SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.
optimizacija prodajne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Kaj lahko storite, da bi izboljšali vidnost vaše prodajne spletne strani v Googlu in tako pridobili več organskega prometa? Preberite 10 nasvetov:

1. Za začetek ne pozabite na osnove SEO optimizacije

Naslovna značka (ang. Title Tag) in meta opis (ang. Meta Description) sta velikokrat prva interakcija vaše spletne strani s potencialnim obiskovalcem. Poskrbite, da bosta oba elementa ustrezno oblikovana in bosta obiskovalcem sporočala resnične podatke. Predstavljene produkte na svoji prodajni spletni strani opremite z značkami (ang. Tags), poskrbite pa tudi za ustrezno meta označenost priloženih fotografij.

2. Raziščite vse podatke o vaših obiskovalcih

Raziskava ključnih besed je z vidika SEO optimizacije pomembna, a da bi dosegli uspeh, morate storiti več kot le to. Zakopljite se globoko v podatke o vaših obiskovalcih in ugotovite, kaj je tisto, kar obiskovalce privlači, nato pa prodajno stran (in ključne besede) oblikujte s temi podatki v mislih.

Primer popolnoma različnega oblikovanja MasterCardove prodajne strani za 2 različni demografski skupini – za Američane in za Japonce (Vir slike: searchenginejournal.com)

3. Razmišljajte širše

Produkti nikoli ne morejo obstajati in se prodajati v izolaciji. Smiselno jih povežite z vašo blagovno znamko in s preostalimi produkti ali storitvami, ki jih nudite. Če boste napravili dobro razporeditev produktov na spletni strani, si boste prihranili tudi kasnejše težave z optimizacijo za spletne iskalnike.

4. Vsak produkt naj ima unikaten opis

Veliko prodajnih spletnih strani je pravzaprav kopija in prilagoditev besedil iz interneta. Izognite se takšnemu početju, saj s tem ne boste pomagali ne potencialnim kupcem, ko bodo iskali informacije, ne vašim uvrstitvam v spletnih iskalnikih. Google namreč podvajanje in kopiranje vsebin kaznuje.

5. Izkoristite funkcijo »Rich Snippets«

Večina lastnikov prodajnih spletnih strani še vedno ne izkorišča funkcije obogatenih opisov (ang. Rich Snippets) na prvi strani Googlovih zadetkov. Na ta način lahko na svojo stran privabite tudi do 30 odstotkov več klikov.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

6. Povabite bralce, da podajo svoje mnenje

Raziskave kažejo, da prodajne strani, ki potrošnikom omogočajo javno delitev mnenja, dosežejo kar 58 odstotkov večjo prodajo kot tiste, ki tega ne omogočajo. Poleg tega pa lahko na ta način dobite novo vsebino na svoji spletni strani (v obliki ocen in komentarjev), kar bo pozitivno vplivalo na vašo uvrščenost v spletnih iskalnikih.

7. Testirajte (ves čas)

Ne morete vedeti, kakšen vpliv bi lahko manjša sprememba na vaši spletni strani imela na odziv obiskovalcev. Preizkušajte različne variacije barv, opisov, slik ter tudi gumbov »call to action«, ki obiskovalce pozivajo k naslednjemu koraku (npr. nakupu), testirajte tudi različne načine plačanega oglaševanja in tako naprej.

8. Poskrbite za kvaliteten uporabniški vmesnik

Google v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje njihovega spletnega iskalnika izjemen poudarek daje na kvaliteto uporabniških vmesnikov na spletnih straneh. Uporabniki morajo tako na spletni strani enostavno videti vse želene podatke (tako opis kot tudi slike), podati oceno produkta / storitve in podobno.

optimizacija prodajne strani

Primer odličnega uporabniškega vmesnika (Vir slike: searchenginejournal.com)

9. V mislih imejte tudi uporabnike mobilnih naprav

V tem času mora biti vsaka spletna stran optimizirana za mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. V kolikor se spletna stran na teh napravah ne bo naložila prej kot v 3 sekundah, jo bodo uporabniki tovrstnih naprav namreč zapustili in se podali h konkurenci.

10. Podajte natančne informacije

Potrošniki želijo točno vedeti, kaj bodo dobili za svoj denar. Podajte popoln opis svojih storitev oziroma produktov: bolj natančni in relevantni kot bodo zapisani podatki, bolj verjetno je, da bodo potencialni kupci pri vas hitreje našli tisto, kar iščejo.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Vir: searchenginejournal.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: ,