
Izkoristite lokalni SEO v svoj prid.
Dandanes restavracije skorajda ne morejo biti uspešne, če niso dobro predstavljene na svetovnem spletu. Le redki potrošniki pred obiskom ne poiščejo informacij na spletu, zato lahko strokovna in informativna spletna stran bistveno prevesi tehtnico na eno ali drugo stran, ko se potrošniki odločajo med podobnimi konkurenčnimi restavracijami. A zaradi obilice dela in pomanjkanja časa veliko lastnikov restavracij nima časa, da bi se ukvarjali z izdelavo spletne strani, nato pa še s spletnim marketingom in optimizacijo spletne strani.
Toda, ali je spletna stran res potrebna? Obstajajo načini, kako lahko podobne učinke dosežete tudi brez spletne strani.
Za začetek bo zadostoval profil na Google My Business
S pomočjo profila na Google My Business lahko potencialnim potrošnikom predstavite svoje prednosti pred konkurenti; in v panogi, kot je gostinstvo, je ena izmed teh prednosti zagotovo bližina. Nihče se namreč ne želi voziti več 10 kilometrov daleč samo zato, da bi si lahko privoščil okusno večerjo, kajne? Ljudje tako vedno iščejo restavracije, ki svoje storitve nudijo v njihovi bližini. Če je vaša restavracija na dobri lokaciji, ste torej v veliki prednosti pred konkurenti. Da boste na na spletu, kljub temu da nimate spletne strani, vidni, boste poskrbeli z vpisom svoje restavracije v Google My Business.
Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>
Gre za brezplačno spletno orodje, ki ga je ustvaril Google, podjetnikom pa omogoča, da na enostaven način urejajo svojo spletno prisotnost v:
- spletnem iskalniku Googlu in
- Google zemljevidih.
Vpišite točne podatke, jih redno posodabljajte in stranke vas bodo nagradile z obiskom. Nekateri podjetniki celo trdijo, da je Google My Business na prvem mestu, ko je govora o viru prometa za podjetja, vezana na lokacijo, kot so na primer restavracije. Pomembno je le, da profil pravilno uredite in nastavite.
V nadaljevanju si na primeru restavracij poglejte, kako pravilno urediti in nastaviti profil na Google My Business, da vas bodo potencialne stranke našle in prišle na vaš naslov. Ker konkurenca najverjetneje že obstaja, se boste morali še posebej potruditi.
Vaša predstavitev v Google My Business bi na koncu morala izgledati nekako takole:
Brezplačen vnos v seznam podjetij v Googlu lahko opravite tukaj: Google My Business >>
Korak 1: Vnesite osnovne podatke o podjetju
Vnesite ime podjetja, naslov in telefonsko številko.
Nato se posvetite izbiri kategorije. Ta bo pomembno vplivala na vsa bodoča iskanja vašega podjetja v Googlu. Razmislite, kaj bi vam lahko prineslo več obiska: da kot kategorijo izberete “družinsko restavracijo” ali pa “italijansko restavracijo”?
Google želi ažurne in resnične podatke in bo takoj po vpisu osnovnih podatkov želel potrditev, da gre res za vaše podjetje, zato boste prejeli klic ali sporočilo, na katerega boste morali odgovoriti s potrditvijo.
Korak 2: Dokončajte z vpisom podatkov o podjetju
Vzemite si čas, da natančno odgovorite na vsa preostala vprašanja, skozi katera vas bo popeljal program.
Vaš Google My Business profil mora biti dovolj atraktiven, da bo prepričal tako spletni iskalnik Google kot tudi vaše potencialne stranke. To pomeni, da morate obvezno vpisati prav vse zahtevane podatke. Google bo namreč vedno dal prednosti tistemu profilu, ki bo vseboval večjo količino koristnih podatkov, ki pa bodo obenem tudi ažurni in točni. Podobno je tudi s potrošniki: ti bodo vedno izbrale tisto restavracijo, za katero bodo našli prav tiste informacije, ki jih želijo izvedeti.
Zato ne vpisujte zgolj osnovnih podatkov, kot so delovni čas, elektronska pošta in kontaktni telefon. Dopišite tudi morebitne spremembe v delovnem času, dodajte atraktivne fotografije in videoposnetke, povezavo do uradne spletne strani (če jo imate), povezave do objavljenih jedilnikov, zapišite tip plačil, ki jih sprejemate (kreditne kartice, brezstične kartice, gotovina…) in podobno.
Podobno, kot so to storili pri Ribs & Burgers:
Korak 3: Dodajte slikovno gradivo
V profilu seveda ne pozabite omeniti prednosti, kot so zelena terasa z vrtom, družinski recepti za pripravo najboljših palačink v mestu in tako dalje. To lahko storite s pomočjo fotografij in videov, ki jih vključite v profil. Ne pozabite: slika pove več kot 1.000 besed, zato jih skušajte zbrati premišljeno.
Poglejte si primer podjetja Pink Salt in Double Bay:
Korak 4: Povežite se z že obstoječimi strankami
Seveda ne smete pozabiti tudi na pridobivanje mnenj strank, ki so z vašimi storitvami že zadovoljne. Gre za pomemben vidik, ki lahko močno vpliva na potencialne stranke pri odločanju, pomaga pa vam tudi pri rangiranju v spletnem iskalniku Google.
Poiščite način, kako bi lahko spodbudili obstoječe stranke, da bi na Google My Business pustile pozitivno mnenje. Bodite aktivni in se jim za mnenje kasneje tudi zahvalite. Odgovorite pa seveda tudi tistim, ki niso pustili pozitivnega mnenja.
Primer nekaterih mnenj, ki jih je prejelo podjetje Tetsuya’s:
Vpišite svojo restavracijo tudi v druga spletna orodja
Preučite, katera spletna orodja bi vam še lahko pomagala pri pridobivanju novih strank.
Izkoristite TripAdvisor
Svojo restavracijo tako lahko vpišete v TripAdvisor, ki ponavadi visoko rangira v Googlovem spletnem iskalniku.
Poglejte si primer iskanja pizzerije v mestu Surry Hills, kjer je TripAdvisorjeva stran celo na prvem mestu organskih zadetkov v Googlu:
Uporabljajte geooznake
Lastniki restavracij, ki delujejo na eni stalni lokaciji, si lahko pomagate tudi z dodajanjem slikovnega gradiva, ki vsebuje geooznake. Slike in videoposnetke, ki prikazujejo vašo restavracijo, zadovoljne stranke, okusne menije, igrala za otroke in podobno, označite s podatki o koordinatah. Na ta način boste povečali verjetnost, da bo Google vaše slike prikazoval pred konkurenti. Proces geooznačevanja je enostaven in hiter, ima pa lahko velik pozitiven vpliv na tako imenovani lokalni SEO. Zato se ga splača izkoristiti.
Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>
Ne pozabite na družabna omrežja
Če si boste poleg vsega ustvarili spletne profile še na Facebooku, Instagramu ali FourSquare, boste zagotovo pokrili dovolj spletnega prostora, kot je le mogoče brez spletne strani. Povežite profile med seboj in si tako ustvarite še več kredibilnosti v očeh Googla in potencialnih strank. Na družabnih omrežjih redno objavljajte nove vsebine. Toste boste imeli več spletnih obiskovalcev, to pa vam bo posledično prineslo še več spletnega obiska. In tudi več strank v vaši restavraciji!
Vir: JeffBullas.com