena« – stranko lahko tikate in imate z njo oseben odnos, kar še krepi medsebojno zaupanje. Sporočila pošiljajte vsaj enkrat tedensko.
Komuniciranje s stalnimi strankami
Sporočila, ki so namenjena seznamu kupcev, so sestavljena iz dveh delov. Prvi del, ki obsega 80 % sporočila, predstavlja besedilo, ki ga sestavite po navdihu. Lahko poveste zgodbo iz svojega življenja, prigodo, osebno anekdoto … Cilj je, da je vsebina čim bolj lahkotna in smešna, saj to ljudje najraje berejo. Pomembno je, da za tovrstno komuniciranje uporabljate preproste besede oziroma besedišče, ki je blizu ciljni publiki.
V drugem delu, ki obsega 20 %, dodajte informacijo o ponudbi – za določeno ceno želite prodati svoj izdelek ali storitev. Pomembno je, da vodite stalno evidenco, kateri od strank ste že ponudili določeno stvar in kateri še ne. Če je nekdo že kupil nek izdelek od vas, mu ne pošiljajte ponudbe za isti izdelek, ampak mu skušajte ponuditi kaj drugega. Bistvo je v tem, da vsakič, ko stranka kupi nekaj, kar ste ji ponudili, predstavite naslednjo ponudbo po višji ceni. To ponavljajte v nedogled, dokler obstaja interes za nakup.
Časovno omejena ugodna ponudba
S stalnimi strankami redno komunicirajte. To je osnova za prodajo. Na vsake toliko (1, 2 ali 3 mesece) jim pošljite obvestilo o ožjem področju znotraj svoje ponudbe in jih povprašajte, ali jih zanima. Zainteresirani skupini pošljite še eno serijo sporočil, v kateri jih obvestite o aktualni ponudbi, ki je omejena z določenim številom dni. Povejte jim, da imajo v določenem časovnem razponu možnost določen izdelek ali storitev dobiti po znižani ceni. Nato jih stalno obveščajte o tem, koliko dni še imajo na razpolago, da se odločijo za nakup.
Mesečna naročnina na obvestila
Ena izmed možnosti za zaslužek je tudi, da za stalno obveščanje o novostih stranki zaračunate določeno mesečno članarino v nizkem znesku (npr. 5 €). Gre za dovolj nizek znesek, da ga je večina pripravljena plačati. Sicer pri tem ne gre za hiter zaslužek, vendar takšen sistem predstavlja stalnico, saj točno veste, koliko boste zaslužili na mesečni ravni.
Vstopajte v preizkušeno panogo
Priporočljivo je, da pri odločanju za panogo izberete tako, kjer že obstaja konkurenca. Na ta način veste, da že obstaja povpraševanje po izdelkih, ki jih nameravate ponuditi. Pred vstopom v panogo dobro preučite, kaj ponuja konkurenca. Na ta način lahko dopolnite svojo ponudbo in strankam ponudite največ. Tako se bodo raje odločile za nakup pri vas.