BLOG MARKETING DELAVNICA

IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Do začetka kampanje na eni od platform za množično financiranje vas loči zgolj še en mesec. Stres in vzhičenost nad lastnim produktom se iz dneva v dan povečujeta, poskusite pa, da vas to ne bo oviralo pri zaključnih delih.
IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Nameravate zagnati kampanjo na platformi IndieGoGo (Vir slike: IndieGoGo)?

30 dni do začetka kampanje. Tako se imenuje nekakšen mini priročnik, ki ga je objavila platforma IndieGoGo. Poglejmo, kaj svetuje.

Povejte svojo zgodbo.

Trije glavni elementi oblikovanja kampanje so video, fotografije in vsebina. Vsi trije elementi so enako pomembni, zato posvetite čas prav vsem.

Video kot orodje za komuniciranje

Ne le, da kampanje, ki imajo video vsebino, zberejo tudi štirikrat več sredstev kot tiste brez, video je izjemno učinkovito orodje za komuniciranje svoji ciljni publiki. Prvih 10 sekund je najpomembnejših, saj imamo ravno toliko časa, da pritegnemo gledalca.

Kaj je pomembno pri video vsebini? Video naj bo kratek, dolžina naj ne presega pet minut. Če bo daljši, tvegate, da boste gledalca oziroma potencialnega podpornika izgubili že med samim gledanjem.

Izpostavite ključna vprašanja: kdo ste, zakaj zbirate denar, kje bo kampanja, kdaj bodo dobili nagrado in zakaj bi sploh podprli vaš projekt?

Uporabite resnične fotografije. Pri snemanju ne bodite zgolj vi v ospredju, pokažite produkt, o katerem govorite. Naj bo razmerje med predstavitvijo ekipe in produkta uravnoteženo.

Poskrbite za dober avdio posnetek.

Fotografije in infografike za prikaz našega cilja

S kakovostnim slikovnim materialom lahko prikažemo, kdo smo in kaj si želimo doseči. Materiali, kot so infografike in posnetki produkta, so izredno zaželena sestavina kampanj. Z njimi imamo večjo možnost, da bo prišlo do deljenja na spletnem omrežju, kot če celotno kampanjo zastavimo na golem tekstu. Infografike so med drugim tudi dobra priložnost za vizualizacijo podatkov in dejstev.

Kako postaviti vsebino?

Priprava video vsebin, fotografij in vsebin zahteva čas. Ekipe ponavadi posvetijo enak čas vsem trem elementom, saj se zavedajo, da so vsi trije elementi prav enako pomembni. Ekipa IndieGoGa priporoča, da vsebino razdelite na več izsekov, te pa opremite z zanimivimi naslovi.

Vsebina naj obsega uvod, del o projektu in ekipi oziroma podjetju, nagrade, pojasnilo, za kaj boste uporabili zbrana sredstva, kako deluje vaš produkt in navedba načinov, kako vam podporniki lahko pomagajo.

Kako prepričati novinarje v objavo vašega sporočila za javnost?

Po tem ko pripravite seznam lokalnih in tujih medijev, ki so relevantni za objavo vaše zgodbe, pripravite sporočilo, ki jim ga boste poslali. V njem izpostavite svojo zgodbo, ne kampanjo, svetuje ekipa, saj interes novinarjev ni, da bi za vas delali PR kampanjo. Predstaviti jim morate dodano vrednost, zaradi katere bodo pograbili vašo zgodbo.

Ekipa svetuje, da se najprej osredotočite na lokalne medije. Potrebno pa je opozoriti, da gre za ekipo, nastanjeno v ZDA, zato se lokalni trg na tem mestu navezuje na ameriškega, ki je precej večji od slovenskega in tako ponuja več priložnost ekipam kampanj. Glas o vaši kampanji poskusite razširiti čim bolj po svetu, ne zgolj po Sloveniji.

Ko delate seznam, preverite, koga so kontaktirale sorodne kampanje, preverite tudi novinarje, ki delujejo na podobnem področju. Poskusite jih kontaktirati, a jim ob prvi priložnosti še ne predstavite svoje kampanje, da ne bi izpadli vsiljivo.

Pomembno vlogo imajo tudi vplivneži na spletu, ki imajo veliko sledilcev, ki jim zaupajo. Takšni bodo vašo zgodbo zlahka ponesli v deveto vas.

Mnoge ekipe delajo napako, ko novico o kampanji skrivajo vse do zadnjega dne. O kampanji in vašem produktu (morda ne o vseh specifikacijah) komunicirajte že prej, sicer bo vaš krog potencialnih podpornikov precej manjši. Z iskanjem potencialnih podpornikov začnite ob samem začetku priprave kampanje. Njihovo navdušenje bodo začutili tudi mediji, ki bodo z veseljem predstavili vašo zgodbo.

Bodite aktivnih na družabnih omrežjih

Skozi celotno kampanjo poskušajte biti čim bolj aktivnih na družabnih omrežjih. Številna orodja nam omogočajo, da objave pripravimo vnaprej, kar nam prihrani kar nekaj časa. Objavljajte vsebino, ki se navezuje na vaš produkt.

Pripravite seznam elektronskih naslovov

Preden zaženete kampanjo je pomembno, da imate čim daljši seznam elektronskih naslovov, pravi ekipa; ta vam bo omogočil narediti pravo začetno navdušenje nad kampanjo. Pred začetkom kampanje obvestite krog sledilcev o začetku kampanje. S tem si boste zagotovili, da bodo obiskali vašo kampanjo in jo morda tudi podprli. Zainteresirane, ki bodo svoje elektronske naslove pustili na vaši spletni strani, obvestite o začetku kampanje. Priporočljivo je, da jih obvestite že nekaj dni prej in nato še ob samem začetku (ter tik pred koncem).

Pripravite kampanjo na izbrani platformi

Ko zaključite prej navedene korake, vas z ekipo čaka še tehten premislek o nagradah in njihovih cenah. Razmislite tudi o opisih nagrad in dodatnih ciljih (t.i. stretch goals). Opisi nagrad so izredno pomembni, pomagajo nam lahko pri pridobivanju finančnih sredstev, pravi ekipa. Njeni člani razkrivajo še, da nekatere kampanje teh opisov sploh nimajo – enakega koraka vam ne priporočajo.

IndieGoGo je s svojo raziskavo ugotovil tudi, da kampanje, ki ponujajo še nagrade Perks, ki so enako sestavljene kot Backer Reward na Kickstaterju, zberejo za 143 odstotkov več denarja, kot tiste, ki teh nagrad nimajo. Nagrade Perks vam omogočajo privabiti večjo publiko, ljudje oziroma podporniki pa se počutijo več vredne zaradi donacij, pomagajo pa vam tudi pri širjenju glasa o kampanji.

Načrtujte začetek kampanje

Obstaja več teorij, kateri dnevi so ugodni za začetek in konec kampanje. Ekipa Fret Frienda, ki se bo sicer predstavila na Kickstaterju, nam je zaupala, da so dan začetka kampanje izbrali načrtovano, in sicer torek. Kampanjo bodo zagnali v popoldanskih urah, ko nastopi čas, ko so podporniki onstran luže že pred računalniki in pridno pregledujejo nove kampanje.

Nedelja pa je dan, ki ga mnoge ekipe izberejo za konec kampanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja. Preberite več >>

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo. Preberite več >>

Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija. Preberite več >>

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

21.09.2017 od 9:00 do 15:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
Preberite več >>

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje