Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Google je približno mesec nazaj napovedal nov dodatek k svoji platformi AdWords: t.i. razširitev Click-to-Message. Opravljena testiranja so dala zeleno luč in tako je nova možnost na voljo po celem svetu.
Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Majhen gumb pod oglasi vam daje novo možnost za povezovanje s strankami (Vir slike: YouTube).

Oglaševalci lahko po novem umestite majhen gumb pod svoje oglase. Ko oseba klikne nanj, bo prejela SMS-sporočilo na svojo telefonsko številko. Nova možnost je usklajena z naraščajočim trendom uporabe mobilnih naprav.

Potrošniki si želijo dodatnih stikov

Google je v svoji raziskavi ugotovil, da približno 6 od 10 potrošnikov razmišlja o povezovanju s podjetjem prek mobilnih sporočil. Prek teh bi prejeli dodatne informacije o storitvi in izdelku.

Letošnje poročilo Mobile Messaging je pokazalo, da si 63,9 odstotka potrošnikov želi kontakta s podjetji. Poročilo Facebook IQ pa kaže, da 67 odstotkov potrošnikov pričakuje tovrstno komunikacijo s strani podjetij v naslednjih dveh letih. Potrošniki postajajo vse bolj mobilni. Moč tega kanala z SMS-oglaševanjem ima zato velik smisel in pomen.

Oglasi v obliki sporočil so še posebej pomembni za podjetja in blagovne znamke, ki targetirajo milenijce. SMS sporočila so učinkovita, saj je stopnja odpiranja v prvih 3 minutah kar 97-odstotna.

Podrobneje o novi funkciji si preberite v prispeku Google predstavil nov dodatek za AdWords >>

Avtomatizacija SMS-kanala s chatboti in avtomatični odzivniki

Avtomatizacija pri sporočanju in chatboti so glavni fokus tehnologije zadnjih nekaj let. Googlova novost pomeni, da bodo podjetja lahko uporabila avtomatizacijo tudi pri sporočanju.

Potrošniki, ki bodo uporabili novo razširitev za oglase, bodo to storili, ker si bodo želeli takojšnjega odgovora na svoje vprašanje. Vsakršna zamuda s strani podjetja bo zato zmanjšala vrednost nove možnosti. Tudi Google omenja, da bo novost povečala povezanost s potrošniki, a le v okviru nekega časovnega mejnika.

Nova možnost bo prinesla nove prodajne priložnosti podjetjem, ne glede na njihovo velikost ali industrijo. Utrla jim bo pot za raziskovanje mobilnega sporočanja na delih, ki niso direktno povezani z oglaševanjem.

Ampak mobilno sporočanje upada?

Ima pa ta možnost tudi svoje omejitve. Največja prepreka tiči prav v dejstvu, da gre za mobilno sporočanje. Leta 2014 je medij Guardian pisal, da je tistega leta prvič v zgodovini prišlo do zmanjšanja števila poslanih SMS-sporočil. Na to so vplivale aplikacije, kot je WhatsApp. Prek nje je bilo leta 2015 poslanih več sporočil kot SMS-ov v celem letu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje