Imate pri nakupovanju v žepu nakupovalni listek?

Kako se pripravite na nakup? Preverite stanje v hladilniku in shrambi, razmislite o tedenskem jedilniku in kakšne akcije nam obljubljajo trgovci? Niste edini.
Imate pri nakupovanju v žepu nakupovalni listek?

Tistih, ki nakupujejo z nakupovalnim seznamom, je vse manj. Zakaj? (Vir slike: Bigstockphotos)

V trgovino se pogosto odpravimo z nakupovalnim seznamom, pa naj si gre za tistega, zapisanega na listič ali v obliki spletne aplikacije. Če mislite, da ste edini, ki nakupuje na tak način, se motite. Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije razkriva, da se s seznamom v trgovino odpravi šest od desetih Slovencev (33 odstotkov je odgovorilo na to vprašanje s popolnoma se strinjam, 35 pa z odgovorom se strinjam).

Številni se pred nakupom informira o cenah izdelkov in akcijah v letakih, ki jih prejmejo v nabiralnike. Največ odgovorov na to vprašanje (42 odstotkov) so našteli pri možnosti se strinjam, odgovor se strinjam se je pojavil v 28 odstotkih. Precej manj pa je takšnih, ki pred nakupom preverijo informacije o cenah izdelkov na spletnih straneh trgovcev. Največ odgovorov so našteli pri možnosti niti niti, teh je bila tretjina (34 odstotkov).

Kakšne so nakupne navade Slovencev, kaže zgornji graf Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije).

Kot kaže zgornji graf Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije, je tistih, ki v trgovino vzamejo tudi nakupovalni seznam, v primerjavi z letom 2014 manj. Zmanjšal se je tudi odstotek tistih, ki pred nakupi pogosto preverijo informacije o cenah izdelkov in akcijah v letakih, ki jih dobijo v nabiralnik, kot tudi tistih, ki pred nakupi preverjajo spletne strani trgovcev in cene njihovih izdelkov. To bi lahko povezali z drugimi izsledki trženjskega monitorja.

Letošnji podatki namreč kažejo, da je vzdušje glede gospodarske rasti bolj optimistično, anketiranci pa trošijo več, več si lahko privoščijo. Za šest odstotnih točk se je v primerjavi z lanskim letom povečalo število tistih, ki so na vprašanje Ali bi zase lahko rekli, da ste spremenili obseg potrošnje v zadnjem letu dni z da, trošim več kot prej, za 14 odstotnih točk pa je manj tistih, ki so na isto vprašanje odgovorili z da, zdaj trošim manj. Za primerjavo, tako je pomladi 2014 odgovorilo kar 81 odstotkov, danes le še 37 odstotkov.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje