Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji
Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. (Vir slike: HubSpot)
Na področje digitalnega marketinga se podaja vedno več podjetij in posameznikov. Vendar pa se lahko relativno majhno število t. i. B2B podjetij oziroma podjetij, ki poslujejo s podjetji, in proizvodnih podjetij pohvali z izdelano strategijo za digitalno in vsebinsko trženje.
Vendar je tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji, in proizvodna podjetja pomembno, da razumejo aktualne marketinške trende in pripravijo ustrezno trženjsko strategijo. Če vas še nismo prepričali, si oglejte podatke in statistike, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.
Kdo se ukvarja z vsebinskim trženjem? Pravzaprav vsi.
- 85 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih se ukvarja z vsebinskim trženjem.
To pomeni, da na področju vlada večja konkurenca kot kdajkoli prej. Če vaši tekmeci uspešno izkoriščajo potencial vsebinskega trženja, medtem ko se sami na to področje še niste podali, boste hitro zaostali.
- Le 31 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih ima oblikovano in zapisano strategijo za vsebinsko trženje.
Ta podatek lahko deluje v vašo korist – če ste med tistimi tržniki, ki sledijo zapisani strategiji za vsebinsko trženje. Če je vaša strategija zapisana, si vsi zaposleni v vašem podjetju prizadevajo doseči iste cilje. Brez dokumentirane strategije pa je proces trženja veliko manj učinkovit.
Zelo verjetno je, da vaši tekmeci nimajo zapisane marketinške strategije. Zato je pomembno, da v sodelovanju s celotno ekipo pripravite jasen načrt – tako boste povečali svoje možnosti za preseganje konkurence.
Kako učinkovit je vsebinski marketing? Izjemno.
- 77 odstotkov anketiranih predstavnikov proizvodnih podjetij meni, da je njihovo vsebinsko trženje izjemno oziroma zelo učinkovito.
Strokovnjaki s področja digitalnega trženja se strinjajo, da je vsebinsko trženje učinkovito tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Zato se lahko pogumno lotite priprave in izvedbe strategije za vsebinsko trženje.
Takšni podatki pa vam bodo v učinkovitost vsebinskega marketinga tudi za t. i. B2B podjetja pomagali prepričati tudi nadrejene oziroma vodilne v vašem podjetju.
- 82 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih povečanje uspešnosti v zadnjem letu pripisuje oblikovanju in objavljanju vsebin.
Posvečanje pozornosti oblikovanju in objavljanju vsebin vsekakor vodi do večje učinkovitosti vsebinskega trženja. To domnevo potrjujejo tudi številke.
Deljenje in promoviranje objav ni učinkovito, če te objave ne nagovarjajo vaše ciljne skupine oziroma vaših strank. Zanimive, relevantne in aktualne vsebine so temelj, na katerem stojijo uspešne strategije za vsebinsko trženje.
- 67 odstotkov predstavnikov proizvodnih podjetij, ki so v lanskem letu doživela stagnacijo, za takšne rezultate krivi premajhno posvečanje pozornosti vsebinskemu trženju.
Vsebinsko trženje je kontinuiran proces, kar je v današnjem hitro spreminjajočem se svetu izjemno pomembno. Tako ni dovolj, da preprosto zaženete kampanjo in čakate na nove kontakte – svoje delovanje morate nenehno spreminjati in prilagajati trenutni situaciji.
Dodatne zanimive statistike
- 98 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih promovira svoje vsebine.
Vsebinsko trženje ni nadomestek za oglaševanje. Oglaševanje je namreč le en košček večje sestavljanke: načrta za vsebinsko trženje. Vsebinski marketing prinaša odlične rezultate, vendar so v enačbo vključeni določeni stroški za promocijo.
Če niste prepričani, ali se vlaganje v promocijo vsebin dejansko izplača, si še enkrat prikličite v spomin navedeno številko: kar 98 odstotkov tržnikov zaupa plačanim promocijam objav.
- 92 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih za razširjanje vsebin uporablja elektronsko pošto.
Elektronska pošta je še vedno izjemno pomembna. To pravzaprav ni presenetljivo, saj omogoča spremljanje, testiranje in analizo.
Seveda obstajajo tudi drugi kanali za promocijo in razširjanje vsebin (npr. družabna omrežja), vendar ne morejo nadomestiti elektronske pošte. Uporabljajte jih kot dopolnilo.
Kaj vse to pomeni za vas?
Trendi v digitalnem marketingu so danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Velika večina proizvodnih podjetij in podjetij, ki poslujejo s podjetji, na tak ali drugačen način izkorišča potencial vsebinskega trženja. Večina poroča o najmanj solidnih rezultatih.
Vprašanje »Ali naj preizkusimo vsebinski marketing?« je tako zamenjalo drugo, bolj pomenljivo vprašanje: »Ali si sploh lahko privoščimo neaktivnost na tem področju?«
Stranke, tako posamezniki kot tudi druga podjetja, iščejo informacije na spletu. Če jih ne naslavljate sami, lahko predvidevate, da jih naslavljajo druga podjetja – vaši tekmeci.
Poleg tega pa naj opozorimo na še eno dejstvo. Čeprav se velika večina podjetij ukvarja z digitalnim marketingom, veliko vaših tekmecev vsebin ne oblikuje strukturirano. Prav tu se skriva priložnost za vas. Skrbno pripravljena in zapisana strategija za vsebinsko trženje vam bo pomagala prehiteti konkurenco.
Vir: New Perspective