Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo?
Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Testiranje je nenehen proces, s katerim boste testirali svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in spoznavali svoje obiskovalce ter kupce (Vir slike: Bigstock).

Vsi ti koraki lahko prispevajo k dosegu zastavljenega cilja, a dosegli ga boste precej hitreje in predvsem ceneje, če to dosežete z naslednjimi koraki, ki bodo zagotovo prispevali k povečanju stopnje konverzije. Povečanje stopnje konverzije je nujno. Višja, kot je stopnja konverzije, uspešnejša je prodaja.

Ste že izvedli A/B testiranje?

Testiranje je nenehen proces, ki ne pozna konca. V trenutku, ko imate odgovor na vprašanje, se lotite novega vprašanja.

Če pri nepremičninskem trgu velja lokacija, lokacija in še enkrat lokacija, pri optimizaciji konverzije velja testiranje, testiranje in … imate prav – testiranje!

Kaj je sploh A/B testiranje? Tovrstno testiranje je tehnika, katere cilj je povečanje konverzijske stopnje vaše spletne strani. Torej, kako preobraziti obiskovalca v kupca. In v kolikor kolebate med dvema naslovoma na vaši spletni strani, je to priložnost za A/B testiranje.

Delavnica Kako pisati za splet

Kako? Izdelajte dve različici vaše spletne strani z dvema različnima naslovoma. Test bo polovico vaših obiskovalcev pripeljal na A različico, drugo polovico pa na B različico. Obe strani naj vsebujeta t.i. klic k akciji (ang. call to action), rezultat pa bo viden glede na to, koliko ljudi se je dejansko odločilo za nakup. Stran z večjo konverzijo je prava odločitev.

Kaj testirati? Premislite, kaj na vaši spletni strani lahko izboljšate in kakšne prihodke lahko izboljšava prinese. Pomembno pa je, da istočasno preverjate zgolj eno domnevo, sicer ne boste vedeli natančno, kaj je prineslo spremembo v obnašanju kupca.

Testirajte naslove. Vsebino opremite z močnim, prepričljivim in zanesljivim naslovom, ki bo promoviral vaš produkt. Če ne boste prodali produkta že v naslovu, boste stran vrgli 80 odstotkov vašega denarja, je bil prepričan pokojni oče oglaševanja David Ogilvy.

Testirajte tudi navigacijo in postavitev strani ter svojo ponudbo. Obiskovalcu jasno razložite, kaj dobi za denar, ki ga bo namenil. Testirajte velikost gumbov, ki omogočajo naročilo in klic k akciji (naročite se na naše novice in podobno). Premislite, kaj vam lahko uporaba drugih medijev prinese. Ste že razmišljali o video vsebinah? Lotite se radikalnih sprememb, na primer testiranja popolnoma drugačnih pristopov.

Izgovorov za izogibanje A/B testiranju ne sme biti. Testiranje je nujno, njegova prednost pa je predvsem v preprostem, hitrem in učinkovitem načinu. Smo že omenili zabavo, ki jo ponuja? Testirali boste svoje lastne občutke, hkrati pa se učili in bili predvsem kreativni.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vstopite v svet vsebinskega trženja!

Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje