Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju.
Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Preizkusite nasvete strokovnjakov za vsebinsko trženje. (Vir slike: Picjumbo)

Preverite tudi Izvirne nasvete strokovnjakov za izboljšano vsebinsko trženje!

1. Citati strokovnjakov

Ste kakšnega vplivneža s svojega področja že kdaj prosili za povratno povezavo na vašo spletno stran? Verjetno tako sami veste, da ne glede na kvalitetno predstavitve oziroma elektronskega sporočila takšne prošnje ponavadi naletijo na gluha ušesa.

Poskusite z obratno taktiko – vplivnežu ponudite povratno povezavo do njegove spletne strani v okviru vaše. Povprašajte ga o njegovem mnenju o aktualni temi ali področju delovanja, nato pa v svoj prispevek dodajte njegov citat skupaj s povezavo do njegove spletne strani.

Tudi vplivneži morajo graditi svojo osebno blagovno znamko in potrebujejo povratne povezave – zato vam bodo skoraj zagotovo odgovorili. Morda bodo vplivneži celo delili vaše prispevke, v katerih so omenjeni – kot kaže spodnji primer. Tako boste razširili svoj doseg.

Vir slike: Outgrow.

2. Podeljevanje nagrad

Ta strategija ni primerna za vsakogar; če ste prepoznavni na svojem področju, pa lahko s podeljevanjem nagrad hitro nadgradite svojo avtoriteto. Poleg tega boste na ta način pridobili ogromno omemb v različnih medijih, ki bodo vsebovale tudi povratne povezave na vašo spletno stran.

Spomnite se le Forbesovih vsakoletnih nagrad in seznamov najboljših z različnih področij.

Vir slike: Outgrow.

Pri tem gre za preprost psihološki učinek: če ste dovolj pomembni, da podeljujete nagrado, ste dovolj pomembni tudi za omembo v prispevkih o tej nagradi.

3. Lestvice in ocene

Objavljanje seznamov najboljših izdelkov ali storitev z vašega področja je lahko eden najboljših načinov vsebinskega trženja. Na vašo spletno stran lahko privabi potencialne stranke, ki so pripravljene na nakup.

Poleg tega lahko tako tudi posredno promovirate svoje izdelke ali izdelke svojih partnerjev – pri tem poskrbite za to, da ne boste hvalili slabih izdelkov le zato, ker sodelujete z njihovimi proizvajalci.

Vir slike: Outgrow.

4. Diskusijski forumi z dnevnimi temami

Diskusijski forumi so obvezen element vsake strategije za vsebinski marketing, saj širijo nabor potencialnih tem za prispevke. Poleg tega forumi spodbujajo interakcijo med bralci ter strokovnjakom ponujajo publiko in razlog za podajanje pridobljenega znanja. Uporabniki lahko na forum prejmejo tudi neposredne odgovore na svoja specifična vprašanja.

Največja prednost forumov pa je oblikovanje skupnosti – kar je eden najbolj učinkovitih načinov za trženje katere koli blagovne znamke.

Vir slike: Outgrow.

5. Intervjuji s strokovnjaki

Če ste spretni na področju mreženja in ste že vzpostavili avtoriteto v svoji niši, lahko na podlagi intervjujev s strokovnjaki oblikujete odlične vsebine in pridobite vplivne povratne povezave.

Medtem ko prek vključevanja citatov v prispevke vplivneže le opozorite na svoj obstoj, lahko s pomočjo intervjuja svoj odnos hitro poglobite. Intervju je pogovor na štiri oči, v okviru katerega vas bo strokovnjak vsaj deloma spoznal – če ga boste navdušili, je to lahko začetek plodnega sodelovanja.

Vir slike: Outgrow.

Intervju s strokovnjakom poleg tega predstavlja odlično vsebino, saj vsakdo želi zvedeti, kaj počnejo vplivneži in kako so uspeli. Posnetek intervjuja ali podkast je za obiskovalce vaše spletne strani še bolj zanimiv.

John J. Wall, producent podkasta Marketing Over Coffee, pravi: »Intervjuji s strokovnjaki so ključni element vaše strategije za vsebinsko trženje. Če stalno objavljate prispevke svojih strokovnjakov, boste hitro izčrpali njihovo znanje ali pa celo začeli uporabljati enak jezik kot na svoji spletni strani. Z vnosom različnih glasov in perspektiv boste svojim poslušalcem zagotovili dodano vrednost.«

6. Izkoriščanje novic (angl. newsjacking)

Ta trik za vsebinsko trženje ima veliko potenciala, vendar ga večina tržnikov ne uporablja. Ste kdaj tvitali o svojem podjetju in tvitu dodali priljubljeno oznako (angl. hashtag)? Potem ste že poskušali izkoristiti aktualne novice.

Spodnji primer prikazuje, kako je podjetje Oreo poskusilo izkoristiti novico o rojstvu novega britanskega princa.

Vir slike: Outgrow.

Kako pa se lahko te taktike lotijo manjša podjetja? Sledite naslednjemu procesu:

  • Identificirajte segment svoje ciljne publike, ki ga zanima tudi aktualna novica.
  • Poiščite povezave med izbrano novico, svojim izdelkom oziroma storitvijo in ciljno publiko.
  • Povezavo predstavite na zabaven in ustvarjalen način – ta del je najpomembnejši in hkrati tudi najzahtevnejši.

7. Vsebine, ki so jih oblikovali uporabniki

Ta strategija nadgrajuje idejo uporabniških forumov, saj prepušča nadzor nad vsebinami uporabnikom. Nekatera podjetja so na podlagi takšne taktike čez noč pridobila na stotine, celo tisoče omemb.

Uporabniške vsebine so tako priljubljene, ker ljudje radi beremo zgodbe o običajnih ljudeh, s katerimi se lahko poistovetimo, ki počnejo neobičajne stvari.

Prepuščanje nadzora uporabnikom se lahko sprevrže tudi v nočno moro podjetja, še posebej če je vaša blagovna znamka ogromna. Spodnji primer prikazuje, kako so uporabniki Twitterja prevzeli značko #McDstories.

Vir slike: Outgrow.

8. Interaktivne vsebine

Interaktivna računala, kot so »Izračunajte, kako verjetno je, da boste postali revni« ali »Izračunajte, kako verjetno je, da boste spoznali ljubezen svojega življenja«, se lahko v trenutku viralno razširijo po spletu. Oblikujete lahko tudi posebno računalo za svoje področje, ki vam lahko prinese veliko kontaktov in poveča vašo stopnjo konverzije.

Vir slike: Outgrow.

Vir: Outgrow

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani v okviru storitve WordPress. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Zelo zabavna je tudi odločitev glede videza spletne strani. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

Spoznajte 7 uspešnih e-mail marketing taktik

E-mail marketing velja za enega najpomembnejših marketinških orodij zadnjih let. Ali bo podjetje s pomočjo elektronske pošte uspešno doseglo potencialne stranke, pa je odvisno predvsem od tega, ali jim zna na pravi način razložiti, kaj od njih sploh želi in kaj jim ponuja. Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje