
Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup.Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. Predvidite njihove pomislike in jih razrešite z nizom vprašanj ter odgovorov (Vir slike: Bigstock).
Nekateri poskušajo izboljšati rezultate s spreminjanjem elementov na strani, na primer velikost teksta, barvo pisave, obliko gumbov in slik. Njihov prvi korak pa bi pravzaprav moral biti fokusiranje in okrepitev njihove ponujene vrednosti.
Če ste na spletno stran zapisali Dobrodošli ali pa kakšen drugi pozdrav, našteli ime podjetja in svoje produkte, potem niste na pravi poti. Zavedati se morate, da obstaja razliko med ponujeno vrednostjo vašega podjetja in vaših produktov. Zapisati morate oboje.
Kakšna je dobra ponujena vrednost? V prvi vrsti mora biti drugačna od konkurence. Lahko si je podobna ali pa celo enaka v številnih pogledih, a razlikovati se mora (vsaj) v eni – to je tisti ključen razlog, zakaj bo kupec kupil pri vas in ne pri sosedu.
Pri oblikovanju morate izpostaviti, v čem ste drugačni, kaj je edinstvenega v vašem podjetju in vaših produktih. A imeti močno ponujeno vrednost vendarle ni dovolj: tudi komunicirati jo morate učinkovito za doseg optimalnih rezultatov.
Bistveno pri tem pa je – poleg tega, da jo zgradite na preverjenih in točnih postavkah -, da uporabljate razumljiv jezik. Pišete za ljudi, stranke, za ljudi, ki bodo brali vašo spletno stran. Ne pišite za podjetje, pišite za ljudi. Kako to doseči? Predstavljajte si, da vse to, kar želite povedati v morda malce manj razumljivem jeziku, poveste prijatelju, ki se mu prav nič ne svita o vašem področju. Bolj preprosto, kot boste povedali, večja bo verjetnost, da bodo ljudje razumeli vaš produkt. Večja bo tudi verjetnost, da ga bodo kupili.
Predvidite njihove pomisleke
Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. S končnim dejanjem, torej z nakupom, bodo morda oklevali. Premislite, kakšne pomisleke bi lahko imeli. Te odpravite z nizom vprašanj in odgovorov, ki bodo razblinili njihove dvome.
Kako? Oblikujte seznam morebitnih vprašanj, ki bi se lahko porodila vašim strankam. Seznam vključite na svojo spletno stran. Seznam naj vključuje vprašanja, kaj produkt (ali storitev) sploh rešuje, kakšne so vaše izkušnje in znanja, izpostavite vašo kredibilnost, vključite mišljenja ostalih uporabnikov, obrazložite ceno in pojasnite, zakaj je višja od konkurentov. Najpomembnejše stvari predstavite takoj na začetku.