Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Avtor Maruša Žibert — 25.11.2016
Komentiraj!
Google je približno mesec nazaj napovedal nov dodatek k svoji platformi AdWords: t.i. razširitev Click-to-Message. Opravljena testiranja so dala zeleno luč in tako je nova možnost na voljo po celem svetu.
Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Majhen gumb pod oglasi vam daje novo možnost za povezovanje s strankami (Vir slike: YouTube).

Oglaševalci lahko po novem umestite majhen gumb pod svoje oglase. Ko oseba klikne nanj, bo prejela SMS-sporočilo na svojo telefonsko številko. Nova možnost je usklajena z naraščajočim trendom uporabe mobilnih naprav.

Potrošniki si želijo dodatnih stikov

Google je v svoji raziskavi ugotovil, da približno 6 od 10 potrošnikov razmišlja o povezovanju s podjetjem prek mobilnih sporočil. Prek teh bi prejeli dodatne informacije o storitvi in izdelku.

Letošnje poročilo Mobile Messaging je pokazalo, da si 63,9 odstotka potrošnikov želi kontakta s podjetji. Poročilo Facebook IQ pa kaže, da 67 odstotkov potrošnikov pričakuje tovrstno komunikacijo s strani podjetij v naslednjih dveh letih. Potrošniki postajajo vse bolj mobilni. Moč tega kanala z SMS-oglaševanjem ima zato velik smisel in pomen.

Oglasi v obliki sporočil so še posebej pomembni za podjetja in blagovne znamke, ki targetirajo milenijce. SMS sporočila so učinkovita, saj je stopnja odpiranja v prvih 3 minutah kar 97-odstotna.

Podrobneje o novi funkciji si preberite v prispeku Google predstavil nov dodatek za AdWords >>

Avtomatizacija SMS-kanala s chatboti in avtomatični odzivniki

Avtomatizacija pri sporočanju in chatboti so glavni fokus tehnologije zadnjih nekaj let. Googlova novost pomeni, da bodo podjetja lahko uporabila avtomatizacijo tudi pri sporočanju.

Potrošniki, ki bodo uporabili novo razširitev za oglase, bodo to storili, ker si bodo želeli takojšnjega odgovora na svoje vprašanje. Vsakršna zamuda s strani podjetja bo zato zmanjšala vrednost nove možnosti. Tudi Google omenja, da bo novost povečala povezanost s potrošniki, a le v okviru nekega časovnega mejnika.

Nova možnost bo prinesla nove prodajne priložnosti podjetjem, ne glede na njihovo velikost ali industrijo. Utrla jim bo pot za raziskovanje mobilnega sporočanja na delih, ki niso direktno povezani z oglaševanjem.

Ampak mobilno sporočanje upada?

Ima pa ta možnost tudi svoje omejitve. Največja prepreka tiči prav v dejstvu, da gre za mobilno sporočanje. Leta 2014 je medij Guardian pisal, da je tistega leta prvič v zgodovini prišlo do zmanjšanja števila poslanih SMS-sporočil. Na to so vplivale aplikacije, kot je WhatsApp. Prek nje je bilo leta 2015 poslanih več sporočil kot SMS-ov v celem letu.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice