
Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)
1. Osredotočijo se na nove všečke, namesto na obstoječe stranke
Namesto da bi podjetja poskušala graditi mrežo obstoječih kupcev, pogosto želijo pridobiti le čim več sledilcev. Namesto na nove všečke, se osredotočite na obstoječe stranke.
Raziskave kažejo, da novi sledilci na družbenem omrežju sicer res lahko postanejo novi kupci, a če obstoječi kupci postanejo sledilci, se njihova verjetnost za ponovni nakup podvoji.
2. Želijo biti na vseh socialnih omrežjih hkrati
Veliko blagovnih znamk si želi biti na vseh socialnih omrežjih, ki obstajajo, ne glede na to, ali jih njihovi kupci uporabljajo ali ne. Prepogosto se lotijo prisotnosti na večih omrežjih z mislijo, da morajo doseči čisto vsakega posameznika. Boljša strategija je ta, da svojo prisotnost zgradijo na enem omrežju, kjer se nahaja veliko njihovih strank. Poglejte, kje so vaše stranke, in se osredotočite na to omrežje.
3. Ne razumejo svojih kupcev
Podjetja na socialnih omrežjih ne vejo, kdo je njihov idealen kupec. Preučite svoje kupce, ugotovite, kateri so najpomembnejši in jih poiščite na družbenem omrežju. To bo zahtevalo veliko zbiranja podatkov ter analiziranja, a le tako boste lahko gradili vez med blagovno znamko in pravimi kupci.
4. Družbeno omrežje obravnavajo kot televizijsko postajo
Podjetja pozabljajo, da je namen družbenih omrežij povezovanje s kupci in razpravljanje. Zato namesto da bi spodbujala sodelovanje v razpravah, pošiljajo enosmerna sporočila, ki jih sledilci komaj opazijo.
Razpravljajte s svojimi sledilci. Nenapisano pravilo pravi, da mora podjetje 80 odstotkov časa na omrežju nameniti tematikam, ki niso povezane z blagovno znamko.
5. Ne razmišljajo kot kupci
Naj vaši sledilci vejo, da so pomembni. Ponudite jim dostop do ekskluzivnih novic, posebne popuste ali druge ugodnosti. 40 odstotkov sledilcev blagovnih znamk na družbenem omrežju, je sledilcev zato, da bi pridobili popuste. Redno jih nagrajujte za njihovo zvestobo.
Vir: thenextweb.com