»Imava službo, lasten projekt in dve leti staro punčko.«

Svoj produkt, zanimive nogavice, ki sta jima dala pridih 90. let prejšnjega stoletja, sta pred dvema letoma predstavila na Kickstarterju. Projekt je podprlo 244 podpornikov z 10.337 dolarji. Nogavice so že na nogah podpornikov, zdaj pa zakonca Rolc nadaljujeta svoj nogavičarki posel Zulu Zion.
»Imava službo, lasten projekt in dve leti staro punčko.«

Dijana in Miha Rolc sta se na Kickstarterju predstavila dve leti nazaj. Njune nogavice so prepričale več kot 240 podpornikov (Vir slike: Zulu Zion).

Kickstarter kampanja je bil njun prvi stik s kupci in obenem tudi njun prvi skupni projekt. Dijano in Miho Rolca, ki sta med Kickstarter kampanjo postala tudi prvič starša, je ta naučil ne le podjetništva, ampak tudi podučil o njunem odnosu. »Velika prednost je to, da se najbolje poznava in v določenih trenutkih oba veva, kaj drugi misli že samo s pogledom ali manjšo opazko. Stvari se hitreje popravijo in naredijo. Je pa včasih tudi naporno, ker se Zulu Zion preveč ´infiltrira´ v najino osebno življenje, zato si vedno vpet v dogajanje,« povesta, kakšen je občutek hoditi v službo z zakoncem.

»Včasih tudi ´kiksneva´, a najdeva pot nazaj.«

Zulu Zion ni njuna glavna služba: »Imava tudi službi in druge projekte ter ogromno idej za nove produkte. Vse to pa je zahtevno uravnotežiti z dve leti staro punčko. Ne uspeva nama vedno. Ga tudi ´kiksneva´, se mogoče malo izgubiva, ampak vedno najdeva pot nazaj in nadaljujeva ter vztrajava.« Sta dokaz, da je možno v podjetniških vodah plavati tudi ob družinici in drugih obveznostih.

»Hočemo in pričakujemo raznolikost ponudbe.«

Ukvarjata se s panogo, ki vsaj v Sloveniji vse bolj umira. Večja slovenska podjetja, nekoč ponos slovenskega podjetništva, umirajo. »Meniva, da je največji problem v notranji organizaciji podjetja. Nekaj je šlo narobe tam, kot je največkrat problem s slovenskimi večjimi podjetji. V veliki meri pa tudi dejstvo, da ne sledijo trendom. Težko je prodajati nekaj, kar se že 20 let ni spremenilo in prilagodilo potrebam trga. Mladi imamo več zagona in z družabnimi omrežji smo vsak dan izpostavljeni modnim trendom – zato hočemo in pričakujemo raznolikost ponudbe. Če te ni, jo potem očitno moramo ustvariti sami. Tu se vidi tudi pri nas. Imamo porast samostojnih modnih znamk, kot je na primer BooPacks,« sta malce kritična na trenutni pogled na preostalo slovensko modno industrijo.

Kickstarter kampanja, ki sta jo zagnala med Dijanino nosečnostjo, jima je zagotovila ustvaritev še ene dodatne kolekcije, ki sta jo ponudila tudi na tujem trgu, od koder prihaja največ zanimanja. Izpostavita Nemčijo in Avstralijo, kjer omogočata spletne nakupe, Španijo in ameriška mesta, kot so San Francisco, Los Angeles in Oregon. V nekaterih državah svoje zanimive nogavice ponujata tudi v fizičnih trgovinah, različnih butikih in manjših trgovinah.

O tem kako vidita svojo Kickstarter kampanjo in izpolnjevanje obljub podpornikov
»Res je, najtežji del pride po tem, ko se kampanja konča. Ko je potrebno produkte dostaviti v roku vsem podpornikom. To nama je na srečo uspelo, v veliki meri zato, ker je najin produkt tak, da ga v količinskem smislu ni težko proizvesti. Tekom celotnega procesa se nama je rodila še hčerka, tako da je to zagotovo pustilo sled na Zulu Zion. Nisva mogla biti tako aktivna, kot sva si želela, konec koncev otrok potrebuje tvojo pozornost in v neki točki se moraš odločiti, kaj je bolj pomembno,« povesta mlada podjetnika, ki jima odlična uspeva podjetniško in družinsko življenje. In to kljub temu, da še vedno celotno delo opravljata sama.

Z več dizajni v rokah se odpravita v tovarno

»Najprej se odločiva za tematiko in zbirava inspiracijo,« povesta. To je dolgotrajen proces, ki vključuje tudi risanje – to največkrat sicer naredi Miha, a tudi Dijanini vzorci so bili že realizirani. Ko naredita 9 dizajnov, izbereta barvne različice, kar je po njunem mnenju najtežji del. »Po odločitvi, kateri modeli bodo realizirani, se odpraviva v tovarno, kjer več tednov ustvarjamo te modele. Prilagajamo preje, delamo izboljšave na vzorcu in podobno.« Obrat se nahaja na Gorenjskem, gre za manjši družinski obrat, v katerem so približno štirje delavci, sodelujejo pa tudi še nekateri podizvajalci.

»V tovarno običajno prideva s tremi variacijami za vsak model in predvidiva, da nama bo vzelo vsaj od ene do dve uri na model. Na koncu pa toliko eksperimentiramo s prejami, da se včasih zavleče tudi na 5 ur na posamezen model,« ko je delo končano in potrjeno, sledi še etiketiranje in kolekcija je narejena.

Bala sta se, da sta bila preveč drzna

Njuni najbolj prodajani pari nogavic so par Rico iz prve kolekcije, Tony iz druge in Roy iz tretje, najnovejše. Navdušenja nad Royem nista pričakovala, priznata, saj sta se bala, da sta bila preveč drzna v barvah. »Ampak, kot se je izkazalo, očitno nisva bila,« povesta v smehu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

S Pupillam do življenja v sožitju z naravo

Onesnaževanje okolja, pretirano potrošništvo, odmik človeka od sebe in narave – vse to so pereče problematike današnjega sveta. Prav te izzive naslavlja društvo Pupillam s Centrom zelenih rešitev. Preberite več >>

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Popolna postava se podaja v osvajanje tujih trgov

Finalist izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Popolna postava, je lani izpolnilo finančni cilj. Preseglo je milijon evrov prihodkov, do leta 2023 pa želi postati vodilno “health&fitness” podjetje na evropskih tleh. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje