SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke.
optimizacija prodajne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani (Vir slike: Pixabay.com)

Kaj lahko storite, da bi izboljšali vidnost vaše prodajne spletne strani v Googlu in tako pridobili več organskega prometa? Preberite 10 nasvetov:

1. Za začetek ne pozabite na osnove SEO optimizacije

Naslovna značka (ang. Title Tag) in meta opis (ang. Meta Description) sta velikokrat prva interakcija vaše spletne strani s potencialnim obiskovalcem. Poskrbite, da bosta oba elementa ustrezno oblikovana in bosta obiskovalcem sporočala resnične podatke. Predstavljene produkte na svoji prodajni spletni strani opremite z značkami (ang. Tags), poskrbite pa tudi za ustrezno meta označenost priloženih fotografij.

2. Raziščite vse podatke o vaših obiskovalcih

Raziskava ključnih besed je z vidika SEO optimizacije pomembna, a da bi dosegli uspeh, morate storiti več kot le to. Zakopljite se globoko v podatke o vaših obiskovalcih in ugotovite, kaj je tisto, kar obiskovalce privlači, nato pa prodajno stran (in ključne besede) oblikujte s temi podatki v mislih.

Primer popolnoma različnega oblikovanja MasterCardove prodajne strani za 2 različni demografski skupini – za Američane in za Japonce (Vir slike: searchenginejournal.com)

3. Razmišljajte širše

Produkti nikoli ne morejo obstajati in se prodajati v izolaciji. Smiselno jih povežite z vašo blagovno znamko in s preostalimi produkti ali storitvami, ki jih nudite. Če boste napravili dobro razporeditev produktov na spletni strani, si boste prihranili tudi kasnejše težave z optimizacijo za spletne iskalnike.

Optimizacija spletnih strani delavnica banner

4. Vsak produkt naj ima unikaten opis

Veliko prodajnih spletnih strani je pravzaprav kopija in prilagoditev besedil iz interneta. Izognite se takšnemu početju, saj s tem ne boste pomagali ne potencialnim kupcem, ko bodo iskali informacije, ne vašim uvrstitvam v spletnih iskalnikih. Google namreč podvajanje in kopiranje vsebin kaznuje.

5. Izkoristite funkcijo »Rich Snippets«

Večina lastnikov prodajnih spletnih strani še vedno ne izkorišča funkcije obogatenih opisov (ang. Rich Snippets) na prvi strani Googlovih zadetkov. Na ta način lahko na svojo stran privabite tudi do 30 odstotkov več klikov.

6. Povabite bralce, da podajo svoje mnenje

Raziskave kažejo, da prodajne strani, ki potrošnikom omogočajo javno delitev mnenja, dosežejo kar 58 odstotkov večjo prodajo kot tiste, ki tega ne omogočajo. Poleg tega pa lahko na ta način dobite novo vsebino na svoji spletni strani (v obliki ocen in komentarjev), kar bo pozitivno vplivalo na vašo uvrščenost v spletnih iskalnikih.

7. Testirajte (ves čas)

Ne morete vedeti, kakšen vpliv bi lahko manjša sprememba na vaši spletni strani imela na odziv obiskovalcev. Preizkušajte različne variacije barv, opisov, slik ter tudi gumbov »call to action«, ki obiskovalce pozivajo k naslednjemu koraku (npr. nakupu), testirajte tudi različne načine plačanega oglaševanja in tako naprej.

8. Poskrbite za kvaliteten uporabniški vmesnik

Google v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje njihovega spletnega iskalnika izjemen poudarek daje na kvaliteto uporabniških vmesnikov na spletnih straneh. Uporabniki morajo tako na spletni strani enostavno videti vse želene podatke (tako opis kot tudi slike), podati oceno produkta / storitve in podobno.

optimizacija prodajne strani

Primer odličnega uporabniškega vmesnika (Vir slike: searchenginejournal.com)

9. V mislih imejte tudi uporabnike mobilnih naprav

V tem času mora biti vsaka spletna stran optimizirana za mobilne naprave, kot so pametni telefoni in tablični računalniki. V kolikor se spletna stran na teh napravah ne bo naložila prej kot v 3 sekundah, jo bodo uporabniki tovrstnih naprav namreč zapustili in se podali h konkurenci.

10. Podajte natančne informacije

Potrošniki želijo točno vedeti, kaj bodo dobili za svoj denar. Podajte popoln opis svojih storitev oziroma produktov: bolj natančni in relevantni kot bodo zapisani podatki, bolj verjetno je, da bodo potencialni kupci pri vas hitreje našli tisto, kar iščejo.

Če se želite na Googlu in ostalih iskalnikih povzpeti na višja mesta od konkurence, pridite na delavnico Optimizacija spletnih strani.

Vir: searchenginejournal.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Preberite več >>

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Preberite več >>

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Preberite več >>

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Preberite več >>

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Preberite več >>

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje