10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Najprej razčistimo dvoje, in sicer brez, da brez marketinga ne bo šlo ter da marketing ni oglaševanje. Ko prerastemo te okvire, se odpre ocean možnosti – kako opozoriti nase, kako priti do potencialnih kupcev in kako do posla. Vsako mlado podjetje se pri pridobivanju posla sooča s tremi izzivi, to so vidnost, priložnost, kredibilnost. Kaj to pomeni?

Postati viden na zemljevidu vaše panoge je sicer tek na dolge proge, a dokler nihče ne ve za vas, tudi posla ne bo. “Location, location, location,” pravijo naši sosedi čez lužo, ali z drugimi besedami – izboriti si morate svoj prostor. Vidnost pomaga, a priložnosti (“leads” v poenostavljenem prevodu situacij, ki imajo potencial za posel) moramo aktivno ustvarjati sami. Za konec je tu kredibilnost – priložnost, ki bo postala posel le, če vas kupec prepozna kot rešitev za svoj problem, ne le kot še enega prodajalca.

Preden vržemo denar v plačljive rešitve teh izzivov, izkoristimo brezplačne! Koliko bi bili bolj aktivni na trgu, če bi v pogon spravili vseh spodnjih 10 idej?

Postanite gverilci

Poznate podjetje Sosed? Računalniški servis je praktično vse napravil z gverilsko promocijo – z lepljenjem nalepk na vsak drog in avtobus, listki po stanovanjskih blokih in s sprejanjem imena podjetja po pločnikih. Morda se ne strinjamo z vsemi njihovimi metodami, a nauk zgodbe je, da njihov sistem deluje!

Začnite s podcastingom

Se sprašujete, zakaj tega nihče ne dela? Pravo vprašanje je, kdo bo prvi! Samo zato, ker tega ne počne vaša konkurenca, še ne pomeni, da je zadeva nesmiselna. Je samo neizkoriščena.

Ustvarite e-novice

Kljub novim tehnologijam ostaja elektronska pošta temeljno orodje v poslu, ki ne bo izginila čez noč. Gradnja baze naročnikov sicer traja, a če pridobite le 100 naročnikov, je to 100 ljudi, ki jih zanima, kaj imate povedati, poslušalec pa pomeni že pol priložnosti. Koliko potencialnih poslušalcev ste že zamudili, ker v preteklem letu nikomur niste ponudili naročila na vaše e-novice?

Aktivirajte blog

Pozabimo na privatno bloganje o receptih in psih. Ko govorimo o poslovnem blogu, je ta kot javna izložba – v njem razstavite svoje ideje, način razmišljanja, rojstne dneve zaposlenih, uspehe naročnikov, izobražujte bralce in jim podarite informacije z vrednostjo. Naj se vidi, da obvladate stvar. Niso vsi vaši kupci “stara garda”, ki jim je blog španska vas.

Spišite članek

Imate nekaj za povedati? Napišite članek! Na trgu je veliko medijev, ki se ne branijo dobre vsebine. Pri tem pazite, da članek ne bo le lastna promocija. Nihče ne mara poslušati podjetij, ki ves čas govorijo le o sebi.

Organizirajte delavnico

Naj naštejemo le 5 razlogov za to: spoznali boste nove ljudi, potencialne kupce, imeli boste material za promocijo, pojavljali se boste na trgu in odstopali boste od konkurence, ki “le” prodaja. Kupci imamo radi brezplačne stvari, delujemo torej po principu, da želimo videti, preden kupimo, spoznati, preden plačamo. Poznate boljši način za ustvarjanje zaupanja? Z malo sreče vas bodo obiskali še s kakšnega medija in vam naredili malo reklame.

Pripravite predavanje

Pri predavanju je podobno kot z delavnico – če imate vsebino, ki jo lahko ponudite trgu brezplačno, predstavite svoje znanje in poslušalci vas bodo (z malo sreče) prepoznali kot strokovnjaka s tega področja. Beseda strokovnjaka ima namreč večjo težo pri poslu. V kolikor veste, da takega projekta niste sposobni izpeljati, predavanja in delavnico raje preskočite.

Predlagajte kompenzacijo

Imate spletno agencijo, želeli bi se predstaviti na neki konferenci, pa hočejo od vas plačilo. Predlagajte kompenzacijo – morda pa potrebujejo novo spletno stran? Ne odpišite promocijskih priložnosti le zato, ker so na prvi pogled finančno požrešne. Raje razmislite, kaj drugega lahko ponudite v zameno.

Zgradite kredibilno prezentacijo

Zmenili ste se za sestanek s potencialnim naročnikom. Vaša misija je kredibilen nastop. Ne prepustite vsega naključju in trenutni inspiraciji – pripravite si scenarij in ga poskusite uresničiti. Ves trud vložen v povečevanje vidnosti in ustvarjanje priložnosti bo zaman, če boste izpadli nevredni zaupanja.

Aktivno mrežite

Saj poznate kratico VIP? Veze in poznanstva so nehigienska zadeva pri poslih z državo, a v privatnem sektorju ni nič narobe, če vam pomagajo odpreti kakšna vrata. Od tam naprej ste spet sami svoje sreče kovač. Koliko novih ljudi ste spoznali v zadnjem mesecu? Koliko dogodkov ste obiskali? Ustvarjajte priložnosti za mreženje.

Preberite tudi: S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti.

Iz zgornjega spiska je jasno, da za marketinške začetke ne potrebujemo veliko denarja – potrebujemo pa veliko energije, idej in start-up mentalitete. Če ste pri vsaki izmed zgornjih točk iz navade iskali razloge, zakaj tega ne morete narediti, pojdite čez seznam še enkrat in raje razmislite, kako lahko vsako izmed njih spravite v akcijo. Potem pa upoštevajte še nasvet Setha Godina, ki pravi, da nehajte planirati in začnite delati!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.   Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje