Ko se kupec vpraša, zakaj bi kupil ravno od vas

Stopnja konverzije je povezana s ponujeno vrednostjo, predstavlja se kot eden najpomembnejših dejavnikov konverzije. Je primarni razlog, zakaj bo kupec kupil ravno od vas. Slednjega ne zanima zgolj, kaj bo imel od produkta, ampak tudi zakaj bi kupil ravno od vas.
Ko se kupec vpraša, zakaj bi kupil ravno od vas

Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup.Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. Predvidite njihove pomislike in jih razrešite z nizom vprašanj ter odgovorov (Vir slike: Bigstock).

Nekateri poskušajo izboljšati rezultate s spreminjanjem elementov na strani, na primer velikost teksta, barvo pisave, obliko gumbov in slik. Njihov prvi korak pa bi pravzaprav moral biti fokusiranje in okrepitev njihove ponujene vrednosti.

Če ste na spletno stran zapisali Dobrodošli ali pa kakšen drugi pozdrav, našteli ime podjetja in svoje produkte, potem niste na pravi poti. Zavedati se morate, da obstaja razliko med ponujeno vrednostjo vašega podjetja in vaših produktov. Zapisati morate oboje.

Kakšna je dobra ponujena vrednost? V prvi vrsti mora biti drugačna od konkurence. Lahko si je podobna ali pa celo enaka v številnih pogledih, a razlikovati se mora (vsaj) v eni – to je tisti ključen razlog, zakaj bo kupec kupil pri vas in ne pri sosedu.

Pri oblikovanju morate izpostaviti, v čem ste drugačni, kaj je edinstvenega v vašem podjetju in vaših produktih. A imeti močno ponujeno vrednost vendarle ni dovolj: tudi komunicirati jo morate učinkovito za doseg optimalnih rezultatov.

Bistveno pri tem pa je – poleg tega, da jo zgradite na preverjenih in točnih postavkah -, da uporabljate razumljiv jezik. Pišete za ljudi, stranke, za ljudi, ki bodo brali vašo spletno stran. Ne pišite za podjetje, pišite za ljudi. Kako to doseči? Predstavljajte si, da vse to, kar želite povedati v morda malce manj razumljivem jeziku, poveste prijatelju, ki se mu prav nič ne svita o vašem področju. Bolj preprosto, kot boste povedali, večja bo verjetnost, da bodo ljudje razumeli vaš produkt. Večja bo tudi verjetnost, da ga bodo kupili.

Predvidite njihove pomisleke

Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. S končnim dejanjem, torej z nakupom, bodo morda oklevali. Premislite, kakšne pomisleke bi lahko imeli. Te odpravite z nizom vprašanj in odgovorov, ki bodo razblinili njihove dvome.

Kako? Oblikujte seznam morebitnih vprašanj, ki bi se lahko porodila vašim strankam. Seznam vključite na svojo spletno stran. Seznam naj vključuje vprašanja, kaj produkt (ali storitev) sploh rešuje, kakšne so vaše izkušnje in znanja, izpostavite vašo kredibilnost, vključite mišljenja ostalih uporabnikov, obrazložite ceno in pojasnite, zakaj je višja od konkurentov. Najpomembnejše stvari predstavite takoj na začetku.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,