Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Ob ponovni posodobitvi svojih algoritmov, o čemer smo že pisali, so predstavniki podjetja Facebook prvič predstavili tudi temeljne značilnosti in vrednote, ki iz ozadja vodijo vse spremembe v okviru najpopularnejšega družabnega omrežja na svetu.
Facebook predstavil temeljne značilnosti svojih algoritmov

Facebook je prvič predstavil ključne vrednote, ki stojijo za njihovimi algoritmi. (Vir slike: HubSpot)

Prijatelji in družinski člani so najbolj pomembni

Facebook na prvo mesto postavlja objave vaših bližnjih prijateljev in družinskih članov. Algoritem se prilagaja vašim preferencam glede na to, kako pogosto všečkate fotografije določenih oseb ipd. Večkrat ko všečkate objave neke osebe ali komentirate povezave, ki jih objavlja, bolj verjetno je, da se bodo naslednje objave te osebe pojavile na vrhu vašega Vira novic (angl. News Feed).

Naslednji dve načeli, ki ju pri oblikovanju vrstnega reda objav upoštevajo Facebookovi algoritmi, sta, da mora biti družabno omrežje informativno in zabavno. Informativnost doseže s prikazovanjem novic o aktualnem dogajanju in receptov, za zabavo pa poskrbijo viralni videi, zabavne fotografije …

Platforma za vse ideje

Po besedah Facebookovih predstavnikov namen podjetja ni določati, o katerih vsebinah se bodo ljudje pogovarjali. Namesto tega želi povezati uporabnike z idejami in zgodbami, ki so za njih pomembne.

Pri tem ne gre le za novice ali vsebine, s katerimi se strinjate, saj so raziskave pokazale, da več kot četrtina povezav, do katerih uporabniki dostopajo prek Facebooka, obravnava nasprotne politične poglede. Uporabnike torej zanimajo različna mnenja, tudi če se z njimi ne strinjajo.

Pri Facebooku pravijo, da ne dajejo prednosti določenim virom novic in vsebin; s prikazovanjem za uporabnike zanimivih zgodb pa vas želijo na svojem omrežju zadržati čim dlje.

Avtentična komunikacija

Povedano drugače, verodostojnost. Predstavniki podjetja pravijo, da se trudijo širiti resnične zgodbe, zavajajoče, nezaželene in neresnične vsebine pa poskušajo zatreti že v kali.

Uporabniki ohranjajo nadzor nad svojo izkušnjo

To načelo pomeni predvsem, da lahko nehate slediti neki osebi ali strani, skrijete določene objave in sami določite, da bi želeli objave neke osebe videti najprej. Če skrijete objavo neke osebe, Facebookovi algoritmi predvidevajo, da ne želite videti več tolikšnega števila objav dotičnega prijatelja, in se temu prilagodijo.

Neprestano prilagajanje

Po besedah Facebookovih predstavnikov njihovo delo nikoli ne bo v celoti končano, zato neprestano prilagajajo in nadgrajujejo določene dele družabnega omrežja, pri čemer upoštevajo povratne informacije uporabnikov. Pravijo tudi, da je njihov cilj zagotoviti transparentnost pri tem procesu, zaradi česar so se odločili tudi za opisani korak – predstavitev temeljnih vrednot, ki stojijo za algoritmi.

Vir: The Next Web

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,