Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Če vas med surfanjem na pametnem mobilniku motijo velika pop-up okna, ki prekrijejo celoten zaslon, križec, s katerim bi se znebili motečega zapisa, pa se nekje skriva, niste edini. Google misli podobno kot vi, zato bo vse tovrstne mobilne strani kaznoval.
Google bo kaznoval mobilne strani s pop-upi

Primeri mobilnih strani, ki jih bo z januarjem prihodnje leto doletela kazen s strani Googla (Vir slike: Google).

»Google vse očitneje kaže, kako pomembna mu je uporabniška izkušnja. To je pokazal že z RankBrain algoritmom, tu pa gre za nekakšno nadaljevanje,« pravi Igor Bajsić iz podjetja SeoPro. Tokratna sprememba se bo dotaknila vseh mobilnih strani, na katerih se prikazujejo oglasi oziroma ponudbe v obliki pop-up oken, ki prekrijejo celoten zaslon in tako zakrijejo celotno vsebino. Izjema bodo pop-upi za piškotke, verifikacijo za starostno omejitev in manjša, prilagojena pop-up okna.

Google bo kaznoval vse tiste, ki se novih pravil ne bodo držali, in sicer z nižjim uvrščanjem med spletne zadetke. Takšnih strani je po njegovih ocenah sicer zgolj 15 odstotkov. »Pri mobilnih straneh so pop-upi najbolj moteča stvar, kar se tiče uporabniške izkušnje. To se vidi v večjem bounce rateu (slo. visoka stopnja izhoda s spletne strani). Če bo uporabnik nezadovoljen, bo, ko bo naletel na takšno pop-up okno, stran zaprl in šel nazaj na Google, kjer bo nadaljeval z iskanjem. Google med drugim spremlja tudi čas obstanka na strani in tako predvideva, ali je uporabnik zadovoljen.«

Sogovornik pričakuje, da kazen ne bo tako huda, da bi določena mobilna stran padla v sklopu organskega iskanja s 3. na 50. mesto. Šlo bo za manjši zdrs po lestvici, meni glede na pretekle spremembe. Prepričan je celo, da nekdo, ki ne spremlja svojih pozicij, kazni sploh ne bo občutil, prav tako ne pričakuje drastičnega upada prometa spletnih strani, ki ponujajo storitve. »Tisti, katerih večji del prometa sloni na akcijah in ponudbah, ki se prikazujejo v obliki pop-up oken, bodo oglase zmanjšali ali pa se osredotočili na t.i. exit pop-up okna (pop-up okna, ki se uporabniku prikažejo, ko se začne približevati križcu, s katerim želi zapreti stran, op.a.). Izkoriščali bodo le še šestino prostora, toliko, kolikor bo dovoljena meja. Podobnih prilagoditev smo sicer že vajeni s strani Facebooka.«

Kaj storiti pri padcu pri Google razvrstitvi iskalnih zadetkov?

»Spremljati je treba, kdo nas je prehitel. Dobro je tudi vedeti, kdo se je uvrščal za nami. Morda je vzrok en članek ali pa ena povezava. Če je padec hujši, pa gre najverjetneje za tehnično težavo. Morda je bila stran nedosegljiva, ali pa je šlo za vdor,« predlaga Bajsić (na sliki desno. Vir slike: osebni arhiv).

Če je padec manjši, predlaga dodajanje novih vsebin, pridobivanje povezav z drugih strani ali pa zgolj osvežitev vsebin. To lahko storite z dodajanjem odstavka ali dveh, nove slike. »Google zazna, da je vsebina posodobljena.«

Upoštevati pa je treba tudi, da se je s preteklimi spremembami Googla pogled na iskalne zadetke precej spremenil. Pri storitvah se lahko prvi organski zadetek nahaja šele na 6. ali 8. mestu, in sicer po oglasih in okencih Google Local Search, zato je boj še toliko večji. »Google Local Search, za katerega menim, da bi se moralo nanj usmeriti več podjetij, je priporočljiv zlasti za tista, ki delujejo na lokalnem območju,« in izpostavi storitev Rafting Bovec. »Pred spremembami so bili na 10. mestu, po spremembah in vzpostavitvi možnosti Google My Business pa so pristali na 5. mestu. Povezava z organskimi zadetki tako obstaja.«

Sprememba, ki jo je Google naznanil v teh dneh, bo začela veljati z 10. januarjem 2017. Do takrat je res da še nekaj mesecev, a sogovornik priporoča, da – v kolikor se Googlove spremembe dotikajo tudi vaših spletnih strani – to uredite čim prej.

Kaj spremljati na strani?

»Iz SEO vidika in vidika uporabniške izkušnje je dobro, da uporabnik pride do produkta v dveh klikih. Ne mučite ga z iskanjem. Priporočam tudi spremljanje bounce rate in časa, ki ga uporabnik preživi na strani. Koliko časa se zadržujejo na strani in kje jo zapuščajo. Tako lažje ugotovimo, kje so morebitne težave. Nič nam ne pomaga, če je na strani tisoč ljudi, če ne naredijo tistega, kar si želimo,« dodaja Bajsić.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje