Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju.
Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Preizkusite nasvete strokovnjakov za vsebinsko trženje. (Vir slike: Picjumbo)

Preverite tudi Izvirne nasvete strokovnjakov za izboljšano vsebinsko trženje!

1. Citati strokovnjakov

Ste kakšnega vplivneža s svojega področja že kdaj prosili za povratno povezavo na vašo spletno stran? Verjetno tako sami veste, da ne glede na kvalitetno predstavitve oziroma elektronskega sporočila takšne prošnje ponavadi naletijo na gluha ušesa.

Poskusite z obratno taktiko – vplivnežu ponudite povratno povezavo do njegove spletne strani v okviru vaše. Povprašajte ga o njegovem mnenju o aktualni temi ali področju delovanja, nato pa v svoj prispevek dodajte njegov citat skupaj s povezavo do njegove spletne strani.

Tudi vplivneži morajo graditi svojo osebno blagovno znamko in potrebujejo povratne povezave – zato vam bodo skoraj zagotovo odgovorili. Morda bodo vplivneži celo delili vaše prispevke, v katerih so omenjeni – kot kaže spodnji primer. Tako boste razširili svoj doseg.

Vir slike: Outgrow.

2. Podeljevanje nagrad

Ta strategija ni primerna za vsakogar; če ste prepoznavni na svojem področju, pa lahko s podeljevanjem nagrad hitro nadgradite svojo avtoriteto. Poleg tega boste na ta način pridobili ogromno omemb v različnih medijih, ki bodo vsebovale tudi povratne povezave na vašo spletno stran.

Spomnite se le Forbesovih vsakoletnih nagrad in seznamov najboljših z različnih področij.

Vir slike: Outgrow.

Pri tem gre za preprost psihološki učinek: če ste dovolj pomembni, da podeljujete nagrado, ste dovolj pomembni tudi za omembo v prispevkih o tej nagradi.

3. Lestvice in ocene

Objavljanje seznamov najboljših izdelkov ali storitev z vašega področja je lahko eden najboljših načinov vsebinskega trženja. Na vašo spletno stran lahko privabi potencialne stranke, ki so pripravljene na nakup.

Poleg tega lahko tako tudi posredno promovirate svoje izdelke ali izdelke svojih partnerjev – pri tem poskrbite za to, da ne boste hvalili slabih izdelkov le zato, ker sodelujete z njihovimi proizvajalci.

Vir slike: Outgrow.

4. Diskusijski forumi z dnevnimi temami

Diskusijski forumi so obvezen element vsake strategije za vsebinski marketing, saj širijo nabor potencialnih tem za prispevke. Poleg tega forumi spodbujajo interakcijo med bralci ter strokovnjakom ponujajo publiko in razlog za podajanje pridobljenega znanja. Uporabniki lahko na forum prejmejo tudi neposredne odgovore na svoja specifična vprašanja.

Največja prednost forumov pa je oblikovanje skupnosti – kar je eden najbolj učinkovitih načinov za trženje katere koli blagovne znamke.

Vir slike: Outgrow.

5. Intervjuji s strokovnjaki

Če ste spretni na področju mreženja in ste že vzpostavili avtoriteto v svoji niši, lahko na podlagi intervjujev s strokovnjaki oblikujete odlične vsebine in pridobite vplivne povratne povezave.

Medtem ko prek vključevanja citatov v prispevke vplivneže le opozorite na svoj obstoj, lahko s pomočjo intervjuja svoj odnos hitro poglobite. Intervju je pogovor na štiri oči, v okviru katerega vas bo strokovnjak vsaj deloma spoznal – če ga boste navdušili, je to lahko začetek plodnega sodelovanja.

Vir slike: Outgrow.

Intervju s strokovnjakom poleg tega predstavlja odlično vsebino, saj vsakdo želi zvedeti, kaj počnejo vplivneži in kako so uspeli. Posnetek intervjuja ali podkast je za obiskovalce vaše spletne strani še bolj zanimiv.

John J. Wall, producent podkasta Marketing Over Coffee, pravi: »Intervjuji s strokovnjaki so ključni element vaše strategije za vsebinsko trženje. Če stalno objavljate prispevke svojih strokovnjakov, boste hitro izčrpali njihovo znanje ali pa celo začeli uporabljati enak jezik kot na svoji spletni strani. Z vnosom različnih glasov in perspektiv boste svojim poslušalcem zagotovili dodano vrednost.«

6. Izkoriščanje novic (angl. newsjacking)

Ta trik za vsebinsko trženje ima veliko potenciala, vendar ga večina tržnikov ne uporablja. Ste kdaj tvitali o svojem podjetju in tvitu dodali priljubljeno oznako (angl. hashtag)? Potem ste že poskušali izkoristiti aktualne novice.

Spodnji primer prikazuje, kako je podjetje Oreo poskusilo izkoristiti novico o rojstvu novega britanskega princa.

Vir slike: Outgrow.

Kako pa se lahko te taktike lotijo manjša podjetja? Sledite naslednjemu procesu:

  • Identificirajte segment svoje ciljne publike, ki ga zanima tudi aktualna novica.
  • Poiščite povezave med izbrano novico, svojim izdelkom oziroma storitvijo in ciljno publiko.
  • Povezavo predstavite na zabaven in ustvarjalen način – ta del je najpomembnejši in hkrati tudi najzahtevnejši.

7. Vsebine, ki so jih oblikovali uporabniki

Ta strategija nadgrajuje idejo uporabniških forumov, saj prepušča nadzor nad vsebinami uporabnikom. Nekatera podjetja so na podlagi takšne taktike čez noč pridobila na stotine, celo tisoče omemb.

Uporabniške vsebine so tako priljubljene, ker ljudje radi beremo zgodbe o običajnih ljudeh, s katerimi se lahko poistovetimo, ki počnejo neobičajne stvari.

Prepuščanje nadzora uporabnikom se lahko sprevrže tudi v nočno moro podjetja, še posebej če je vaša blagovna znamka ogromna. Spodnji primer prikazuje, kako so uporabniki Twitterja prevzeli značko #McDstories.

Vir slike: Outgrow.

8. Interaktivne vsebine

Interaktivna računala, kot so »Izračunajte, kako verjetno je, da boste postali revni« ali »Izračunajte, kako verjetno je, da boste spoznali ljubezen svojega življenja«, se lahko v trenutku viralno razširijo po spletu. Oblikujete lahko tudi posebno računalo za svoje področje, ki vam lahko prinese veliko kontaktov in poveča vašo stopnjo konverzije.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>


Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Izdelava spletne strani – se boste naloge lotili sami ali boste najeli agencijo?

Pred vami je naslednja naloga: vaše podjetje potrebuje novo spletno stran ali pa je čas za posodobitev in prenovo obstoječe strani. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje