Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov.
Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Raziskave dokazujejo, da 56 odstotkov strokovnjakov za digitalno trženje verjame, da je trženje prek elektronske pošte najboljši način za vzdrževanje odnosov s strankami. Kar 89 odstotkov tržnikov pa pravi, da največ kontaktov ustvarijo prav s pomočjo elektronske pošte. Še več, podatki kažejo, da ljudje, ki kupujejo izdelke na podlagi prejetega sporočila, zapravijo kar 138 odstotkov več kot tisti, ki niso prejeli reklamnega sporočila.

Da bi izkoristili vse možnosti, ki jih ponuja trženje prek elektronske pošte, vam v prispevku predstavljamo, kako lahko obdržite stranke in izboljšate konverzijo s pomočjo transakcijskih, še posebej pa potrditvenih elektronskih sporočil.

Kaj so transakcijska in potrditvena elektronska sporočila?

Če upravljate s spletno stranjo ali mobilno aplikacijo, verjetno pošljete na stotine transakcijskih sporočil svojim strankam – ko se naročijo na prejemanje novic, ko naročijo izdelek, ko ustvarijo uporabniški račun oziroma se registrirajo, ko vam pošljejo prošnjo …

Transakcijska sporočila so ponavadi posledica dejanj uporabnikov. Zato je stopnja odpiranja teh sporočil kar osemkrat večja kot pri drugih vrstah elektronskih sporočil. Ta sporočila vsebujejo informacije, ki so za vaše stranke izjemno pomembne, zato jih dejansko želijo prejeti.

Kako začeti z email marketingom?

Razlikujemo med 5 vrstami transakcijskih elektronskih sporočil:

  • registracijsko sporočilo: stranka prejme sporočilo, ko ustvari uporabniški račun ali profil na spletni strani;
  • obvestilo: obvestilo stranka prejme, ko je na primer naročilo dostavljeno;
  • potrditveno sporočilo: stranka mora potrditi, da je prejela naročilo;
  • feedback sporočilo: stranka prejme prošnjo, naj pošlje povratne informacije, na primer po nakupu, letu ali opravljeni storitvi;
  • sporočilo o prekinitvi nakupovanja: stranka prejme sporočilo, če je pregledovala spletno trgovino ali aplikacijo, vendar ni zaključila transakcije.

Potrditvena sporočila tako predstavljajo posebno skupino transakcijskih sporočil. Posamezniki prejmemo potrditvena sporočila, ko se naročimo na prejemanje elektronskih novic ali opravimo nakup v spletni trgovini.

Primer potrditvenega sporočila. (Vir slike: Really Good Emails)

Zakaj so potrditvena sporočila pomembna?

Če stranka ne prejme potrditvenega sporočila, se počuti negotovo – kot da bi nekomu postavili pomembno vprašanje, pa bi vas ignoriral. Počutili bi se, kot da sploh ne obstajate, kar pa seveda ni prijeten občutek.

Če ne pripravite avtomatskega odziva, ko nekdo opravi nakup v vaši spletni trgovini, povzročate svojim strankam frustracije – to vsekakor ni vaš cilj, kajne?

Ali vaša potrditvena sporočila zadovoljujejo potrebe vaših strank?

Potrditvena sporočila imajo pomembno vlogo v hierarhiji potreb vaših strank, zato morate zagotoviti, da jih dejansko zadovoljujejo. Pri tem so pomembne naslednje značilnosti sporočil.

1. Spoštovanje

Spoštovanje je osnova vsakega poslovnega odnosa. Zato se morate prepričati, da se uporabnik zaveda, da se je prijavil na prejemanje elektronskih novic in da bo zato v prihodnje prejemal vaša elektronska sporočila.

Pri tem lahko uporabite možnost dvojne privolitve (angl. double opt-in). Ko uporabnik izrazi zanimanje za prejemanje novic, mora svoj interes ponovno potrditi s klikom na povezavo v potrditvenem sporočilu. Tako zagotovite, da so vaši kontakti dejansko zainteresirani za prejemanje vaših sporočil in preprečite pošiljanje nezaželene pošte.

Primer dvojne potrditve naročnine. (Vir slike: Really Good Emails)

Pozorni bodite tudi na pogostost svojih sporočil. Kar 54 odstotkov ljudi se namreč odjavi od prejemanja novic, ker sporočila dobivajo prepogosto.

Ključna indikatorja spoštljivosti vaših elektronskih sporočil sta stopnja odpiranja in število pritožb zaradi neželene pošte.

2. Delovanje

Vaša sporočila morajo funkcionirati, kar pomeni, da morajo biti prilagojena za branje na različnih tipih naprav. Sporočila ne smejo vsebovati tipkarskih in slovničnih napak, vse povezave pa morajo voditi do pravih pristajalnih strani.

3. Vrednost

Vaša sporočila morajo vašim naročnikom prinašati neko korist, na primer pomembne novice, posebno ponudbo, opozorilo … Da bi preverili, kako koristna so vaša sporočila, analizirajte stopnjo konverzije in prihodke.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

4. Izjemna vsebina

Vaša sporočila naj sestavljajo vsebine, ki jih je vredno deliti – privlačna ponudba, ekskluzivna vsebina ali posebna izkušnja. Privlačnost svojega sporočila lahko merite tudi s pomočjo števila posredovanj in objav na družabnih omrežjih.

Oblikovanje sporočila, ki ga bo vaša stranka delila s svojimi prijatelji in znanci, je zahtevna naloga. Raziskave namreč kažejo, da se le odstotek reklamnih sporočil lahko pohvali z več kot 5-odstotno stopnjo posredovanja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , ,