Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Facebook je znova odprl denarnico in kupil startup FacioMetrics, ki omogoča tehnologijo prepoznave obraza. Podrobnosti nakupa niso znane, je pa jasno, da je ta poteza povezana z željo po premagovanju Snapchata.
Facebook kupil startup, ki mu bo pomagal v boju proti Snapchatu

Mark Zuckerberg ima neporavnane račune z Evanom Spieglom (Vir slike: YouTube).

FacioMetrics se ukvarja z razvojem orodij, ki so sposobna razumeti obrazno mimiko in podatke iz video vsebin. »Način, kako ljudje delijo vsebine in komunicirajo med seboj se spreminja. Možnosti, kot so maske in drugi vizualni učinki, jim omogočajo izražanje na zabavne in kreativne načine,« sporočajo iz Facebooka.

Ekipa FacioMetrics jim bo pomagala razviti še več zabavnih učinkov, ki jih bodo lahko vnesli v video vsebine in fotografije ter tako ustvarili še bolj zanimive izkušnje na Facebooku, je prepričana ekipa Facebooka.

Nakup FacioMetrics ni naključen, saj je Facebook pred tedni predstavil nove filtre, ki spominjajo na tiste, ki jih lahko uporabljamo v aplikaciji Prisma.

Na letošnji konferenci WSJD Live je Chris Cox, odgovoren za razvoj produktov v podjetju, predstavil novo aplikacijo, s katero je možno oblikovati fotografije v stilu velikanov, kot je Rembrandt. Aplikacija je trenutno še v fazi prototipa.

Video v živo postaja v zadnjem času vse bolj pomemben. Boj med spletnimi vplivneži in oblikovalci vsebin dosega nov nivo. A omogočanje prenosa v živo je nekaj, nekaj drugega pa je ponuditi možnost raziskovanja prenosa v živo. In to je tudi mesto, kjer si FacioMetrics in Facebook obetata sodelovanje.

Facebook je s tem še obogatil svojo kolekcijo nakupov. Oculus VR divizija mu daje nov zalet v virtualno resničnost, kot tudi startup Face.com, ki ga je kupil pred štirimi leti. Tehnologiji Oculusa in FacioMetrics, ki si s Facebookom obeta doseg ljudi po celem svetu, bi lahko dali razvijalcem nove možnosti pri razvoju bolj realističnih izkušenj in odzivov uporabnikov.

Neporavnani računi med Zuckerbergom in Spieglom

Lahko bi rekli, da ima Facebook neporavnane račune s Snapchatom. Mark Zuckerberg je leta 2013 neuspešno snubil Evana Spiegla k prodaji Snapchata. Zuckerberg mu je ponudil vsaj dve milijardi dolarjev, a ga je mladi Spiegel zavrnil. Poteza, ki se je takrat zdela malce nenavadna, se je izkazala vendarle za dobro odločitev.  

Snapchat se pripravlja na IPO

Podjetje je ravno v teh dneh vložilo dokumentacijo za svojo prvo ponudbo delnic. Na borzo naj bi vstopil marca prihodnje leto, ko si želijo zbrati okoli štiri milijarde dolarjev. To bi pomenilo, da bi vlagatelji njegovo vrednost ocenili na med 25 in 35 milijard dolarjev, s čimer bi prišlo do največjega tehnološkega IPO-ja v ZDA po letu 2014 (takrat je na borzo vstopila Alibaba).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje