Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju.
Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Preizkusite nasvete strokovnjakov za vsebinsko trženje. (Vir slike: Picjumbo)

Preverite tudi Izvirne nasvete strokovnjakov za izboljšano vsebinsko trženje!

1. Citati strokovnjakov

Ste kakšnega vplivneža s svojega področja že kdaj prosili za povratno povezavo na vašo spletno stran? Verjetno tako sami veste, da ne glede na kvalitetno predstavitve oziroma elektronskega sporočila takšne prošnje ponavadi naletijo na gluha ušesa.

Poskusite z obratno taktiko – vplivnežu ponudite povratno povezavo do njegove spletne strani v okviru vaše. Povprašajte ga o njegovem mnenju o aktualni temi ali področju delovanja, nato pa v svoj prispevek dodajte njegov citat skupaj s povezavo do njegove spletne strani.

Tudi vplivneži morajo graditi svojo osebno blagovno znamko in potrebujejo povratne povezave – zato vam bodo skoraj zagotovo odgovorili. Morda bodo vplivneži celo delili vaše prispevke, v katerih so omenjeni – kot kaže spodnji primer. Tako boste razširili svoj doseg.

Vir slike: Outgrow.

2. Podeljevanje nagrad

Ta strategija ni primerna za vsakogar; če ste prepoznavni na svojem področju, pa lahko s podeljevanjem nagrad hitro nadgradite svojo avtoriteto. Poleg tega boste na ta način pridobili ogromno omemb v različnih medijih, ki bodo vsebovale tudi povratne povezave na vašo spletno stran.

Spomnite se le Forbesovih vsakoletnih nagrad in seznamov najboljših z različnih področij.

Vir slike: Outgrow.

Pri tem gre za preprost psihološki učinek: če ste dovolj pomembni, da podeljujete nagrado, ste dovolj pomembni tudi za omembo v prispevkih o tej nagradi.

3. Lestvice in ocene

Objavljanje seznamov najboljših izdelkov ali storitev z vašega področja je lahko eden najboljših načinov vsebinskega trženja. Na vašo spletno stran lahko privabi potencialne stranke, ki so pripravljene na nakup.

Poleg tega lahko tako tudi posredno promovirate svoje izdelke ali izdelke svojih partnerjev – pri tem poskrbite za to, da ne boste hvalili slabih izdelkov le zato, ker sodelujete z njihovimi proizvajalci.

Vir slike: Outgrow.

4. Diskusijski forumi z dnevnimi temami

Diskusijski forumi so obvezen element vsake strategije za vsebinski marketing, saj širijo nabor potencialnih tem za prispevke. Poleg tega forumi spodbujajo interakcijo med bralci ter strokovnjakom ponujajo publiko in razlog za podajanje pridobljenega znanja. Uporabniki lahko na forum prejmejo tudi neposredne odgovore na svoja specifična vprašanja.

Največja prednost forumov pa je oblikovanje skupnosti – kar je eden najbolj učinkovitih načinov za trženje katere koli blagovne znamke.

Vir slike: Outgrow.

5. Intervjuji s strokovnjaki

Če ste spretni na področju mreženja in ste že vzpostavili avtoriteto v svoji niši, lahko na podlagi intervjujev s strokovnjaki oblikujete odlične vsebine in pridobite vplivne povratne povezave.

Medtem ko prek vključevanja citatov v prispevke vplivneže le opozorite na svoj obstoj, lahko s pomočjo intervjuja svoj odnos hitro poglobite. Intervju je pogovor na štiri oči, v okviru katerega vas bo strokovnjak vsaj deloma spoznal – če ga boste navdušili, je to lahko začetek plodnega sodelovanja.

Vir slike: Outgrow.

Intervju s strokovnjakom poleg tega predstavlja odlično vsebino, saj vsakdo želi zvedeti, kaj počnejo vplivneži in kako so uspeli. Posnetek intervjuja ali podkast je za obiskovalce vaše spletne strani še bolj zanimiv.

John J. Wall, producent podkasta Marketing Over Coffee, pravi: »Intervjuji s strokovnjaki so ključni element vaše strategije za vsebinsko trženje. Če stalno objavljate prispevke svojih strokovnjakov, boste hitro izčrpali njihovo znanje ali pa celo začeli uporabljati enak jezik kot na svoji spletni strani. Z vnosom različnih glasov in perspektiv boste svojim poslušalcem zagotovili dodano vrednost.«

6. Izkoriščanje novic (angl. newsjacking)

Ta trik za vsebinsko trženje ima veliko potenciala, vendar ga večina tržnikov ne uporablja. Ste kdaj tvitali o svojem podjetju in tvitu dodali priljubljeno oznako (angl. hashtag)? Potem ste že poskušali izkoristiti aktualne novice.

Spodnji primer prikazuje, kako je podjetje Oreo poskusilo izkoristiti novico o rojstvu novega britanskega princa.

Vir slike: Outgrow.

Kako pa se lahko te taktike lotijo manjša podjetja? Sledite naslednjemu procesu:

  • Identificirajte segment svoje ciljne publike, ki ga zanima tudi aktualna novica.
  • Poiščite povezave med izbrano novico, svojim izdelkom oziroma storitvijo in ciljno publiko.
  • Povezavo predstavite na zabaven in ustvarjalen način – ta del je najpomembnejši in hkrati tudi najzahtevnejši.

7. Vsebine, ki so jih oblikovali uporabniki

Ta strategija nadgrajuje idejo uporabniških forumov, saj prepušča nadzor nad vsebinami uporabnikom. Nekatera podjetja so na podlagi takšne taktike čez noč pridobila na stotine, celo tisoče omemb.

Uporabniške vsebine so tako priljubljene, ker ljudje radi beremo zgodbe o običajnih ljudeh, s katerimi se lahko poistovetimo, ki počnejo neobičajne stvari.

Prepuščanje nadzora uporabnikom se lahko sprevrže tudi v nočno moro podjetja, še posebej če je vaša blagovna znamka ogromna. Spodnji primer prikazuje, kako so uporabniki Twitterja prevzeli značko #McDstories.

Vir slike: Outgrow.

8. Interaktivne vsebine

Interaktivna računala, kot so »Izračunajte, kako verjetno je, da boste postali revni« ali »Izračunajte, kako verjetno je, da boste spoznali ljubezen svojega življenja«, se lahko v trenutku viralno razširijo po spletu. Oblikujete lahko tudi posebno računalo za svoje področje, ki vam lahko prinese veliko kontaktov in poveča vašo stopnjo konverzije.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje