Zenodys: Po Amsterdamu je na vrsti še Berlin

Štiričlanska ekipa Zenodys, ki je bila v začetku letošnjega leta sprejeta v nizozemski pospeševalnik Rockstart, bo v naslednjih mesecih dobila novo priložnost v Berlinu. Bili so sprejeti v nemški podjetniški center GTEC kot sedmi startup.
Zenodys: Po Amsterdamu je na vrsti še Berlin

Na sliki ekipa Zenodys, ki bo v prihodnjih mesecih razpeta med Amsterdamom, Berlinom in Slovenijo (Vir slike: Zenodys).

Ekipa, razpeta med Slovenijo in Nizozemsko, po novem pa še med Nemčijo, je v zadnjih mesecih prišla do pomembnih spoznanj. IoT področje, na katerem so zasidrani, še ni dobilo prave prepoznavnosti, mnogi sploh ne vedo, kaj pomeni kratica, spet drugi pa tudi po vzpostavitvi oddelka za dotično področje ne uspejo IoT produktov prodati. Pa vendar, področje se vse bolj odpira, tudi ekipi, ki se ji ponujajo priložnosti v večjih podjetjih in multinacionalkah. Pogovarjali smo se z Jernejem Adamičem in Andreo Scotto Di Minicom, članoma ekipe, ki v šali povesta, da je novo leto čas za novo mesto.

Veliko projektov se vam je začelo odpirati …

Zbiramo denar za naslednji investicijski krog. Imamo nabor investitorjev, najbolj resen je znani nemški sklad. Verificirali so naš produkt, všeč jim je bilo. Naslednji korak je, da verificiramo produkt tudi na trgu. Pridobivamo tudi prve pilotske projekte. Odpira se nam velik projekt z Aliander, največjim ponudnikom elektrike na Nizozemskem. Za naše delo se zanima tudi TNO, največji raziskovalni inštitut na Nizozemskem, s katerim že sodelujemo. Rešili smo jim problem s povezljivostjo in namestitve sistema na daljavo. Pripravili smo projekt še za eno multinacionalko, o katerem pa zdaj še ne moremo govoriti. Dogovarjamo se tudi za pilotske projekte z Accenture, največjo svetovalno agencijo na svetu.

Veliko podjetij sploh ne ve, kaj se dogaja na področju IoT. Zato ustvarjamo projekte, ki jih podjetja predstavljajo svojim strankam, za dostop do končnih kupcev. Pripravljamo tudi vrsto manjših projektov, s katerimi rešujemo povezljivost in programiranje naprav.

Delamo messaging sistem v okviru IoT. V osnovi je klepet, iz katerega lahko dobiš informacije o prodaji, iz sistema, tudi iz finančnih zaledij. Ko nekdo odpre klepet, dobiš vse informacije.

Ekipa Zenodys je sprejeta v nemški podjetniški center GTEC kot sedmi startup. GTEC jim eno leto brezplačno nudi pisarne, svojo prodajno mrežo, izobraževanja in pravno podporo. Na sliki Andrea Scotto (Vir slike: La Voce).

Kako konkretno bi ta sistem deloval pri prodaji?

Nekdo pride v spletno trgovino, zanima ga določen produkt, klikne na klepet. Tisti na drugi strani vidi, kaj je brskal po strani, prikažejo se mu vse informacije, ki jih imamo na razpolago.

Velika novica pa je, da smo bili sprejeti kot sedmi startup v podjetniški center v Berlinu. Imajo strogo selekcijo, septembra smo se prijavili in čez 14 dni izvedeli dobro novico. Brezplačno nam nudijo pisarne za eno leto, svojo prodajno mrežo, razširjeno po celi Nemčiji, in kanale, izobraževanja ter pravno podporo.

Je na kakšen način podoben Rockstartu?

Na nek način ja, ampak ta center ne vzame nič deleža. V Nemčijo si želi pripeljati kreativne startupe, jim nuditi podporo. Ne vzamejo nič deleža, ne dajo nič denarja, temveč podporo.

Kako pa startup postane del tega centra?

Ves čas imajo odprte prijave, ko se kakšen zanimiv startup prijavi, ga sprejmejo. Mislim, da so začeli letos. Sponzorji so nemška država, Henkel, RWE in še nekaj poslovnih šol ter odvetniška pisarna.

Kdaj greste v Berlin?

Odvisno od investicije. Načeloma pa takoj po novem letu. To ne pomeni, da bomo zanemarili Amsterdam. S Tomažem se tja vračava sredi oktobra definirat nekaj pilotskih projektov s KPN, ki je največji mobilni operater na Nizozemskem. Prek njihovega kanala bomo ponujali svojo različico produkta, predlagali jim bomo rešitve, ki so za njih zanimive.

Sodelovanje je še čisto na začetku?

Projekt imamo potrjen, s prodajniki in vertikalnimi prodajniki pa se bomo pogovorili, poskusili najti pot, kje nas lahko uporabijo.

V Nemčiji želijo odpreti prodajne kanale, zato pa bodo potrebovali tudi okrepitve. Na sliki Jernej Adamič na enem od pitchev (Vir slike: Zenodys).

Kaj podjetje pričakuje od sodelovanja?

V interesu jim je, da se pokažejo kot inovativno podjetje. Vzpostavili so IoT oddelek, vendar so imelí problem z nastopom na trgu, ker ni bil njihov glavni trg in niso prepoznali potreb. Zato so se odločili, da obrnejo zadevo. Da pridobijo inovativne startupe, ki znajo delati, a morda nimajo toliko tržnega znanja in prodajnih kanalov. Dali pa so nam pogoje, da integriramo LORA network znotraj sistema. Gre za nizkocenovni vir za IoT, majhne čipe, ki držijo tri do pet let. Lahko jih daš na parkirišče, ko pride avto, čip to zazna in pošlje podatek naprej. Naša naloga je implementacija, oni pa želijo razširiti svoj nabor rešitev, da preizkusijo trg, ga testirajo.

Kaj si pa od Berlina obetate?

Da nastopimo na nemškem trgu, odpremo prodajne kanale. Center pravi, da imajo odlične veze z industrijo. Njihov namen je, da startupe povežejo z velikimi podjetji. Izkoristiti njihovo network prodajno mrežo. Ta trenutek smo še vedno horizontalna platforma, želimo pa ponuditi čim več vertikalnih rešitev.

Če se vam stvari odvijejo, tako kot zdaj računate, boste štirje člani to težko uspeli vse narediti.

Z investicijo nameravamo širiti ekipo. Okrepitve potrebujemo že zdaj. Če želimo nastopiti v Nemčiji, potrebujemo novega prodajnika, Nemca, s tem pa, ko bomo razpeti med dvema krajema, tudi enega na Nizozemskem. Potrebujemo še vsaj tri tehnikalce, programerje. To je naslednji korak.

Kako pa je z investicijo?

Prejeli smo investicijo od Rockstarta, maja pa še od sklada Meta Integrum. Trenutno smo začeli z aktivnostmi za dvig nove runde in se že pogovarjamo z nekaj skladi, najbolj resno z nemškimi. V igri je pol milijona evrov.

V Berlinu vam ne dajo nobenega pogoja, do kdaj morate iti?

Ne, rekli so, da so povsem odprti. Startupi, ki so že sprejeti, so že tam, mi smo se odločili, da se nam ne mudi, saj imamo še nekaj projektov in ne bi šli na silo. Najprej nas čaka investicija.

Sicer pa zdaj tudi veliko pitchate …

Veliko pitchamo, za različne stranke. S tremi startupi smo imeli predstavitev na Innovation Week od Accenture, imeli smo predstavitev izdelkov na Social Media Weekend v Rotterdamu. Pitchali smo tudi za drugo največjo nizozemsko banko, zbralo se je okoli 50 ljudi iz uprave. Želeli smo odziv banke. Prek pitchev iščemo nove vstopne variante.

Z direktno prodajo težje uspevamo, ker nas veliko ljudi ne razume, izgubljamo čas. S pitchi pa se predstavimo, tisti, ki razumejo naš produkt, pristopijo do nas. To se je izkazalo za najboljšo opcijo.

Ekipa Zenodys je v dogovorih tudi s podjetjem Benetton. Na zgornji fotografiji Andrea Scotto (Vir slike: Zenodys).

Andrea je na Hrvaškem pitchal za italijansko skupnost. Dobro je bilo, veliko ljudi smo spoznali. Tudi Benetton, ki je imel težavo, kako skopirat podatke iz strojev za šivanje. Ročno so prepisovali podatke iz stroja v Excel, težavo nekoliko rešili, so nam pa dali odprte roke za iskanje boljše rešitve. V dogovorih smo.

Ampak prvotno niste razmišljali o takšnih projektih.

Veliko se je spremenilo. Stalno se obračamo in spremljamo interes strank. Nam je cilj, da dobimo čim več primerov, ker IoT ima še vedno težave z dobrimi, uporabnimi primeri. Da začnemo postavimo čim več pilotnih projektov, najdemo sinergije med temi projekti znotraj podjetja in naredimo produkt, ki bo zmogljiv.

Kako se je pa produkt spreminjal, glede na spremembe na trgu?

Od februarja? Takrat smo bili predvsem IoT podjetje, ki je delalo s hardwarjem, dodali smo software, samo povezovanje aplikacij, da naprava lahko komunicira s softwareom, tudi software s softwareom. Prej smo imeli le svojo napravo, zdaj pa smo to razširili še na Raspberryje in podobne naprave.

Takrat smo mislili, da bomo le platforma, ljudje pa bi z njo delali, kar bi želeli. Ugotovili pa smo, da ljudje ne razumejo, kaj lahko delajo. Tak problem imajo vse IoT platforme, zato smo proces obrnili – mi naredimo produkt za končnega naročnika, končni naročnik pa se sam odloči, ali mu pri tem pomagamo. Zanima nas predvsem, da naredimo končne produkte, ki so potem visoko skalabilni na trgu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje