Od študentskega projekta do podjetja, ki pogleduje v tujino

Avtor — 24.02.2016
Pogosto neuspešno iskanje soigralcev je navdušence nad športom pripeljalo do ideje za sistem, na katerem bi se na enem mestu zbrala ponudba športne vadbe in omogočila druženje športnikov. Pred nekaj meseci je ekipa Šport na klik (1click2sport) lansirala sistem, s katerim cilja tudi na tuje trge.
Od študentskega projekta do podjetja, ki pogleduje v tujino

Jure Cerar je kot študent na pravni fakulteti začel s projektom študentske vadbe, ki se je zdaj prelevil v projekt, s katerim bo prestopil meje Slovenije (Vir slike: Eva Cerar).

Če ste študirali v Ljubljani, v naši sivi prestolnici pa pogrešali rekreacijo, ste zagotovo naleteli na sistem Študentska vadba. To je projekt Jureta Cerarja, ki je nastal še v času študija na pravni fakulteti. Projekt je bil sprva zastavljen, da ponudi rekreacijo mladim v Ljubljani, nato pa je s člani ekipe pomislil, da bi isto ponudbo lahko ponudili še večjemu krogu uporabnikov. Ti bi prek spleta preverili razpoložljivost prostih kapacitet športnega centra in rezervirali želeni termin. Nastal je 1click2sport, pojasnjuje Cerar.

Sistem kot dodaten zaposleni, ki dela nenehno

Razvit sistem je pravzaprav posledica prepoznave bolečine športnih centrov, ki po besedah sogovornika za prijave večinoma še vedno uporabljajo papirnate sezname. Zato se pogosto zgodi, da uporabnik ostane pred vrati polne dvorane ali pa se na vadbo ne more več prijaviti, saj je bila polna le na papirju, medtem ko receptorji niso vnesli odjav. Zdaj jim nudijo »urejen sistem sprejemanja prijav prek spletne strani in Facebooka, ki deluje kot dodaten zaposleni na recepciji, ki dela vse dni v letu brez dopusta in bolniške odsotnosti«.

Vložek med 70 in 80 tisoč evri

V razvoj sistema, ki ga je Cerar z ekipo razvijal s pomočjo lastnikov športnih centrov, testirali pa so ga na 12 tisoč uporabnikih, so vložili med 70 in 80 tisoč evri (so tudi prejemniki sredstev SK50). Njegovo delovanje je usmerjeno tako v uporabnike kot tudi športne ponudnike. Za slednje je pristop brezplačen (podjetje pa prejema provizijo od obiskov njihovih strank), omogoča pa jim dodatno izpostavljenost, zapolnitev prostih terminov, »za učinkovitejše vodenje prijav pa dobijo v uporabo aplikacijo z naprednim koledarjem, sistemom za komunikacijo s strankami na en klik in lastnim programom zvestobe«.

Če vas na primer v soboto popoldne zgrabi želja po vadbi, si lahko prek spletne strani ogledate proste termine in se prijavite na želeno vadbo do 30 minut prej, odjavite pa največ dve uri pred začetkom. Ponudba je pestra, saj v 28 slovenskih krajih ponujajo več kot 240 različnih vrst vadbe, rekreacije, tečajev in športnih doživetij.

Ugodno do »švicanja«

V primeru pravočasne odjave uporabnik prejme 100-odstotno vračilo vplačanega zneska. Plačilo je – v primerjavi z nekaterimi ponudniki vadb v Sloveniji – precej ugodno (cene za obisk fitnesa, bazena in vodenih vadb se začnejo s 4,5 evri, mladi pa se lahko rekreirajo že od 2,5 evra na obisk). Cerar pravi, da je cena rezultat dejstva, da so njihova najhitreje rastoča baza uporabnikov mladi, zato so zanje v sodelovanju s partnerji pripravili kar se da ugodne cene mesečnih kart in paketov obiskov.

Uporabniki z uporabo 1click2sport dobijo tudi vpogled v zgodovino obiskov in s tem spremljanje napredka, v primerjavi s konkurenti pa daje še družben pečat – prek njega je možno iskati partnerje za vadbo in soigralce za ekipne športe.

Pogledujejo onstran slovenskih meja

»Trenutno je naš cilj v celoti pokriti slovenski trg ter usposobiti ekipo za premostitev jezikovne in kulture bariere pri vstopu na avstrijski in nemški trg,« ocenjuje pa, da bi za to širitev potrebovali med 180 in 200 tisoč evri. Trenutno že zbirajo ponudbe investitorjev za omenjeni prodor.

V ta namen so se povezali z Erasmus študenti iz Nemčije in Avstrije, prek katerih dobivajo informacije o trgu, v pomoč so jim tudi prijatelji, ki so se preselili v Nemčijo. »Slovenija je veliko zadev prevzela od Nemčije, tako da sta si trga precej podobna. V Avstriji in Nemčiji se razvijajo tudi podjetja, ki so začela razvijati rešitve na področju športa, vendar z našim razvojem v smeri povezovanja uporabnikov in iskanjem soigralcev smo razvojno korak pred njimi,« pojasnjuje morebitno konkurenco v tujini.

Ekipa, ki za letos zgolj v Sloveniji načrtuje okoli 210 tisoč evrov prihodkov, nenehno raste, zdaj jo sestavlja sedem članov, od tega trije razvijalci, ostali člani pa skrbijo za prodajo in zadovoljne uporabnike. Pričakuje, da bodo svoje vrste poleti razširili še za enega člana, potrebovali bodo tekstopisca.

Preberite tudi
Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija za slepe in slabovidne

Feelif je slovenska inovacija, razvita v želji in upanju, da bo izboljšala kvaliteto življenja slepim in slabovidnim po vsem svetu. Podjetje Feelif je razvilo posebno napravo, ki omogoča predvajanje veččutne vsebine, namenjene učenju in zabavi slepih in slabovidnih.

Preberite več >>
Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Bo Hive Project s tehnologijo blockchain prevetril faktoring?

Pred kratkim je po slovenskih in svetovnih medijih zaokrožila vest, da je slovenska platforma Hive Project zmagovalka letošnje CoinAgende, svetovne konference zagonskih podjetij in projektov, ki temeljijo na tehnologiji blockchain.

Preberite več >>
Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Noordung – ultimativni gadget za uživanje na poti

Slovensko zagonsko podjetje Noordung je pred kratkim začelo s prodajo inovativnih električnih koles z možnostjo predvajanja glasbe. O ideji, njenem razvoju, dodani vrednosti in načrtih za prihodnost smo se pogovarjali z ustanoviteljem podjetja Gregorjem Frasom.

Preberite več >>
Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine?

Preberite več >>
Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke.

Preberite več >>
Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic.

Preberite več >>
Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec.

Preberite več >>
Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Ne obžalujte napak, pravi dr. Jure Knez iz DeweSofta

Vsako leto propadejo številna zagonska podjetja. Podjetniki se vedno znova spotikajo ob pogostih ovirah, ki bi se jim lahko na preprost način izognili. Da se kaj takega ne bi zgodilo vam, preverite prispevek in se učite na napakah drugih.

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje