DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

10 marketinških idej za mlada podjetja

Marketing je enostavna zadeva, če imamo denar in nobenih pametnih ciljev. Pri nekaterih velikih slovenskih podjetjih je zadoščeno obema pogojema. Zadeva je malo bolj nerodna pri mladih podjetjih - tu ni denarja, so pa veliki cilji. Kaj nam sploh preostane?
10 marketinških idej za mlada podjetja

10 marketinških idej za mlada podjetja

Najprej razčistimo dvoje, in sicer brez, da brez marketinga ne bo šlo ter da marketing ni oglaševanje. Ko prerastemo te okvire, se odpre ocean možnosti – kako opozoriti nase, kako priti do potencialnih kupcev in kako do posla. Vsako mlado podjetje se pri pridobivanju posla sooča s tremi izzivi, to so vidnost, priložnost, kredibilnost. Kaj to pomeni?

Postati viden na zemljevidu vaše panoge je sicer tek na dolge proge, a dokler nihče ne ve za vas, tudi posla ne bo. “Location, location, location,” pravijo naši sosedi čez lužo, ali z drugimi besedami – izboriti si morate svoj prostor. Vidnost pomaga, a priložnosti (“leads” v poenostavljenem prevodu situacij, ki imajo potencial za posel) moramo aktivno ustvarjati sami. Za konec je tu kredibilnost – priložnost, ki bo postala posel le, če vas kupec prepozna kot rešitev za svoj problem, ne le kot še enega prodajalca.

Preden vržemo denar v plačljive rešitve teh izzivov, izkoristimo brezplačne! Koliko bi bili bolj aktivni na trgu, če bi v pogon spravili vseh spodnjih 10 idej?

Postanite gverilci

Poznate podjetje Sosed? Računalniški servis je praktično vse napravil z gverilsko promocijo – z lepljenjem nalepk na vsak drog in avtobus, listki po stanovanjskih blokih in s sprejanjem imena podjetja po pločnikih. Morda se ne strinjamo z vsemi njihovimi metodami, a nauk zgodbe je, da njihov sistem deluje!

Začnite s podcastingom

Se sprašujete, zakaj tega nihče ne dela? Pravo vprašanje je, kdo bo prvi! Samo zato, ker tega ne počne vaša konkurenca, še ne pomeni, da je zadeva nesmiselna. Je samo neizkoriščena.

Ustvarite e-novice

Kljub novim tehnologijam ostaja elektronska pošta temeljno orodje v poslu, ki ne bo izginila čez noč. Gradnja baze naročnikov sicer traja, a če pridobite le 100 naročnikov, je to 100 ljudi, ki jih zanima, kaj imate povedati, poslušalec pa pomeni že pol priložnosti. Koliko potencialnih poslušalcev ste že zamudili, ker v preteklem letu nikomur niste ponudili naročila na vaše e-novice?

Aktivirajte blog

Pozabimo na privatno bloganje o receptih in psih. Ko govorimo o poslovnem blogu, je ta kot javna izložba – v njem razstavite svoje ideje, način razmišljanja, rojstne dneve zaposlenih, uspehe naročnikov, izobražujte bralce in jim podarite informacije z vrednostjo. Naj se vidi, da obvladate stvar. Niso vsi vaši kupci “stara garda”, ki jim je blog španska vas.

Spišite članek

Imate nekaj za povedati? Napišite članek! Na trgu je veliko medijev, ki se ne branijo dobre vsebine. Pri tem pazite, da članek ne bo le lastna promocija. Nihče ne mara poslušati podjetij, ki ves čas govorijo le o sebi.

Organizirajte delavnico

Naj naštejemo le 5 razlogov za to: spoznali boste nove ljudi, potencialne kupce, imeli boste material za promocijo, pojavljali se boste na trgu in odstopali boste od konkurence, ki “le” prodaja. Kupci imamo radi brezplačne stvari, delujemo torej po principu, da želimo videti, preden kupimo, spoznati, preden plačamo. Poznate boljši način za ustvarjanje zaupanja? Z malo sreče vas bodo obiskali še s kakšnega medija in vam naredili malo reklame.

Pripravite predavanje

Pri predavanju je podobno kot z delavnico – če imate vsebino, ki jo lahko ponudite trgu brezplačno, predstavite svoje znanje in poslušalci vas bodo (z malo sreče) prepoznali kot strokovnjaka s tega področja. Beseda strokovnjaka ima namreč večjo težo pri poslu. V kolikor veste, da takega projekta niste sposobni izpeljati, predavanja in delavnico raje preskočite.

Predlagajte kompenzacijo

Imate spletno agencijo, želeli bi se predstaviti na neki konferenci, pa hočejo od vas plačilo. Predlagajte kompenzacijo – morda pa potrebujejo novo spletno stran? Ne odpišite promocijskih priložnosti le zato, ker so na prvi pogled finančno požrešne. Raje razmislite, kaj drugega lahko ponudite v zameno.

Zgradite kredibilno prezentacijo

Zmenili ste se za sestanek s potencialnim naročnikom. Vaša misija je kredibilen nastop. Ne prepustite vsega naključju in trenutni inspiraciji – pripravite si scenarij in ga poskusite uresničiti. Ves trud vložen v povečevanje vidnosti in ustvarjanje priložnosti bo zaman, če boste izpadli nevredni zaupanja.

Aktivno mrežite

Saj poznate kratico VIP? Veze in poznanstva so nehigienska zadeva pri poslih z državo, a v privatnem sektorju ni nič narobe, če vam pomagajo odpreti kakšna vrata. Od tam naprej ste spet sami svoje sreče kovač. Koliko novih ljudi ste spoznali v zadnjem mesecu? Koliko dogodkov ste obiskali? Ustvarjajte priložnosti za mreženje.

Preberite tudi: S pisanjem besedil do poslovnih priložnosti.

Iz zgornjega spiska je jasno, da za marketinške začetke ne potrebujemo veliko denarja – potrebujemo pa veliko energije, idej in start-up mentalitete. Če ste pri vsaki izmed zgornjih točk iz navade iskali razloge, zakaj tega ne morete narediti, pojdite čez seznam še enkrat in raje razmislite, kako lahko vsako izmed njih spravite v akcijo. Potem pa upoštevajte še nasvet Setha Godina, ki pravi, da nehajte planirati in začnite delati!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje