Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Če vas med surfanjem na pametnem mobilniku motijo velika pop-up okna, ki prekrijejo celoten zaslon, križec, s katerim bi se znebili motečega zapisa, pa se nekje skriva, niste edini. Google misli podobno kot vi, zato bo vse tovrstne mobilne strani kaznoval.
Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Primeri mobilnih strani, ki jih bo z januarjem prihodnje leto doletela kazen s strani Googla (Vir slike: Google).

»Google vse očitneje kaže, kako pomembna mu je uporabniška izkušnja. To je pokazal že z RankBrain algoritmom, tu pa gre za nekakšno nadaljevanje,« pravi Igor Bajsić iz podjetja SeoPro. Tokratna sprememba se bo dotaknila vseh mobilnih strani, na katerih se prikazujejo oglasi oziroma ponudbe v obliki pop-up oken, ki prekrijejo celoten zaslon in tako zakrijejo celotno vsebino. Izjema bodo pop-upi za piškotke, verifikacijo za starostno omejitev in manjša, prilagojena pop-up okna.

Google bo kaznoval vse tiste, ki se novih pravil ne bodo držali, in sicer z nižjim uvrščanjem med spletne zadetke. Takšnih strani je po njegovih ocenah sicer zgolj 15 odstotkov. »Pri mobilnih straneh so pop-upi najbolj moteča stvar, kar se tiče uporabniške izkušnje. To se vidi v večjem bounce rateu (slo. visoka stopnja izhoda s spletne strani). Če bo uporabnik nezadovoljen, bo, ko bo naletel na takšno pop-up okno, stran zaprl in šel nazaj na Google, kjer bo nadaljeval z iskanjem. Google med drugim spremlja tudi čas obstanka na strani in tako predvideva, ali je uporabnik zadovoljen.«

Sogovornik pričakuje, da kazen ne bo tako huda, da bi določena mobilna stran padla v sklopu organskega iskanja s 3. na 50. mesto. Šlo bo za manjši zdrs po lestvici, meni glede na pretekle spremembe. Prepričan je celo, da nekdo, ki ne spremlja svojih pozicij, kazni sploh ne bo občutil, prav tako ne pričakuje drastičnega upada prometa spletnih strani, ki ponujajo storitve. »Tisti, katerih večji del prometa sloni na akcijah in ponudbah, ki se prikazujejo v obliki pop-up oken, bodo oglase zmanjšali ali pa se osredotočili na t.i. exit pop-up okna (pop-up okna, ki se uporabniku prikažejo, ko se začne približevati križcu, s katerim želi zapreti stran, op.a.). Izkoriščali bodo le še šestino prostora, toliko, kolikor bo dovoljena meja. Podobnih prilagoditev smo sicer že vajeni s strani Facebooka.«

Kaj storiti pri padcu pri Google razvrstitvi iskalnih zadetkov?

»Spremljati je treba, kdo nas je prehitel. Dobro je tudi vedeti, kdo se je uvrščal za nami. Morda je vzrok en članek ali pa ena povezava. Če je padec hujši, pa gre najverjetneje za tehnično težavo. Morda je bila stran nedosegljiva, ali pa je šlo za vdor,« predlaga Bajsić (na sliki desno. Vir slike: osebni arhiv).

Če je padec manjši, predlaga dodajanje novih vsebin, pridobivanje povezav z drugih strani ali pa zgolj osvežitev vsebin. To lahko storite z dodajanjem odstavka ali dveh, nove slike. »Google zazna, da je vsebina posodobljena.«

Upoštevati pa je treba tudi, da se je s preteklimi spremembami Googla pogled na iskalne zadetke precej spremenil. Pri storitvah se lahko prvi organski zadetek nahaja šele na 6. ali 8. mestu, in sicer po oglasih in okencih Google Local Search, zato je boj še toliko večji. »Google Local Search, za katerega menim, da bi se moralo nanj usmeriti več podjetij, je priporočljiv zlasti za tista, ki delujejo na lokalnem območju,« in izpostavi storitev Rafting Bovec. »Pred spremembami so bili na 10. mestu, po spremembah in vzpostavitvi možnosti Google My Business pa so pristali na 5. mestu. Povezava z organskimi zadetki tako obstaja.«

Sprememba, ki jo je Google naznanil v teh dneh, bo začela veljati z 10. januarjem 2017. Do takrat je res da še nekaj mesecev, a sogovornik priporoča, da – v kolikor se Googlove spremembe dotikajo tudi vaših spletnih strani – to uredite čim prej.

Kaj spremljati na strani?

»Iz SEO vidika in vidika uporabniške izkušnje je dobro, da uporabnik pride do produkta v dveh klikih. Ne mučite ga z iskanjem. Priporočam tudi spremljanje bounce rate in časa, ki ga uporabnik preživi na strani. Koliko časa se zadržujejo na strani in kje jo zapuščajo. Tako lažje ugotovimo, kje so morebitne težave. Nič nam ne pomaga, če je na strani tisoč ljudi, če ne naredijo tistega, kar si želimo,« dodaja Bajsić.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Prehitite konkurenco s spodnjimi taktikami SEO optimizacije

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Infografika: Pri optimizaciji spletne strani ne pozabite na ključne besede!

Če vas na spletu nihče ne najde, pravzaprav ne obstajate – in prav zagotavljanju vidnosti na spletu je namenjena optimizacija spletnih strani. Eden pomembnih delov t. i. SEO optimizacije je izbira in uporaba primernih ključnih besed. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje