10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Najprej razčistimo dvoje, in sicer brez, da brez marketinga ne bo šlo ter da marketing ni oglaševanje. Ko prerastemo te okvire, se odpre ocean možnosti – kako opozoriti nase, kako priti do potencialnih kupcev in kako do posla. Vsako mlado podjetje se pri pridobivanju posla sooča s tremi izzivi, to so vidnost, priložnost, kredibilnost. Kaj to pomeni?

Postati viden na zemljevidu vaše panoge je sicer tek na dolge proge, a dokler nihče ne ve za vas, tudi posla ne bo. “Location, location, location,” pravijo naši sosedi čez lužo, ali z drugimi besedami – izboriti si morate svoj prostor. Vidnost pomaga, a priložnosti (“leads” v poenostavljenem prevodu situacij, ki imajo potencial za posel) moramo aktivno ustvarjati sami. Za konec je tu kredibilnost – priložnost, ki bo postala posel le, če vas kupec prepozna kot rešitev za svoj problem, ne le kot še enega prodajalca.

Preden vržemo denar v plačljive rešitve teh izzivov, izkoristimo brezplačne! Koliko bi bili bolj aktivni na trgu, če bi v pogon spravili vseh spodnjih 10 idej?

Postanite gverilci

Poznate podjetje Sosed? Računalniški servis je praktično vse napravil z gverilsko promocijo – z lepljenjem nalepk na vsak drog in avtobus, listki po stanovanjskih blokih in s sprejanjem imena podjetja po pločnikih. Morda se ne strinjamo z vsemi njihovimi metodami, a nauk zgodbe je, da njihov sistem deluje!

Začnite s podcastingom

Se sprašujete, zakaj tega nihče ne dela? Pravo vprašanje je, kdo bo prvi! Samo zato, ker tega ne počne vaša konkurenca, še ne pomeni, da je zadeva nesmiselna. Je samo neizkoriščena.

Ustvarite e-novice

Kljub novim tehnologijam ostaja elektronska pošta temeljno orodje v poslu, ki ne bo izginila čez noč. Gradnja baze naročnikov sicer traja, a če pridobite le 100 naročnikov, je to 100 ljudi, ki jih zanima, kaj imate povedati, poslušalec pa pomeni že pol priložnosti. Koliko potencialnih poslušalcev ste že zamudili, ker v preteklem letu nikomur niste ponudili naročila na vaše e-novice?

Aktivirajte blog

Pozabimo na privatno bloganje o receptih in psih. Ko govorimo o poslovnem blogu, je ta kot javna izložba – v njem razstavite svoje ideje, način razmišljanja, rojstne dneve zaposlenih, uspehe naročnikov, izobražujte bralce in jim podarite informacije z vrednostjo. Naj se vidi, da obvladate stvar. Niso vsi vaši kupci “stara garda”, ki jim je blog španska vas.

Spišite članek

Imate nekaj za povedati? Napišite članek! Na trgu je veliko medijev, ki se ne branijo dobre vsebine. Pri tem pazite, da članek ne bo le lastna promocija. Nihče ne mara poslušati podjetij, ki ves čas govorijo le o sebi.

Organizirajte delavnico

Naj naštejemo le 5 razlogov za to: spoznali boste nove ljudi, potencialne kupce, imeli boste material za promocijo, pojavljali se boste na trgu in odstopali boste od konkurence, ki “le” prodaja. Kupci imamo radi brezplačne stvari, delujemo torej po principu, da želimo videti, preden kupimo, spoznati, preden plačamo. Poznate boljši način za ustvarjanje zaupanja? Z malo sreče vas bodo obiskali še s kakšnega medija in vam naredili malo reklame.

Pripravite predavanje

Pri predavanju je podobno kot z delavnico – če imate vsebino, ki jo lahko ponudite trgu brezplačno, predstavite svoje znanje in poslušalci vas bodo (z malo sreče) prepoznali kot strokovnjaka s tega področja. Beseda strokovnjaka ima namreč večjo težo pri poslu. V kolikor veste, da takega projekta niste sposobni izpeljati, predavanja in delavnico raje preskočite.

Predlagajte kompenzacijo

Imate spletno agencijo, želeli bi se predstaviti na neki konferenci, pa hočejo od vas plačilo. Predlagajte kompenzacijo – morda pa potrebujejo novo spletno stran? Ne odpišite promocijskih priložnosti le zato, ker so na prvi pogled finančno požrešne. Raje razmislite, kaj drugega lahko ponudite v zameno.

Zgradite kredibilno prezentacijo

Zmenili ste se za sestanek s potencialnim naročnikom. Vaša misija je kredibilen nastop. Ne prepustite vsega naključju in trenutni inspiraciji – pripravite si scenarij in ga poskusite uresničiti. Ves trud vložen v povečevanje vidnosti in ustvarjanje priložnosti bo zaman, če boste izpadli nevredni zaupanja.

Aktivno mrežite

Saj poznate kratico VIP? Veze in poznanstva so nehigienska zadeva pri poslih z državo, a v privatnem sektorju ni nič narobe, če vam pomagajo odpreti kakšna vrata. Od tam naprej ste spet sami svoje sreče kovač. Koliko novih ljudi ste spoznali v zadnjem mesecu? Koliko dogodkov ste obiskali? Ustvarjajte priložnosti za mreženje.

Preberite tudi: S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti.

Iz zgornjega spiska je jasno, da za marketinške začetke ne potrebujemo veliko denarja – potrebujemo pa veliko energije, idej in start-up mentalitete. Če ste pri vsaki izmed zgornjih točk iz navade iskali razloge, zakaj tega ne morete narediti, pojdite čez seznam še enkrat in raje razmislite, kako lahko vsako izmed njih spravite v akcijo. Potem pa upoštevajte še nasvet Setha Godina, ki pravi, da nehajte planirati in začnite delati!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

Številni svetovno znani marketinški strokovnjaki so na portoroški Sporto konferenci predstavili trende v marketinški in digitalni industriji. Na kaj moramo biti še posebej pozorni pri kreiranju svoje marketinške kampanje in kakšen odnos moramo razviti do občinstva? Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Spoznajte pravila komuniciranja preko kratkih sporočil

Spoznajte pravila komuniciranja preko kratkih sporočil

S kratkimi instant sporočili (instant messaging) lahko prihranite čas v komunikaciji s sodelavci, strankami ali poslovnimi partnerji. Priporočljivo je, da se pri pogovorih preko kratkih online sporočil držite nekaterih osnovnih pravil. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje