10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Najprej razčistimo dvoje, in sicer brez, da brez marketinga ne bo šlo ter da marketing ni oglaševanje. Ko prerastemo te okvire, se odpre ocean možnosti – kako opozoriti nase, kako priti do potencialnih kupcev in kako do posla. Vsako mlado podjetje se pri pridobivanju posla sooča s tremi izzivi, to so vidnost, priložnost, kredibilnost. Kaj to pomeni?

Postati viden na zemljevidu vaše panoge je sicer tek na dolge proge, a dokler nihče ne ve za vas, tudi posla ne bo. “Location, location, location,” pravijo naši sosedi čez lužo, ali z drugimi besedami – izboriti si morate svoj prostor. Vidnost pomaga, a priložnosti (“leads” v poenostavljenem prevodu situacij, ki imajo potencial za posel) moramo aktivno ustvarjati sami. Za konec je tu kredibilnost – priložnost, ki bo postala posel le, če vas kupec prepozna kot rešitev za svoj problem, ne le kot še enega prodajalca.

Preden vržemo denar v plačljive rešitve teh izzivov, izkoristimo brezplačne! Koliko bi bili bolj aktivni na trgu, če bi v pogon spravili vseh spodnjih 10 idej?

Postanite gverilci

Poznate podjetje Sosed? Računalniški servis je praktično vse napravil z gverilsko promocijo – z lepljenjem nalepk na vsak drog in avtobus, listki po stanovanjskih blokih in s sprejanjem imena podjetja po pločnikih. Morda se ne strinjamo z vsemi njihovimi metodami, a nauk zgodbe je, da njihov sistem deluje!

Začnite s podcastingom

Se sprašujete, zakaj tega nihče ne dela? Pravo vprašanje je, kdo bo prvi! Samo zato, ker tega ne počne vaša konkurenca, še ne pomeni, da je zadeva nesmiselna. Je samo neizkoriščena.

Ustvarite e-novice

Kljub novim tehnologijam ostaja elektronska pošta temeljno orodje v poslu, ki ne bo izginila čez noč. Gradnja baze naročnikov sicer traja, a če pridobite le 100 naročnikov, je to 100 ljudi, ki jih zanima, kaj imate povedati, poslušalec pa pomeni že pol priložnosti. Koliko potencialnih poslušalcev ste že zamudili, ker v preteklem letu nikomur niste ponudili naročila na vaše e-novice?

Aktivirajte blog

Pozabimo na privatno bloganje o receptih in psih. Ko govorimo o poslovnem blogu, je ta kot javna izložba – v njem razstavite svoje ideje, način razmišljanja, rojstne dneve zaposlenih, uspehe naročnikov, izobražujte bralce in jim podarite informacije z vrednostjo. Naj se vidi, da obvladate stvar. Niso vsi vaši kupci “stara garda”, ki jim je blog španska vas.

Spišite članek

Imate nekaj za povedati? Napišite članek! Na trgu je veliko medijev, ki se ne branijo dobre vsebine. Pri tem pazite, da članek ne bo le lastna promocija. Nihče ne mara poslušati podjetij, ki ves čas govorijo le o sebi.

Organizirajte delavnico

Naj naštejemo le 5 razlogov za to: spoznali boste nove ljudi, potencialne kupce, imeli boste material za promocijo, pojavljali se boste na trgu in odstopali boste od konkurence, ki “le” prodaja. Kupci imamo radi brezplačne stvari, delujemo torej po principu, da želimo videti, preden kupimo, spoznati, preden plačamo. Poznate boljši način za ustvarjanje zaupanja? Z malo sreče vas bodo obiskali še s kakšnega medija in vam naredili malo reklame.

Pripravite predavanje

Pri predavanju je podobno kot z delavnico – če imate vsebino, ki jo lahko ponudite trgu brezplačno, predstavite svoje znanje in poslušalci vas bodo (z malo sreče) prepoznali kot strokovnjaka s tega področja. Beseda strokovnjaka ima namreč večjo težo pri poslu. V kolikor veste, da takega projekta niste sposobni izpeljati, predavanja in delavnico raje preskočite.

Predlagajte kompenzacijo

Imate spletno agencijo, želeli bi se predstaviti na neki konferenci, pa hočejo od vas plačilo. Predlagajte kompenzacijo – morda pa potrebujejo novo spletno stran? Ne odpišite promocijskih priložnosti le zato, ker so na prvi pogled finančno požrešne. Raje razmislite, kaj drugega lahko ponudite v zameno.

Zgradite kredibilno prezentacijo

Zmenili ste se za sestanek s potencialnim naročnikom. Vaša misija je kredibilen nastop. Ne prepustite vsega naključju in trenutni inspiraciji – pripravite si scenarij in ga poskusite uresničiti. Ves trud vložen v povečevanje vidnosti in ustvarjanje priložnosti bo zaman, če boste izpadli nevredni zaupanja.

Aktivno mrežite

Saj poznate kratico VIP? Veze in poznanstva so nehigienska zadeva pri poslih z državo, a v privatnem sektorju ni nič narobe, če vam pomagajo odpreti kakšna vrata. Od tam naprej ste spet sami svoje sreče kovač. Koliko novih ljudi ste spoznali v zadnjem mesecu? Koliko dogodkov ste obiskali? Ustvarjajte priložnosti za mreženje.

Preberite tudi: S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti.

Iz zgornjega spiska je jasno, da za marketinške začetke ne potrebujemo veliko denarja – potrebujemo pa veliko energije, idej in start-up mentalitete. Če ste pri vsaki izmed zgornjih točk iz navade iskali razloge, zakaj tega ne morete narediti, pojdite čez seznam še enkrat in raje razmislite, kako lahko vsako izmed njih spravite v akcijo. Potem pa upoštevajte še nasvet Setha Godina, ki pravi, da nehajte planirati in začnite delati!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji

Digitalni marketing je danes bolj pomemben kot kdajkoli prej. Vedno več podjetij vstopa na digitalni trg, zaradi česar se povečuje konkurenca. Zato je razumevanje aktualnih marketinških trendov izjemno pomembno tudi za podjetja, ki poslujejo s podjetji. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Video: S prodajnim lijakom povečajte prodajo

Oblikujte prodajni lijak tako, da boste podvojili, potrojili ali celo podeseterili prihodke v vašem podjetju, hkrati pa pridobili več prostega časa, ki ga boste lahko preživeli z družino in prijatelji, namesto da bi se ves čas borili za nove in nove stranke. Preberite več >>

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Želite zgraditi prodajni lijak? Začnite na koncu!

Lahko rečemo, da je prodajni ali pa marketinški lijak le serija korakov, ki jih morate narediti, da potencialna stranka postane kupec. Ideja prodajnega lijaka temelji na razumevanju, česa si vaše potencialne stranke želijo in česa si pravzaprav vi želite, da naredijo. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje