Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo?
Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Testiranje je nenehen proces, s katerim boste testirali svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in spoznavali svoje obiskovalce ter kupce (Vir slike: Bigstock).

Vsi ti koraki lahko prispevajo k dosegu zastavljenega cilja, a dosegli ga boste precej hitreje in predvsem ceneje, če to dosežete z naslednjimi koraki, ki bodo zagotovo prispevali k povečanju stopnje konverzije. Povečanje stopnje konverzije je nujno. Višja, kot je stopnja konverzije, uspešnejša je prodaja.

Ste že izvedli A/B testiranje?

Testiranje je nenehen proces, ki ne pozna konca. V trenutku, ko imate odgovor na vprašanje, se lotite novega vprašanja.

Če pri nepremičninskem trgu velja lokacija, lokacija in še enkrat lokacija, pri optimizaciji konverzije velja testiranje, testiranje in … imate prav – testiranje!

Kaj je sploh A/B testiranje? Tovrstno testiranje je tehnika, katere cilj je povečanje konverzijske stopnje vaše spletne strani. Torej, kako preobraziti obiskovalca v kupca. In v kolikor kolebate med dvema naslovoma na vaši spletni strani, je to priložnost za A/B testiranje.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako? Izdelajte dve različici vaše spletne strani z dvema različnima naslovoma. Test bo polovico vaših obiskovalcev pripeljal na A različico, drugo polovico pa na B različico. Obe strani naj vsebujeta t.i. klic k akciji (ang. call to action), rezultat pa bo viden glede na to, koliko ljudi se je dejansko odločilo za nakup. Stran z večjo konverzijo je prava odločitev.

Kaj testirati? Premislite, kaj na vaši spletni strani lahko izboljšate in kakšne prihodke lahko izboljšava prinese. Pomembno pa je, da istočasno preverjate zgolj eno domnevo, sicer ne boste vedeli natančno, kaj je prineslo spremembo v obnašanju kupca.

Testirajte naslove. Vsebino opremite z močnim, prepričljivim in zanesljivim naslovom, ki bo promoviral vaš produkt. Če ne boste prodali produkta že v naslovu, boste stran vrgli 80 odstotkov vašega denarja, je bil prepričan pokojni oče oglaševanja David Ogilvy.

Testirajte tudi navigacijo in postavitev strani ter svojo ponudbo. Obiskovalcu jasno razložite, kaj dobi za denar, ki ga bo namenil. Testirajte velikost gumbov, ki omogočajo naročilo in klic k akciji (naročite se na naše novice in podobno). Premislite, kaj vam lahko uporaba drugih medijev prinese. Ste že razmišljali o video vsebinah? Lotite se radikalnih sprememb, na primer testiranja popolnoma drugačnih pristopov.

Izgovorov za izogibanje A/B testiranju ne sme biti. Testiranje je nujno, njegova prednost pa je predvsem v preprostem, hitrem in učinkovitem načinu. Smo že omenili zabavo, ki jo ponuja? Testirali boste svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in bili predvsem kreativni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje