3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Avtor — 29.07.2016
Če ste nedavno zakorakali v kakšno restavracijo, ste verjetno zasledili koga, ki je fotografiral hrano. Fotografija je nato pristala na družabnih omrežjih, sledili so komentarji in všečki fotografove fotografije.
3 načini, kako Instagram spreminja restavracije

Omrežje, kot je Instagram, ima pomemben vpliv na restavracijo in našo izkušnjo ob obedovanju (Vir slike: YouTube).

Način, kako uporabljamo tehnologijo, spreminja svet okoli nas. Tehnologija se dotakne vsakega delčka našega vsakdana. Spremembe je doživel tudi način naročanja v restavracijah in lokalih kot tudi način plačila. Družabna omrežja imajo vse večjo moč in začela so spremenjati tudi izkušnjo v restavraciji. Največje mišice ima omrežje Instagram, na katerem objavljamo zanimive utrinke iz našega življenja.

Instagram je postal novo marketinško orodje za restavracije in nov način povezovanja s svojimi gosti. Milenijci, ki so najpogostejši uporabniki tovrstnih omrežij, so redni gostje v restavracijah, kjer ujamejo utrinke kosila s prijateljem in družino. Po podatkih Restaurant Marketing Labs, ki se ukvarja ravno z marketingom v restavracijah, ameriški milenijci mesečno v restavracijah pustijo kar 174 dolarjev oziroma slabih 6 dolarjev dnevno. Naj dodamo še, da je na Instagramu zgolj v ZDA skoraj 50 milijonov milenijcev.

Z naraščajočo priljubljenostjo Instagrama so tudi restavracije naredile korak naprej in postale še bolj prijazne Instagramovim uporabnikom.

Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija

Okraski in dizajn postajajo vse bolj pomemben del izkušnje v restavraciji, saj ljudje posvečajo več pozornosti elementom, kot so umetniška dela na steni, osvetljenost in dizajnu menijev. Dobra fotografija na Instagramu navduši druge uporabnike k obisku prav določene restavracije, kjer znova ujamejo zanimiv utrinek, ki tja pripelje spet nove goste. Začaran krog, ki si ga želi vsaka restavracija in lokal.

Odličen videz je nov standard

Vse bolj pomembno vlogo dobiva tudi predstavitev jedi. Zanimive predstavitve so bile pred leti rezervirane zgolj za restavracije, kjer so posedali tisti z debelejšimi denarnicami, danes pa navdihujoče kreacije lahko dobimo na vsakem koraku. Že pri naročanju kave v sosednjem lokalu. Spomnite se na utrinke na Instagramu: hrana in pijača, ne glede na to, ali je doma pripravljena ali pa v restavraciji, je videti naravnost odlično. In to je postal nov standard – odličen videz.

Če restavracija uporabnikom Instagrama sama pripelje navdihujočo predstavitev pred njih, je naloga za Instagramovce še lažja. En klik, morda uporabijo še filter in slika okusne jedi še kroži po spletu in nosi ime restavracije od uporabnika do uporabnika.

Dizajn – občutek za estetiko in spoštovanje

Spreminjajo se tudi meniji, ki postajajo kreativnejši in bolj prijazni očem. Menije s suhoparnim videzom so mnoge restavracije pospravile v predale, na mize pa posadile takšne, ki gostu dajejo občutek, da so se za obisk restavracije pravilno odločili. Ne le zaradi hrane, ki seva iz menija, ampak tudi zaradi občutka, da restavracija ceni goste. Tudi prek dizajna.

Vse več fotografiranja hrane in objav na Instagramu je marsikatero restavracijo prisililo k razmisleku, kaj bo vseboval njihov meni. Restavracije vse bolj premišljeno uvrščajo jedi na menije, premišljen je tudi izbor servisa. V ospredju je izkušnja obedovanja kot celota.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje