SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.
optimizacija prodajne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Kaj lahko storite, da bi izboljšali vidnost vaše prodajne spletne strani v Googlu in tako pridobili več organskega prometa? Preberite 10 nasvetov:

1. Za začetek ne pozabite na osnove SEO optimizacije

Naslovna značka (ang. Title Tag) in meta opis (ang. Meta Description) sta velikokrat prva interakcija vaše spletne strani s potencialnim obiskovalcem. Poskrbite, da bosta oba elementa ustrezno oblikovana in bosta obiskovalcem sporočala resnične podatke. Predstavljene produkte na svoji prodajni spletni strani opremite z značkami (ang. Tags), poskrbite pa tudi za ustrezno meta označenost priloženih fotografij.

2. Raziščite vse podatke o vaših obiskovalcih

Raziskava ključnih besed je z vidika SEO optimizacije pomembna, a da bi dosegli uspeh, morate storiti več kot le to. Zakopljite se globoko v podatke o vaših obiskovalcih in ugotovite, kaj je tisto, kar obiskovalce privlači, nato pa prodajno stran (in ključne besede) oblikujte s temi podatki v mislih.

Primer popolnoma različnega oblikovanja MasterCardove prodajne strani za 2 različni demografski skupini – za Američane in za Japonce (Vir slike: searchenginejournal.com)

3. Razmišljajte širše

Produkti nikoli ne morejo obstajati in se prodajati v izolaciji. Smiselno jih povežite z vašo blagovno znamko in s preostalimi produkti ali storitvami, ki jih nudite. Če boste napravili dobro razporeditev produktov na spletni strani, si boste prihranili tudi kasnejše težave z optimizacijo za spletne iskalnike.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

4. Vsak produkt naj ima unikaten opis

Veliko prodajnih spletnih strani je pravzaprav kopija in prilagoditev besedil iz interneta. Izognite se takšnemu početju, saj s tem ne boste pomagali ne potencialnim kupcem, ko bodo iskali informacije, ne vašim uvrstitvam v spletnih iskalnikih. Google namreč podvajanje in kopiranje vsebin kaznuje.

5. Izkoristite funkcijo »Rich Snippets«

Večina lastnikov prodajnih spletnih strani še vedno ne izkorišča funkcije obogatenih opisov (ang. Rich Snippets) na prvi strani Googlovih zadetkov. Na ta način lahko na svojo stran privabite tudi do 30 odstotkov več klikov.

6. Povabite bralce, da podajo svoje mnenje

Raziskave kažejo, da prodajne strani, ki potrošnikom omogočajo javno delitev mnenja, dosežejo kar 58 odstotkov večjo prodajo kot tiste, ki tega ne omogočajo. Poleg tega pa lahko na ta način dobite novo vsebino na svoji spletni strani (v obliki ocen in komentarjev), kar bo pozitivno vplivalo na vašo uvrščenost v spletnih iskalnikih.

7. Testirajte (ves čas)

Ne morete vedeti, kakšen vpliv bi lahko manjša sprememba na vaši spletni strani imela na odziv obiskovalcev. Preizkušajte različne variacije barv, opisov, slik ter tudi gumbov »call to action«, ki obiskovalce pozivajo k naslednjemu koraku (npr. nakupu), testirajte tudi različne načine plačanega oglaševanja in tako naprej.

8. Poskrbite za kvaliteten uporabniški vmesnik

Google v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje njihovega spletnega iskalnika izjemen poudarek daje na kvaliteto uporabniških vmesnikov na spletnih straneh. Uporabniki morajo tako na spletni strani enostavno videti vse želene podatke (tako opis kot tudi slike), podati oceno produkta / storitve in podobno.

optimizacija prodajne strani

Primer odličnega uporabniškega vmesnika (Vir slike: searchenginejournal.com)

9. V mislih imejte tudi uporabnike mobilnih naprav

V tem času mora biti vsaka spletna stran optimizirana za mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. V kolikor se spletna stran na teh napravah ne bo naložila prej kot v 3 sekundah, jo bodo uporabniki tovrstnih naprav namreč zapustili in se podali h konkurenci.

10. Podajte natančne informacije

Potrošniki želijo točno vedeti, kaj bodo dobili za svoj denar. Podajte popoln opis svojih storitev oziroma produktov: bolj natančni in relevantni kot bodo zapisani podatki, bolj verjetno je, da bodo potencialni kupci pri vas hitreje našli tisto, kar iščejo.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Vir: searchenginejournal.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje