IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Do začetka kampanje na eni od platform za množično financiranje vas loči zgolj še en mesec. Stres in vzhičenost nad lastnim produktom se iz dneva v dan povečujeta, poskusite pa, da vas to ne bo oviralo pri zaključnih delih.
IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Nameravate zagnati kampanjo na platformi IndieGoGo (Vir slike: IndieGoGo)?

30 dni do začetka kampanje. Tako se imenuje nekakšen mini priročnik, ki ga je objavila platforma IndieGoGo. Poglejmo, kaj svetuje.

Povejte svojo zgodbo.

Trije glavni elementi oblikovanja kampanje so video, fotografije in vsebina. Vsi trije elementi so enako pomembni, zato posvetite čas prav vsem.

Video kot orodje za komuniciranje

Ne le, da kampanje, ki imajo video vsebino, zberejo tudi štirikrat več sredstev kot tiste brez, video je izjemno učinkovito orodje za komuniciranje svoji ciljni publiki. Prvih 10 sekund je najpomembnejših, saj imamo ravno toliko časa, da pritegnemo gledalca.

Kaj je pomembno pri video vsebini? Video naj bo kratek, dolžina naj ne presega pet minut. Če bo daljši, tvegate, da boste gledalca oziroma potencialnega podpornika izgubili že med samim gledanjem.

Izpostavite ključna vprašanja: kdo ste, zakaj zbirate denar, kje bo kampanja, kdaj bodo dobili nagrado in zakaj bi sploh podprli vaš projekt?

Uporabite resnične fotografije. Pri snemanju ne bodite zgolj vi v ospredju, pokažite produkt, o katerem govorite. Naj bo razmerje med predstavitvijo ekipe in produkta uravnoteženo.

Poskrbite za dober avdio posnetek.

Fotografije in infografike za prikaz našega cilja

S kakovostnim slikovnim materialom lahko prikažemo, kdo smo in kaj si želimo doseči. Materiali, kot so infografike in posnetki produkta, so izredno zaželena sestavina kampanj. Z njimi imamo večjo možnost, da bo prišlo do deljenja na spletnem omrežju, kot če celotno kampanjo zastavimo na golem tekstu. Infografike so med drugim tudi dobra priložnost za vizualizacijo podatkov in dejstev.

Kako postaviti vsebino?

Priprava video vsebin, fotografij in vsebin zahteva čas. Ekipe ponavadi posvetijo enak čas vsem trem elementom, saj se zavedajo, da so vsi trije elementi prav enako pomembni. Ekipa IndieGoGa priporoča, da vsebino razdelite na več izsekov, te pa opremite z zanimivimi naslovi.

Vsebina naj obsega uvod, del o projektu in ekipi oziroma podjetju, nagrade, pojasnilo, za kaj boste uporabili zbrana sredstva, kako deluje vaš produkt in navedba načinov, kako vam podporniki lahko pomagajo.

Kako prepričati novinarje v objavo vašega sporočila za javnost?

Po tem ko pripravite seznam lokalnih in tujih medijev, ki so relevantni za objavo vaše zgodbe, pripravite sporočilo, ki jim ga boste poslali. V njem izpostavite svojo zgodbo, ne kampanjo, svetuje ekipa, saj interes novinarjev ni, da bi za vas delali PR kampanjo. Predstaviti jim morate dodano vrednost, zaradi katere bodo pograbili vašo zgodbo.

Ekipa svetuje, da se najprej osredotočite na lokalne medije. Potrebno pa je opozoriti, da gre za ekipo, nastanjeno v ZDA, zato se lokalni trg na tem mestu navezuje na ameriškega, ki je precej večji od slovenskega in tako ponuja več priložnost ekipam kampanj. Glas o vaši kampanji poskusite razširiti čim bolj po svetu, ne zgolj po Sloveniji.

Ko delate seznam, preverite, koga so kontaktirale sorodne kampanje, preverite tudi novinarje, ki delujejo na podobnem področju. Poskusite jih kontaktirati, a jim ob prvi priložnosti še ne predstavite svoje kampanje, da ne bi izpadli vsiljivo.

Pomembno vlogo imajo tudi vplivneži na spletu, ki imajo veliko sledilcev, ki jim zaupajo. Takšni bodo vašo zgodbo zlahka ponesli v deveto vas.

Mnoge ekipe delajo napako, ko novico o kampanji skrivajo vse do zadnjega dne. O kampanji in vašem produktu (morda ne o vseh specifikacijah) komunicirajte že prej, sicer bo vaš krog potencialnih podpornikov precej manjši. Z iskanjem potencialnih podpornikov začnite ob samem začetku priprave kampanje. Njihovo navdušenje bodo začutili tudi mediji, ki bodo z veseljem predstavili vašo zgodbo.

Bodite aktivnih na družabnih omrežjih

Skozi celotno kampanjo poskušajte biti čim bolj aktivnih na družabnih omrežjih. Številna orodja nam omogočajo, da objave pripravimo vnaprej, kar nam prihrani kar nekaj časa. Objavljajte vsebino, ki se navezuje na vaš produkt.

Pripravite seznam elektronskih naslovov

Preden zaženete kampanjo je pomembno, da imate čim daljši seznam elektronskih naslovov, pravi ekipa; ta vam bo omogočil narediti pravo začetno navdušenje nad kampanjo. Pred začetkom kampanje obvestite krog sledilcev o začetku kampanje. S tem si boste zagotovili, da bodo obiskali vašo kampanjo in jo morda tudi podprli. Zainteresirane, ki bodo svoje elektronske naslove pustili na vaši spletni strani, obvestite o začetku kampanje. Priporočljivo je, da jih obvestite že nekaj dni prej in nato še ob samem začetku (ter tik pred koncem).

Pripravite kampanjo na izbrani platformi

Ko zaključite prej navedene korake, vas z ekipo čaka še tehten premislek o nagradah in njihovih cenah. Razmislite tudi o opisih nagrad in dodatnih ciljih (t.i. stretch goals). Opisi nagrad so izredno pomembni, pomagajo nam lahko pri pridobivanju finančnih sredstev, pravi ekipa. Njeni člani razkrivajo še, da nekatere kampanje teh opisov sploh nimajo – enakega koraka vam ne priporočajo.

IndieGoGo je s svojo raziskavo ugotovil tudi, da kampanje, ki ponujajo še nagrade Perks, ki so enako sestavljene kot Backer Reward na Kickstaterju, zberejo za 143 odstotkov več denarja, kot tiste, ki teh nagrad nimajo. Nagrade Perks vam omogočajo privabiti večjo publiko, ljudje oziroma podporniki pa se počutijo več vredne zaradi donacij, pomagajo pa vam tudi pri širjenju glasa o kampanji.

Načrtujte začetek kampanje

Obstaja več teorij, kateri dnevi so ugodni za začetek in konec kampanje. Ekipa Fret Frienda, ki se bo sicer predstavila na Kickstaterju, nam je zaupala, da so dan začetka kampanje izbrali načrtovano, in sicer torek. Kampanjo bodo zagnali v popoldanskih urah, ko nastopi čas, ko so podporniki onstran luže že pred računalniki in pridno pregledujejo nove kampanje.

Nedelja pa je dan, ki ga mnoge ekipe izberejo za konec kampanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja. Preberite več >>

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje