Socialno podjetje

Socialno podjetje je dobro poznana oblika delovanja podjetij v tujini, v slovenskem sistemu pa se je prvič pojavila marca 2011, ko je bil sprejet Zakon o socialnem podjetništvu. Namen socialnih podjetij je zadovoljevanje tako ekonomskih kot socialnih ciljev.
Socialno podjetje

Socialno podjetje (Slika: sxc.hu).

Pri socialnem podjetništvu ne gre za novo organizacijsko obliko gospodarske družbe, ampak le za označitev dejavnosti oziroma načina zaposlovanja delavcev. Podjetje, ki želi opravljati zakonsko navedene dejavnosti, mora najprej pridobiti status in oznako »socialno podjetje« ter svoji firmi dodati kratico »so.p.«.

Socialno podjetje je namenjeno zadovoljevanju tako ekonomskih kot socialnih ciljev. Ekonomska merila so zlasti visoka stopnja avtonomije delovanja, glasovalne pravice članov in možnost izstopa; gre za neprekinjeno dejavnost, nastopanje na trgu ter prevzemanje gospodarskih tveganj.

Socialno podjetje pa se od drugih razlikuje prav po zasledovanju socialnih ciljev, kot so javna korist, možnost vsakogar, da se vključi in sodeluje, ter omejitev delitve dobička. Glavni namen socialnega podjetništva je integracija in zaposlovanje dolgotrajno brezposelnih oseb in njihovo angažiranje, da bi v okviru socialnega podjetja samostojno ustvarjali prihodke in poskrbeli za lastno preživetje.

Viri: Zakon o socialnem podjetništvu, Ur.l. RS, št. 20/2011, z dne 18. 3. 2011, Tovarna dela, Cnvos.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje