Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo?
Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Testiranje je nenehen proces, s katerim boste testirali svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in spoznavali svoje obiskovalce ter kupce (Vir slike: Bigstock).

Vsi ti koraki lahko prispevajo k dosegu zastavljenega cilja, a dosegli ga boste precej hitreje in predvsem ceneje, če to dosežete z naslednjimi koraki, ki bodo zagotovo prispevali k povečanju stopnje konverzije. Povečanje stopnje konverzije je nujno. Višja, kot je stopnja konverzije, uspešnejša je prodaja.

Ste že izvedli A/B testiranje?

Testiranje je nenehen proces, ki ne pozna konca. V trenutku, ko imate odgovor na vprašanje, se lotite novega vprašanja.

Če pri nepremičninskem trgu velja lokacija, lokacija in še enkrat lokacija, pri optimizaciji konverzije velja testiranje, testiranje in … imate prav – testiranje!

Kaj je sploh A/B testiranje? Tovrstno testiranje je tehnika, katere cilj je povečanje konverzijske stopnje vaše spletne strani. Torej, kako preobraziti obiskovalca v kupca. In v kolikor kolebate med dvema naslovoma na vaši spletni strani, je to priložnost za A/B testiranje.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako? Izdelajte dve različici vaše spletne strani z dvema različnima naslovoma. Test bo polovico vaših obiskovalcev pripeljal na A različico, drugo polovico pa na B različico. Obe strani naj vsebujeta t.i. klic k akciji (ang. call to action), rezultat pa bo viden glede na to, koliko ljudi se je dejansko odločilo za nakup. Stran z večjo konverzijo je prava odločitev.

Kaj testirati? Premislite, kaj na vaši spletni strani lahko izboljšate in kakšne prihodke lahko izboljšava prinese. Pomembno pa je, da istočasno preverjate zgolj eno domnevo, sicer ne boste vedeli natančno, kaj je prineslo spremembo v obnašanju kupca.

Testirajte naslove. Vsebino opremite z močnim, prepričljivim in zanesljivim naslovom, ki bo promoviral vaš produkt. Če ne boste prodali produkta že v naslovu, boste stran vrgli 80 odstotkov vašega denarja, je bil prepričan pokojni oče oglaševanja David Ogilvy.

Testirajte tudi navigacijo in postavitev strani ter svojo ponudbo. Obiskovalcu jasno razložite, kaj dobi za denar, ki ga bo namenil. Testirajte velikost gumbov, ki omogočajo naročilo in klic k akciji (naročite se na naše novice in podobno). Premislite, kaj vam lahko uporaba drugih medijev prinese. Ste že razmišljali o video vsebinah? Lotite se radikalnih sprememb, na primer testiranja popolnoma drugačnih pristopov.

Izgovorov za izogibanje A/B testiranju ne sme biti. Testiranje je nujno, njegova prednost pa je predvsem v preprostem, hitrem in učinkovitem načinu. Smo že omenili zabavo, ki jo ponuja? Testirali boste svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in bili predvsem kreativni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje