3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Če ste nedavno zakorakali v kakšno restavracijo, ste verjetno zasledili koga, ki je fotografiral hrano. Fotografija je nato pristala na družabnih omrežjih, sledili so komentarji in všečki fotografove fotografije.
3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Omrežje, kot je Instagram, ima pomemben vpliv na restavracijo in našo izkušnjo ob obedovanju (Vir slike: YouTube).

Način, kako uporabljamo tehnologijo, spreminja svet okoli nas. Tehnologija se dotakne vsakega delčka našega vsakdana. Spremembe je doživel tudi način naročanja v restavracijah in lokalih kot tudi način plačila. Družabna omrežja imajo vse večjo moč in začela so spremenjati tudi izkušnjo v restavraciji. Največje mišice ima omrežje Instagram, na katerem objavljamo zanimive utrinke iz našega življenja.

Instagram je postal novo marketinško orodje za restavracije in nov način povezovanja s svojimi gosti. Milenijci, ki so najpogostejši uporabniki tovrstnih omrežij, so redni gostje v restavracijah, kjer ujamejo utrinke kosila s prijateljem in družino. Po podatkih Restaurant Marketing Labs, ki se ukvarja ravno z marketingom v restavracijah, ameriški milenijci mesečno v restavracijah pustijo kar 174 dolarjev oziroma slabih 6 dolarjev dnevno. Naj dodamo še, da je na Instagramu zgolj v ZDA skoraj 50 milijonov milenijcev.

Z naraščajočo priljubljenostjo Instagrama so tudi restavracije naredile korak naprej in postale še bolj prijazne Instagramovim uporabnikom.

Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija

Okraski in dizajn postajajo vse bolj pomemben del izkušnje v restavraciji, saj ljudje posvečajo več pozornosti elementom, kot so umetniška dela na steni, osvetljenost in dizajnu menijev. Dobra fotografija na Instagramu navduši druge uporabnike k obisku prav določene restavracije, kjer znova ujamejo zanimiv utrinek, ki tja pripelje spet nove goste. Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija in lokal.

Odličen videz je nov standard

Vse bolj pomembno vlogo dobiva tudi predstavitev jedi. Zanimive predstavitve so bile pred leti rezervirane zgolj za restavracije, kjer so posedali tisti z debelejšimi denarnicami, danes pa navdihujoče kreacije lahko dobimo na vsakem koraku. Že pri naročanju kave v sosednjem lokalu. Spomnite se na utrinke na Instagramu: hrana in pijača, ne glede na to, ali je doma pripravljena ali pa v restavraciji, je videti naravnost odlično. In to je postal nov standard – odličen videz.

Če restavracija uporabnikom Instagrama sama pripelje navdihujočo predstavitev pred njih, je naloga za Instagramovce še lažja. En klik, morda uporabijo še filter in slika okusne jedi še kroži po spletu in nosi ime restavracije od uporabnika do uporabnika.

Dizajn – občutek za estetiko in spoštovanje

Spreminjajo se tudi meniji, ki postajajo kreativnejši in bolj prijazni očem. Menije s suhoparnim videzom so mnoge restavracije pospravile v predale, na mize pa posadile takšne, ki gostu dajejo občutek, da so se za obisk restavracije pravilno odločili. Ne le zaradi hrane, ki seva iz menija, ampak tudi zaradi občutka, da restavracija ceni goste. Tudi prek dizajna.

Vse več fotografiranja hrane in objav na Instagramu je marsikatero restavracijo prisililo k razmisleku, kaj bo vseboval njihov meni. Restavracije vse bolj premišljeno uvrščajo jedi na menije, premišljen je tudi izbor servisa. V ospredju je izkušnja obedovanja kot celota.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje