
Veste, da kar 79 odstotkov obiskovalcev vaše spletne strani vaše vsebine ne bo prebralo? V celoti jo bo prebralo zgolj 16 odstotkov. Osredotočite se na teh 16 odstotkov (Vir slike: Bigstock).
Predstavljajte si, da svoji babici, ki ima vsaj nekaj računalniškega znanja, razložite, kako nakupovati v spletni trgovini. Točno tako preprosto, kot boste njej predstavili ta postopek, mora potekati tudi postopek v resničnem življenju.
Na preprost način povejte svojim obiskovalcem, kaj morajo storiti. Na vsakem koraku, ki ga naredijo, vključite pripis, kako lahko opravijo nakup. A ta naj ne bo preveč vsiljiv.
Povabite jih, da se prijavijo na vaše novice. Dodajte možnost, prek katere se lahko prijavijo, postopek prijave pa naj bo čim bolj preprost. Prosite jih še podatke, ki vam bodo pomagali pri razumevanju svojih uporabnikov oziroma kupcev, a nič več. Ne prosite jih za neuporabne podatke ali pa za takšne, ki bi jih lahko odvrnili od nakupa.
Ne silite ljudi, da morajo pred nakupom opraviti prijavo. Prijava bo mnoge odvrnila od nakupa. Saj si želite višje konverzije, mar ne?
Ponudite brezplačno dostavo. Se sprašujete čemu? Kar 82 odstotkov britanskih in 80 odstotkov ameriških potrošnikov priznava, da je brezplačna dostava največja motivacija pri nakupu.
Ena največjih napak, ki jih delajo spletni trgovci, je posredovanje premalo podatkov o produktih, ki jih prodajajo. Višja, kot je cena produkta, manjša je verjetnost, da ga bo obiskovalec vaše spletne trgovine kupil na podlagi okrnjenega opisa. Najboljša pot za prodajo produktov (in storitev) je posredovanje čim več (uporabnih in točnih) informacij. Poleg vsebine poskusite vključiti še fotografije in video. Čeprav vašega zanimivega opisa produkta ne bo prebralo kar 79 odstotkov obiskovalcev, ga bo v celoti prebralo 16 odstotkov. In teh 16 odstotkov uporabnikov je za vas ključnih.
Če uporabnik prebere celoten opis produkta in ga še vedno ne uspete prepričati v nakup, potem imate težavo. Testirajte vsebino ter foto in video material.
Kje predstaviti ceno? Mnenja so sicer različna, a svetujemo, da jo postavite za obrazložitvijo – torej predstavitvijo produkta (zlasti če gre za produkt višjega cenovnega razreda). V nasprotnem primeru bodo uporabniki dobili napačno predstavo o produktu, posledično tudi o vas.
Vabimo vas na MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani?
Datum: 01. 04. 2016 od 15:00 do 17:30
Kraj: MP coworking, Kunaverjeva 9, 1000 Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Vam datum ne ustreza? Prijavite se na obveščanje in vsebinske e-novice tukaj >>