Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!

Malce poenostavljeno, pa vendar: naš cilj mora biti ustvariti spletno stran, ki bo čim bolj preprosta za uporabo. Ne smemo dopustiti, da bi si naši obiskovalci belili glavo s postopkom nakupa naših produktov. Postopek mora biti intuitiven in čim bolj samoumeven.
Največja motivacija za nakup? Brezplačna dostava!

Veste, da kar 79 odstotkov obiskovalcev vaše spletne strani vaše vsebine ne bo prebralo? V celoti jo bo prebralo zgolj 16 odstotkov. Osredotočite se na teh 16 odstotkov (Vir slike: Bigstock).

Predstavljajte si, da svoji babici, ki ima vsaj nekaj računalniškega znanja, razložite, kako nakupovati v spletni trgovini. Točno tako preprosto, kot boste njej predstavili ta postopek, mora potekati tudi postopek v resničnem življenju.

Na preprost način povejte svojim obiskovalcem, kaj morajo storiti. Na vsakem koraku, ki ga naredijo, vključite pripis, kako lahko opravijo nakup. A ta naj ne bo preveč vsiljiv.

Povabite jih, da se prijavijo na vaše novice. Dodajte možnost, prek katere se lahko prijavijo, postopek prijave pa naj bo čim bolj preprost. Prosite jih še podatke, ki vam bodo pomagali pri razumevanju svojih uporabnikov oziroma kupcev, a nič več. Ne prosite jih za neuporabne podatke ali pa za takšne, ki bi jih lahko odvrnili od nakupa.

Ne silite ljudi, da morajo pred nakupom opraviti prijavo. Prijava bo mnoge odvrnila od nakupa. Saj si želite višje konverzije, mar ne?

Ponudite brezplačno dostavo. Se sprašujete čemu? Kar 82 odstotkov britanskih in 80 odstotkov ameriških potrošnikov priznava, da je brezplačna dostava največja motivacija pri nakupu.

Ena največjih napak, ki jih delajo spletni trgovci, je posredovanje premalo podatkov o produktih, ki jih prodajajo. Višja, kot je cena produkta, manjša je verjetnost, da ga bo obiskovalec vaše spletne trgovine kupil na podlagi okrnjenega opisa. Najboljša pot za prodajo produktov (in storitev) je posredovanje čim več (uporabnih in točnih) informacij. Poleg vsebine poskusite vključiti še fotografije in video. Čeprav vašega zanimivega opisa produkta ne bo prebralo kar 79 odstotkov obiskovalcev, ga bo v celoti prebralo 16 odstotkov. In teh 16 odstotkov uporabnikov je za vas ključnih.

Če uporabnik prebere celoten opis produkta in ga še vedno ne uspete prepričati v nakup, potem imate težavo. Testirajte vsebino ter foto in video material.

Kje predstaviti ceno? Mnenja so sicer različna, a svetujemo, da jo postavite za obrazložitvijo – torej predstavitvijo produkta (zlasti če gre za produkt višjega cenovnega razreda). V nasprotnem primeru bodo uporabniki dobili napačno predstavo o produktu, posledično tudi o vas.

Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: ,