google my business in lokalni seo

Izkoristite lokalni SEO v svoj prid.

Lokalni SEO za lastnike restavracij brez spletne strani

Pridobivanje strank v tako zasičeni panogi, kot je gostinstvo, je zahtevna naloga. A gostincem je pri tem lahko v veliko pomoč svetovni splet.
google my business in lokalni seo

Izkoristite lokalni SEO v svoj prid.

Dandanes restavracije skorajda ne morejo biti uspešne, če niso dobro predstavljene na svetovnem spletu. Le redki potrošniki pred obiskom ne poiščejo informacij na spletu, zato lahko strokovna in informativna spletna stran bistveno prevesi tehtnico na eno ali drugo stran, ko se potrošniki odločajo med podobnimi konkurenčnimi restavracijami. A zaradi obilice dela in pomanjkanja časa veliko lastnikov restavracij nima časa, da bi se ukvarjali z izdelavo spletne strani, nato pa še s spletnim marketingom in optimizacijo spletne strani.

Toda, ali je spletna stran res potrebna? Obstajajo načini, kako lahko podobne učinke dosežete tudi brez spletne strani.

Za začetek bo zadostoval profil na Google My Business

S pomočjo profila na Google My Business lahko potencialnim potrošnikom predstavite svoje prednosti pred konkurenti; in v panogi, kot je gostinstvo, je ena izmed teh prednosti zagotovo bližina. Nihče se namreč ne želi voziti več 10 kilometrov daleč samo zato, da bi si lahko privoščil okusno večerjo, kajne? Ljudje tako vedno iščejo restavracije, ki svoje storitve nudijo v njihovi bližini. Če je vaša restavracija na dobri lokaciji, ste torej v veliki prednosti pred konkurenti. Da boste na na spletu, kljub temu da nimate spletne strani, vidni, boste poskrbeli z vpisom svoje restavracije v Google My Business.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Gre za brezplačno spletno orodje, ki ga je ustvaril Google, podjetnikom pa omogoča, da na enostaven način urejajo svojo spletno prisotnost v:

  • spletnem iskalniku Googlu in
  • Google zemljevidih.

Vpišite točne podatke, jih redno posodabljajte in stranke vas bodo nagradile z obiskom. Nekateri podjetniki celo trdijo, da je Google My Business na prvem mestu, ko je govora o viru prometa za podjetja, vezana na lokacijo, kot so na primer restavracije. Pomembno je le, da profil pravilno uredite in nastavite.

V nadaljevanju si na primeru restavracij poglejte, kako pravilno urediti in nastaviti profil na Google My Business, da vas bodo potencialne stranke našle in prišle na vaš naslov. Ker konkurenca najverjetneje že obstaja, se boste morali še posebej potruditi.

Vaša predstavitev v Google My Business bi na koncu morala izgledati nekako takole:

lokalni seo - primer restavracije v Google My Business

Brezplačen vnos v seznam podjetij v Googlu lahko opravite tukaj: Google My Business >>

Korak 1: Vnesite osnovne podatke o podjetju

Vnesite ime podjetja, naslov in telefonsko številko.

Nato se posvetite izbiri kategorije. Ta bo pomembno vplivala na vsa bodoča iskanja vašega podjetja v Googlu. Razmislite, kaj bi vam lahko prineslo več obiska: da kot kategorijo izberete “družinsko restavracijo” ali pa “italijansko restavracijo”?

Google želi ažurne in resnične podatke in bo takoj po vpisu osnovnih podatkov želel potrditev, da gre res za vaše podjetje, zato boste prejeli klic ali sporočilo, na katerega boste morali odgovoriti s potrditvijo.

Korak 2: Dokončajte z vpisom podatkov o podjetju

Vzemite si čas, da natančno odgovorite na vsa preostala vprašanja, skozi katera vas bo popeljal program.

Vaš Google My Business profil mora biti dovolj atraktiven, da bo prepričal tako spletni iskalnik Google kot tudi vaše potencialne stranke. To pomeni, da morate obvezno vpisati prav vse zahtevane podatke. Google bo namreč vedno dal prednosti tistemu profilu, ki bo vseboval večjo količino koristnih podatkov, ki pa bodo obenem tudi ažurni in točni. Podobno je tudi s potrošniki: ti bodo vedno izbrale tisto restavracijo, za katero bodo našli prav tiste informacije, ki jih želijo izvedeti.

Zato ne vpisujte zgolj osnovnih podatkov, kot so delovni čas, elektronska pošta in kontaktni telefon. Dopišite tudi morebitne spremembe v delovnem času, dodajte atraktivne fotografije in videoposnetke, povezavo do uradne spletne strani (če jo imate), povezave do objavljenih jedilnikov, zapišite tip plačil, ki jih sprejemate (kreditne kartice, brezstične kartice, gotovina…) in podobno.

Podobno, kot so to storili pri Ribs & Burgers:

lokalni seo - primer dodatnih podatkov v Google My Business

Korak 3: Dodajte slikovno gradivo

V profilu seveda ne pozabite omeniti prednosti, kot so zelena terasa z vrtom, družinski recepti za pripravo najboljših palačink v mestu in tako dalje. To lahko storite s pomočjo fotografij in videov, ki jih vključite v profil. Ne pozabite: slika pove več kot 1.000 besed, zato jih skušajte zbrati premišljeno.

Poglejte si primer podjetja Pink Salt in Double Bay:

lokalni seo - primer uporabe fotografij

Korak 4: Povežite se z že obstoječimi strankami

Seveda ne smete pozabiti tudi na pridobivanje mnenj strank, ki so z vašimi storitvami že zadovoljne. Gre za pomemben vidik, ki lahko močno vpliva na potencialne stranke pri odločanju, pomaga pa vam tudi pri rangiranju v spletnem iskalniku Google.

Poiščite način, kako bi lahko spodbudili obstoječe stranke, da bi na Google My Business pustile pozitivno mnenje. Bodite aktivni in se jim za mnenje kasneje tudi zahvalite. Odgovorite pa seveda tudi tistim, ki niso pustili pozitivnega mnenja.

Primer nekaterih mnenj, ki jih je prejelo podjetje Tetsuya’s:

lokalni seo - pozitivni komentarji

Vpišite svojo restavracijo tudi v druga spletna orodja

Preučite, katera spletna orodja bi vam še lahko pomagala pri pridobivanju novih strank.

Izkoristite TripAdvisor

Svojo restavracijo tako lahko vpišete v TripAdvisor, ki ponavadi visoko rangira v Googlovem spletnem iskalniku.

Poglejte si primer iskanja pizzerije v mestu Surry Hills, kjer je TripAdvisorjeva stran celo na prvem mestu organskih zadetkov v Googlu:

lokalni seo - izkoristite tripadvisor

Uporabljajte geooznake

Lastniki restavracij, ki delujejo na eni stalni lokaciji, si lahko pomagate tudi z dodajanjem slikovnega gradiva, ki vsebuje geooznake. Slike in videoposnetke, ki prikazujejo vašo restavracijo, zadovoljne stranke, okusne menije, igrala za otroke in podobno, označite s podatki o koordinatah. Na ta način boste povečali verjetnost, da bo Google vaše slike prikazoval pred konkurenti. Proces geooznačevanja je enostaven in hiter, ima pa lahko velik pozitiven vpliv na tako imenovani lokalni SEO. Zato se ga splača izkoristiti.

Spoznajte SEO na MP izobraževanju >>

Ne pozabite na družabna omrežja

Če si boste poleg vsega ustvarili spletne profile še na Facebooku, Instagramu ali FourSquare, boste zagotovo pokrili dovolj spletnega prostora, kot je le mogoče brez spletne strani. Povežite profile med seboj in si tako ustvarite še več kredibilnosti v očeh Googla in potencialnih strank. Na družabnih omrežjih redno objavljajte nove vsebine. Toste boste imeli več spletnih obiskovalcev, to pa vam bo posledično prineslo še več spletnega obiska. In tudi več strank v vaši restavraciji!

Vir: JeffBullas.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki