MP kolumna: Startup Marketing – orodja

Startup marketing - growth hacking, če želite - je zahvaljujoč številnim (brezplačnim) orodjem, ki jih imamo na voljo in optimizirajo naše delo, postal kompletnejši, a tudi kompleksnejši.
MP kolumna: Startup Marketing - orodja

Jure Doler (foto: Petra Nuzdorfer)

Marketing v svoji klasični, tradicionalni obliki, nekako ne premore več (po)polne relevantnosti in verodostojnosti. Medijska razpršenost, »konzumiranje« medijev na različne načine in preko različnih naprav, družbena omrežja ter visoka stopnja informiranosti ter poplava informacij so preprosto spremenile sliko. Potrošnik je tisti, ki ima izbiro in tudi potrošnik sam po sebi je (lahko) medij. »Toliko na TV, toliko na radio, tisk in nekaj – kar ostane – še na net,« se v današnjem dinamičnem, nenehno spreminjajočem se okolju, zdi zelo, najmanj desetletja, oddaljena fraza.

Nagle spremembe so še toliko bolj očitne v svetu startupov, kjer se vse skupaj odvija še precej hitreje. Časa ni veliko, denarja prav tako ne, po drugi strani pa mora produkt (izdelek ali storitev) – izjemno hitro dobiti svojo potrditev, svoj »Product/Market Fit« – seveda, če ga sploh ima! -, prav tako pa tudi zadostno količino uporabnikov.

V kontekstu slednjega se je »rodil« startup marketing, ki mora na podlagi zgornjih ugotovitev in dejstev prisegati na nekonvencionalnost in drugačnost; na nekaj, kar lahko zagotovi uporabnike in obstoj – hitreje in ceneje, kot bi to sicer šlo po normalni, klasični poti. Kako? To je vprašanje za milijon dolarjev, saj enotnega recepta ni. Pravzaprav ga mora najti vsak sam in mora sovpadati z njegovo panogo, ki jo (predpogoj!) zelo dobro pozna.

Vendarle pa je dobra novica ta, da danes obstaja kopica spletnih orodij (»tools«), ki ponujajo takšne ali drugačne rešitve in lahko, če drugega ne, postavijo dobre temelje in osnovo za veliko rast, ki jo posamezno podjetje/startup potrebuje.

Če je vaš fokus vsebinski marketing (»content marketing«), si lahko z uporabo mnogih koristnih orodij resnično olajšate življenje, še bolj pomembno pa je to, da bo stvar, ki jo boste dali iz rok na koncu bolj kakovostna.

Denimo, če vam primanjkuje idej za naslov vašega blog prispevka, si lahko pomagate z Blog Topic Generatorjem, še prej pa bi bilo morda dobro, da preverite pomembne ključne besede ipd. Če se osredotočate na medijsko izpostavljenost, je bržkone ključno identificirati pisce, novinarje, ki bodo objavili vašo zgodbo.

Jure vas bo z uporabnimi orodji in triki spoznal na delavnici Startup marketing >>

Ker brez družbenih medijev ne moremo, seveda obstaja kopica orodij, ki nam pomagajo pri podrobnostih. Tudi pri tem, da bo fotografija, ki jo objavimo na Facebooku/Twitterju in drugod, imela pravo obliko. Saj veste, slika pove več kot tisoč besed, a uporabnik – morda vaša potencialna stranka – ne posveča veliko časa le vam, saj nove novice, linki, videi, fotke že prihajajo v njegov »activity feed«. Zato ga je potrebno prepričati »na prvo žogo«. Tu je v pomoč Social Image Resizer Tool, ki sliko prilagodi določenemu omrežju.

Če gremo še nekoliko dlje, vidimo, da obstaja kopica orodij, ki nam pomaga izvedeti več o našem produktu – ga pravzaprav sploh kdo potrebuje in/ali zna uporabljati – ali optimizaciji spletnega mesta (SEO) …

Na koncu pridemo do tega, da je teh orodij kolikor želimo. Pravzaprav bi dneve in dneve lahko posvečali zgolj temu. Tako se moramo odločiti, kakšna bo naša prioriteta in katera orodja bomo uporabljali.

Kakorkoli, na koncu zagotovo drži, da nam orodja v marsičem koristijo in optimizirajo naše delo, ki je postalo kompletnejše, res pa je, da zaradi vseh detajlov hkrati tudi kompleksnejše.

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom in potovanji. Je nekdanji soustanovitelj in vodja marketinga startupa Fieldoo, nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Danes se posveča predvsem startup marketingu, »growth hackingu« in komuniciranju. Svoje misli zbira na startupmarketing.si, prav tako pa piše za različne medije. Med drugim tudi za enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov, TheNextWeb.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje