Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Google je približno mesec nazaj napovedal nov dodatek k svoji platformi AdWords: t.i. razširitev Click-to-Message. Opravljena testiranja so dala zeleno luč in tako je nova možnost na voljo po celem svetu.
Google predstavlja mobilno obveščanje za podjetja

Majhen gumb pod oglasi vam daje novo možnost za povezovanje s strankami (Vir slike: YouTube).

Oglaševalci lahko po novem umestite majhen gumb pod svoje oglase. Ko oseba klikne nanj, bo prejela SMS-sporočilo na svojo telefonsko številko. Nova možnost je usklajena z naraščajočim trendom uporabe mobilnih naprav.

Potrošniki si želijo dodatnih stikov

Google je v svoji raziskavi ugotovil, da približno 6 od 10 potrošnikov razmišlja o povezovanju s podjetjem prek mobilnih sporočil. Prek teh bi prejeli dodatne informacije o storitvi in izdelku.

Letošnje poročilo Mobile Messaging je pokazalo, da si 63,9 odstotka potrošnikov želi kontakta s podjetji. Poročilo Facebook IQ pa kaže, da 67 odstotkov potrošnikov pričakuje tovrstno komunikacijo s strani podjetij v naslednjih dveh letih. Potrošniki postajajo vse bolj mobilni. Moč tega kanala z SMS-oglaševanjem ima zato velik smisel in pomen.

Oglasi v obliki sporočil so še posebej pomembni za podjetja in blagovne znamke, ki targetirajo milenijce. SMS sporočila so učinkovita, saj je stopnja odpiranja v prvih 3 minutah kar 97-odstotna.

Podrobneje o novi funkciji si preberite v prispeku Google predstavil nov dodatek za AdWords >>

Avtomatizacija SMS-kanala s chatboti in avtomatični odzivniki

Avtomatizacija pri sporočanju in chatboti so glavni fokus tehnologije zadnjih nekaj let. Googlova novost pomeni, da bodo podjetja lahko uporabila avtomatizacijo tudi pri sporočanju.

Potrošniki, ki bodo uporabili novo razširitev za oglase, bodo to storili, ker si bodo želeli takojšnjega odgovora na svoje vprašanje. Vsakršna zamuda s strani podjetja bo zato zmanjšala vrednost nove možnosti. Tudi Google omenja, da bo novost povečala povezanost s potrošniki, a le v okviru nekega časovnega mejnika.

Nova možnost bo prinesla nove prodajne priložnosti podjetjem, ne glede na njihovo velikost ali industrijo. Utrla jim bo pot za raziskovanje mobilnega sporočanja na delih, ki niso direktno povezani z oglaševanjem.

Ampak mobilno sporočanje upada?

Ima pa ta možnost tudi svoje omejitve. Največja prepreka tiči prav v dejstvu, da gre za mobilno sporočanje. Leta 2014 je medij Guardian pisal, da je tistega leta prvič v zgodovini prišlo do zmanjšanja števila poslanih SMS-sporočil. Na to so vplivale aplikacije, kot je WhatsApp. Prek nje je bilo leta 2015 poslanih več sporočil kot SMS-ov v celem letu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje