
LinkedIn je poln pomembnih informacij (Vir slike: blog.linkedin.com)
Twitter od leta 2012 beleži visok porast uporabnikov, starih od 55 do 64 let, in sicer kar 79-odstotnega, malce drugače pa je pri Google Plus in Facebooku. Najvišji skok uporabnikov opažajo v starostni skupini od 45 do 54 let. Ta je pri Facebooku 64-odstotni, pri Google Plus pa 56-odstotni. S temi podatki lahko končno ovržemo prepričanje, da so družbena omrežja namenjena predvsem najstnikom, s tem pa tudi potrdimo nujnost po drugačni marketinški usmeritvi. Če se osredotočate le na najstniško populacijo, izpuščate vse pomembnejšo demografsko skupino.
Do Facebooka le prek mobilnih naprav?
Pomembno je vedeti tudi, da 189 milijonov uporabnikov Facebooka do njega dostopa le prek mobilne naprave. Ne le da ima Facebook več milijonov uporabnikov, ki do njihovega omrežja ne dostopajo prek prenosnikov ali osebnih računalnikov, Facebook z mobilno uporabo pridobi kar 30 odstotkov vseh prihodkov od oglasov. »Mobilni« prihodki se od leta 2012 povečujejo za sedem odstotkov. Morda je na tem mestu zanimivo dodati še podatek raziskave Velocity Digital: četrtina uporabnikov Facebooka se požvižga na nastavitve zasebnosti. Za marsikaterega oglaševalca pa je naslednji podatek še bolj zanimiv: 23 odstotkov Facebookovcev najmanj 5-krat na dan preveri svoj račun, ključ do srca marsikaterega uporabnika pa je morda v glasbi. Na Facebooku so si uporabniki predvajali že za kar 210 tisoč let glasbenih vsebin. Zanimiva je tudi interakcija uporabnikov največjega omrežja in blagovnih znamk – kar 80 odstotkov uporabnikov se namreč povezuje z njimi, kar pomeni, da je pot oglaševalcev do potrošnikov odprta.
Kako pomemben je YouTube?
Zaradi izjemne rasti prodaje pametnih telefonov, je vredno razmisliti o oglaševanju na mobilnih platformah. Pred takšnim korakom pa je treba oglase prilagoditi na ustrezne platforme. Naslednji podatki sicer veljajo za ZDA, a zato niso nič manj relevantni: YouTube uporablja več odraslih Američanov, starih med 18 in 34 let, kot kateri koli televizijski program. Oglas ob videu na YouTubu morda res ne bo dosegel tolikšne populacije kot na kakšnem televizijskem programu, a če se odločate za video kot dodatek k svoji strategiji, je to morda pravi čas. Začnete lahko s preprostimi 5-minutnimi video vsebinami, v katerih predstavite delo svojega podjetja oziroma ekipe.
LinkedIn: vsako sekundo dva nova (neaktivna) člana
Pomembno orodje je tudi LinkedIn, ki vsako sekundo pridobi dva nova člana. Ta platforma velja za pravo bogastvo informacij in komunikacije med poslovneži, zato mu namenite posebno pozornost. Ima pa slabost – čeprav pridobiva nove uporabnike z neverjetno hitrostjo, pa je število aktivnih uporabnikov precej nizko. Ljudje si torej ustvarjajo račune, a na njem ne sodelujejo, kar pomeni, da se mora podjetje, ki se želi predstavljati na LinkedInu pripraviti na slabšo odzivnost uporabnikov.
Če ste pri oglaševanju na družbenih omrežjih še novi, vam lahko na pomoč priskoči pisana in izkušena družba podjetij. Kar 93 odstotkov oglaševalcev uporablja družbena omrežja za poslovanje.
Vsak trenutek v žepu
Podjetja bi morala prepoznati pomembnost mobilnega oglaševanja. Da se kar 25 odstotkov lastnikov pametnih telefonov, starih med 18 in 44 let, ne spomni, kdaj so bili nazadnje brez družbe pametnega telefona, potrjuje njegovo pomembnost. To namreč prinaša enostavnejši dostop oglaševalcev do mobilnih uporabnikov. A to, da ima oseba mobilni telefon nenehno pri sebi, še ne pomeni, da je tudi vedno na voljo oglaševalcu.
Vir: FastCompany