Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Facebook je znova odprl denarnico in kupil startup FacioMetrics, ki omogoča tehnologijo prepoznave obraza. Podrobnosti nakupa niso znane, je pa jasno, da je ta poteza povezana z željo po premagovanju Snapchata.
Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Mark Zuckerberg ima neporavnane račune z Evanom Spieglom (Vir slike: YouTube).

FacioMetrics se ukvarja z razvojem orodij, ki so sposobna razumeti obrazno mimiko in podatke iz video vsebin. »Način, kako ljudje delijo vsebine in komunicirajo med seboj se spreminja. Možnosti, kot so maske in drugi vizualni učinki, jim omogočajo izražanje na zabavne in kreativne načine,« sporočajo iz Facebooka.

Ekipa FacioMetrics jim bo pomagala razviti še več zabavnih učinkov, ki jih bodo lahko vnesli v video vsebine in fotografije ter tako ustvarili še bolj zanimive izkušnje na Facebooku, je prepričana ekipa Facebooka.

Nakup FacioMetrics ni naključen, saj je Facebook pred tedni predstavil nove filtre, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko uporabljamo v aplikaciji Prisma.

Na letošnji konferenci WSJD Live je Chris Cox, odgovoren za razvoj produktov v podjetju, predstavil novo aplikacijo, s katero je možno oblikovati fotografije v stilu velikanov, kot je Rembrandt. Aplikacija je trenutno še v fazi prototipa.

Video v živo postaja v zadnjem času vse bolj pomemben. Boj med spletnimi vplivneži in oblikovalci vsebin dosega nov nivo. A omogočanje prenosa v živo je nekaj, nekaj drugega pa je ponuditi možnost raziskovanja prenosa v živo. In to je tudi mesto, kjer si FacioMetrics in Facebook obetata sodelovanje.

Facebook je s tem še obogatil svojo kolekcijo nakupov. Oculus VR divizija mu daje nov zalet v virtualno resničnost, kot tudi startup Face.com, ki ga je kupil pred štirimi leti. Tehnologiji Oculusa in FacioMetrics, ki si s Facebookom obeta doseg ljudi po celem svetu, bi lahko dali razvijalcem nove možnosti pri razvoju bolj realističnih izkušenj in odzivov uporabnikov.

Neporavnani računi med Zuckerbergom in Spieglom

Lahko bi rekli, da ima Facebook neporavnane račune s Snapchatom. Mark Zuckerberg je leta 2013 neuspešno snubil Evana Spiegla k prodaji Snapchata. Zuckerberg mu je ponudil vsaj dve milijardi dolarjev, a ga je mladi Spiegel zavrnil. Poteza, ki se je takrat zdela malce nenavadna, se je izkazala vendarle za dobro odločitev.  

Snapchat se pripravlja na IPO

Podjetje je ravno v teh dneh vložilo dokumentacijo za svojo prvo ponudbo delnic. Na borzo naj bi vstopil marca prihodnje leto, ko si želijo zbrati okoli štiri milijarde dolarjev. To bi pomenilo, da bi vlagatelji njegovo vrednost ocenili na med 25 in 35 milijard dolarjev, s čimer bi prišlo do največjega tehnološkega IPO-ja v ZDA po letu 2014 (takrat je na borzo vstopila Alibaba).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje