Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu
Mark Zuckerberg ima neporavnane račune z Evanom Spieglom (Vir slike: YouTube).
FacioMetrics se ukvarja z razvojem orodij, ki so sposobna razumeti obrazno mimiko in podatke iz video vsebin. »Način, kako ljudje delijo vsebine in komunicirajo med seboj se spreminja. Možnosti, kot so maske in drugi vizualni učinki, jim omogočajo izražanje na zabavne in kreativne načine,« sporočajo iz Facebooka.
Ekipa FacioMetrics jim bo pomagala razviti še več zabavnih učinkov, ki jih bodo lahko vnesli v video vsebine in fotografije ter tako ustvarili še bolj zanimive izkušnje na Facebooku, je prepričana ekipa Facebooka.
Nakup FacioMetrics ni naključen, saj je Facebook pred tedni predstavil nove filtre, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko uporabljamo v aplikaciji Prisma.
Na letošnji konferenci WSJD Live je Chris Cox, odgovoren za razvoj produktov v podjetju, predstavil novo aplikacijo, s katero je možno oblikovati fotografije v stilu velikanov, kot je Rembrandt. Aplikacija je trenutno še v fazi prototipa.
Video v živo postaja v zadnjem času vse bolj pomemben. Boj med spletnimi vplivneži in oblikovalci vsebin dosega nov nivo. A omogočanje prenosa v živo je nekaj, nekaj drugega pa je ponuditi možnost raziskovanja prenosa v živo. In to je tudi mesto, kjer si FacioMetrics in Facebook obetata sodelovanje.
Facebook je s tem še obogatil svojo kolekcijo nakupov. Oculus VR divizija mu daje nov zalet v virtualno resničnost, kot tudi startup Face.com, ki ga je kupil pred štirimi leti. Tehnologiji Oculusa in FacioMetrics, ki si s Facebookom obeta doseg ljudi po celem svetu, bi lahko dali razvijalcem nove možnosti pri razvoju bolj realističnih izkušenj in odzivov uporabnikov.
Neporavnani računi med Zuckerbergom in Spieglom
Lahko bi rekli, da ima Facebook neporavnane račune s Snapchatom. Mark Zuckerberg je leta 2013 neuspešno snubil Evana Spiegla k prodaji Snapchata. Zuckerberg mu je ponudil vsaj dve milijardi dolarjev, a ga je mladi Spiegel zavrnil. Poteza, ki se je takrat zdela malce nenavadna, se je izkazala vendarle za dobro odločitev.
Snapchat se pripravlja na IPO
Podjetje je ravno v teh dneh vložilo dokumentacijo za svojo prvo ponudbo delnic. Na borzo naj bi vstopil marca prihodnje leto, ko si želijo zbrati okoli štiri milijarde dolarjev. To bi pomenilo, da bi vlagatelji njegovo vrednost ocenili na med 25 in 35 milijard dolarjev, s čimer bi prišlo do največjega tehnološkega IPO-ja v ZDA po letu 2014 (takrat je na borzo vstopila Alibaba).