Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji.
Digitalni marketing, B2B

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. (Vir slike: HubSpot)

Na področje digitalnega marketinga se podaja vedno več podjetij in posameznikov. Vendar pa se lahko relativno majhno število t. i. B2B podjetij oziroma podjetij, ki poslujejo s podjetji, in proizvodnih podjetij pohvali z izdelano strategijo za digitalno in vsebinsko trženje.

Vendar je tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji, in proizvodna podjetja pomembno, da razumejo aktualne marketinške trende in pripravijo ustrezno trženjsko strategijo. Če vas še nismo prepričali, si oglejte podatke in statistike, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.

Kdo se ukvarja z vsebinskim trženjem? Pravzaprav vsi.

  • 85 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih se ukvarja z vsebinskim trženjem.

To pomeni, da na področju vlada večja konkurenca kot kdajkoli prej. Če vaši tekmeci uspešno izkoriščajo potencial vsebinskega trženja, medtem ko se sami na to področje še niste podali, boste hitro zaostali.

  • Le 31 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih ima oblikovano in zapisano strategijo za vsebinsko trženje.

Ta podatek lahko deluje v vašo korist – če ste med tistimi tržniki, ki sledijo zapisani strategiji za vsebinsko trženje. Če je vaša strategija zapisana, si vsi zaposleni v vašem podjetju prizadevajo doseči iste cilje. Brez dokumentirane strategije pa je proces trženja veliko manj učinkovit.

Zelo verjetno je, da vaši tekmeci nimajo zapisane marketinške strategije. Zato je pomembno, da v sodelovanju s celotno ekipo pripravite jasen načrt – tako boste povečali svoje možnosti za preseganje konkurence.

Kako učinkovit je vsebinski marketing? Izjemno.

  • 77 odstotkov anketiranih predstavnikov proizvodnih podjetij meni, da je njihovo vsebinsko trženje izjemno oziroma zelo učinkovito.

Strokovnjaki s področja digitalnega trženja se strinjajo, da je vsebinsko trženje učinkovito tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Zato se lahko pogumno lotite priprave in izvedbe strategije za vsebinsko trženje.

Takšni podatki pa vam bodo v učinkovitost vsebinskega marketinga tudi za t. i. B2B podjetja pomagali prepričati tudi nadrejene oziroma vodilne v vašem podjetju.

  • 82 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih povečanje uspešnosti v zadnjem letu pripisuje oblikovanju in objavljanju vsebin.

Posvečanje pozornosti oblikovanju in objavljanju vsebin vsekakor vodi do večje učinkovitosti vsebinskega trženja. To domnevo potrjujejo tudi številke.

Deljenje in promoviranje objav ni učinkovito, če te objave ne nagovarjajo vaše ciljne skupine oziroma vaših strank. Zanimive, relevantne in aktualne vsebine so temelj, na katerem stojijo uspešne strategije za vsebinsko trženje.

  • 67 odstotkov predstavnikov proizvodnih podjetij, ki so v lanskem letu doživela stagnacijo, za takšne rezultate krivi premajhno posvečanje pozornosti vsebinskemu trženju.

Vsebinsko trženje je kontinuiran proces, kar je v današnjem hitro spreminjajočem se svetu izjemno pomembno. Tako ni dovolj, da preprosto zaženete kampanjo in čakate na nove kontakte – svoje delovanje morate nenehno spreminjati in prilagajati trenutni situaciji.

Dodatne zanimive statistike

  • 98 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih promovira svoje vsebine.

Vsebinsko trženje ni nadomestek za oglaševanje. Oglaševanje je namreč le en košček večje sestavljanke: načrta za vsebinsko trženje. Vsebinski marketing prinaša odlične rezultate, vendar so v enačbo vključeni določeni stroški za promocijo.

Če niste prepričani, ali se vlaganje v promocijo vsebin dejansko izplača, si še enkrat prikličite v spomin navedeno številko: kar 98 odstotkov tržnikov zaupa plačanim promocijam objav.

  • 92 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih za razširjanje vsebin uporablja elektronsko pošto.

Elektronska pošta je še vedno izjemno pomembna. To pravzaprav ni presenetljivo, saj omogoča spremljanje, testiranje in analizo.

Seveda obstajajo tudi drugi kanali za promocijo in razširjanje vsebin (npr. družabna omrežja), vendar ne morejo nadomestiti elektronske pošte. Uporabljajte jih kot dopolnilo.

Kaj vse to pomeni za vas?

Trendi v digitalnem marketingu so danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Velika večina proizvodnih podjetij in podjetij, ki poslujejo s podjetji, na tak ali drugačen način izkorišča potencial vsebinskega trženja. Večina poroča o najmanj solidnih rezultatih.

Vprašanje »Ali naj preizkusimo vsebinski marketing?« je tako zamenjalo drugo, bolj pomenljivo vprašanje: »Ali si sploh lahko privoščimo neaktivnost na tem področju?«

Stranke, tako posamezniki kot tudi druga podjetja, iščejo informacije na spletu. Če jih ne naslavljate sami, lahko predvidevate, da jih naslavljajo druga podjetja – vaši tekmeci.

Poleg tega pa naj opozorimo na še eno dejstvo. Čeprav se velika večina podjetij ukvarja z digitalnim marketingom, veliko vaših tekmecev vsebin ne oblikuje strukturirano. Prav tu se skriva priložnost za vas. Skrbno pripravljena in zapisana strategija za vsebinsko trženje vam bo pomagala prehiteti konkurenco.

Vir: New Perspective

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje