Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov.
Družabna omrežja, metrike

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih. (Vir slike: Bigstockphoto)

Zapisano še posebej velja za družabna omrežja.

Tržniki morate nenehno dokazovati svojo vrednost. Svojim nadrejenim morate pokazati, da vas vaše podjetje potrebuje prav tako kot prodajnike ali analitike. Sami seveda veste, da je vaše delo pomembno, zdaj pa to lahko pokažete tudi vsem ostalim.

Zakaj je tudi na družabnih omrežjih donosnost pomembna?

Vaše stranke seveda uporabljajo družabna omrežja – če jih torej želite doseči, jim morate tja slediti. Ne glede na to, ali ste razvili celovito strategijo za trženje prek družabnih omrežij ali ne, na njih verjetno objavljate novice o svojih izdelkih in fotografije ter odgovarjate na vprašanja strank.

Na voljo vam je veliko strategij za trženje prek družabnih omrežij. Da bi ugotovili, katere so primerne za vaše podjetje, morate slediti svojemu napredku, prepoznati prednosti in slabosti svojih objav in meriti njihovo donosnost.

Če tega ne počnete, samo ugibate. Zato je ključnega pomena, da začnete analizirati najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih. Tako lahko merite donosnost svojih marketinških akcij in v prihodnje sprejemate informirane odločitve.

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Zato v nadaljevanju in v naslednjem prispevku predstavljamo 10 najpomembnejših metrik na družabnih omrežjih. Še preden začnemo, naj vas opozorimo še na eno pomembno malenkost: vse predstavljene metrike so zanimive, vendar ni nujno, da so vse pomembne za vas.

Najprej morate ugotoviti, zakaj uporabljate družbena omrežja in kakšne rezultate pričakujete. Vaši cilji lahko vključujejo:

  • povečanje prometa na vaši spletni strani
  • ustvarjanje zanimanja za vašo blagovno znamko
  • povečevanje mreže sledilcev
  • iskanje potencialnih strank in prodajo

Vaši cilji se lahko seveda tudi popolnoma razlikujejo od naštetih. Ključno je, da jih določite, še preden začnete oblikovati svojo trženjsko strategijo in začnete slediti njenim rezultatom.

1. Število sledilcev

Veliko tržnikov te metrike ne jemlje resno, saj se jim zdi, da število sledilcev ni pomembno. Po njihovem mnenju je veliko bolj pomembno, kako angažirani so vaši sledilci.

To je načeloma res. Če vaši cilji vključujejo širitev vaše mreže in povečevanje vašega dosega, pa se morate osredotočiti tudi na število sledilcev. To je še posebej pomembno, če vaša strategija vključuje več družabnih omrežij.

Oglejmo si naslednji primer.

Če je eden od prikazanih profilov nov, je precej logično, da še nima veliko sledilcev. Kaj pa če ste zadnjih šest mesecev posvečali povečanju vaše ciljne publike na Twitterju, YouTubu in LinkedInu?

Hitro lahko ugotovite, da je vaš kanal na YouTubu veliko bolj priljubljen od vašega profila na LinkedInu. To je odlična priložnost, da še povečate svoje marketinške napore na tem omrežju. Hkrati pa je lahko to tudi znak, da morate morda spremeniti svojo strategijo za trženje prek LinkedIna.

2. Rast števila sledilcev

Na število sledilcev lahko pogledate tudi z drugega zornega kota: rasti. Ta metrika vam lahko pokaže, ali postajate vedno bolj priljubljeni ali vas vaši sledilci zapuščajo. Če želite doseči večje število sledilcev, morate spremljati tudi rast tega števila. Če lahko poskrbite za konsistentno večmesečno rast, boste dobili potrditev, da se vaše trdo delo izplača.

Tudi pri tej metriki lahko izpostavite uspešnejše profile in vložite več truda in sredstev vanje. In nasprotno. Če ste na primer vložili nekaj časa in denarja v svoj profil na Pinterestu, vendar število vaših sledilcev ne narašča, nadaljevanje prizadevanj ni smiselno. V tem primeru je morda čas, da opustite to omrežje.

Spremljanje rasti števila sledilcev je precej enostavno. Oblikujete lahko preprosto razpredelnico, ki jo vsak mesec posodobite z novimi podatki. Na spletu pa je na voljo tudi veliko orodij za sledenje različnim metrikam na družabnih omrežjih, ki lahko vaše delo še olajšajo.

3. Omembe na družabnih omrežjih

S spremljanjem omemb na družabnih omrežjih lahko merite prepoznavnost svoje blagovne znamke in ugotovite, kdo govori o vas – in kakšno je njihovo mnenje.

Spremljanje omemb vam pokaže:

  • kako angažirani so vaši sledilci in kako se odzivajo na vaše objave
  • kateri so najboljši termini za objavljanje na družabnih omrežjih
  • ali so uporabnikom oziroma strankam vaši izdelki oziroma storitve všeč ali ne

Priporočljivo je, da ne sledite le omembam svoje blagovne znamke ali podjetja. Na podlagi spremljanja omemb konkurence lahko primerjate svoje rezultate z njihovimi. Če je vaš cilj povečanje tržnega deleža ali privabljanje novih sledilcev na račun vaših tekmecev, je spremljanje njihovih omemb ključnega pomena.

Spremljanje omemb je koristno tudi pri predstavitvah novih izdelkov. Smiselno je, da takrat pozorno spremljate omembe vaše blagovne znamke oziroma novega produkta. Tako boste najbolje videli, ali so vaši oglaševalski napori učinkoviti.

4. Sentiment

Analiza sentimenta oziroma čustev je uporabno orodje, ki vam lahko pomaga razumeti, kaj ljudje menijo o vaši blagovni znamki. Vsakemu tvitu, objavi na Facebooku in komentarju na javnem forumu je dodeljen pozitiven, negativen ali nevtralen sentiment.

Za veliko blagovnih znamk je izjemno pomembno spremljanje negativnih omemb. Seveda verjamete, da je vaše podjetje priljubljeno, vendar se lahko negativni komentarji pojavijo kadarkoli. Zato je pomembno, da jim sledite in se nanje primerno odzivate. Če jih boste ignorirali, bo njihovo število začelo naraščati.

Pozitivne omembe, objave in tviti predstavljajo odlične priložnosti za ohranjanje in pridobivanje zvestih strank. Stopite v stik z zadovoljnimi strankami in zagovorniki svoje blagovne znamke ter jih spodbudite k nadaljnjemu širjenju pozitivnih sporočil.

Tudi ta metrika je koristna pri predstavitvi novih izdelkov. Spremljajte omembe imena novega izdelka – tako boste videli, ali je odziv javnosti v glavnem pozitiven ali morate hitro spremeniti svoj pristop.

5. Vplivneži

Trženje s pomočjo vplivnežev (angl. influencer marketing) vam lahko pomaga pri povečevanju števila sledilcev, hkrati pa je večinoma cenovno bolj ugodno od tradicionalnega oglaševanja. Z vplivneži lahko pogosto sodelujete celo zastonj!

Spremljajte vpliv posameznikov, ki vas omenjajo na spletu. Večji vpliv ponavadi pomeni, da o vas pišejo pomembne publikacije z vašega področja ali da o vas govorijo vplivni posamezniki na družabnih omrežjih. To je vsekakor dobro za vas!

Spremljanje te metrike je enostavno. Spletna orodja za spremljanje metrik na družabnih omrežjih vključujejo tudi merjenje vpliva, kot prikazuje naslednji primer.

Ugotovite, kdo so vaši najbolj vplivni podporniki in jih spodbudite k nadaljnjemu širjenju pozitivnih sporočil. Spremljanje najpriljubljenejših vplivnežev in sodelovanje z njimi lahko vodi tudi v nepozabne in učinkovite trženjske kampanje, s katerimi lahko dosežete širši krog ljudi.

V naslednjem prispevku si bomo ogledali še pet pomembnih metrik na družabnih omrežjih, od prihodkov do angažmaja, napotitev in konverzij z družabnih omrežij.

Vir: Mention

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje