6 slovenskih projektov potrebuje vašo pomoč na Kickstarterju
Šest slovenskih projektov se trenutno predstavlja na Kickstarterju. Pri nekaterih je časa za podporo še zelo malo (Vir slike: Nejc Puš, kampanja Woodieful).
Na Kickstarterju se v času pisanja članka predstavlja šest slovenskih projektov. Večina kampanj se počasi izteka, ena pa je komajda zaživela.
24 Hands Stands: A New Stand for Kids by Kids
Osnovnošolci, stari od 9 do 13 let, zbirajo 9 tisoč dolarjev za izdelavo nove prodajne stojnice, ki bi reševala vse probleme ustvarjalnih otrok, ki svoje ročne izdelke razstavljajo in prodajajo. Nova stojnica bo narejena z veliko senčno ponjavo, zaščito pred dežjem, imela pa bo tudi kolesa, ki bodo omogočala premike stojnice. Prilagodljiva bo glede na število otrok, tip izdelka in razširljiva. V času pisanja članka so zbrali 1.158 dolarjev. Kampanjo je podprlo 24 podpornikov.
Povezava do kampanje
The SUP revolution: Self-inflating SipaBoards Air
Ekipa SipaBoards se na Kickstarterju predstavlja že drugič. Tokrat z novo generacijo samonapihljivih supov. Tokratni cilj je bil v višini 100 tisoč dolarjev, ki so ga že presegli. V času pisanja članka pa so člani zbrali več kot 167 tisoč dolarjev. Prvi podporniki so nove supe prejeli za 890 dolarjev, ostali pa za 990 dolarjev, ki jih bodo predvidoma prejeli že oktobra letos. Projekt je podprlo 158 podpornikov.
Povezava do kampanje
The Woodieful Chair
Stol, ki spominja na stolžek, je oblikovala Klavdija Jarc. Woodieful se z enim premikom prelevi v stolček, mizico, držalo za revije, časopise ali kakršno koli drugo zbirko predmetov. Jarčeva z ekipo na Kickstarterju zbira 17 tisoč dolarjev, do konca pa jo loči le še nekaj dni – zaključi se 25. maja, prav tako do cilja – 59 podpornikov je projektu do zdaj namenilo slabih 13 tisoč.
Povezava do kampanje
XVIDA Smartphone Mounting System with Qi Wireless Charging
Podjetje Xvida, ki je na Kickstarterju že drugič, se tokrat predstavlja s posebnim držalom, ki omogoča »ekstremno hitro« brezžično polnjenje pametnega telefona. Z njim lahko polnimo le določene modele, na primer iPhone 6 in 6S, iPhone 6 Plus in iPhone 6S Plus ter tiste, ki omogočajo Qi polnjenje. Zbrana sredstva (za cilj so si zastavili 35 tisoč dolarjev, v času pisanja pa so s pomočjo 522 podpornikov zbrali že več kot 60 tisoč dolarjev) bodo namenili financiranju prve proizvodnje in pripravi produkta.
Povezava do kampanje
Army of Kurents
Kako premagati zimo? Z namizno igro, v kateri nastopajo mitološki bojevniki, kurenti. Army of Kurents je plod razvoja Boštjana Laznika, ki si je zastavil cilj 6 tisoč dolarjev. Igra s 40 kartami je na voljo za 30 oziroma več dolarjev. Laznik je trenutno zbral 788 dolarjev, kampanjo, ki se zaključi 1. junija, pa je podprlo 18 podpornikov.
Povezava do kampanje
Drop dock – world’s first universal magnetic charging dock
Drop dock, univerzalna polnilna postaja za pametne telefone, pa je kampanja, ki je za razliko od zgoraj omenjenih z zbiranjem sredstev šele na začetku. Ekipa zbira 45 tisoč dolarjev. V času pisanja članka so zbrali slabih 2.800 dolarjev, do konca kampanje pa je še mesec in pol. Končala se bo 1. julija.
Ekipa, v kateri je svoj pečat pustil tudi Niko Klanšek (podobno kot pri kampanji s stojnico), predvideva, da bodo podporniki svoje postaje prejeli v manj kot treh mesecih. Za zgornje podpornike je Drop Dock na voljo za 49 dolarjev, ostali pa bodo morali odšteti 59 dolarjev ali več. Večino sredstev bodo namenili proizvodnji.
Povezava do kampanje