Socialno podjetje

Socialno podjetje je dobro poznana oblika delovanja podjetij v tujini, v slovenskem sistemu pa se je prvič pojavila marca 2011, ko je bil sprejet Zakon o socialnem podjetništvu. Namen socialnih podjetij je zadovoljevanje tako ekonomskih kot socialnih ciljev.
Socialno podjetje

Socialno podjetje (Slika: sxc.hu).

Pri socialnem podjetništvu ne gre za novo organizacijsko obliko gospodarske družbe, ampak le za označitev dejavnosti oziroma načina zaposlovanja delavcev. Podjetje, ki želi opravljati zakonsko navedene dejavnosti, mora najprej pridobiti status in oznako »socialno podjetje« ter svoji firmi dodati kratico »so.p.«.

Socialno podjetje je namenjeno zadovoljevanju tako ekonomskih kot socialnih ciljev. Ekonomska merila so zlasti visoka stopnja avtonomije delovanja, glasovalne pravice članov in možnost izstopa; gre za neprekinjeno dejavnost, nastopanje na trgu ter prevzemanje gospodarskih tveganj.

Socialno podjetje pa se od drugih razlikuje prav po zasledovanju socialnih ciljev, kot so javna korist, možnost vsakogar, da se vključi in sodeluje, ter omejitev delitve dobička. Glavni namen socialnega podjetništva je integracija in zaposlovanje dolgotrajno brezposelnih oseb in njihovo angažiranje, da bi v okviru socialnega podjetja samostojno ustvarjali prihodke in poskrbeli za lastno preživetje.

Viri: Zakon o socialnem podjetništvu, Ur.l. RS, št. 20/2011, z dne 18. 3. 2011, Tovarna dela, Cnvos.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje