Ali vaš startup resnično potrebuje lastno ekipo spletnih razvijalcev?

Ko je govora o spletnem razvoju, lahko podjetniki izbirajo med dvema možnostima: odločijo se lahko za najem zunanjih sodelavcev (t.i. outsourcing) ali pa zaposlijo lastno ekipo razvijalcev.
Ali vaš startup resnično potrebuje lastno ekipo spletnih razvijalcev?

Izbranim izkušenim podjetnikom je bilo zastavljeno vprašanje: “Katere so prednosti oziroma slabosti, če se podjetnik odloči bodisi za najem zunanjih sodelavcev bodisi zaposli svojo ekipo spletnih razvijalcev?“. Kaj so odgovorili, si preberite v nadaljevanju.

V agencijah lahko izbirate med številnimi talentiranimi posamezniki

Andrew Howlett, ustanovitelj podjetja Rain, se je pri iskanju spletnih razvijalcev raje odločil za najem zunanjih sodelavcev preko ene izmed številnih agencij. Sestavil je začasno ekipo spletnih razvijalcev, ki so bili polni novih idej ter so posedovali bogato znanje s svojega področja. Razvili so dober produkt, ki je potreboval zgolj še vzdrževanje: Howlett pa je v ta namen nato dolgoročno zaposlil lastnega razvijalca.

Programerja lahko najamete tudi v Sloveniji >>

Prednost najema zunanjih sodelavcev so predvsem nižji stroški

Rahul Varshneya, soustanovitelj podjetja Arkenea LLC, je velik zagovornik outsourcinga v mladih podjetjih. “Alibaba, Fab, Digg in Skype – vsa ta, danes velika podjetja, so se v začetnih fazah poslovanja odločila za najem zunanjih sodelavcev, ki so razvijali njihove glavne produkte. S tem so podjetja bistveno znižala stroške in si olajšala začetek. 

Pomanjkljiva varnost je ena večjih težav najema zunanjih sodelavcev

Doreen Bloch, ustanoviteljica podjetja Poshly Inc., pa nad najemom zunanjih spletnih razvijalcev ni tako navdušena. Po njenem mnenju je podjetje tako preveč izpostavljeno tveganju za uhajanje pomembnih podatkov, prav tako pa se podjetje težje osredotoči na uresničevanje svoje vizije na dolgi rok. Sama zato raje priporoča zaposlitev lastne, stalne ekipe.

Podjetje nikakor ne sme outsourcati svoje glavne dejavnosti

Adam Lieb iz Duxterja opozarja na pomembno dejstvo: podjetja nikoli ne smejo outsourcati svoje glavne dejavnosti. V kolikor gre za startup, ki razvija spletne strani, mora vodja obvezno zaposliti ekipo, ki bo posedovala vse potrebno znanje. V kolikor pa gre za podjetje, čigar glavna dejavnost ni spletni razvoj, je odločitev za najem zunanjih sodelavcev povsem smiselna. 

Kljub outsourcingu podjetje še vedno potrebuje nadzornika

Chris Mirabile iz podjetja Healthy Hand ugotavlja, da je najem zunanjih sodelavcev odlična rešitev za kratkoročne projekte, vendar praviloma tovrstno razvijanje produktov traja dlje ter s seboj prinese veliko več papirologije. Nujno pa je, da njihovo delo tudi nekdo nadzoruje. Prav zaradi tega se mnoga podjetja odločijo kar za zaposlitev lastne ekipe, kar jim prinaša več nadzora in tudi več strasti, vložene v končni produkt. 

Podjetje se namesto razvoju produkta lahko posveti marketingu

Stranke morajo biti vedno na prvem mestu, meni Dave Nevogt, soustanovitelj podjetja Hubstaff.com. Velik pomen pri tem – predvsem pri privabljanju novih strank – pa ima prav marketing. V kolikor podjetje vse sile napenja zgolj v razvoj produkta, lahko trpi delo s strankami, s tem pa si dela medvedjo uslugo. Da bi bile sile v podjetju lahko ustrezno porazdeljene, se lahko zato podjetje odloči za outsourcing spletnega razvoja. 

Outsourcing je lahko odlična dopolnitev k stalni ekipi

Adam Root, soustanovitelj podjetja Hiplogig, verjame, da je za podjetje bolje, če se to v primeru razvoja ključnega produkta odloči za zaposlitev stalne ekipe. A v primeru potrebe po dodatnem strokovnem znanju vseeno priporoča najem dodatnega sodelavca, ki bo na projektu delal kratkoročno. Ta bo v ekipo prinesel svež veter in nove ideje.

Iščete programerja? Pridobite več ponudb hkrati. Brez obvez. Zahtevajte jo tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje