Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Če vas med surfanjem na pametnem mobilniku motijo velika pop-up okna, ki prekrijejo celoten zaslon, križec, s katerim bi se znebili motečega zapisa, pa se nekje skriva, niste edini. Google misli podobno kot vi, zato bo vse tovrstne mobilne strani kaznoval.
Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Primeri mobilnih strani, ki jih bo z januarjem prihodnje leto doletela kazen s strani Googla (Vir slike: Google).

»Google vse očitneje kaže, kako pomembna mu je uporabniška izkušnja. To je pokazal že z RankBrain algoritmom, tu pa gre za nekakšno nadaljevanje,« pravi Igor Bajsić iz podjetja SeoPro. Tokratna sprememba se bo dotaknila vseh mobilnih strani, na katerih se prikazujejo oglasi oziroma ponudbe v obliki pop-up oken, ki prekrijejo celoten zaslon in tako zakrijejo celotno vsebino. Izjema bodo pop-upi za piškotke, verifikacijo za starostno omejitev in manjša, prilagojena pop-up okna.

Google bo kaznoval vse tiste, ki se novih pravil ne bodo držali, in sicer z nižjim uvrščanjem med spletne zadetke. Takšnih strani je po njegovih ocenah sicer zgolj 15 odstotkov. »Pri mobilnih straneh so pop-upi najbolj moteča stvar, kar se tiče uporabniške izkušnje. To se vidi v večjem bounce rateu (slo. visoka stopnja izhoda s spletne strani). Če bo uporabnik nezadovoljen, bo, ko bo naletel na takšno pop-up okno, stran zaprl in šel nazaj na Google, kjer bo nadaljeval z iskanjem. Google med drugim spremlja tudi čas obstanka na strani in tako predvideva, ali je uporabnik zadovoljen.«

Sogovornik pričakuje, da kazen ne bo tako huda, da bi določena mobilna stran padla v sklopu organskega iskanja s 3. na 50. mesto. Šlo bo za manjši zdrs po lestvici, meni glede na pretekle spremembe. Prepričan je celo, da nekdo, ki ne spremlja svojih pozicij, kazni sploh ne bo občutil, prav tako ne pričakuje drastičnega upada prometa spletnih strani, ki ponujajo storitve. »Tisti, katerih večji del prometa sloni na akcijah in ponudbah, ki se prikazujejo v obliki pop-up oken, bodo oglase zmanjšali ali pa se osredotočili na t.i. exit pop-up okna (pop-up okna, ki se uporabniku prikažejo, ko se začne približevati križcu, s katerim želi zapreti stran, op.a.). Izkoriščali bodo le še šestino prostora, toliko, kolikor bo dovoljena meja. Podobnih prilagoditev smo sicer že vajeni s strani Facebooka.«

Kaj storiti pri padcu pri Google razvrstitvi iskalnih zadetkov?

»Spremljati je treba, kdo nas je prehitel. Dobro je tudi vedeti, kdo se je uvrščal za nami. Morda je vzrok en članek ali pa ena povezava. Če je padec hujši, pa gre najverjetneje za tehnično težavo. Morda je bila stran nedosegljiva, ali pa je šlo za vdor,« predlaga Bajsić (na sliki desno. Vir slike: osebni arhiv).

Če je padec manjši, predlaga dodajanje novih vsebin, pridobivanje povezav z drugih strani ali pa zgolj osvežitev vsebin. To lahko storite z dodajanjem odstavka ali dveh, nove slike. »Google zazna, da je vsebina posodobljena.«

Upoštevati pa je treba tudi, da se je s preteklimi spremembami Googla pogled na iskalne zadetke precej spremenil. Pri storitvah se lahko prvi organski zadetek nahaja šele na 6. ali 8. mestu, in sicer po oglasih in okencih Google Local Search, zato je boj še toliko večji. »Google Local Search, za katerega menim, da bi se moralo nanj usmeriti več podjetij, je priporočljiv zlasti za tista, ki delujejo na lokalnem območju,« in izpostavi storitev Rafting Bovec. »Pred spremembami so bili na 10. mestu, po spremembah in vzpostavitvi možnosti Google My Business pa so pristali na 5. mestu. Povezava z organskimi zadetki tako obstaja.«

Sprememba, ki jo je Google naznanil v teh dneh, bo začela veljati z 10. januarjem 2017. Do takrat je res da še nekaj mesecev, a sogovornik priporoča, da – v kolikor se Googlove spremembe dotikajo tudi vaših spletnih strani – to uredite čim prej.

Kaj spremljati na strani?

»Iz SEO vidika in vidika uporabniške izkušnje je dobro, da uporabnik pride do produkta v dveh klikih. Ne mučite ga z iskanjem. Priporočam tudi spremljanje bounce rate in časa, ki ga uporabnik preživi na strani. Koliko časa se zadržujejo na strani in kje jo zapuščajo. Tako lažje ugotovimo, kje so morebitne težave. Nič nam ne pomaga, če je na strani tisoč ljudi, če ne naredijo tistega, kar si želimo,« dodaja Bajsić.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacije spletnih strani se lotite premišljeno

Optimizacija spletnih strani (SEO) je čedalje bolj pomemben del sodobnega marketinga, ki gre z roko v roki z drugimi načini promocije. V zadnjih letih so jo na veliko odkrila tudi slovenska podjetja, zato smo se odločili, da se bomo o tem za koga je optimizacija spletnih strani primerna pogovorili z mojstrom. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Taktike SEO optimizacije, s katerimi boste prehiteli konkurenco

Kljub opozorilom SEO strokovnjakov, da le dobro optimizirana spletna stran lahko prinaša maksimalno zadovoljive rezultate, marsikatero podjetje še vedno ne daje večjega poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

Izognite se 3 najpogostejšim napakam pri SEO optimizaciji

V nadaljevanju si preberite, katere so 3 najpogostejše napake, ki se pojavljajo pri SEO optimizaciji, in kako se jim lahko najlažje izognete. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje