Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju.
Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Preizkusite nasvete strokovnjakov za vsebinsko trženje. (Vir slike: Picjumbo)

Preverite tudi Izvirne nasvete strokovnjakov za izboljšano vsebinsko trženje!

1. Citati strokovnjakov

Ste kakšnega vplivneža s svojega področja že kdaj prosili za povratno povezavo na vašo spletno stran? Verjetno tako sami veste, da ne glede na kvalitetno predstavitve oziroma elektronskega sporočila takšne prošnje ponavadi naletijo na gluha ušesa.

Poskusite z obratno taktiko – vplivnežu ponudite povratno povezavo do njegove spletne strani v okviru vaše. Povprašajte ga o njegovem mnenju o aktualni temi ali področju delovanja, nato pa v svoj prispevek dodajte njegov citat skupaj s povezavo do njegove spletne strani.

Tudi vplivneži morajo graditi svojo osebno blagovno znamko in potrebujejo povratne povezave – zato vam bodo skoraj zagotovo odgovorili. Morda bodo vplivneži celo delili vaše prispevke, v katerih so omenjeni – kot kaže spodnji primer. Tako boste razširili svoj doseg.

Vir slike: Outgrow.

2. Podeljevanje nagrad

Ta strategija ni primerna za vsakogar; če ste prepoznavni na svojem področju, pa lahko s podeljevanjem nagrad hitro nadgradite svojo avtoriteto. Poleg tega boste na ta način pridobili ogromno omemb v različnih medijih, ki bodo vsebovale tudi povratne povezave na vašo spletno stran.

Spomnite se le Forbesovih vsakoletnih nagrad in seznamov najboljših z različnih področij.

Vir slike: Outgrow.

Pri tem gre za preprost psihološki učinek: če ste dovolj pomembni, da podeljujete nagrado, ste dovolj pomembni tudi za omembo v prispevkih o tej nagradi.

3. Lestvice in ocene

Objavljanje seznamov najboljših izdelkov ali storitev z vašega področja je lahko eden najboljših načinov vsebinskega trženja. Na vašo spletno stran lahko privabi potencialne stranke, ki so pripravljene na nakup.

Poleg tega lahko tako tudi posredno promovirate svoje izdelke ali izdelke svojih partnerjev – pri tem poskrbite za to, da ne boste hvalili slabih izdelkov le zato, ker sodelujete z njihovimi proizvajalci.

Vir slike: Outgrow.

4. Diskusijski forumi z dnevnimi temami

Diskusijski forumi so obvezen element vsake strategije za vsebinski marketing, saj širijo nabor potencialnih tem za prispevke. Poleg tega forumi spodbujajo interakcijo med bralci ter strokovnjakom ponujajo publiko in razlog za podajanje pridobljenega znanja. Uporabniki lahko na forum prejmejo tudi neposredne odgovore na svoja specifična vprašanja.

Največja prednost forumov pa je oblikovanje skupnosti – kar je eden najbolj učinkovitih načinov za trženje katere koli blagovne znamke.

Kako pisati za splet? Naučite se na delavnici >>

Vir slike: Outgrow.

5. Intervjuji s strokovnjaki

Če ste spretni na področju mreženja in ste že vzpostavili avtoriteto v svoji niši, lahko na podlagi intervjujev s strokovnjaki oblikujete odlične vsebine in pridobite vplivne povratne povezave.

Medtem ko prek vključevanja citatov v prispevke vplivneže le opozorite na svoj obstoj, lahko s pomočjo intervjuja svoj odnos hitro poglobite. Intervju je pogovor na štiri oči, v okviru katerega vas bo strokovnjak vsaj deloma spoznal – če ga boste navdušili, je to lahko začetek plodnega sodelovanja.

Vir slike: Outgrow.

Intervju s strokovnjakom poleg tega predstavlja odlično vsebino, saj vsakdo želi zvedeti, kaj počnejo vplivneži in kako so uspeli. Posnetek intervjuja ali podkast je za obiskovalce vaše spletne strani še bolj zanimiv.

John J. Wall, producent podkasta Marketing Over Coffee, pravi: »Intervjuji s strokovnjaki so ključni element vaše strategije za vsebinsko trženje. Če stalno objavljate prispevke svojih strokovnjakov, boste hitro izčrpali njihovo znanje ali pa celo začeli uporabljati enak jezik kot na svoji spletni strani. Z vnosom različnih glasov in perspektiv boste svojim poslušalcem zagotovili dodano vrednost.«

6. Izkoriščanje novic (angl. newsjacking)

Ta trik za vsebinsko trženje ima veliko potenciala, vendar ga večina tržnikov ne uporablja. Ste kdaj tvitali o svojem podjetju in tvitu dodali priljubljeno oznako (angl. hashtag)? Potem ste že poskušali izkoristiti aktualne novice.

Spodnji primer prikazuje, kako je podjetje Oreo poskusilo izkoristiti novico o rojstvu novega britanskega princa.

Vir slike: Outgrow.

Kako pa se lahko te taktike lotijo manjša podjetja? Sledite naslednjemu procesu:

  • Identificirajte segment svoje ciljne publike, ki ga zanima tudi aktualna novica.
  • Poiščite povezave med izbrano novico, svojim izdelkom oziroma storitvijo in ciljno publiko.
  • Povezavo predstavite na zabaven in ustvarjalen način – ta del je najpomembnejši in hkrati tudi najzahtevnejši.

7. Vsebine, ki so jih oblikovali uporabniki

Ta strategija nadgrajuje idejo uporabniških forumov, saj prepušča nadzor nad vsebinami uporabnikom. Nekatera podjetja so na podlagi takšne taktike čez noč pridobila na stotine, celo tisoče omemb.

Uporabniške vsebine so tako priljubljene, ker ljudje radi beremo zgodbe o običajnih ljudeh, s katerimi se lahko poistovetimo, ki počnejo neobičajne stvari.

Prepuščanje nadzora uporabnikom se lahko sprevrže tudi v nočno moro podjetja, še posebej če je vaša blagovna znamka ogromna. Spodnji primer prikazuje, kako so uporabniki Twitterja prevzeli značko #McDstories.

Vir slike: Outgrow.

8. Interaktivne vsebine

Interaktivna računala, kot so »Izračunajte, kako verjetno je, da boste postali revni« ali »Izračunajte, kako verjetno je, da boste spoznali ljubezen svojega življenja«, se lahko v trenutku viralno razširijo po spletu. Oblikujete lahko tudi posebno računalo za svoje področje, ki vam lahko prinese veliko kontaktov in poveča vašo stopnjo konverzije.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Marketinški strokovnjaki vedo, da morajo konstantno spremljati hitro spreminjajoče se trende. Kako se na pravi način lotiti marketinga razkrivajo poznavalci vseh najpomembnejših trikov - Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb, Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise in Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT. Preberite več >>

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Znate na spletu komunicirati s svojimi potencialnimi kupci? Ti so precej napredni uporabniki digitalnih orodij, ki v poplavi informacij filtirirajo le najbolj relevantne. V nadaljevanju lahko preberete, kako na spletu vzpostaviti oseben odnos s kupcem. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje