IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Do začetka kampanje na eni od platform za množično financiranje vas loči zgolj še en mesec. Stres in vzhičenost nad lastnim produktom se iz dneva v dan povečujeta, poskusite pa, da vas to ne bo oviralo pri zaključnih delih.
IndieGoGo: 30 dni do začetka kampanje

Nameravate zagnati kampanjo na platformi IndieGoGo (Vir slike: IndieGoGo)?

30 dni do začetka kampanje. Tako se imenuje nekakšen mini priročnik, ki ga je objavila platforma IndieGoGo. Poglejmo, kaj svetuje.

Povejte svojo zgodbo.

Trije glavni elementi oblikovanja kampanje so video, fotografije in vsebina. Vsi trije elementi so enako pomembni, zato posvetite čas prav vsem.

Video kot orodje za komuniciranje

Ne le, da kampanje, ki imajo video vsebino, zberejo tudi štirikrat več sredstev kot tiste brez, video je izjemno učinkovito orodje za komuniciranje svoji ciljni publiki. Prvih 10 sekund je najpomembnejših, saj imamo ravno toliko časa, da pritegnemo gledalca.

Kaj je pomembno pri video vsebini? Video naj bo kratek, dolžina naj ne presega pet minut. Če bo daljši, tvegate, da boste gledalca oziroma potencialnega podpornika izgubili že med samim gledanjem.

Izpostavite ključna vprašanja: kdo ste, zakaj zbirate denar, kje bo kampanja, kdaj bodo dobili nagrado in zakaj bi sploh podprli vaš projekt?

Uporabite resnične fotografije. Pri snemanju ne bodite zgolj vi v ospredju, pokažite produkt, o katerem govorite. Naj bo razmerje med predstavitvijo ekipe in produkta uravnoteženo.

Poskrbite za dober avdio posnetek.

Fotografije in infografike za prikaz našega cilja

S kakovostnim slikovnim materialom lahko prikažemo, kdo smo in kaj si želimo doseči. Materiali, kot so infografike in posnetki produkta, so izredno zaželena sestavina kampanj. Z njimi imamo večjo možnost, da bo prišlo do deljenja na spletnem omrežju, kot če celotno kampanjo zastavimo na golem tekstu. Infografike so med drugim tudi dobra priložnost za vizualizacijo podatkov in dejstev.

Kako postaviti vsebino?

Priprava video vsebin, fotografij in vsebin zahteva čas. Ekipe ponavadi posvetijo enak čas vsem trem elementom, saj se zavedajo, da so vsi trije elementi prav enako pomembni. Ekipa IndieGoGa priporoča, da vsebino razdelite na več izsekov, te pa opremite z zanimivimi naslovi.

Vsebina naj obsega uvod, del o projektu in ekipi oziroma podjetju, nagrade, pojasnilo, za kaj boste uporabili zbrana sredstva, kako deluje vaš produkt in navedba načinov, kako vam podporniki lahko pomagajo.

Kako prepričati novinarje v objavo vašega sporočila za javnost?

Po tem ko pripravite seznam lokalnih in tujih medijev, ki so relevantni za objavo vaše zgodbe, pripravite sporočilo, ki jim ga boste poslali. V njem izpostavite svojo zgodbo, ne kampanjo, svetuje ekipa, saj interes novinarjev ni, da bi za vas delali PR kampanjo. Predstaviti jim morate dodano vrednost, zaradi katere bodo pograbili vašo zgodbo.

Ekipa svetuje, da se najprej osredotočite na lokalne medije. Potrebno pa je opozoriti, da gre za ekipo, nastanjeno v ZDA, zato se lokalni trg na tem mestu navezuje na ameriškega, ki je precej večji od slovenskega in tako ponuja več priložnost ekipam kampanj. Glas o vaši kampanji poskusite razširiti čim bolj po svetu, ne zgolj po Sloveniji.

Ko delate seznam, preverite, koga so kontaktirale sorodne kampanje, preverite tudi novinarje, ki delujejo na podobnem področju. Poskusite jih kontaktirati, a jim ob prvi priložnosti še ne predstavite svoje kampanje, da ne bi izpadli vsiljivo.

Pomembno vlogo imajo tudi vplivneži na spletu, ki imajo veliko sledilcev, ki jim zaupajo. Takšni bodo vašo zgodbo zlahka ponesli v deveto vas.

Mnoge ekipe delajo napako, ko novico o kampanji skrivajo vse do zadnjega dne. O kampanji in vašem produktu (morda ne o vseh specifikacijah) komunicirajte že prej, sicer bo vaš krog potencialnih podpornikov precej manjši. Z iskanjem potencialnih podpornikov začnite ob samem začetku priprave kampanje. Njihovo navdušenje bodo začutili tudi mediji, ki bodo z veseljem predstavili vašo zgodbo.

Bodite aktivnih na družabnih omrežjih

Skozi celotno kampanjo poskušajte biti čim bolj aktivnih na družabnih omrežjih. Številna orodja nam omogočajo, da objave pripravimo vnaprej, kar nam prihrani kar nekaj časa. Objavljajte vsebino, ki se navezuje na vaš produkt.

Pripravite seznam elektronskih naslovov

Preden zaženete kampanjo je pomembno, da imate čim daljši seznam elektronskih naslovov, pravi ekipa; ta vam bo omogočil narediti pravo začetno navdušenje nad kampanjo. Pred začetkom kampanje obvestite krog sledilcev o začetku kampanje. S tem si boste zagotovili, da bodo obiskali vašo kampanjo in jo morda tudi podprli. Zainteresirane, ki bodo svoje elektronske naslove pustili na vaši spletni strani, obvestite o začetku kampanje. Priporočljivo je, da jih obvestite že nekaj dni prej in nato še ob samem začetku (ter tik pred koncem).

Pripravite kampanjo na izbrani platformi

Ko zaključite prej navedene korake, vas z ekipo čaka še tehten premislek o nagradah in njihovih cenah. Razmislite tudi o opisih nagrad in dodatnih ciljih (t.i. stretch goals). Opisi nagrad so izredno pomembni, pomagajo nam lahko pri pridobivanju finančnih sredstev, pravi ekipa. Njeni člani razkrivajo še, da nekatere kampanje teh opisov sploh nimajo – enakega koraka vam ne priporočajo.

IndieGoGo je s svojo raziskavo ugotovil tudi, da kampanje, ki ponujajo še nagrade Perks, ki so enako sestavljene kot Backer Reward na Kickstaterju, zberejo za 143 odstotkov več denarja, kot tiste, ki teh nagrad nimajo. Nagrade Perks vam omogočajo privabiti večjo publiko, ljudje oziroma podporniki pa se počutijo več vredne zaradi donacij, pomagajo pa vam tudi pri širjenju glasa o kampanji.

Načrtujte začetek kampanje

Obstaja več teorij, kateri dnevi so ugodni za začetek in konec kampanje. Ekipa Fret Frienda, ki se bo sicer predstavila na Kickstaterju, nam je zaupala, da so dan začetka kampanje izbrali načrtovano, in sicer torek. Kampanjo bodo zagnali v popoldanskih urah, ko nastopi čas, ko so podporniki onstran luže že pred računalniki in pridno pregledujejo nove kampanje.

Nedelja pa je dan, ki ga mnoge ekipe izberejo za konec kampanje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Elegantne ročne ure z zamenljivimi paščki na platformi Indiegogo

Na platformi Indiegogo se predstavlja nov slovenski projekt: elegantne ure blagovne znamke Mossepic, ki se lahko pohvalijo s kar petimi zamenljivimi paščki. Preberite več >>

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje