Area 120: da Googlovci ne bi odhajali z dobrimi idejami

Avtor Maruša Žibert — 02.05.2016
Komentiraj!
Zagotovo ste že prebrali zgodbo, v kateri so kot osrednji akter nastopali nekdanji Googlovi zaposleni. Inovativne zgodbe, ki jih ustvarjajo, so sicer spodbudne, a nič kaj dobra novica za visokotehnološko podjetje.
Area 120: da Googlovci ne bi odhajali z dobrimi idejami

Google z Areo 120 nekaterim zaposlenim daje še bolj proste roke pri delu (Vir slike: YouTube).

Google bo zaradi takšnih primerov odprl prav poseben prostor, lahko bi mu rekli tudi pospeševalnik. Gre za majhen prostor, opisujejo ameriški mediji, ki se bo nahajal znotraj pisarn Googla v San Franciscu. Svojim zaposlenim bo omogočil, da mesece in mesece posvetijo razvoju lastnih idej. Še pred tem pa bodo morali vodstvo prepričati v svoj projekt, v ta namen tudi predložiti poslovni načrt. Potem ko je njihova ideja odobrena, jo bodo lahko razvijali več mesecev, v vmesnem času pa bodo imeli tudi možnost pitchanja in pridobiti nova sredstva. Te bodo po novem lahko opravljali skozi celoten delovnik.

Okoli Area 120 se postavlja kar nekaj vprašanj. Znano je, da bo pospeševalnik deloval pod budnim očesom Dona Harrisona in Bradleyja Horowitza, ne pa tudi, ali bodo ideje, ki bodo nastajale znotraj njega tudi odprte za posel. Prav tako ne, kakšne prednosti bo imel od njih sam Google.

Area 120 naj bi bil odgovor Googla na njegovo liberalno politiko, v sklopu katere svojim zaposlenim daje možnost, da petino svojega delavnika posvetijo razvoju lastnih projektov. S tem naj bi preprečil odhod talentiranih ljudi, ki nato ustvarjajo uspešne zgodbe.

»Spodbujamo zaposlene, da poleg svojih zadolžitev, 20 odstotkov svojega delovnika posvetijo idejam, za katere mislijo, da bodo služile Googlu,« sta leta 2004 dejala Larry Page in Sergey Brin. Takšna oblika dela je spodbujala kreativne in inovativne ideje. Najdemo jih v Gmailu, AdSensu, Google News.

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice