Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Danes so skoraj vsi kupci na družbenih omrežjih, zato je za posel bolj kot kadarkoli pomembno, da so tam prisotna tudi podjetja. Žal je njihov pristop velikokrat napačen. Poglejte si, katere pogoste napake delajo pri predstavljanju blagovne znamke.
Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)

1. Osredotočijo se na nove všečke, namesto na obstoječe stranke

Namesto da bi podjetja poskušala graditi mrežo obstoječih kupcev, pogosto želijo pridobiti le čim več sledilcev. Namesto na nove všečke, se osredotočite na obstoječe stranke.

Raziskave kažejo, da novi sledilci na družbenem omrežju sicer res lahko postanejo novi kupci, a če obstoječi kupci postanejo sledilci, se njihova verjetnost za ponovni nakup podvoji.

2. Želijo biti na vseh socialnih omrežjih hkrati

Veliko blagovnih znamk si želi biti na vseh socialnih omrežjih, ki obstajajo, ne glede na to, ali jih njihovi kupci uporabljajo ali ne. Prepogosto se lotijo prisotnosti na večih omrežjih z mislijo, da morajo doseči čisto vsakega posameznika. Boljša strategija je ta, da svojo prisotnost zgradijo na enem omrežju, kjer se nahaja veliko njihovih strank. Poglejte, kje so vaše stranke, in se osredotočite na to omrežje.

3. Ne razumejo svojih kupcev

Podjetja na socialnih omrežjih ne vejo, kdo je njihov idealen kupec. Preučite svoje kupce, ugotovite, kateri so najpomembnejši in jih poiščite na družbenem omrežju. To bo zahtevalo veliko zbiranja podatkov ter analiziranja, a le tako boste lahko gradili vez med blagovno znamko in pravimi kupci.

4. Družbeno omrežje obravnavajo kot televizijsko postajo

Podjetja pozabljajo, da je namen družbenih omrežij povezovanje s kupci in razpravljanje. Zato namesto da bi spodbujala sodelovanje v razpravah, pošiljajo enosmerna sporočila, ki jih sledilci komaj opazijo.

Razpravljajte s svojimi sledilci. Nenapisano pravilo pravi, da mora podjetje 80 odstotkov časa na omrežju nameniti tematikam, ki niso povezane z blagovno znamko.

5. Ne razmišljajo kot kupci

Naj vaši sledilci vejo, da so pomembni. Ponudite jim dostop do ekskluzivnih novic, posebne popuste ali druge ugodnosti. 40 odstotkov sledilcev blagovnih znamk na družbenem omrežju, je sledilcev zato, da bi pridobili popuste. Redno jih nagrajujte za njihovo zvestobo.

Vir: thenextweb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki