Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Danes so skoraj vsi kupci na družbenih omrežjih, zato je za posel bolj kot kadarkoli pomembno, da so tam prisotna tudi podjetja. Žal je njihov pristop velikokrat napačen. Poglejte si, katere pogoste napake delajo pri predstavljanju blagovne znamke.
Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih

Najpogostejše napake podjetij na socialnih omrežjih (Vir: Picjumbo.com)

1. Osredotočijo se na nove všečke, namesto na obstoječe stranke

Namesto da bi podjetja poskušala graditi mrežo obstoječih kupcev, pogosto želijo pridobiti le čim več sledilcev. Namesto na nove všečke, se osredotočite na obstoječe stranke.

Raziskave kažejo, da novi sledilci na družbenem omrežju sicer res lahko postanejo novi kupci, a če obstoječi kupci postanejo sledilci, se njihova verjetnost za ponovni nakup podvoji.

2. Želijo biti na vseh socialnih omrežjih hkrati

Veliko blagovnih znamk si želi biti na vseh socialnih omrežjih, ki obstajajo, ne glede na to, ali jih njihovi kupci uporabljajo ali ne. Prepogosto se lotijo prisotnosti na večih omrežjih z mislijo, da morajo doseči čisto vsakega posameznika. Boljša strategija je ta, da svojo prisotnost zgradijo na enem omrežju, kjer se nahaja veliko njihovih strank. Poglejte, kje so vaše stranke, in se osredotočite na to omrežje.

3. Ne razumejo svojih kupcev

Podjetja na socialnih omrežjih ne vejo, kdo je njihov idealen kupec. Preučite svoje kupce, ugotovite, kateri so najpomembnejši in jih poiščite na družbenem omrežju. To bo zahtevalo veliko zbiranja podatkov ter analiziranja, a le tako boste lahko gradili vez med blagovno znamko in pravimi kupci.

4. Družbeno omrežje obravnavajo kot televizijsko postajo

Podjetja pozabljajo, da je namen družbenih omrežij povezovanje s kupci in razpravljanje. Zato namesto da bi spodbujala sodelovanje v razpravah, pošiljajo enosmerna sporočila, ki jih sledilci komaj opazijo.

Razpravljajte s svojimi sledilci. Nenapisano pravilo pravi, da mora podjetje 80 odstotkov časa na omrežju nameniti tematikam, ki niso povezane z blagovno znamko.

5. Ne razmišljajo kot kupci

Naj vaši sledilci vejo, da so pomembni. Ponudite jim dostop do ekskluzivnih novic, posebne popuste ali druge ugodnosti. 40 odstotkov sledilcev blagovnih znamk na družbenem omrežju, je sledilcev zato, da bi pridobili popuste. Redno jih nagrajujte za njihovo zvestobo.

Vir: thenextweb.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje