Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji.
Digitalni marketing, B2B

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. (Vir slike: HubSpot)

Na področje digitalnega marketinga se podaja vedno več podjetij in posameznikov. Vendar pa se lahko relativno majhno število t. i. B2B podjetij oziroma podjetij, ki poslujejo s podjetji, in proizvodnih podjetij pohvali z izdelano strategijo za digitalno in vsebinsko trženje.

Vendar je tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji, in proizvodna podjetja pomembno, da razumejo aktualne marketinške trende in pripravijo ustrezno trženjsko strategijo. Če vas še nismo prepričali, si oglejte podatke in statistike, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.

Kdo se ukvarja z vsebinskim trženjem? Pravzaprav vsi.

  • 85 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih se ukvarja z vsebinskim trženjem.

To pomeni, da na področju vlada večja konkurenca kot kdajkoli prej. Če vaši tekmeci uspešno izkoriščajo potencial vsebinskega trženja, medtem ko se sami na to področje še niste podali, boste hitro zaostali.

  • Le 31 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih ima oblikovano in zapisano strategijo za vsebinsko trženje.

Ta podatek lahko deluje v vašo korist – če ste med tistimi tržniki, ki sledijo zapisani strategiji za vsebinsko trženje. Če je vaša strategija zapisana, si vsi zaposleni v vašem podjetju prizadevajo doseči iste cilje. Brez dokumentirane strategije pa je proces trženja veliko manj učinkovit.

Zelo verjetno je, da vaši tekmeci nimajo zapisane marketinške strategije. Zato je pomembno, da v sodelovanju s celotno ekipo pripravite jasen načrt – tako boste povečali svoje možnosti za preseganje konkurence.

Email Marketing Master Class

Kako učinkovit je vsebinski marketing? Izjemno.

  • 77 odstotkov anketiranih predstavnikov proizvodnih podjetij meni, da je njihovo vsebinsko trženje izjemno oziroma zelo učinkovito.

Strokovnjaki s področja digitalnega trženja se strinjajo, da je vsebinsko trženje učinkovito tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Zato se lahko pogumno lotite priprave in izvedbe strategije za vsebinsko trženje.

Takšni podatki pa vam bodo v učinkovitost vsebinskega marketinga tudi za t. i. B2B podjetja pomagali prepričati tudi nadrejene oziroma vodilne v vašem podjetju.

  • 82 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih povečanje uspešnosti v zadnjem letu pripisuje oblikovanju in objavljanju vsebin.

Posvečanje pozornosti oblikovanju in objavljanju vsebin vsekakor vodi do večje učinkovitosti vsebinskega trženja. To domnevo potrjujejo tudi številke.

Deljenje in promoviranje objav ni učinkovito, če te objave ne nagovarjajo vaše ciljne skupine oziroma vaših strank. Zanimive, relevantne in aktualne vsebine so temelj, na katerem stojijo uspešne strategije za vsebinsko trženje.

  • 67 odstotkov predstavnikov proizvodnih podjetij, ki so v lanskem letu doživela stagnacijo, za takšne rezultate krivi premajhno posvečanje pozornosti vsebinskemu trženju.

Vsebinsko trženje je kontinuiran proces, kar je v današnjem hitro spreminjajočem se svetu izjemno pomembno. Tako ni dovolj, da preprosto zaženete kampanjo in čakate na nove kontakte – svoje delovanje morate nenehno spreminjati in prilagajati trenutni situaciji.

Dodatne zanimive statistike

  • 98 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih promovira svoje vsebine.

Vsebinsko trženje ni nadomestek za oglaševanje. Oglaševanje je namreč le en košček večje sestavljanke: načrta za vsebinsko trženje. Vsebinski marketing prinaša odlične rezultate, vendar so v enačbo vključeni določeni stroški za promocijo.

Če niste prepričani, ali se vlaganje v promocijo vsebin dejansko izplača, si še enkrat prikličite v spomin navedeno številko: kar 98 odstotkov tržnikov zaupa plačanim promocijam objav.

  • 92 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih za razširjanje vsebin uporablja elektronsko pošto.

Elektronska pošta je še vedno izjemno pomembna. To pravzaprav ni presenetljivo, saj omogoča spremljanje, testiranje in analizo.

Seveda obstajajo tudi drugi kanali za promocijo in razširjanje vsebin (npr. družabna omrežja), vendar ne morejo nadomestiti elektronske pošte. Uporabljajte jih kot dopolnilo.

Kaj vse to pomeni za vas?

Trendi v digitalnem marketingu so danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Velika večina proizvodnih podjetij in podjetij, ki poslujejo s podjetji, na tak ali drugačen način izkorišča potencial vsebinskega trženja. Večina poroča o najmanj solidnih rezultatih.

Vprašanje »Ali naj preizkusimo vsebinski marketing?« je tako zamenjalo drugo, bolj pomenljivo vprašanje: »Ali si sploh lahko privoščimo neaktivnost na tem področju?«

Stranke, tako posamezniki kot tudi druga podjetja, iščejo informacije na spletu. Če jih ne naslavljate sami, lahko predvidevate, da jih naslavljajo druga podjetja – vaši tekmeci.

Poleg tega pa naj opozorimo na še eno dejstvo. Čeprav se velika večina podjetij ukvarja z digitalnim marketingom, veliko vaših tekmecev vsebin ne oblikuje strukturirano. Prav tu se skriva priložnost za vas. Skrbno pripravljena in zapisana strategija za vsebinsko trženje vam bo pomagala prehiteti konkurenco.

Vir: New Perspective

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Najbolj priljubljeni ovitki za mobilne telefone

Ko pride do poškodbe mobilnega telefona zaradi padca, je prepozno za ukrepanje. Veliko bolje je, če se poskrbi za preventivo. V te namene se uporabniki poslužujejo različnih tipov ovitkov, ki so namenjeni zaščiti telefonov. Preberite več >>

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

Kako izbrati WordPress vtičnik? Tu je 6 kontrolnih točk!

WordPressova privlačnost in popularnost se skrivata v preprosti uporabi, množični skupnosti in številnih strokovnjakih s celega sveta. Uporabniki se za ta CMS (ang. content management system) odločajo tudi zaradi možnosti razširitve funkcionalnosti prek t. i. vtičnikov (ang. plugins). Ti vam omogočajo, da svojo stran opremite z uporabnimi orodji, ki vam pomagajo doseči namen, za katerega ste spletno stran vzpostavili. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Amazon na poti do 200 milijard prometa v 2018 in priložnost, ki jo nudi slovenskim podjetnikom

Številke, ki jih ustvarja največji svetovni online trgovec v zadnjih letih so neverjetne. Amazon je bil na začetku online knjigarna, danes pa izjemno uspešno prodaja praktično vse možne produkte – od nakita, prehrane, tehnike pa do vrtne opreme. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje