Razpis: MP išče digitalnega oglaševalca z žilico za pisanje

Kot smo zapisali v povabilu na enega izmed dogodkov spletnega marketinga: Digitalni marketing se v zadnjem času turbulentno spreminja. Kar velja in deluje danes, lahko jutri ne bo več delovalo in prinašalo konverzij za vaše produkte in storitve. Tovrstnim trendom bi radi sledili, zato iščemo digitalnega oglaševalca z žilico za pisanje.
mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

mp isce digitalnega strokovnjaka z zilico za pisanje

Zavod mladi podjetnik na svojem portalu razpolaga z bazo več 100 vsebin na temo digitalnega marketinga. V našem arhivu je mogoče najti vsebine s pravzaprav vseh področij digitalnega marketinga: od SEO optimizacije do email marketinga, plačljivih načinov oglaševanja ter podobnih tematik.

Tovrstne vsebine redno podpiramo z delavnicami in predavanji, tako smo pred kratkim izpeljali sila uspešne Trende digitalnega marketinga 2019. Tovrstne vsebine so izjemno dobro brane ter med obiskovalci našega portala dobro sprejete, vendar ocenjujemo, da je še veliko veliko prostora za izboljšavo.

Naš cilj je, da prek 100.000 bralcem (mesečno) našega portala, sledilcem na družabnih medijih ter preko 25.000 naročnikom na e-novice, dvakrat na mesec dostavimo vsebine, ki jih lahko uporabijo v praksi. Želimo pokriti teme, kot so Google Analytics, Google Ads, Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, email marketing, pa tudi prodajni lijak, pisanje prodajnih tekstov, vsebinski marketing, influencer marketing, remarketing in izboljševanje konverzije.

Ne zanima nas zgolj teorija, ampak konkretne ideje, nasveti, trendi s “print screeni” dejanskega stanja “na terenu” in reševanje konkretnih izzivov v orodjih, kot sta na primer orodji Google Analytics in Google Console.

V ta namen iščemo digitalnega oglaševalca-ko z željo po pisani in žilico za pisanje, ki “jé” zgoraj omenjene teme za zajtrk in bi svoje bogate izkušnje in nasvete delil-a s (pretežno) mladimi podjetniki širom Slovenije.

Če meniš, da:

  • Imaš bogato znanje s področja digitalnega marketinga, ki bi ga lahko pretvoril-a v koristno vsebino,
  • imaš izkušnje s pisanjem in znaš dobro pisati,
  • je tvoj repertoar znanja dovolj širok, da bi lahko prispeval-a dve vsebini na mesec,

potem se nam javi!

Ne gre za delo z velikim obsegom, nudimo plačano pogodbeno delo v obsegu dveh vsebin na mesec, ki bi ga radi po enomesečnem (plačanem) uspešno opravljenem testu razširili v sodelovanje za čim daljše obdobje. Vidimo tudi možnost sodelovanja s spletno agencijo, ki nudi storitve z zgoraj omenjenih področij in razume, da je dobra vsebina ključna za postavitev na zemljevid slovenskih spletnih agencij.

Avtorja poleg plačila z veseljem izpostavimo s fotografijo, karikaturo, omembo podjetja, v katerem deluje, oziroma s povezavo na spletno stran podjetja. Ob začetku sodelovanja bomo skupaj postavili plan vsebin, zelo pomembno nam je, da mu sledimo.

Če se v zgornjem opisu prepoznaš, ne oklevaj in HITRO pošlji:

  • Strnjen opis svojih referenc s področja digitalnega marketinga,
  • povezavo do objav s področja digitalnega marketinga,
  • predlogom za obračun vsebin

na info@mp.si. Za dodatna vprašanja lahko tudi pokličeš Boruta na 031 857 940.

PS: Da ne pozabimo: če lahko katero izmed naštetih vsebin tudi odpredavaš, je to le še dodaten plus in veselje v hiši.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Katera slovenska podjetja trenutno zaposlujejo?

Iščete zaposlitev? Si želite spremembe? V nadaljevanju predstavljamo seznam slovenskih podjetij, ki iščejo nove okrepitve! Preberite več >>

Bom prej dobil službo, če oblečem Armani obleko?

Bom prej dobil službo, če oblečem Armani obleko?

Oblecite se za službo, ki jo želite, ne za tisto, ki jo že imate. Uredite se, v oblekah se počutite dobro in delajte učinkovito. Karieristom so te besede znane že nekaj let, ki pa niso brez pomena. Temu je že večkrat prikimala tudi znanost, nazadnje ravno pred dnevi. Preberite več >>

Sklenitev in prekinitev delovnega razmerja

Sklenitev in prekinitev delovnega razmerja

Delovno razmerje nastane na podlagi pogodbe o zaposlitvi, ki je sporazum med delavcem in delodajalcem, na podlagi katerega delavec opravlja delo za delodajalca. Cilj delovnega razmerja je zagotavljanje usklajenega delovnega procesa, splošno gledano pa tudi dolgoročno zmanjševanje brezposelnosti. Preberite več >>

Podjemna pogodba ali pogodba o zaposlitvi?

Podjemna pogodba ali pogodba o zaposlitvi?

Vsak uspešen podjetnik se na določeni stopnji razvoja podjetja sooči s situacijo, ko povečan obseg dela narekuje potrebo po novem delavcu. Pri tem se včasih pojavi dilema, ali delavca zaposliti na podlagi pogodbe o zaposlitvi ali z njim skleniti podjemno oziroma kakšno drugo pogodbo. Preberite več >>

Kako voditi postopek zaposlovanja in izbrati pravega kandidata?

Kako voditi postopek zaposlovanja in izbrati pravega kandidata?

Da bi vaše podjetje uspešno delovalo, je ključnega pomena, da zaposlite prave ljudi. Kako voditi sam postopek zaposlovanja in kako med vsemi prijavami izbrati tiste kandidate, ki bi najbolj ustrezali zahtevam delovnega mesta, ter med njimi na razgovoru izbrati najboljšega? Preberite več >>

Pravne zanke pri zaposlovanju in odpuščanju

Pravne zanke pri zaposlovanju in odpuščanju

Zaposlovanje in odpuščanje se slej ko prej znajde na repertoarju delovnih nalog slehernega podjetnika. Pri tem se mora slednji kot delodajalec zavedati, da je delovna zakonodaja nekoliko bolj naklonjena delavcu, saj se ta smatra kot šibkejša stranka v delovnem razmerju. Preberite več >>

Želite obdržati svoje zaposlene? Ne storite naslednjih napak

Želite obdržati svoje zaposlene? Ne storite naslednjih napak

Direktorji in vodje oddelkov v podjetjih se pogosto pritožujejo, da jih njihovi najboljši kadri zapuščajo. Pri tem iščejo različne razloge in izgovore, saj se ne želijo soočiti s preprostim dejstvom: ljudje ne zapustijo službe, temveč svoje nadrejene. Preberite več >>

Oznake: