Svetovanje pred ustanovitvijo podjetja

Kaj je glavni razlog za uspeh startupa?

Kaj imajo skupnega Uber, AirBnB, Instagram in LinkedIn? Kako jim je uspelo premostiti težke začetne ovire, s katerimi se sooči vsako mlado podjetje? Kateri so tisti razlogi, ki najbolj prispevajo k prelomnemu uspehu startupa?
Kaj je glavni razlog za uspeh startupa?

Glavni razlog za uspeh start-upa (Vir slike: suphakit73, FreeDigitalPhotos 2.net)

Bill Gross, ki je s pomočjo svojega podjetja Idealab pomagal razviti marsikatero idejo v startup, je izkoristil obsežno bazo podatkov, ki jih je zbral ob svojem delu in svoja opažanja povzel v naslednjem videu:

YouTube

Ideja je prvi korak, vendar prvemu koraku sledi še veliko korakov na poti do uspeha. Dobra ekipa, ki je pripravljena na hitre spremembe je neprecenljiva. Skupaj z ekipo morate biti odlično pripravljeni na odziv strank, ki bo pogosto drugačen od pričakovanj. Poslovni model, sredstva in pravilen časovni okvir so naslednji izmed faktorjev, ki lahko močno vplivajo na uspeh mladega podjetja.

Analiza uspešnih in manj uspešnih mladih podjetij pokaže, da je najbolj pomemben faktor uspeha to, kako si je podjetje zastavilo časovni okvir, t.i. timing. Temu je sledila dobra ekipa, in šele nato ideja, kar je presenetljivo. Marsikdo bi intuitivno rekel, da je ideja najbolj pomemben faktor uspeha podjetja, vendar analiza prelomnih startupov pokaže, da temu ni tako.

Uber, AirBnB in Youtube so zgledni primeri tega, kako pomemben je pravilen časovni okvir. Uber in AirBnb sta na trg stopila v času gospodarske krize, ko so si pozamezniki močno prizadevali zmanjšati osebne stroške in so zato pristali na to, da v svoj intimen prostor sprejmejo tudi tujce. 

Obseg začetnega kapitala in poslovni model sta najmanj pomembna za prelomni uspeh podjetja, kar pa ne pomeni, da sta zanemarljiva. Zadosten začetni kapital in dober poslovni model sta predpogoja za vse ostalo, vendar nista tista elementa, ki bosta sprožila neverjeten uspeh mladega podjetja. 

Vir: pingguin.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Oznake: ,