Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!

Veste, da kar 79 odstotkov obiskovalcev vaše spletne strani vaše vsebine ne bo prebralo? V celoti jo bo prebralo zgolj 16 odstotkov. Osredotočite se na teh 16 odstotkov (Vir slike: Bigstock).

Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!

Malce poenostavljeno, pa vendar: naš cilj mora biti ustvariti spletno stran, ki bo čim bolj preprosta za uporabo. Ne smemo dopustiti, da bi si naši obiskovalci belili glavo s postopkom nakupa naših produktov. Postopek mora biti intuitiven in čim bolj samoumeven.
Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!

Veste, da kar 79 odstotkov obiskovalcev vaše spletne strani vaše vsebine ne bo prebralo? V celoti jo bo prebralo zgolj 16 odstotkov. Osredotočite se na teh 16 odstotkov (Vir slike: Bigstock).

Predstavljajte si, da svoji babici, ki ima vsaj nekaj računalniškega znanja, razložite, kako nakupovati v spletni trgovini. Točno tako preprosto, kot boste njej predstavili ta postopek, mora potekati tudi postopek v resničnem življenju.

Na preprost način povejte svojim obiskovalcem, kaj morajo storiti. Na vsakem koraku, ki ga naredijo, vključite pripis, kako lahko opravijo nakup. A ta naj ne bo preveč vsiljiv.

Povabite jih, da se prijavijo na vaše novice. Dodajte možnost, prek katere se lahko prijavijo, postopek prijave pa naj bo čim bolj preprost. Prosite jih še podatke, ki vam bodo pomagali pri razumevanju svojih uporabnikov oziroma kupcev, a nič več. Ne prosite jih za neuporabne podatke ali pa za takšne, ki bi jih lahko odvrnili od nakupa.

Ne silite ljudi, da morajo pred nakupom opraviti prijavo. Prijava bo mnoge odvrnila od nakupa. Saj si želite višje konverzije, mar ne?

Ponudite brezplačno dostavo. Se sprašujete čemu? Kar 82 odstotkov britanskih in 80 odstotkov ameriških potrošnikov priznava, da je brezplačna dostava največja motivacija pri nakupu.

Ena največjih napak, ki jih delajo spletni trgovci, je posredovanje premalo podatkov o produktih, ki jih prodajajo. Višja, kot je cena produkta, manjša je verjetnost, da ga bo obiskovalec vaše spletne trgovine kupil na podlagi okrnjenega opisa. Najboljša pot za prodajo produktov (in storitev) je posredovanje čim več (uporabnih in točnih) informacij. Poleg vsebine poskusite vključiti še fotografije in video. Čeprav vašega zanimivega opisa produkta ne bo prebralo kar 79 odstotkov obiskovalcev, ga bo v celoti prebralo 16 odstotkov. In teh 16 odstotkov uporabnikov je za vas ključnih.

Če uporabnik prebere celoten opis produkta in ga še vedno ne uspete prepričati v nakup, potem imate težavo. Testirajte vsebino ter foto in video material.

Kje predstaviti ceno? Mnenja so sicer različna, a svetujemo, da jo postavite za obrazložitvijo – torej predstavitvijo produkta (zlasti če gre za produkt višjega cenovnega razreda). V nasprotnem primeru bodo uporabniki dobili napačno predstavo o produktu, posledično tudi o vas.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki