
Preizkusite predstavljena orodja za upravljanje s profili na družabnih omrežjih. (Vir slike: Bigstockphoto)
Omenjene naloge so zahteve že, če se ukvarjate samo z enim družabnim omrežjem. Vendar mora v današnjem času vsako podjetje slediti trendom, kar pomeni ustvarjanje profilov na vedno novih in novih platformah, ki imajo vsaka svoje posebnosti in zahteve – nato pa morate skrbeti še za redno objavljanje vsebin na vseh omrežjih.
Na srečo različna podjetja že razvijajo orodja za upravljanje z družabnimi omrežji, ki vam lahko pomagajo pri oblikovanju in upravljanju kampanj na družabnih omrežjih, zagotavljanju njihove kvalitete in uspešnosti ter hkrati olajšajo delo skrbnikov družabnih omrežij. Ker pa se lahko v množici različnih orodij hitro izgubite, na kratko predstavljamo nekaj najbolj koristnih, ki jih priporočajo tudi strokovnjaki.
1. Google Analize (Google Analytics)
Orodja za analizo so izjemno pomembna za vsako podjetje, saj tako pridobite informacije o tem, katere vsebine so uspešne glede na izbrane parametre, kdaj je vaša ciljna publika najbolj angažirana in kako se odziva na različne vrste vsebin.
Želite spoznati Google Analytics? Udeležite se MP dogodka: Google Analytics!
Orodja za analizo, ki jih vključujejo nekatere platforme, na primer Facebook in Pinterest, so vam lahko v veliko pomoč in bi jih že morali uporabljati. Hkrati pa je priporočljivo, da začnete uporabljati tudi druga orodja, ki bodo analizirala, kako vaše kampanje na družabnih omrežjih vplivajo na dejanski obisk vaše spletne strani.
Orodje Google Analize (Google Analytics) vam bo razkrilo, s katerih družabnih platform prihaja obisk na vašo spletno stran. S pomočjo tega orodja boste izvedeli tudi, katere strategije so uspešne, ko pride do konverzij, in kako se obnašajo obiskovalci vaše spletne strani, na katere vsebine se odzivajo itd.
Vir slike: Tycoon Story.
Google Analize lahko uporabite za sledenje celotnemu vsebinskemu trženju, še posebej primerno pa je za analizo rezultatov plačanih kampanj na platformah, kot so Facebook Ads, Twitter Ads in Promoted Pins.
Vir slike: Tycoon Story.
S pomočjo orodja Google Analytics boste tako dobili najbolj natančne podatke, ki vam bodo pomagali pri oblikovanju širše slike uspešnosti vaših oglaševalskih kampanj.
2. Buffer
Na nekaterih družabnih omrežjih, na primer na Facebooku, lahko predhodno naložite vsebine in nato določite čas njihove objave. Ta uporabna funkcija vam omogoča, da vsebine naložite, ko imate čas, določite čas njihove objave in nadaljujete s svojim delom. Na tak način lahko preprosto zagotovite, da so vaše vsebine objavljene, ko je vaša ciljna publika tradicionalno najbolj odzivna.
Buffer je priljubljeno orodje za časovno načrtovanje vsebin na družabnih omrežjih. Orodje je med uporabniki še posebej priljubljeno, ker vključuje veliko različnih platform, med drugim Twitter, Facebook, LinkedIn, Pinterest in Google+.
Vir slike: Tycoon Story.
Uporaba Bufferja je izjemno enostavna. Orodje vam omogoča tudi oblikovanje rednega urnika za objavljanje, kar še nadalje avtomatizira celotni proces.
Vir slike: Tycoon Story.
Poleg tega Buffer ponuja tudi določena orodja za analizo dosega vaših objav in odziva sledilcev. Analize vam lahko pomagajo pri oblikovanju boljših vsebin za izbrano ciljno publiko.
Vir slike: Tycoon Story.
3. ShortStack
Nagradne igre in druga tekmovanja na družabnih omrežjih vam lahko prinesejo vrsto prednosti: od povečanja števila sledilcev in večjega angažmaja uporabnikov do povečanja prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanja zvestobe sledilcev in oblikovanja pompa okoli blagovne znamke. Vendar ima veliko skrbnikov družabnih omrežjih težave s pripravljanjem in objavljanjem takšnih tekmovanj.
Pri tem vam je lahko v pomoč platforma ShortStack, ki uporabnikom ponuja različne tipe tekmovanj, med drugim tekmovanja za najboljšo fotografijo ali video posnetek, različne nagradne igre … Orodje vsebuje tudi 100 pripravljenih vzorcev, ki vam lahko olajšajo proces pripravljanja zanimivih in različnih tekmovanj za sledilce na družabnih omrežjih.
Vir slike: Tycoon Story.
Orodje ShortStack ponuja še dodatne uporabne funkcije, med drugim možnost urejanja vnosov, orodje za naključno izbiro med udeleženci in obrazce za zbiranje informacij o udeležencih tekmovanja (ki so lahko vaši novi kontakti).
Vir slike: Tycoon Story.
4. CoSchedule
Bloganje je izjemno pomemben del vsebinskega trženja in trženja prek družabnih omrežij. V podjetjih neprestano iščejo načine, kako poenostaviti in olajšati proces pisanja, urejanja, objavljanja in razširjanja novih objav na blogih.
CoSchedule je enostavno orodje z uporabnikom prijaznim vmesnikom, ki omogoča medsebojno sodelovanje posameznikov oziroma ekip, ki se ukvarjajo z družabnimi omrežji, in tistih, ki so odgovorni za vsebinsko trženje. V okviru orodja lahko predhodno vidijo in urejajo nove objave na blogih, jih časovno razvrstijo, izpostavijo njihove avtorje in jih razširijo prek različnih družabnih omrežij.
Vir slike: Tycoon Story.
Programska oprema vam omogoča tudi oblikovanje individualnih ali skupnih nalog ter seznamov opravil z roki za dokončanje in dodatnimi zadolžitvami.
Zaključek
Trženje prek družabnih omrežij je zahtevna naloga, ki vključuje veliko spreminjajočih se elementov, ki jih je težko stalno nadzorovati. S povečevanjem števila družabnih omrežij, ki omogočajo trženje, naloga skrbnikov družabnih omrežij postaja še bolj zahtevna. Na srečo različna podjetja razvijajo vedno večje število orodij za poenostavitev trženja prek družabnih omrežij. Preizkusite jih in vaše kampanje bodo še bolj učinkovite in dobičkonosne.
Vir: Tycoon Story