Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Na sliki Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnost email marketinga je vezana na zakonodajo

Email marketing, ki omogoča hitro in poceni orodje za testiranje odziva trga, v povezavi s follow-up klici postaja vse bolj pomembno marketinško orodje, obenem pa cenovno ugodno pridobivanje strank, meni Igor Panjan iz Datafy.it.
Ekipa Datafy.it: Jeseni bomo zmagali!

Na sliki Igor Panjan (Vir slike: osebni arhiv).

»Vse ostale metode zahtevajo bistveno več časa in energije, da se pripravi oglaševalski material in posledično višje stroške,« dodaja. Njegova prihodnost pa je vezana na zakonodajo: »Če bo šla na primer Evropska unija, posledično tudi Slovenija, po poti, da je aktivno iskanje strank nelegitimno ravnanje, potem email marketing ne bo imel rožnate prihodnosti. Če pa se bomo odločili za delovna mesta in cvetočo ekonomijo, bo email marketing eden od ključnih orodij za uspeh

V B2B segmentu kraljuje email, v B2C družbena omrežja

Email, ki mu analitiki že nekaj časa napovedujejo konec, je vendarle v veliki meri uporabljen, zlasti v B2B segmentu. Podjetja so v tem primeru celo prepričana, da je email v večji meri resnično učinkovito orodje. Če je v B2B segmentu v veljavi email, pa so v B2C v ospredju družbena omrežja, ki podjetjem in blagovnim znamkam omogočajo povezovanje s svojimi uporabniki. Kot priljubljena oblika email marketinga slovi tudi newsletter.

Vsebinski marketing nas ne sili v nakup

Da je vsebinski marketing resnično v porastu, priča tudi podatek študije MarketinProfs and the Content Marketing Institute, ki kaže, da kar 70 odstotkov zaposlenih v oddelkih marketinga sproducira več vsebine kot lani. Zakaj je vsebinski marketing toliko bolj priljubljen? Tovrstna oblika »človeka nikoli ne sili v neposreden nakup, ampak je primarna vloga izobraževanje«, meni Panjan. Opisuje ga celo kot kralja interneta. »Človek se odloči za nakup, ko sam res preceni, da je za to prišel trenutek. Posledično nimaš občutka, da oglaševalec vrši pritisk,« omogoča izobraževanje in svobodo odločanju o nakupu.

Nehajmo sanjati o Ameriki!

Balast, ki smo se ga naučili filtrirati

»Vse ostale oblike marketinga so balast, ki smo se ga naučili filtrirati. Samo pogledati je potrebno, kaj se je zgodilo s konverzijami na spletnih trgovinah v zadnjih 15 letih. V dot.com bumu so bile 20 do 30-odstotne konverzije nekaj normalnega. Danes velja, da je 4-odstotna konverzija vrhunski rezultat. LinkedIn šteje 0,025 odstotka CTR za uspešno marketinško akcijo, kar je absurd.« Ravno nesegmentirano marketinško bombardiranje, pravi, je v njegovem primeru povzročilo, da je enostavno prenehal gledati televizijo, prav tako ne posluša več radia: »Ljudje smo se enostavno naveličali poslušati reklam o vložkih in pralnem prašku.«

Porast vsebinskega marketinga, a moramo biti dosledni

Tudi v Sloveniji je opazen porast vsebinskega marketinga, saj so podjetja ugotovila, da jim to generira tudi obisk na spletni strani. Veliko se predava o njem, piše, ljudje pa informacije hitro pograbijo in preizkusijo. »Kar nam pa vsem manjka, tudi nam, je disciplina pisanja. Pri vsebinskem marketingu je ključnega pomena redno pisanje – vsaj en blog prispevek na teden dni ali dva.«

Se bo trend iz Anglije preselil tudi k nam?

B2B segment je bolj miren, B2C pa doživlja »tektonske premike«, največje spremembe je na tem področju naredila Anglija, saj je prepovedala B2C klicne centre, kar je po oceni Panjana »neumnost«. Meni, da je le vprašanje časa, da se bo ta trend preselil na celino. »Podjetja, ki prodajajo v B2C segmentu, bodo preživela samo z vrhunskim vsebinskim marketingom in ogromno količino porabljenega denarja na Google Adsih. Posledično bodo uspešni oglaševalci samo velika podjetja z veliko količino denarja. Jaz se sprašujem , kako bodo preživela pri trenutni logiki Evropske unije manjša podjetja, ki predstavljajo steber gospodarstva EU!«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

Povečanje spletnega prometa: strategije za uspeh

V današnji digitalni dobi je spletni promet bistvenega pomena za marsikatero podjetje. Ne glede na to, ali ste bloger, lastnik spletne trgovine ali ustvarjalec vsebine, je stalen tok obiskovalcev vaše spletne strani ključnega pomena za uspeh. Na srečo obstaja več učinkovitih strategij, s katerimi lahko povečate svoj spletni promet in dosežete širše občinstvo. V tem članku bomo raziskali nekaj ključnih tehnik, ki vam bodo pomagale privabiti več prometa na vaše spletne platforme. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Več >

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Več >

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Več >

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Več >

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki