Devet startupov ABC pospeševalnika na globalni trg

23. junij je za devet startup ekip iz ABC pospeševalnika pomenil prelomni trenutek na njihovi poti. Na tabli v prostorih pospeševalnika je končno pisalo: Dnevi do Demo dneva: 0, kar je pomenilo, da je nastopil čas za njihove predstavitve pred investitorji.
Devet startupov ABC pospeševalnika na globalni trg

Poleg Demo dneva tudi njegova virtualna različica

Trud startupovcev, ki so tri mesece trenirali, nabirali rezultate in izpopolnjevali svoje predstavitve, je obrodil sadove že pred samim Demo dnevom. Zanimanje za program Commercial Tech in njegove udeležence je bilo tako veliko, da je ABC pripravil tudi virtualni Demo dan. Organiziran je bil za poslovne angele in investitorje, ki niso utegnili priti na dogodek v Ljubljano.

Startup ekipe so ob tej priložnosti izkusile, kaj pomeni, če zanimanje žanješ po vsem svetu, saj so zaradi časovnih razlik svojo predstavitev morale izpeljati dvakrat. Morebitni investitorji so jih namreč spremljali tako iz Amerike kot tudi iz celotne Evrope in Azije.

Pa vendar je predstavljati pred kamero popolnoma drugače kot pred polno dvorano publike, ki ima moč spremeniti življenje. Stopiti je bilo namreč potrebno pred vplivneže kot so Charlie KemperBeta Bridge Capital, Ton van’t NordendeKeadyn, Stephan Marquat – SCM Strategy & Innovation Manager, Vodafone, Luxembourg, Markus Lang – generalni direktor Pioneers Venture in Marin Šarič – eden izmed prvih, ki je bil zaposlen pri Googlu.

Preden so startup ekipe 23. junija zasedle oder City Teatra v Ljubljani, je z zbrano publiko svoje izkušnje in nasvete podelil ABCjev častni govorec. Tokrat je ta vloga pripadla Ragnarju Saasu, soustanovitelju najboljšega evropskega b2b startupa v 2016 – Pipedrive in serijskemu podjetniku. Zase pravi, da rad pomaga startupom v začetni fazi njihovega delovanja in to je vsekakor pokazal z obilico uporabnih nasvetov med svojim govorom.

Na oder je kot vedno stopil tudi Dejan Roljič, ustanovitelj ABC pospeševalnika in ponovno poskrbel za vznemirljive novice. Izvedeli smo, da ABC že 31. junija odpira direktno povezavo z Münchom, avgusta s Silicijevo dolino, leta 2017 pa načrtuje nove prostore v Bangalorju v Indiji.

Predstavitev se je udeležilo 240 investitorjev in obiskovalcev

Nato je napočil trenutek za osrednje dejanje programa Commercial Tech. Tematika programa se je izkazala za zadetek v polno, saj se je pred predstavitvenim odrom zbralo kar 240 investitorjev in obiskovalcev iz Amerike, Velike Britanije, Nizozemske… Celotna dvorana je nestrpno pričakovala tokratno mednarodno mešanico startupov in njihove ambiciozne poslovne ideje ter modele, ki so jih izboljševali in nadgrajevali v zadnjih mesecih.

V naslednjih urah so se pred mikrofon zvrstili: 45HC in SmartisCity iz Slovenije, Bubbles in WeShare iz Francije, Drobio in Violanto iz Srbije, Hotailor iz Poljske, FruttaWeb in Paperleap iz Italije.

Po končanih predstavitvah je ABC kot vedno podelil nagrado za najboljšega predavatelja, ki jo je tokrat prejel Kristjan Pečanec, nagrado za najboljšega mentorja je domov odnesel Roger Blott, nagrado za najboljšega partnerja pa je osvojila ljubljanska podružnica BMW Vertriebs GMBH.

Vir: abc-accelerator.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

MP dogodek: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Gizzmo.si je najboljši spletni trgovec v Sloveniji

Na največjem regijskem ecommerce tekmovanju Spletni trgovec leta je spletna trgovina gizzmo.si prejela kar tri nagrade, med drugim tudi najvišjo lovoriko Web Champion 2017. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

Oznake: