Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

LinkedIn je poln pomembnih informacij (Vir slike: blog.linkedin.com)

Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

Narava družbenih omrežij se izredno hitro spreminja, zato morajo biti oglaševalci in podjetja na njihovo obnašanje še toliko bolj pozorni. Spremembe so namreč lahko tudi usodne za njihovo poslovanje. Kateri so najnovejši trendi družbenih omrežij?
Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

LinkedIn je poln pomembnih informacij (Vir slike: blog.linkedin.com)

Twitter od leta 2012 beleži visok porast uporabnikov, starih od 55 do 64 let, in sicer kar 79-odstotnega, malce drugače pa je pri Google Plus in Facebooku. Najvišji skok uporabnikov opažajo v starostni skupini od 45 do 54 let. Ta je pri Facebooku 64-odstotni, pri Google Plus pa 56-odstotni. S temi podatki lahko končno ovržemo prepričanje, da so družbena omrežja namenjena predvsem najstnikom, s tem pa tudi potrdimo nujnost po drugačni marketinški usmeritvi. Če se osredotočate le na najstniško populacijo, izpuščate vse pomembnejšo demografsko skupino.

Do Facebooka le prek mobilnih naprav?

Pomembno je vedeti tudi, da 189 milijonov uporabnikov Facebooka do njega dostopa le prek mobilne naprave. Ne le da ima Facebook več milijonov uporabnikov, ki do njihovega omrežja ne dostopajo prek prenosnikov ali osebnih računalnikov, Facebook z mobilno uporabo pridobi kar 30 odstotkov vseh prihodkov od oglasov. »Mobilni« prihodki se od leta 2012 povečujejo za sedem odstotkov. Morda je na tem mestu zanimivo dodati še podatek raziskave Velocity Digital: četrtina uporabnikov Facebooka se požvižga na nastavitve zasebnosti. Za marsikaterega oglaševalca pa je naslednji podatek še bolj zanimiv: 23 odstotkov Facebookovcev najmanj 5-krat na dan preveri svoj račun, ključ do srca marsikaterega uporabnika pa je morda v glasbi. Na Facebooku so si uporabniki predvajali že za kar 210 tisoč let glasbenih vsebin. Zanimiva je tudi interakcija uporabnikov največjega omrežja in blagovnih znamk – kar 80 odstotkov uporabnikov se namreč povezuje z njimi, kar pomeni, da je pot oglaševalcev do potrošnikov odprta.

Kako pomemben je YouTube?

Zaradi izjemne rasti prodaje pametnih telefonov, je vredno razmisliti o oglaševanju na mobilnih platformah. Pred takšnim korakom pa je treba oglase prilagoditi na ustrezne platforme. Naslednji podatki sicer veljajo za ZDA, a zato niso nič manj relevantni: YouTube uporablja več odraslih Američanov, starih med 18 in 34 let, kot kateri koli televizijski program. Oglas ob videu na YouTubu morda res ne bo dosegel tolikšne populacije kot na kakšnem televizijskem programu, a če se odločate za video kot dodatek k svoji strategiji, je to morda pravi čas. Začnete lahko s preprostimi 5-minutnimi video vsebinami, v katerih predstavite delo svojega podjetja oziroma ekipe.

LinkedIn: vsako sekundo dva nova (neaktivna) člana

Pomembno orodje je tudi LinkedIn, ki vsako sekundo pridobi dva nova člana. Ta platforma velja za pravo bogastvo informacij in komunikacije med poslovneži, zato mu namenite posebno pozornost. Ima pa slabost – čeprav pridobiva nove uporabnike z neverjetno hitrostjo, pa je število aktivnih uporabnikov precej nizko. Ljudje si torej ustvarjajo račune, a na njem ne sodelujejo, kar pomeni, da se mora podjetje, ki se želi predstavljati na LinkedInu pripraviti na slabšo odzivnost uporabnikov.

Če ste pri oglaševanju na družbenih omrežjih še novi, vam lahko na pomoč priskoči pisana in izkušena družba podjetij. Kar 93 odstotkov oglaševalcev uporablja družbena omrežja za poslovanje.

Vsak trenutek v žepu

Podjetja bi morala prepoznati pomembnost mobilnega oglaševanja. Da se kar 25 odstotkov lastnikov pametnih telefonov, starih med 18 in 44 let, ne spomni, kdaj so bili nazadnje brez družbe pametnega telefona, potrjuje njegovo pomembnost. To namreč prinaša enostavnejši dostop oglaševalcev do mobilnih uporabnikov. A to, da ima oseba mobilni telefon nenehno pri sebi, še ne pomeni, da je tudi vedno na voljo oglaševalcu.

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki