Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Avtor — 04.08.2016
Ob ponovni posodobitvi svojih algoritmov, o čemer smo že pisali, so predstavniki podjetja Facebook prvič predstavili tudi temeljne značilnosti in vrednote, ki iz ozadja vodijo vse spremembe v okviru najpopularnejšega družabnega omrežja na svetu.
Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Facebook je prvič predstavil ključne vrednote, ki stojijo za njihovimi algoritmi. (Vir slike: HubSpot)

Prijatelji in družinski člani so najbolj pomembni

Facebook na prvo mesto postavlja objave vaših bližnjih prijateljev in družinskih članov. Algoritem se prilagaja vašim preferencam glede na to, kako pogosto všečkate fotografije določenih oseb ipd. Večkrat ko všečkate objave neke osebe ali komentirate povezave, ki jih objavlja, bolj verjetno je, da se bodo naslednje objave te osebe pojavile na vrhu vašega Vira novic (angl. News Feed).

Naslednji dve načeli, ki ju pri oblikovanju vrstnega reda objav upoštevajo Facebookovi algoritmi, sta, da mora biti družabno omrežje informativno in zabavno. Informativnost doseže s prikazovanjem novic o aktualnem dogajanju in receptov, za zabavo pa poskrbijo viralni videi, zabavne fotografije …

Platforma za vse ideje

Po besedah Facebookovih predstavnikov namen podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali. Namesto tega želi povezati uporabnike z idejami in zgodbami, ki so za njih pomembne.

Pri tem ne gre le za novice ali vsebine, s katerimi se strinjate, saj so raziskave pokazale, da več kot četrtina povezav, do katerih uporabniki dostopajo prek Facebooka, obravnava nasprotne politične poglede. Uporabnike torej zanimajo različna mnenja, tudi če se z njimi ne strinjajo.

Pri Facebooku pravijo, da ne dajejo prednosti določenim virom novic in vsebin; s prikazovanjem za uporabnike zanimivih zgodb pa vas želijo na svojem omrežju zadržati čim dlje.

Avtentična komunikacija

Povedano drugače, verodostojnost. Predstavniki podjetja pravijo, da se trudijo širiti resnične zgodbe, zavajajoče, nezaželene in neresnične vsebine pa poskušajo zatreti že v kali.

Uporabniki ohranjajo nadzor nad svojo izkušnjo

To načelo pomeni predvsem, da lahko nehate slediti neki osebi ali strani, skrijete določene objave in sami določite, da bi želeli objave neke osebe videti najprej. Če skrijete objavo neke osebe, Facebookovi algoritmi predvidevajo, da ne želite videti več tolikšnega števila objav dotičnega prijatelja, in se temu prilagodijo.

Neprestano prilagajanje

Po besedah Facebookovih predstavnikov njihovo delo nikoli ne bo v celoti končano, zato neprestano prilagajajo in nadgrajujejo določene dele družabnega omrežja, pri čemer upoštevajo povratne informacije uporabnikov. Pravijo tudi, da je njihov cilj zagotoviti transparentnost pri tem procesu, zaradi česar so se odločili tudi za opisani korak – predstavitev temeljnih vrednot, ki stojijo za algoritmi.

Vir: The Next Web

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Facebook je pred kratkim predstavil novost, ki lahko spremeni razmerja na področju družabnih omrežij: delodajalci v ZDA in Kanadi lahko po novem prek svojih strani neposredno objavljajo prosta delovna mesta, iskalci zaposlitve pa se lahko nanje odzovejo kar prek Messengerja.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku.

Preberite več >>
Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Veliko podjetij svoje televizijske reklame objavi še na Facebooku. Vendar obstaja pomembna razlika med televizijo in Facebookom: televizije nikoli ne gledamo z utišanim zvokom, na Facebooku pa pogosto uporabimo to funkcijo – čemur se morajo prilagoditi tudi oglaševalci.

Preberite več >>
Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Največje družabno omrežje je že nekaj časa preplavljeno z lažnimi novicami. Te naj bi vplivale celo na rezultat ameriških volitev, ki so se odvijale pred tedni. Mark Zuckerberg je v ta namen pripravil načrt boja proti neresničnim novicam.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje