Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo?
Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Testiranje je nenehen proces, s katerim boste testirali svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in spoznavali svoje obiskovalce ter kupce (Vir slike: Bigstock).

Vsi ti koraki lahko prispevajo k dosegu zastavljenega cilja, a dosegli ga boste precej hitreje in predvsem ceneje, če to dosežete z naslednjimi koraki, ki bodo zagotovo prispevali k povečanju stopnje konverzije. Povečanje stopnje konverzije je nujno. Višja, kot je stopnja konverzije, uspešnejša je prodaja.

Ste že izvedli A/B testiranje?

Testiranje je nenehen proces, ki ne pozna konca. V trenutku, ko imate odgovor na vprašanje, se lotite novega vprašanja.

Če pri nepremičninskem trgu velja lokacija, lokacija in še enkrat lokacija, pri optimizaciji konverzije velja testiranje, testiranje in … imate prav – testiranje!

Kaj je sploh A/B testiranje? Tovrstno testiranje je tehnika, katere cilj je povečanje konverzijske stopnje vaše spletne strani. Torej, kako preobraziti obiskovalca v kupca. In v kolikor kolebate med dvema naslovoma na vaši spletni strani, je to priložnost za A/B testiranje.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako? Izdelajte dve različici vaše spletne strani z dvema različnima naslovoma. Test bo polovico vaših obiskovalcev pripeljal na A različico, drugo polovico pa na B različico. Obe strani naj vsebujeta t.i. klic k akciji (ang. call to action), rezultat pa bo viden glede na to, koliko ljudi se je dejansko odločilo za nakup. Stran z večjo konverzijo je prava odločitev.

Kaj testirati? Premislite, kaj na vaši spletni strani lahko izboljšate in kakšne prihodke lahko izboljšava prinese. Pomembno pa je, da istočasno preverjate zgolj eno domnevo, sicer ne boste vedeli natančno, kaj je prineslo spremembo v obnašanju kupca.

Testirajte naslove. Vsebino opremite z močnim, prepričljivim in zanesljivim naslovom, ki bo promoviral vaš produkt. Če ne boste prodali produkta že v naslovu, boste stran vrgli 80 odstotkov vašega denarja, je bil prepričan pokojni oče oglaševanja David Ogilvy.

Testirajte tudi navigacijo in postavitev strani ter svojo ponudbo. Obiskovalcu jasno razložite, kaj dobi za denar, ki ga bo namenil. Testirajte velikost gumbov, ki omogočajo naročilo in klic k akciji (naročite se na naše novice in podobno). Premislite, kaj vam lahko uporaba drugih medijev prinese. Ste že razmišljali o video vsebinah? Lotite se radikalnih sprememb, na primer testiranja popolnoma drugačnih pristopov.

Izgovorov za izogibanje A/B testiranju ne sme biti. Testiranje je nujno, njegova prednost pa je predvsem v preprostem, hitrem in učinkovitem načinu. Smo že omenili zabavo, ki jo ponuja? Testirali boste svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in bili predvsem kreativni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje