Ali vaš startup resnično potrebuje lastno ekipo spletnih razvijalcev?

Ko je govora o spletnem razvoju, lahko podjetniki izbirajo med dvema možnostima: odločijo se lahko za najem zunanjih sodelavcev (t.i. outsourcing) ali pa zaposlijo lastno ekipo razvijalcev.
Ali vaš startup resnično potrebuje lastno ekipo spletnih razvijalcev?

Izbranim izkušenim podjetnikom je bilo zastavljeno vprašanje: “Katere so prednosti oziroma slabosti, če se podjetnik odloči bodisi za najem zunanjih sodelavcev bodisi zaposli svojo ekipo spletnih razvijalcev?“. Kaj so odgovorili, si preberite v nadaljevanju.

V agencijah lahko izbirate med številnimi talentiranimi posamezniki

Andrew Howlett, ustanovitelj podjetja Rain, se je pri iskanju spletnih razvijalcev raje odločil za najem zunanjih sodelavcev preko ene izmed številnih agencij. Sestavil je začasno ekipo spletnih razvijalcev, ki so bili polni novih idej ter so posedovali bogato znanje s svojega področja. Razvili so dober produkt, ki je potreboval zgolj še vzdrževanje: Howlett pa je v ta namen nato dolgoročno zaposlil lastnega razvijalca.

Programerja lahko najamete tudi v Sloveniji >>

Prednost najema zunanjih sodelavcev so predvsem nižji stroški

Rahul Varshneya, soustanovitelj podjetja Arkenea LLC, je velik zagovornik outsourcinga v mladih podjetjih. “Alibaba, Fab, Digg in Skype – vsa ta, danes velika podjetja, so se v začetnih fazah poslovanja odločila za najem zunanjih sodelavcev, ki so razvijali njihove glavne produkte. S tem so podjetja bistveno znižala stroške in si olajšala začetek. 

Pomanjkljiva varnost je ena večjih težav najema zunanjih sodelavcev

Doreen Bloch, ustanoviteljica podjetja Poshly Inc., pa nad najemom zunanjih spletnih razvijalcev ni tako navdušena. Po njenem mnenju je podjetje tako preveč izpostavljeno tveganju za uhajanje pomembnih podatkov, prav tako pa se podjetje težje osredotoči na uresničevanje svoje vizije na dolgi rok. Sama zato raje priporoča zaposlitev lastne, stalne ekipe.

Podjetje nikakor ne sme outsourcati svoje glavne dejavnosti

Adam Lieb iz Duxterja opozarja na pomembno dejstvo: podjetja nikoli ne smejo outsourcati svoje glavne dejavnosti. V kolikor gre za startup, ki razvija spletne strani, mora vodja obvezno zaposliti ekipo, ki bo posedovala vse potrebno znanje. V kolikor pa gre za podjetje, čigar glavna dejavnost ni spletni razvoj, je odločitev za najem zunanjih sodelavcev povsem smiselna. 

Kljub outsourcingu podjetje še vedno potrebuje nadzornika

Chris Mirabile iz podjetja Healthy Hand ugotavlja, da je najem zunanjih sodelavcev odlična rešitev za kratkoročne projekte, vendar praviloma tovrstno razvijanje produktov traja dlje ter s seboj prinese veliko več papirologije. Nujno pa je, da njihovo delo tudi nekdo nadzoruje. Prav zaradi tega se mnoga podjetja odločijo kar za zaposlitev lastne ekipe, kar jim prinaša več nadzora in tudi več strasti, vložene v končni produkt. 

Podjetje se namesto razvoju produkta lahko posveti marketingu

Stranke morajo biti vedno na prvem mestu, meni Dave Nevogt, soustanovitelj podjetja Hubstaff.com. Velik pomen pri tem – predvsem pri privabljanju novih strank – pa ima prav marketing. V kolikor podjetje vse sile napenja zgolj v razvoj produkta, lahko trpi delo s strankami, s tem pa si dela medvedjo uslugo. Da bi bile sile v podjetju lahko ustrezno porazdeljene, se lahko zato podjetje odloči za outsourcing spletnega razvoja. 

Outsourcing je lahko odlična dopolnitev k stalni ekipi

Adam Root, soustanovitelj podjetja Hiplogig, verjame, da je za podjetje bolje, če se to v primeru razvoja ključnega produkta odloči za zaposlitev stalne ekipe. A v primeru potrebe po dodatnem strokovnem znanju vseeno priporoča najem dodatnega sodelavca, ki bo na projektu delal kratkoročno. Ta bo v ekipo prinesel svež veter in nove ideje.

Iščete programerja? Pridobite več ponudb hkrati. Brez obvez. Zahtevajte jo tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje