mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

Razpis: MP išče digitalnega oglaševalca z žilico za pisanje

Kot smo zapisali v povabilu na enega izmed dogodkov spletnega marketinga: Digitalni marketing se v zadnjem času turbulentno spreminja. Kar velja in deluje danes, lahko jutri ne bo več delovalo in prinašalo konverzij za vaše produkte in storitve. Tovrstnim trendom bi radi sledili, zato iščemo digitalnega oglaševalca z žilico za pisanje.
mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

Zavod mladi podjetnik na svojem portalu razpolaga z bazo več 100 vsebin na temo digitalnega marketinga. V našem arhivu je mogoče najti vsebine s pravzaprav vseh področij digitalnega marketinga: od SEO optimizacije do email marketinga, plačljivih načinov oglaševanja ter podobnih tematik.

Tovrstne vsebine redno podpiramo z delavnicami in predavanji, tako smo pred kratkim izpeljali sila uspešne Trende digitalnega marketinga 2019. Tovrstne vsebine so izjemno dobro brane ter med obiskovalci našega portala dobro sprejete, vendar ocenjujemo, da je še veliko veliko prostora za izboljšavo.

Naš cilj je, da prek 100.000 bralcem (mesečno) našega portala, sledilcem na družabnih medijih ter preko 25.000 naročnikom na e-novice, dvakrat na mesec dostavimo vsebine, ki jih lahko uporabijo v praksi. Želimo pokriti teme, kot so Google Analytics, Google Ads, Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, email marketing, pa tudi prodajni lijak, pisanje prodajnih tekstov, vsebinski marketing, influencer marketing, remarketing in izboljševanje konverzije.

Ne zanima nas zgolj teorija, ampak konkretne ideje, nasveti, trendi s “print screeni” dejanskega stanja “na terenu” in reševanje konkretnih izzivov v orodjih, kot sta na primer orodji Google Analytics in Google Console.

V ta namen iščemo digitalnega oglaševalca-ko z željo po pisani in žilico za pisanje, ki “jé” zgoraj omenjene teme za zajtrk in bi svoje bogate izkušnje in nasvete delil-a s (pretežno) mladimi podjetniki širom Slovenije.

Če meniš, da:

  • Imaš bogato znanje s področja digitalnega marketinga, ki bi ga lahko pretvoril-a v koristno vsebino,
  • imaš izkušnje s pisanjem in znaš dobro pisati,
  • je tvoj repertoar znanja dovolj širok, da bi lahko prispeval-a dve vsebini na mesec,

potem se nam javi!

Ne gre za delo z velikim obsegom, nudimo plačano pogodbeno delo v obsegu dveh vsebin na mesec, ki bi ga radi po enomesečnem (plačanem) uspešno opravljenem testu razširili v sodelovanje za čim daljše obdobje. Vidimo tudi možnost sodelovanja s spletno agencijo, ki nudi storitve z zgoraj omenjenih področij in razume, da je dobra vsebina ključna za postavitev na zemljevid slovenskih spletnih agencij.

Avtorja poleg plačila z veseljem izpostavimo s fotografijo, karikaturo, omembo podjetja, v katerem deluje, oziroma s povezavo na spletno stran podjetja. Ob začetku sodelovanja bomo skupaj postavili plan vsebin, zelo pomembno nam je, da mu sledimo.

Če se v zgornjem opisu prepoznaš, ne oklevaj in HITRO pošlji:

  • Strnjen opis svojih referenc s področja digitalnega marketinga,
  • povezavo do objav s področja digitalnega marketinga,
  • predlogom za obračun vsebin

na info@mp.si. Za dodatna vprašanja lahko tudi pokličeš Boruta na 031 857 940.

PS: Da ne pozabimo: če lahko katero izmed naštetih vsebin tudi odpredavaš, je to le še dodaten plus in veselje v hiši.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

Že veliko let poslušamo, kako bo zaradi umetne inteligence in drugih tehnologij veliko delovnih mest izgubljenih. Medtem ko je ta skrb do neke mere realna, pa gredo nekatera mnenja tudi v smer tega, da bo tehnologija trg dela konkretno spremenila in ne uničila. Več >

Bi dovolili, da podjetje spremlja vašo lokacijo med delom?

Bi dovolili, da podjetje spremlja vašo lokacijo med delom?

Ena izmed največjih računovodskih družb na svetu, ki je s svojimi pisarnam prisotna tudi pri nas, uvaja sledenje lokaciji svojih zaposlenih. Strokovnjaki se sprašujejo, ali to meji na kršenje osebnih pravic. Več >

Kaj se dogaja z novim zakonom o evidencah delovnega časa?

Kaj se dogaja z novim zakonom o evidencah delovnega časa?

Pred kratkim je minilo tri mesece od začetka uporabe novele zakona o evidencah delovnega časa zaposlenih v podjetjih. Po treh mesecih uporabe je ministrstvo že lani napovedalo, da bo uvedlo morebitne izboljšave novele zakona. Več >

Koliko delodajalca stane delo prek študentske napotnice?

Koliko delodajalca stane delo prek študentske napotnice?

Preverili smo, koliko delodajalca stane plačilo prek študentske napotnice. Gre za razliko med neto zneskom, ki jo dobi študent, ter bruto zneskom, ki ga na koncu plača podjetje. Ugotovitev je, da študentsko delo zaradi stalnih povečanj prispevkov že vrsto let ni več ugodno. Več >

Javni natečaj za podelitev letnih nagrad delodajalcem za dobro prakso na področju zaposlovanja invalidov

Javni natečaj za podelitev letnih nagrad delodajalcem za dobro prakso na področju zaposlovanja invalidov

Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Republike Slovenije (MDDSZ) je objavilo Javni natečaj za podelitev letnih nagrad delodajalcem za dobro prakso na področju zaposlovanja invalidov za leto 2022. Več >

Na kaj morate biti pozorni pri zaposlovanju delavcev iz tujine?

Na kaj morate biti pozorni pri zaposlovanju delavcev iz tujine?

V trenutni situaciji, ko podjetja težko najdejo primerno delovno silo, ali pa kandidatov za razpisano delovno mesto sploh ni, je zaposlovanje delavcev iz tujine za podjetje pozitivna ali celo nujna rešitev. Več >

8 prednosti, ki vam jih prinesejo službena potovanja

8 prednosti, ki vam jih prinesejo službena potovanja

Mnoge kandidate od prijave na novo delovno mesto odvrnejo tista, ki od zaposlenih zahtevajo pripravljenost na službene poti. Najpogostejši razlogi so povezani z življenjem stran od svojih bližnjih in od udobja svojega doma. Več >

Pri zaposlovanju novih sodelavcev ne spreglejte njihove osebnosti

Pri zaposlovanju novih sodelavcev ne spreglejte njihove osebnosti

Osebnost je odličen pokazatelj tega, ali bo nekdo svoje delo v podjetju opravljal kvalitetno ali nekvalitetno. Pri zaposlovanju novih sodelavcev zato pazite tudi na to, da v svojo organizacijo ne sprejmete katerega izmed tipov ljudi, naštetih v nadaljevanju. Več >

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Iščete zaposlitev? Si želite spremembe? V nadaljevanju predstavljamo seznam slovenskih podjetij, ki iščejo nove okrepitve! Več >

V Sloveniji še naprej primanjkuje delovne sile

V Sloveniji še naprej primanjkuje delovne sile

Pomanjkanje delovnega kadra se kaže v skoraj vseh dejavnostih. Že večkrat izpostavljeno problematiko nezadostnega števila delavcev delodajalci rešujejo na različne načine. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki