
Največ zanimanja nad slovenskim produktom Smart Turn System so pokazali nekoliko starejši motoristi, ki imajo drugačen pogled na vožnjo (Vir slike: Smart Turn System).
Poletno pošiljanje prvih kompletov sistema Smart Turn System je prineslo en kup elektronskih sporočil motorističnih entuziastov in motoristov. »Odzivi so nas pozitivno presenetili, saj so naši prvi uporabniki zelo dramatično in pravljično pisali o svojih prvih izkušnjah z našim sistemom. Besede, kot so magnificient (slo. Sijajno), magical (slo. Čaroben), excellent (slo. Odličen) in pa works exactly as you said it would (slo. Deluje točno tako, kot ste rekli), so bili največkrat slišani komentarji,« pravi Ernstschneider, ki doda, da je bilo med komentarji tudi nekaj takšnih, ki so zagovarjali »nezgrešljivost« svojega palca. Ob trenutni rešitev v obliki stikala za smernike na motorju motorist namreč izklaplja ročno s palcem. Teh so se lotili kar zagovorniki ljubljanskega sistema in jih deklasirali.
Starejši drugače gledajo na vožnjo z motorjem
Največ zanimanja so pokazali nekoliko starejši motoristi, ki imajo drugačen pogled na vožnjo. Nanjo ne gledajo zgolj kot adrenalinski hobi, ampak »kot doživetje in se toliko bolj zavedajo varnost na cesti«. Pot do novih uporabnikov najdejo na različne načine: prek forumov, družabnih omrežij, z zbiranjem elektronskih naslovov, pa s predstavitvenimi materiali, s katerimi se obračajo na potencialne partnerje. Tudi prek t.i. hladnih klicev. »Osebno se sestankov udeležujemo le v naši regiji, v kolikor pa zaključimo investicijsko rundo, se bomo na kakšen osebni obisk odpeljali tudi kam dlje.«
Kaj je Smart Turn System?
Ljubljanski sistem vsako sekundo sprejme in obdela okoli 300 različnih podatkov, ki mu dajejo dovolj podatkov, da sam zazna zavoje, rondoje in menjav pasu. Tako odpravlja veliko težavo motoristov, ki med vožnjo pozabijo izklopiti smernik. Smart Turn System zagotavlja, da se bo smernik izklopil »točno po končanem zavoju ali kakem drugem manevru v prometu, ne glede na zavoj«.
Ljubljanska rešitev danes primerna za skoraj vse motorje
Od našega poletnega pogovora, ki si ga lahko preberete tukaj, so veliko časa namenili tudi testiranju, dodatnemu razvoju, optimizaciji življenjske dobe naprave in vzdržljivosti komponent. »V vmesnem času smo naredili tudi verzijo, ki deluje na vseh motorjih z električnim signalnim stikalom. Pred tem je bila naprava namenjena le motorjem, ki imajo klasično mehansko stikalo, kar predstavlja približno 85 odstotkov vseh motorjev. Danes imamo tudi delujočo verzijo za elektronska signalna stikala in delujoč prototip za obe verziji elektronskih signalnih Ducati sistemov,« zato ga lahko priklopijo na 99 odstotkov motorjev.
Ekipa se je usmerila tudi v iskanje »prepoznavne osebe v motorističnem svetu, na primer voznika v Moto GP ali voditelja kakšne znane oddaje.
Iščejo osebo iz motorističnega sveta
Usmerili so se tudi v iskanje »prepoznavne osebe v motorističnem svetu, na primer voznika v Moto GP ali pa voditelja ugledne oddaje s tega področja, s katero bi želeli testirati našo inovacijo in pridobiti neko potrditev oziroma izjavo o našem produktu. Kot referenčna osebnost bi nam pomagala pri marketinških dejavnostih, sočasno pa nam to lahko odpre tudi marsikatera vrata«.
Zaposlovali bi, a čakajo na investicijo
Vse to opravlja šestčlanska ekipa, ki bo v primeru investicije svoje vrste povečala. Zaposlili bodo vsaj 3, če ne 4 ljudi. Iskali bodo predvsem tržnike, napoveduje sogovornik.
Kandidatov za investiranje vse več
Investicijo bi lahko dobili v naslednjih mesecih: glede na trenutno stanje morda že do konca letošnjega leta. Se je pa število zainteresiranih kandidatov povečalo, razkriva. »To so dogovori, ki terjajo svoj čas, saj se tako mi kot tudi investitorji želimo prepričati, da bomo ubrali pravo pot in samozavestno sklenili partnerstvo,« pri čemer je treba upoštevati več dejavnikov.
Kakšnega investitorja si želijo?
Na primer oblika samega partnerstva, pogoji v smislu vodenja podjetja, evalvacija podjetja, strategija poslovanja, marketinga, našteva, a to ni edina želja ekipe: »Nam je pomembno, da dobimo investitorja, ki je domač v avto-moto segmentu, da nam lahko postavljanju podjetja na mednarodnem trgu tudi operativno pomaga s svojimi izkušnjami in kontakti. Investicija je v našem primeru pomembna predvsem z vidika, da lahko prestrukturiramo in učinkovito predstavljamo našo inovacijo čim širšemu krogu.«