Česa se lahko naučimo s podjetniške poti Marka Zuckerberga

Mark Zuckerberg, prvi mož Facebooka in eden od ustanoviteljev tega uspešnega podjetja, velja za enega najbolj uspešnih podjetnikov v tehnološkem delu industrije. Zuckerberg je s Facebookom na podjetniško pot stopil pri rosnih 19. letih.
Česa se lahko naučimo s podjetniške poti Marka Zuckerberga

Mark Zuckerberg je v video serijah How to Build the Future delil nekaj zanimivih nasvetov s svoje podjetniške poti (Vir slike: YouTube).

Zuckerberg je Facebook soustvaril, da bi ostal v stikih s svojimi sošolci in sošolkami ter med drugim ugotovil, kdo od sovrstnikov je samski. Slabih 15 let pozneje je Facebook vreden 350 milijard dolarjev, letni prihodki pa so lani dosegli 18 milijard dolarjev. Letošnje leto bo najverjetneje rekordno.

Uspešna podjetniška pot, ki jo ima za sabo, je pritegnila mnoge, da mu prisluhnejo. Med njimi tudi prestižni pospeševalnik Y Combinator, ki ga je povabil kot prvega gosta na svoje video serije, ki se imenujejo How to Build the Future (slo. Kako ustvariti prihodnost).

Ko jim je Yahoo ponudil milijardo dolarjev, se je pogled na podjetje spremenil

Eden od najtežjih trenutkov, ki so se zgodili na njegovi poti, je bil, ko je Yahoo zanj ponudil milijardo dolarjev. Podjetje, na čelu katerega je danes Marissa Mayer, sicer ni bilo edino, ki je poskušalo kupiti Facebook. Takšnih ponudb je bilo še vsaj 10. »To je bilo prvič, da smo z ekipo pogledali v prihodnost in si rekli, waw, bo to, kar bomo razvijali in naredili, dejansko pomenilo še več?«

Zuckerberg je bil prepričan, da je Facebook pred še večjimi cilji in nalogami, medtem ko so bili mnogi Facebookovci bolj naklonjeni ideji o prodaji podjetja. Ponudbo je zavrnil. To pa je bila tudi nekakšna prelomnica zanj: po njej ni nikoli več pomislil na prodajo podjetja.

Dve leti nazaj je Facebook kupil podjetje Oculus. Mlado podjetje, ki se ukvarja z virtualno resničnostjo in razvija lastne produkte, je kupil za 2 milijardi dolarjev. In to še preden je startup sploh predstavil svoj produkt na trgu. Nakup je bil, kot je razkril Zuckerberg, namenjen pridobivanju strokovno usposobljenega kadra. Želeli so si raziskovati virtualno resničnost, a znanja niso imeli. Če bi ga takrat imeli, do nakupa Oculusa najverjetneje ne bi prišlo, je še dodal.

»Nikoli nisem mislil, da bo Facebook pravo podjetje.«

»Prvo različico Facebooka sem postavil, ker je bilo to nekaj, kar smo si s prijatelji na Harvardu želeli,« je povedal Zuckerberg, ki je dodal, da nikoli ni mislil, da bo preraslo v podjetje.

Do tega spoznanja je prišlo šest mesecev pozneje, ko je investitor iz Silicijeve doline in soustanovitelj PayPala Peter Thiel vanj investiral 500 tisoč dolarjev.

»Dokončala bova študij.«

A tudi to njemu in soustanovitelju Dustinu Moskowitzu ni dalo slutiti, da bo Facebook postal njuna služba.

»Najpomembnejša stvar, ki jo mora narediti podjetnik, je, da izbere nekaj, kar mu je srčno in dela na tem, a se temu projektu ne preda popolnoma, dokler podjetje dejansko ne živi in diha,« se glasi eden od Zuckerbergovih nasvetov. Eden od najboljših nasvetov, ki mu jih je dal Thiel, se navezuje na spreminjajoči se svet. V svetu, kjer se stvari hitro spreminjajo, je največje tveganje, da ne sprejmeš tveganja.

Pogovor z Markom si lahko ogledate tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje