Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji.
Digitalni marketing, B2B

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. (Vir slike: HubSpot)

Na področje digitalnega marketinga se podaja vedno več podjetij in posameznikov. Vendar pa se lahko relativno majhno število t. i. B2B podjetij oziroma podjetij, ki poslujejo s podjetji, in proizvodnih podjetij pohvali z izdelano strategijo za digitalno in vsebinsko trženje.

Vendar je tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji, in proizvodna podjetja pomembno, da razumejo aktualne marketinške trende in pripravijo ustrezno trženjsko strategijo. Če vas še nismo prepričali, si oglejte podatke in statistike, ki jih predstavljamo v nadaljevanju.

Kdo se ukvarja z vsebinskim trženjem? Pravzaprav vsi.

  • 85 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih se ukvarja z vsebinskim trženjem.

To pomeni, da na področju vlada večja konkurenca kot kdajkoli prej. Če vaši tekmeci uspešno izkoriščajo potencial vsebinskega trženja, medtem ko se sami na to področje še niste podali, boste hitro zaostali.

  • Le 31 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih ima oblikovano in zapisano strategijo za vsebinsko trženje.

Ta podatek lahko deluje v vašo korist – če ste med tistimi tržniki, ki sledijo zapisani strategiji za vsebinsko trženje. Če je vaša strategija zapisana, si vsi zaposleni v vašem podjetju prizadevajo doseči iste cilje. Brez dokumentirane strategije pa je proces trženja veliko manj učinkovit.

Zelo verjetno je, da vaši tekmeci nimajo zapisane marketinške strategije. Zato je pomembno, da v sodelovanju s celotno ekipo pripravite jasen načrt – tako boste povečali svoje možnosti za preseganje konkurence.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako učinkovit je vsebinski marketing? Izjemno.

  • 77 odstotkov anketiranih predstavnikov proizvodnih podjetij meni, da je njihovo vsebinsko trženje izjemno oziroma zelo učinkovito.

Strokovnjaki s področja digitalnega trženja se strinjajo, da je vsebinsko trženje učinkovito tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Zato se lahko pogumno lotite priprave in izvedbe strategije za vsebinsko trženje.

Takšni podatki pa vam bodo v učinkovitost vsebinskega marketinga tudi za t. i. B2B podjetja pomagali prepričati tudi nadrejene oziroma vodilne v vašem podjetju.

  • 82 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih povečanje uspešnosti v zadnjem letu pripisuje oblikovanju in objavljanju vsebin.

Posvečanje pozornosti oblikovanju in objavljanju vsebin vsekakor vodi do večje učinkovitosti vsebinskega trženja. To domnevo potrjujejo tudi številke.

Deljenje in promoviranje objav ni učinkovito, če te objave ne nagovarjajo vaše ciljne skupine oziroma vaših strank. Zanimive, relevantne in aktualne vsebine so temelj, na katerem stojijo uspešne strategije za vsebinsko trženje.

  • 67 odstotkov predstavnikov proizvodnih podjetij, ki so v lanskem letu doživela stagnacijo, za takšne rezultate krivi premajhno posvečanje pozornosti vsebinskemu trženju.

Vsebinsko trženje je kontinuiran proces, kar je v današnjem hitro spreminjajočem se svetu izjemno pomembno. Tako ni dovolj, da preprosto zaženete kampanjo in čakate na nove kontakte – svoje delovanje morate nenehno spreminjati in prilagajati trenutni situaciji.

Dodatne zanimive statistike

  • 98 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih promovira svoje vsebine.

Vsebinsko trženje ni nadomestek za oglaševanje. Oglaševanje je namreč le en košček večje sestavljanke: načrta za vsebinsko trženje. Vsebinski marketing prinaša odlične rezultate, vendar so v enačbo vključeni določeni stroški za promocijo.

Če niste prepričani, ali se vlaganje v promocijo vsebin dejansko izplača, si še enkrat prikličite v spomin navedeno številko: kar 98 odstotkov tržnikov zaupa plačanim promocijam objav.

  • 92 odstotkov tržnikov v proizvodnih podjetjih za razširjanje vsebin uporablja elektronsko pošto.

Elektronska pošta je še vedno izjemno pomembna. To pravzaprav ni presenetljivo, saj omogoča spremljanje, testiranje in analizo.

Seveda obstajajo tudi drugi kanali za promocijo in razširjanje vsebin (npr. družabna omrežja), vendar ne morejo nadomestiti elektronske pošte. Uporabljajte jih kot dopolnilo.

Kaj vse to pomeni za vas?

Trendi v digitalnem marketingu so danes pomembnejši kot kadarkoli prej. Velika večina proizvodnih podjetij in podjetij, ki poslujejo s podjetji, na tak ali drugačen način izkorišča potencial vsebinskega trženja. Večina poroča o najmanj solidnih rezultatih.

Vprašanje »Ali naj preizkusimo vsebinski marketing?« je tako zamenjalo drugo, bolj pomenljivo vprašanje: »Ali si sploh lahko privoščimo neaktivnost na tem področju?«

Stranke, tako posamezniki kot tudi druga podjetja, iščejo informacije na spletu. Če jih ne naslavljate sami, lahko predvidevate, da jih naslavljajo druga podjetja – vaši tekmeci.

Poleg tega pa naj opozorimo na še eno dejstvo. Čeprav se velika večina podjetij ukvarja z digitalnim marketingom, veliko vaših tekmecev vsebin ne oblikuje strukturirano. Prav tu se skriva priložnost za vas. Skrbno pripravljena in zapisana strategija za vsebinsko trženje vam bo pomagala prehiteti konkurenco.

Vir: New Perspective

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Inovativni načini, kako lahko podjetja spremembe na področju GDPR obrnejo v svoj prid

Prilagoditev novim pravilom na področju GDPR je številnim podjetjem predstavljala slabo voljo in težave. Vendar pa so se nekatera podjetja dobro pripravila na spremembe in z inovativnimi načini na njihov račun pritegnila še več privržencev. Kako jim je to uspelo? Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Brskalnik Chrome opozarja na nezaščitene spletne strani

Z novo različico brskalnika Chrome prihaja do pomembnih sprememb za upravitelje spletnih strani in spletnih trgovin, za katere je zelo priporočljiva uporaba varnega HTTPS protokola. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 1. del

Internet v današnjih časih predstavlja najpomembnejši medij za pretok informacij. Za prepoznavnost in uspeh podjetja je tako ključnega pomena, da do uporabnikov dostopa prek različnih spletnih kanalov in da se internetnega marketinga loti premišljeno in celostno. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje