Ko se kupec vpraša, zakaj bi kupil ravno od vas

Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup.Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. Predvidite njihove pomislike in jih razrešite z nizom vprašanj ter odgovorov (Vir slike: Bigstock).

Ko se kupec vpraša, zakaj bi kupil ravno od vas

Stopnja konverzije je povezana s ponujeno vrednostjo, predstavlja se kot eden najpomembnejših dejavnikov konverzije. Je primarni razlog, zakaj bo kupec kupil ravno od vas. Slednjega ne zanima zgolj, kaj bo imel od produkta, ampak tudi zakaj bi kupil ravno od vas.
Ko se kupec vpraša, zakaj bi kupil ravno od vas

Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup.Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. Predvidite njihove pomislike in jih razrešite z nizom vprašanj ter odgovorov (Vir slike: Bigstock).

Nekateri poskušajo izboljšati rezultate s spreminjanjem elementov na strani, na primer velikost teksta, barvo pisave, obliko gumbov in slik. Njihov prvi korak pa bi pravzaprav moral biti fokusiranje in okrepitev njihove ponujene vrednosti.

Če ste na spletno stran zapisali Dobrodošli ali pa kakšen drugi pozdrav, našteli ime podjetja in svoje produkte, potem niste na pravi poti. Zavedati se morate, da obstaja razliko med ponujeno vrednostjo vašega podjetja in vaših produktov. Zapisati morate oboje.

Kakšna je dobra ponujena vrednost? V prvi vrsti mora biti drugačna od konkurence. Lahko si je podobna ali pa celo enaka v številnih pogledih, a razlikovati se mora (vsaj) v eni – to je tisti ključen razlog, zakaj bo kupec kupil pri vas in ne pri sosedu.

Pri oblikovanju morate izpostaviti, v čem ste drugačni, kaj je edinstvenega v vašem podjetju in vaših produktih. A imeti močno ponujeno vrednost vendarle ni dovolj: tudi komunicirati jo morate učinkovito za doseg optimalnih rezultatov.

Bistveno pri tem pa je – poleg tega, da jo zgradite na preverjenih in točnih postavkah -, da uporabljate razumljiv jezik. Pišete za ljudi, stranke, za ljudi, ki bodo brali vašo spletno stran. Ne pišite za podjetje, pišite za ljudi. Kako to doseči? Predstavljajte si, da vse to, kar želite povedati v morda malce manj razumljivem jeziku, poveste prijatelju, ki se mu prav nič ne svita o vašem področju. Bolj preprosto, kot boste povedali, večja bo verjetnost, da bodo ljudje razumeli vaš produkt. Večja bo tudi verjetnost, da ga bodo kupili.

Predvidite njihove pomisleke

Vedno, ko bodo vaši obiskovalci prebrali vašo ponudbo, se bodo v njihovih mislih porodili dvomi za nakup. S končnim dejanjem, torej z nakupom, bodo morda oklevali. Premislite, kakšne pomisleke bi lahko imeli. Te odpravite z nizom vprašanj in odgovorov, ki bodo razblinili njihove dvome.

Kako? Oblikujte seznam morebitnih vprašanj, ki bi se lahko porodila vašim strankam. Seznam vključite na svojo spletno stran. Seznam naj vključuje vprašanja, kaj produkt (ali storitev) sploh rešuje, kakšne so vaše izkušnje in znanja, izpostavite vašo kredibilnost, vključite mišljenja ostalih uporabnikov, obrazložite ceno in pojasnite, zakaj je višja od konkurentov. Najpomembnejše stvari predstavite takoj na začetku.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki