Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji.
Digitalni marketing, B2B

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. (Vir slike: HubSpot)

Na področje digitalnega marketinga se podaja vedno več podjetij in posameznikov. Vendar pa se lahko relativno majhno število t. i. B2B podjetij oziroma podjetij, ki poslujejo s podjetji, in proizvodnih podjetij pohvali z izdelano strategijo za digitalno in vsebinsko trženje.

Vendar je tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji, in proizvodna podjetja pomembno, da razumejo aktualne marketinške trende in pripravijo ustrezno trženjsko strategijo. Če vas še nismo prepričali, si oglejte podatke in statistike, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Kdo se ukvarja z vsebinskim trženjem? Pravzaprav vsi.

  • 85 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih se ukvarja z vsebinskim trženjem.

To pomeni, da na področju vlada večja konkurenca kot kdajkoli prej. Če vaši tekmeci uspešno izkoriščajo potencial vsebinskega trženja, medtem ko se sami na to področje še niste podali, boste hitro zaostali.

  • Le 31 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih ima oblikovano in zapisano strategijo za vsebinsko trženje.

Ta podatek lahko deluje v vašo korist – če ste med tistimi tržniki, ki sledijo zapisani strategiji za vsebinsko trženje. Če je vaša strategija zapisana, si vsi zaposleni v vašem podjetju prizadevajo doseči iste cilje. Brez dokumentirane strategije pa je proces trženja veliko manj učinkovit.

Zelo verjetno je, da vaši tekmeci nimajo zapisane marketinške strategije. Zato je pomembno, da v sodelovanju s celotno ekipo pripravite jasen načrt – tako boste povečali svoje možnosti za preseganje konkurence.

Kako učinkovit je vsebinski marketing? Izjemno.

  • 77 odstotkov anketiranih predstavnikov proizvodnih podjetij meni, da je njihovo vsebinsko trženje izjemno oziroma zelo učinkovito.

Strokovnjaki s področja digitalnega trženja se strinjajo, da je vsebinsko trženje učinkovito tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Zato se lahko pogumno lotite priprave in izvedbe strategije za vsebinsko trženje.

Takšni podatki pa vam bodo v učinkovitost vsebinskega marketinga tudi za t. i. B2B podjetja pomagali prepričati tudi nadrejene oziroma vodilne v vašem podjetju.

  • 82 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih povečanje uspešnosti v zadnjem letu pripisuje oblikovanju in objavljanju vsebin.

Posvečanje pozornosti oblikovanju in objavljanju vsebin vsekakor vodi do večje učinkovitosti vsebinskega trženja. To domnevo potrjujejo tudi številke.

Deljenje in promoviranje objav ni učinkovito, če te objave ne nagovarjajo vaše ciljne skupine oziroma vaših strank. Zanimive, relevantne in aktualne vsebine so temelj, na katerem stojijo uspešne strategije za vsebinsko trženje.

  • 67 odstotkov predstavnikov proizvodnih podjetij, ki so v lanskem letu doživela stagnacijo, za takšne rezultate krivi premajhno posvečanje pozornosti vsebinskemu trženju.

Vsebinsko trženje je kontinuiran proces, kar je v današnjem hitro spreminjajočem se svetu izjemno pomembno. Tako ni dovolj, da preprosto zaženete kampanjo in čakate na nove kontakte – svoje delovanje morate nenehno spreminjati in prilagajati trenutni situaciji.

Dodatne zanimive statistike

  • 98 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih promovira svoje vsebine.

Vsebinsko trženje ni nadomestek za oglaševanje. Oglaševanje je namreč le en košček večje sestavljanke: načrta za vsebinsko trženje. Vsebinski marketing prinaša odlične rezultate, vendar so v enačbo vključeni določeni stroški za promocijo.

Če niste prepričani, ali se vlaganje v promocijo vsebin dejansko izplača, si še enkrat prikličite v spomin navedeno številko: kar 98 odstotkov tržnikov zaupa plačanim promocijam objav.

  • 92 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih za razširjanje vsebin uporablja elektronsko pošto.

Elektronska pošta je še vedno izjemno pomembna. To pravzaprav ni presenetljivo, saj omogoča spremljanje, testiranje in analizo.

Seveda obstajajo tudi drugi kanali za promocijo in razširjanje vsebin (npr. družabna omrežja), vendar ne morejo nadomestiti elektronske pošte. Uporabljajte jih kot dopolnilo.

Kaj vse to pomeni za vas?

Trendi v digitalnem marketingu so danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Velika večina proizvodnih podjetij in podjetij, ki poslujejo s podjetji, na tak ali drugačen način izkorišča potencial vsebinskega trženja. Večina poroča o najmanj solidnih rezultatih.

Vprašanje »Ali naj preizkusimo vsebinski marketing?« je tako zamenjalo drugo, bolj pomenljivo vprašanje: »Ali si sploh lahko privoščimo neaktivnost na tem področju?«

Stranke, tako posamezniki kot tudi druga podjetja, iščejo informacije na spletu. Če jih ne naslavljate sami, lahko predvidevate, da jih naslavljajo druga podjetja – vaši tekmeci.

Poleg tega pa naj opozorimo na še eno dejstvo. Čeprav se velika večina podjetij ukvarja z digitalnim marketingom, veliko vaših tekmecev vsebin ne oblikuje strukturirano. Prav tu se skriva priložnost za vas. Skrbno pripravljena in zapisana strategija za vsebinsko trženje vam bo pomagala prehiteti konkurenco.

Vir: New Perspective

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje