KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo?
Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Testiranje je nenehen proces, s katerim boste testirali svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in spoznavali svoje obiskovalce ter kupce (Vir slike: Bigstock).

Vsi ti koraki lahko prispevajo k dosegu zastavljenega cilja, a dosegli ga boste precej hitreje in predvsem ceneje, če to dosežete z naslednjimi koraki, ki bodo zagotovo prispevali k povečanju stopnje konverzije. Povečanje stopnje konverzije je nujno. Višja, kot je stopnja konverzije, uspešnejša je prodaja.

Ste že izvedli A/B testiranje?

Testiranje je nenehen proces, ki ne pozna konca. V trenutku, ko imate odgovor na vprašanje, se lotite novega vprašanja.

Če pri nepremičninskem trgu velja lokacija, lokacija in še enkrat lokacija, pri optimizaciji konverzije velja testiranje, testiranje in … imate prav – testiranje!

Kaj je sploh A/B testiranje? Tovrstno testiranje je tehnika, katere cilj je povečanje konverzijske stopnje vaše spletne strani. Torej, kako preobraziti obiskovalca v kupca. In v kolikor kolebate med dvema naslovoma na vaši spletni strani, je to priložnost za A/B testiranje.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako? Izdelajte dve različici vaše spletne strani z dvema različnima naslovoma. Test bo polovico vaših obiskovalcev pripeljal na A različico, drugo polovico pa na B različico. Obe strani naj vsebujeta t.i. klic k akciji (ang. call to action), rezultat pa bo viden glede na to, koliko ljudi se je dejansko odločilo za nakup. Stran z večjo konverzijo je prava odločitev.

Kaj testirati? Premislite, kaj na vaši spletni strani lahko izboljšate in kakšne prihodke lahko izboljšava prinese. Pomembno pa je, da istočasno preverjate zgolj eno domnevo, sicer ne boste vedeli natančno, kaj je prineslo spremembo v obnašanju kupca.

Testirajte naslove. Vsebino opremite z močnim, prepričljivim in zanesljivim naslovom, ki bo promoviral vaš produkt. Če ne boste prodali produkta že v naslovu, boste stran vrgli 80 odstotkov vašega denarja, je bil prepričan pokojni oče oglaševanja David Ogilvy.

Testirajte tudi navigacijo in postavitev strani ter svojo ponudbo. Obiskovalcu jasno razložite, kaj dobi za denar, ki ga bo namenil. Testirajte velikost gumbov, ki omogočajo naročilo in klic k akciji (naročite se na naše novice in podobno). Premislite, kaj vam lahko uporaba drugih medijev prinese. Ste že razmišljali o video vsebinah? Lotite se radikalnih sprememb, na primer testiranja popolnoma drugačnih pristopov.

Izgovorov za izogibanje A/B testiranju ne sme biti. Testiranje je nujno, njegova prednost pa je predvsem v preprostem, hitrem in učinkovitem načinu. Smo že omenili zabavo, ki jo ponuja? Testirali boste svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in bili predvsem kreativni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje