»Imava službo, lasten projekt in dve leti staro punčko.«

Svoj produkt, zanimive nogavice, ki sta jima dala pridih 90. let prejšnjega stoletja, sta pred dvema letoma predstavila na Kickstarterju. Projekt je podprlo 244 podpornikov z 10.337 dolarji. Nogavice so že na nogah podpornikov, zdaj pa zakonca Rolc nadaljujeta svoj nogavičarki posel Zulu Zion.
»Imava službo, lasten projekt in dve leti staro punčko.«

Dijana in Miha Rolc sta se na Kickstarterju predstavila dve leti nazaj. Njune nogavice so prepričale več kot 240 podpornikov (Vir slike: Zulu Zion).

Kickstarter kampanja je bil njun prvi stik s kupci in obenem tudi njun prvi skupni projekt. Dijano in Miho Rolca, ki sta med Kickstarter kampanjo postala tudi prvič starša, je ta naučil ne le podjetništva, ampak tudi podučil o njunem odnosu. »Velika prednost je to, da se najbolje poznava in v določenih trenutkih oba veva, kaj drugi misli že samo s pogledom ali manjšo opazko. Stvari se hitreje popravijo in naredijo. Je pa včasih tudi naporno, ker se Zulu Zion preveč ´infiltrira´ v najino osebno življenje, zato si vedno vpet v dogajanje,« povesta, kakšen je občutek hoditi v službo z zakoncem.

»Včasih tudi ´kiksneva´, a najdeva pot nazaj.«

Zulu Zion ni njuna glavna služba: »Imava tudi službi in druge projekte ter ogromno idej za nove produkte. Vse to pa je zahtevno uravnotežiti z dve leti staro punčko. Ne uspeva nama vedno. Ga tudi ´kiksneva´, se mogoče malo izgubiva, ampak vedno najdeva pot nazaj in nadaljujeva ter vztrajava.« Sta dokaz, da je možno v podjetniških vodah plavati tudi ob družinici in drugih obveznostih.

»Hočemo in pričakujemo raznolikost ponudbe.«

Ukvarjata se s panogo, ki vsaj v Sloveniji vse bolj umira. Večja slovenska podjetja, nekoč ponos slovenskega podjetništva, umirajo. »Meniva, da je največji problem v notranji organizaciji podjetja. Nekaj je šlo narobe tam, kot je največkrat problem s slovenskimi večjimi podjetji. V veliki meri pa tudi dejstvo, da ne sledijo trendom. Težko je prodajati nekaj, kar se že 20 let ni spremenilo in prilagodilo potrebam trga. Mladi imamo več zagona in z družabnimi omrežji smo vsak dan izpostavljeni modnim trendom – zato hočemo in pričakujemo raznolikost ponudbe. Če te ni, jo potem očitno moramo ustvariti sami. Tu se vidi tudi pri nas. Imamo porast samostojnih modnih znamk, kot je na primer BooPacks,« sta malce kritična na trenutni pogled na preostalo slovensko modno industrijo.

Kickstarter kampanja, ki sta jo zagnala med Dijanino nosečnostjo, jima je zagotovila ustvaritev še ene dodatne kolekcije, ki sta jo ponudila tudi na tujem trgu, od koder prihaja največ zanimanja. Izpostavita Nemčijo in Avstralijo, kjer omogočata spletne nakupe, Španijo in ameriška mesta, kot so San Francisco, Los Angeles in Oregon. V nekaterih državah svoje zanimive nogavice ponujata tudi v fizičnih trgovinah, različnih butikih in manjših trgovinah.

O tem kako vidita svojo Kickstarter kampanjo in izpolnjevanje obljub podpornikov
»Res je, najtežji del pride po tem, ko se kampanja konča. Ko je potrebno produkte dostaviti v roku vsem podpornikom. To nama je na srečo uspelo, v veliki meri zato, ker je najin produkt tak, da ga v količinskem smislu ni težko proizvesti. Tekom celotnega procesa se nama je rodila še hčerka, tako da je to zagotovo pustilo sled na Zulu Zion. Nisva mogla biti tako aktivna, kot sva si želela, konec koncev otrok potrebuje tvojo pozornost in v neki točki se moraš odločiti, kaj je bolj pomembno,« povesta mlada podjetnika, ki jima odlična uspeva podjetniško in družinsko življenje. In to kljub temu, da še vedno celotno delo opravljata sama.

Z več dizajni v rokah se odpravita v tovarno

»Najprej se odločiva za tematiko in zbirava inspiracijo,« povesta. To je dolgotrajen proces, ki vključuje tudi risanje – to največkrat sicer naredi Miha, a tudi Dijanini vzorci so bili že realizirani. Ko naredita 9 dizajnov, izbereta barvne različice, kar je po njunem mnenju najtežji del. »Po odločitvi, kateri modeli bodo realizirani, se odpraviva v tovarno, kjer več tednov ustvarjamo te modele. Prilagajamo preje, delamo izboljšave na vzorcu in podobno.« Obrat se nahaja na Gorenjskem, gre za manjši družinski obrat, v katerem so približno štirje delavci, sodelujejo pa tudi še nekateri podizvajalci.

»V tovarno običajno prideva s tremi variacijami za vsak model in predvidiva, da nama bo vzelo vsaj od ene do dve uri na model. Na koncu pa toliko eksperimentiramo s prejami, da se včasih zavleče tudi na 5 ur na posamezen model,« ko je delo končano in potrjeno, sledi še etiketiranje in kolekcija je narejena.

Bala sta se, da sta bila preveč drzna

Njuni najbolj prodajani pari nogavic so par Rico iz prve kolekcije, Tony iz druge in Roy iz tretje, najnovejše. Navdušenja nad Royem nista pričakovala, priznata, saj sta se bala, da sta bila preveč drzna v barvah. »Ampak, kot se je izkazalo, očitno nisva bila,« povesta v smehu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od 100 kg do dveh ton mesečno zmletih arašidov

Od kampanje na Kickstarterju, ko se je svetu prvič predstavilo Rokovo arašidovo maslo, sta minili že dve leti. Ekipa se sedaj sooča z rastjo in širitvijo. Preberite več >>

ehrana Live prihaja v Ljubljano

ehrana Live prihaja v Ljubljano

Mlado slovensko podjetje ehrana.si je razvilo tehnološko rešitev, s pomočjo katere bo restavracijam poleg mehanizma za naročanje hrane na dom ponujalo tudi lastne dostavljavce. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Črno zrno prinaša odlično kolumbijsko kavo

Podjetje Črno zrno slovenskim ljubiteljem kave prinaša paleto različnih vrst kave iz Kolumbije. Zanimiva zgodba se vrti okoli Kolumbijca, ki že nekaj let živi v Sloveniji, v podjetju pa želijo v ospredje postaviti tudi tiste ljudi, ki so sicer v postopku pridelave kave nevidni. Preberite več >>

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

S platformo 360Finance Guru nad finančno nepismenost

Na spletu je pred kratkim zaživela platforma 360Finance Guru, ki uporabnikom omogoča preprost pregled nad lastnim finančnim stanjem in njegovo oceno ter sprejemanje pametnih finančnih odločitev. Preberite več >>

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje