Devet startupov ABC pospeševalnika na globalni trg

23. junij je za devet startup ekip iz ABC pospeševalnika pomenil prelomni trenutek na njihovi poti. Na tabli v prostorih pospeševalnika je končno pisalo: Dnevi do Demo dneva: 0, kar je pomenilo, da je nastopil čas za njihove predstavitve pred investitorji.
Devet startupov ABC pospeševalnika na globalni trg

Poleg Demo dneva tudi njegova virtualna različica

Trud startupovcev, ki so tri mesece trenirali, nabirali rezultate in izpopolnjevali svoje predstavitve, je obrodil sadove že pred samim Demo dnevom. Zanimanje za program Commercial Tech in njegove udeležence je bilo tako veliko, da je ABC pripravil tudi virtualni Demo dan. Organiziran je bil za poslovne angele in investitorje, ki niso utegnili priti na dogodek v Ljubljano.

Startup ekipe so ob tej priložnosti izkusile, kaj pomeni, če zanimanje žanješ po vsem svetu, saj so zaradi časovnih razlik svojo predstavitev morale izpeljati dvakrat. Morebitni investitorji so jih namreč spremljali tako iz Amerike kot tudi iz celotne Evrope in Azije.

Pa vendar je predstavljati pred kamero popolnoma drugače kot pred polno dvorano publike, ki ima moč spremeniti življenje. Stopiti je bilo namreč potrebno pred vplivneže kot so Charlie KemperBeta Bridge Capital, Ton van’t NordendeKeadyn, Stephan Marquat – SCM Strategy & Innovation Manager, Vodafone, Luxembourg, Markus Lang – generalni direktor Pioneers Venture in Marin Šarič – eden izmed prvih, ki je bil zaposlen pri Googlu.

Preden so startup ekipe 23. junija zasedle oder City Teatra v Ljubljani, je z zbrano publiko svoje izkušnje in nasvete podelil ABCjev častni govorec. Tokrat je ta vloga pripadla Ragnarju Saasu, soustanovitelju najboljšega evropskega b2b startupa v 2016 – Pipedrive in serijskemu podjetniku. Zase pravi, da rad pomaga startupom v začetni fazi njihovega delovanja in to je vsekakor pokazal z obilico uporabnih nasvetov med svojim govorom.

Na oder je kot vedno stopil tudi Dejan Roljič, ustanovitelj ABC pospeševalnika in ponovno poskrbel za vznemirljive novice. Izvedeli smo, da ABC že 31. junija odpira direktno povezavo z Münchom, avgusta s Silicijevo dolino, leta 2017 pa načrtuje nove prostore v Bangalorju v Indiji.

Predstavitev se je udeležilo 240 investitorjev in obiskovalcev

Nato je napočil trenutek za osrednje dejanje programa Commercial Tech. Tematika programa se je izkazala za zadetek v polno, saj se je pred predstavitvenim odrom zbralo kar 240 investitorjev in obiskovalcev iz Amerike, Velike Britanije, Nizozemske… Celotna dvorana je nestrpno pričakovala tokratno mednarodno mešanico startupov in njihove ambiciozne poslovne ideje ter modele, ki so jih izboljševali in nadgrajevali v zadnjih mesecih.

V naslednjih urah so se pred mikrofon zvrstili: 45HC in SmartisCity iz Slovenije, Bubbles in WeShare iz Francije, Drobio in Violanto iz Srbije, Hotailor iz Poljske, FruttaWeb in Paperleap iz Italije.

Po končanih predstavitvah je ABC kot vedno podelil nagrado za najboljšega predavatelja, ki jo je tokrat prejel Kristjan Pečanec, nagrado za najboljšega mentorja je domov odnesel Roger Blott, nagrado za najboljšega partnerja pa je osvojila ljubljanska podružnica BMW Vertriebs GMBH.

Vir: abc-accelerator.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla. Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje