Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics (Vir slike: Entrepreneur.com)

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pravijo, da je kvalitetno merjenje predpogoj za izboljševanje. To med drugim velja tudi za področje optimizacije spletne strani, saj le dobro zastavljena SEO strategija, ki temelji na kvalitetnih podatkih, prinese več obiskovalcev in potencialnih strank.
Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics

Pri oblikovanju SEO strategije uporabite Google Analytics (Vir slike: Entrepreneur.com)

Spremljanje najbolj iskanih ključnih besed v spletnih iskalnikih predstavlja pomemben del oblikovanja SEO strategije. Bolj kot bo neka ključna beseda iskana, več obiskovalcev nam bo ob dobri uvrstitvi na spletnem iskalniku prinesla, posledično pa bo večji tudi promet in profit našega podjetja.

Toda zanašanje zgolj na ključne besede pri zastavljanju SEO strategije ne zadostuje za večje uspehe. Za resnično dobre rezultate je potrebno uporabiti katerega izmed profesionalnih spletnih orodij, ki omogočajo kvalitetno in enostavno spremljanje podatkov. Na srečo je eno izmed najboljših tovrstnih orodij na voljo povsem brezplačno, zelo verjetno pa je, da ste zanj že slišali: to je Google Analytics.

Ne glede na to, da je vsaka spletna stran drugačna ter da vsako podjetje zanimajo drugačni podatki, lahko s spodaj naštetimi univerzalnimi nasveti za uporabo orodja Google Analytics oblikujete SEO strategijo, ki bo prinesla prave rezultate.

Nasvet št. 1.: Osredotočite se na organski promet

V Google Analytics lahko enostavno spremljate tudi tako imenovani organski promet na svoji spletni strani. Tovrsten promet je za vas še posebej pomemben, saj gre za obiskovalce, ki so na vašo spletno stran prišli popolnoma brezplačno preko spletnih iskalnikov, kot je na primer Google, in raziskave kažejo, da prav takšni obiskovalci ponavadi prinesejo tudi največ dobička. Preko Googlovega orodja Analytics lahko hitro ugotovite, katere spletne strani tovrstni obiskovalci obiskujejo najpogosteje, katere ključne besede jih največkrat pritegnejo in podobno.

Vabljeni na izobraževanje Optimizacija spletnih strani >>

Nasvet št. 2: Izmerite kvaliteto SEO prometa

Z opcijo Assisted Conversions, do katere pridete preko ukazov Conversions > Multi-Channel Funnels > Assisted Conversions, lahko ugotovite vrednost posameznih marketinških kanalov, ki jih uporabljate v prodajnem procesu. Hitro boste videli, ali se vztrajanje na določenih marketinških kanalih izplača ali ne, torej ali gre resnično za kvaliteten promet.

Nasvet št. 3: Ugotovite, koliko bi vas stalo plačilo organskega prometa

SEO ima lahko precejšen vpliv na stroške podjetja, saj lahko podjetje z dobro SEO optimizacijo spletne strani stroške nameni drugim stvarem in ne plačanim oglasom. Dobro pa je vedeti, koliko bi takšni stroški sploh nanesli v primeru, da bi morali za organski promet plačevati na primer v okviru Google Ads kampanje. To lahko storite preko ukazov: Acquisition > Search Engine Optimization > Queries, omenjeno poročilo pa nato združite z Google Ads računom z ukazom Get search volume data and trends.

Nasvet št. 4: Identificirajte strani, ki se nalagajo počasi

Veliko SEO strokovnjakov pri osnovanju strategije optimizacije spletne strani pozablja tudi na dejstvo, da je hitrost nalaganja spletnih strani čedalje bolj pomemben dejavnik, ki vpliva predvsem na uporabnika in njegovo uporabniško izkušnjo. Če se bo spletna stran nalagala predolgo, uporabnik ne bo zadovoljen, spletno stran pa bo kaznoval tudi Google s slabšo uvrstitvijo na spletnih iskalnikih. Hitrost nalaganja svoje spletne strani in posameznih podstrani lahko preverite preko ukazov: Behavior > Site Speed > Page Timings.

Nasvet št. 5: Ustvarite prilagojen SEO pregled

Google Analytics omogoča tudi prilagoditev pregleda, da le-ta čimbolj ustreza vašim SEO potrebam. To lahko storite z opcijo New Dashboard, s katero si na prvo stran prenesete natančno tiste podatke, ki vam bodo najbolj koristili. Na ta način lahko lažje spremljate napredek ter rezultate enostavneje predstavite naročniku oz. nadrejenemu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki