Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov.
Družabna omrežja, metrike

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih. (Vir slike: Bigstockphoto)

Zapisano še posebej velja za družabna omrežja.

Tržniki morate nenehno dokazovati svojo vrednost. Svojim nadrejenim morate pokazati, da vas vaše podjetje potrebuje prav tako kot prodajnike ali analitike. Sami seveda veste, da je vaše delo pomembno, zdaj pa to lahko pokažete tudi vsem ostalim.

Zakaj je tudi na družabnih omrežjih donosnost pomembna?

Vaše stranke seveda uporabljajo družabna omrežja – če jih torej želite doseči, jim morate tja slediti. Ne glede na to, ali ste razvili celovito strategijo za trženje prek družabnih omrežij ali ne, na njih verjetno objavljate novice o svojih izdelkih in fotografije ter odgovarjate na vprašanja strank.

Na voljo vam je veliko strategij za trženje prek družabnih omrežij. Da bi ugotovili, katere so primerne za vaše podjetje, morate slediti svojemu napredku, prepoznati prednosti in slabosti svojih objav in meriti njihovo donosnost.

Če tega ne počnete, samo ugibate. Zato je ključnega pomena, da začnete analizirati najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih. Tako lahko merite donosnost svojih marketinških akcij in v prihodnje sprejemate informirane odločitve.

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Zato v nadaljevanju in v naslednjem prispevku predstavljamo 10 najpomembnejših metrik na družabnih omrežjih. Še preden začnemo, naj vas opozorimo še na eno pomembno malenkost: vse predstavljene metrike so zanimive, vendar ni nujno, da so vse pomembne za vas.

Najprej morate ugotoviti, zakaj uporabljate družbena omrežja in kakšne rezultate pričakujete. Vaši cilji lahko vključujejo:

  • povečanje prometa na vaši spletni strani
  • ustvarjanje zanimanja za vašo blagovno znamko
  • povečevanje mreže sledilcev
  • iskanje potencialnih strank in prodajo

Vaši cilji se lahko seveda tudi popolnoma razlikujejo od naštetih. Ključno je, da jih določite, še preden začnete oblikovati svojo trženjsko strategijo in začnete slediti njenim rezultatom.

1. Število sledilcev

Veliko tržnikov te metrike ne jemlje resno, saj se jim zdi, da število sledilcev ni pomembno. Po njihovem mnenju je veliko bolj pomembno, kako angažirani so vaši sledilci.

To je načeloma res. Če vaši cilji vključujejo širitev vaše mreže in povečevanje vašega dosega, pa se morate osredotočiti tudi na število sledilcev. To je še posebej pomembno, če vaša strategija vključuje več družabnih omrežij.

Oglejmo si naslednji primer.

Če je eden od prikazanih profilov nov, je precej logično, da še nima veliko sledilcev. Kaj pa če ste zadnjih šest mesecev posvečali povečanju vaše ciljne publike na Twitterju, YouTubu in LinkedInu?

Hitro lahko ugotovite, da je vaš kanal na YouTubu veliko bolj priljubljen od vašega profila na LinkedInu. To je odlična priložnost, da še povečate svoje marketinške napore na tem omrežju. Hkrati pa je lahko to tudi znak, da morate morda spremeniti svojo strategijo za trženje prek LinkedIna.

2. Rast števila sledilcev

Na število sledilcev lahko pogledate tudi z drugega zornega kota: rasti. Ta metrika vam lahko pokaže, ali postajate vedno bolj priljubljeni ali vas vaši sledilci zapuščajo. Če želite doseči večje število sledilcev, morate spremljati tudi rast tega števila. Če lahko poskrbite za konsistentno večmesečno rast, boste dobili potrditev, da se vaše trdo delo izplača.

Tudi pri tej metriki lahko izpostavite uspešnejše profile in vložite več truda in sredstev vanje. In nasprotno. Če ste na primer vložili nekaj časa in denarja v svoj profil na Pinterestu, vendar število vaših sledilcev ne narašča, nadaljevanje prizadevanj ni smiselno. V tem primeru je morda čas, da opustite to omrežje.

Spremljanje rasti števila sledilcev je precej enostavno. Oblikujete lahko preprosto razpredelnico, ki jo vsak mesec posodobite z novimi podatki. Na spletu pa je na voljo tudi veliko orodij za sledenje različnim metrikam na družabnih omrežjih, ki lahko vaše delo še olajšajo.

3. Omembe na družabnih omrežjih

S spremljanjem omemb na družabnih omrežjih lahko merite prepoznavnost svoje blagovne znamke in ugotovite, kdo govori o vas – in kakšno je njihovo mnenje.

Spremljanje omemb vam pokaže:

  • kako angažirani so vaši sledilci in kako se odzivajo na vaše objave
  • kateri so najboljši termini za objavljanje na družabnih omrežjih
  • ali so uporabnikom oziroma strankam vaši izdelki oziroma storitve všeč ali ne

Priporočljivo je, da ne sledite le omembam svoje blagovne znamke ali podjetja. Na podlagi spremljanja omemb konkurence lahko primerjate svoje rezultate z njihovimi. Če je vaš cilj povečanje tržnega deleža ali privabljanje novih sledilcev na račun vaših tekmecev, je spremljanje njihovih omemb ključnega pomena.

Spremljanje omemb je koristno tudi pri predstavitvah novih izdelkov. Smiselno je, da takrat pozorno spremljate omembe vaše blagovne znamke oziroma novega produkta. Tako boste najbolje videli, ali so vaši oglaševalski napori učinkoviti.

4. Sentiment

Analiza sentimenta oziroma čustev je uporabno orodje, ki vam lahko pomaga razumeti, kaj ljudje menijo o vaši blagovni znamki. Vsakemu tvitu, objavi na Facebooku in komentarju na javnem forumu je dodeljen pozitiven, negativen ali nevtralen sentiment.

Za veliko blagovnih znamk je izjemno pomembno spremljanje negativnih omemb. Seveda verjamete, da je vaše podjetje priljubljeno, vendar se lahko negativni komentarji pojavijo kadarkoli. Zato je pomembno, da jim sledite in se nanje primerno odzivate. Če jih boste ignorirali, bo njihovo število začelo naraščati.

Pozitivne omembe, objave in tviti predstavljajo odlične priložnosti za ohranjanje in pridobivanje zvestih strank. Stopite v stik z zadovoljnimi strankami in zagovorniki svoje blagovne znamke ter jih spodbudite k nadaljnjemu širjenju pozitivnih sporočil.

Tudi ta metrika je koristna pri predstavitvi novih izdelkov. Spremljajte omembe imena novega izdelka – tako boste videli, ali je odziv javnosti v glavnem pozitiven ali morate hitro spremeniti svoj pristop.

5. Vplivneži

Trženje s pomočjo vplivnežev (angl. influencer marketing) vam lahko pomaga pri povečevanju števila sledilcev, hkrati pa je večinoma cenovno bolj ugodno od tradicionalnega oglaševanja. Z vplivneži lahko pogosto sodelujete celo zastonj!

Spremljajte vpliv posameznikov, ki vas omenjajo na spletu. Večji vpliv ponavadi pomeni, da o vas pišejo pomembne publikacije z vašega področja ali da o vas govorijo vplivni posamezniki na družabnih omrežjih. To je vsekakor dobro za vas!

Spremljanje te metrike je enostavno. Spletna orodja za spremljanje metrik na družabnih omrežjih vključujejo tudi merjenje vpliva, kot prikazuje naslednji primer.

Ugotovite, kdo so vaši najbolj vplivni podporniki in jih spodbudite k nadaljnjemu širjenju pozitivnih sporočil. Spremljanje najpriljubljenejših vplivnežev in sodelovanje z njimi lahko vodi tudi v nepozabne in učinkovite trženjske kampanje, s katerimi lahko dosežete širši krog ljudi.

V naslednjem prispevku si bomo ogledali še pet pomembnih metrik na družabnih omrežjih, od prihodkov do angažmaja, napotitev in konverzij z družabnih omrežij.

Vir: Mention

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

E-mail marketing velja za enega najpomembnejših marketinških orodij zadnjih let. Ali bo podjetje s pomočjo elektronske pošte uspešno doseglo potencialne stranke, pa je odvisno predvsem od tega, ali jim zna na pravi način razložiti, kaj od njih sploh želi in kaj jim ponuja. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje