MP kolumna: Startup Marketing – orodja

Startup marketing - growth hacking, če želite - je zahvaljujoč številnim (brezplačnim) orodjem, ki jih imamo na voljo in optimizirajo naše delo, postal kompletnejši, a tudi kompleksnejši.
MP kolumna: Startup Marketing - orodja

Jure Doler (foto: Petra Nuzdorfer)

Marketing v svoji klasični, tradicionalni obliki, nekako ne premore več (po)polne relevantnosti in verodostojnosti. Medijska razpršenost, »konzumiranje« medijev na različne načine in preko različnih naprav, družbena omrežja ter visoka stopnja informiranosti ter poplava informacij so preprosto spremenile sliko. Potrošnik je tisti, ki ima izbiro in tudi potrošnik sam po sebi je (lahko) medij. »Toliko na TV, toliko na radio, tisk in nekaj – kar ostane – še na net,« se v današnjem dinamičnem, nenehno spreminjajočem se okolju, zdi zelo, najmanj desetletja, oddaljena fraza.

Nagle spremembe so še toliko bolj očitne v svetu startupov, kjer se vse skupaj odvija še precej hitreje. Časa ni veliko, denarja prav tako ne, po drugi strani pa mora produkt (izdelek ali storitev) – izjemno hitro dobiti svojo potrditev, svoj »Product/Market Fit« – seveda, če ga sploh ima! -, prav tako pa tudi zadostno količino uporabnikov.

V kontekstu slednjega se je »rodil« startup marketing, ki mora na podlagi zgornjih ugotovitev in dejstev prisegati na nekonvencionalnost in drugačnost; na nekaj, kar lahko zagotovi uporabnike in obstoj – hitreje in ceneje, kot bi to sicer šlo po normalni, klasični poti. Kako? To je vprašanje za milijon dolarjev, saj enotnega recepta ni. Pravzaprav ga mora najti vsak sam in mora sovpadati z njegovo panogo, ki jo (predpogoj!) zelo dobro pozna.

Vendarle pa je dobra novica ta, da danes obstaja kopica spletnih orodij (»tools«), ki ponujajo takšne ali drugačne rešitve in lahko, če drugega ne, postavijo dobre temelje in osnovo za veliko rast, ki jo posamezno podjetje/startup potrebuje.

Če je vaš fokus vsebinski marketing (»content marketing«), si lahko z uporabo mnogih koristnih orodij resnično olajšate življenje, še bolj pomembno pa je to, da bo stvar, ki jo boste dali iz rok na koncu bolj kakovostna.

Denimo, če vam primanjkuje idej za naslov vašega blog prispevka, si lahko pomagate z Blog Topic Generatorjem, še prej pa bi bilo morda dobro, da preverite pomembne ključne besede ipd. Če se osredotočate na medijsko izpostavljenost, je bržkone ključno identificirati pisce, novinarje, ki bodo objavili vašo zgodbo.

Jure vas bo z uporabnimi orodji in triki spoznal na delavnici Startup marketing >>

Ker brez družbenih medijev ne moremo, seveda obstaja kopica orodij, ki nam pomagajo pri podrobnostih. Tudi pri tem, da bo fotografija, ki jo objavimo na Facebooku/Twitterju in drugod, imela pravo obliko. Saj veste, slika pove več kot tisoč besed, a uporabnik – morda vaša potencialna stranka – ne posveča veliko časa le vam, saj nove novice, linki, videi, fotke že prihajajo v njegov »activity feed«. Zato ga je potrebno prepričati »na prvo žogo«. Tu je v pomoč Social Image Resizer Tool, ki sliko prilagodi določenemu omrežju.

Če gremo še nekoliko dlje, vidimo, da obstaja kopica orodij, ki nam pomaga izvedeti več o našem produktu – ga pravzaprav sploh kdo potrebuje in/ali zna uporabljati – ali optimizaciji spletnega mesta (SEO) …

Na koncu pridemo do tega, da je teh orodij kolikor želimo. Pravzaprav bi dneve in dneve lahko posvečali zgolj temu. Tako se moramo odločiti, kakšna bo naša prioriteta in katera orodja bomo uporabljali.

Kakorkoli, na koncu zagotovo drži, da nam orodja v marsičem koristijo in optimizirajo naše delo, ki je postalo kompletnejše, res pa je, da zaradi vseh detajlov hkrati tudi kompleksnejše.

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom in potovanji. Je nekdanji soustanovitelj in vodja marketinga startupa Fieldoo, nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Danes se posveča predvsem startup marketingu, »growth hackingu« in komuniciranju. Svoje misli zbira na startupmarketing.si, prav tako pa piše za različne medije. Med drugim tudi za enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov, TheNextWeb.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje