Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov.
Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Raziskave dokazujejo, da 56 odstotkov strokovnjakov za digitalno trženje verjame, da je trženje prek elektronske pošte najboljši način za vzdrževanje odnosov s strankami. Kar 89 odstotkov tržnikov pa pravi, da največ kontaktov ustvarijo prav s pomočjo elektronske pošte. Še več, podatki kažejo, da ljudje, ki kupujejo izdelke na podlagi prejetega sporočila, zapravijo kar 138 odstotkov več kot tisti, ki niso prejeli reklamnega sporočila.

Da bi izkoristili vse možnosti, ki jih ponuja trženje prek elektronske pošte, vam v prispevku predstavljamo, kako lahko obdržite stranke in izboljšate konverzijo s pomočjo transakcijskih, še posebej pa potrditvenih elektronskih sporočil.

Kaj so transakcijska in potrditvena elektronska sporočila?

Če upravljate s spletno stranjo ali mobilno aplikacijo, verjetno pošljete na stotine transakcijskih sporočil svojim strankam – ko se naročijo na prejemanje novic, ko naročijo izdelek, ko ustvarijo uporabniški račun oziroma se registrirajo, ko vam pošljejo prošnjo …

Transakcijska sporočila so ponavadi posledica dejanj uporabnikov. Zato je stopnja odpiranja teh sporočil kar osemkrat večja kot pri drugih vrstah elektronskih sporočil. Ta sporočila vsebujejo informacije, ki so za vaše stranke izjemno pomembne, zato jih dejansko želijo prejeti.

Kako začeti z email marketingom?

Razlikujemo med 5 vrstami transakcijskih elektronskih sporočil:

  • registracijsko sporočilo: stranka prejme sporočilo, ko ustvari uporabniški račun ali profil na spletni strani;
  • obvestilo: obvestilo stranka prejme, ko je na primer naročilo dostavljeno;
  • potrditveno sporočilo: stranka mora potrditi, da je prejela naročilo;
  • feedback sporočilo: stranka prejme prošnjo, naj pošlje povratne informacije, na primer po nakupu, letu ali opravljeni storitvi;
  • sporočilo o prekinitvi nakupovanja: stranka prejme sporočilo, če je pregledovala spletno trgovino ali aplikacijo, vendar ni zaključila transakcije.

Potrditvena sporočila tako predstavljajo posebno skupino transakcijskih sporočil. Posamezniki prejmemo potrditvena sporočila, ko se naročimo na prejemanje elektronskih novic ali opravimo nakup v spletni trgovini.

Primer potrditvenega sporočila. (Vir slike: Really Good Emails)

Zakaj so potrditvena sporočila pomembna?

Če stranka ne prejme potrditvenega sporočila, se počuti negotovo – kot da bi nekomu postavili pomembno vprašanje, pa bi vas ignoriral. Počutili bi se, kot da sploh ne obstajate, kar pa seveda ni prijeten občutek.

Če ne pripravite avtomatskega odziva, ko nekdo opravi nakup v vaši spletni trgovini, povzročate svojim strankam frustracije – to vsekakor ni vaš cilj, kajne?

Ali vaša potrditvena sporočila zadovoljujejo potrebe vaših strank?

Potrditvena sporočila imajo pomembno vlogo v hierarhiji potreb vaših strank, zato morate zagotoviti, da jih dejansko zadovoljujejo. Pri tem so pomembne naslednje značilnosti sporočil.

1. Spoštovanje

Spoštovanje je osnova vsakega poslovnega odnosa. Zato se morate prepričati, da se uporabnik zaveda, da se je prijavil na prejemanje elektronskih novic in da bo zato v prihodnje prejemal vaša elektronska sporočila.

Pri tem lahko uporabite možnost dvojne privolitve (angl. double opt-in). Ko uporabnik izrazi zanimanje za prejemanje novic, mora svoj interes ponovno potrditi s klikom na povezavo v potrditvenem sporočilu. Tako zagotovite, da so vaši kontakti dejansko zainteresirani za prejemanje vaših sporočil in preprečite pošiljanje nezaželene pošte.

Primer dvojne potrditve naročnine. (Vir slike: Really Good Emails)

Pozorni bodite tudi na pogostost svojih sporočil. Kar 54 odstotkov ljudi se namreč odjavi od prejemanja novic, ker sporočila dobivajo prepogosto.

Ključna indikatorja spoštljivosti vaših elektronskih sporočil sta stopnja odpiranja in število pritožb zaradi neželene pošte.

2. Delovanje

Vaša sporočila morajo funkcionirati, kar pomeni, da morajo biti prilagojena za branje na različnih tipih naprav. Sporočila ne smejo vsebovati tipkarskih in slovničnih napak, vse povezave pa morajo voditi do pravih pristajalnih strani.

3. Vrednost

Vaša sporočila morajo vašim naročnikom prinašati neko korist, na primer pomembne novice, posebno ponudbo, opozorilo … Da bi preverili, kako koristna so vaša sporočila, analizirajte stopnjo konverzije in prihodke.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

4. Izjemna vsebina

Vaša sporočila naj sestavljajo vsebine, ki jih je vredno deliti – privlačna ponudba, ekskluzivna vsebina ali posebna izkušnja. Privlačnost svojega sporočila lahko merite tudi s pomočjo števila posredovanj in objav na družabnih omrežjih.

Oblikovanje sporočila, ki ga bo vaša stranka delila s svojimi prijatelji in znanci, je zahtevna naloga. Raziskave namreč kažejo, da se le odstotek reklamnih sporočil lahko pohvali z več kot 5-odstotno stopnjo posredovanja.

Vir: EDMdesigner

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje