Od študentskega projekta do podjetja, ki pogleduje v tujino

Avtor Maruša Žibert — 24.02.2016
Komentiraj!
Pogosto neuspešno iskanje soigralcev je navdušence nad športom pripeljalo do ideje za sistem, na katerem bi se na enem mestu zbrala ponudba športne vadbe in omogočila druženje športnikov. Pred nekaj meseci je ekipa Šport na klik (1click2sport) lansirala sistem, s katerim cilja tudi na tuje trge.
Od študentskega projekta do podjetja, ki pogleduje v tujino

Jure Cerar je kot študent na pravni fakulteti začel s projektom študentske vadbe, ki se je zdaj prelevil v projekt, s katerim bo prestopil meje Slovenije (Vir slike: Eva Cerar).

Če ste študirali v Ljubljani, v naši sivi prestolnici pa pogrešali rekreacijo, ste zagotovo naleteli na sistem Študentska vadba. To je projekt Jureta Cerarja, ki je nastal še v času študija na pravni fakulteti. Projekt je bil sprva zastavljen, da ponudi rekreacijo mladim v Ljubljani, nato pa je s člani ekipe pomislil, da bi isto ponudbo lahko ponudili še večjemu krogu uporabnikov. Ti bi prek spleta preverili razpoložljivost prostih kapacitet športnega centra in rezervirali želeni termin. Nastal je 1click2sport, pojasnjuje Cerar.

Sistem kot dodaten zaposleni, ki dela nenehno

Razvit sistem je pravzaprav posledica prepoznave bolečine športnih centrov, ki po besedah sogovornika za prijave večinoma še vedno uporabljajo papirnate sezname. Zato se pogosto zgodi, da uporabnik ostane pred vrati polne dvorane ali pa se na vadbo ne more več prijaviti, saj je bila polna le na papirju, medtem ko receptorji niso vnesli odjav. Zdaj jim nudijo »urejen sistem sprejemanja prijav prek spletne strani in Facebooka, ki deluje kot dodaten zaposleni na recepciji, ki dela vse dni v letu brez dopusta in bolniške odsotnosti«.

Vložek med 70 in 80 tisoč evri

V razvoj sistema, ki ga je Cerar z ekipo razvijal s pomočjo lastnikov športnih centrov, testirali pa so ga na 12 tisoč uporabnikih, so vložili med 70 in 80 tisoč evri (so tudi prejemniki sredstev SK50). Njegovo delovanje je usmerjeno tako v uporabnike kot tudi športne ponudnike. Za slednje je pristop brezplačen (podjetje pa prejema provizijo od obiskov njihovih strank), omogoča pa jim dodatno izpostavljenost, zapolnitev prostih terminov, »za učinkovitejše vodenje prijav pa dobijo v uporabo aplikacijo z naprednim koledarjem, sistemom za komunikacijo s strankami na en klik in lastnim programom zvestobe«.

Sistem ponuja prek 240 različnih vrst vadbe, rekreacije, tečajev in športnih doživetij v 28 slovenskih krajih (Vir slike: 1click2sport).

Če vas na primer v soboto popoldne zgrabi želja po vadbi, si lahko prek spletne strani ogledate proste termine in se prijavite na želeno vadbo do 30 minut prej, odjavite pa največ dve uri pred začetkom. Ponudba je pestra, saj v 28 slovenskih krajih ponujajo več kot 240 različnih vrst vadbe, rekreacije, tečajev in športnih doživetij.

Ugodno do »švicanja«

V primeru pravočasne odjave uporabnik prejme 100-odstotno vračilo vplačanega zneska. Plačilo je – v primerjavi z nekaterimi ponudniki vadb v Sloveniji – precej ugodno (cene za obisk fitnesa, bazena in vodenih vadb se začnejo s 4,5 evri, mladi pa se lahko rekreirajo že od 2,5 evra na obisk). Cerar pravi, da je cena rezultat dejstva, da so njihova najhitreje rastoča baza uporabnikov mladi, zato so zanje v sodelovanju s partnerji pripravili kar se da ugodne cene mesečnih kart in paketov obiskov.

Uporabniki z uporabo 1click2sport dobijo tudi vpogled v zgodovino obiskov in s tem spremljanje napredka, v primerjavi s konkurenti pa daje še družben pečat – prek njega je možno iskati partnerje za vadbo in soigralce za ekipne športe.

Ekipa želi sistem predstaviti tudi v tujini. Prvi ciljni državi sta Avstrija in Nemčija (Vir slike: 1click2sport/Jure Cerar).

Pogledujejo onstran slovenskih meja

»Trenutno je naš cilj v celoti pokriti slovenski trg ter usposobiti ekipo za premostitev jezikovne in kulture bariere pri vstopu na avstrijski in nemški trg,« ocenjuje pa, da bi za to širitev potrebovali med 180 in 200 tisoč evri. Trenutno že zbirajo ponudbe investitorjev za omenjeni prodor.

V ta namen so se povezali z Erasmus študenti iz Nemčije in Avstrije, prek katerih dobivajo informacije o trgu, v pomoč so jim tudi prijatelji, ki so se preselili v Nemčijo. »Slovenija je veliko zadev prevzela od Nemčije, tako da sta si trga precej podobna. V Avstriji in Nemčiji se razvijajo tudi podjetja, ki so začela razvijati rešitve na področju športa, vendar z našim razvojem v smeri povezovanja uporabnikov in iskanjem soigralcev smo razvojno korak pred njimi,« pojasnjuje morebitno konkurenco v tujini.

Ekipa, ki za letos zgolj v Sloveniji načrtuje okoli 210 tisoč evrov prihodkov, nenehno raste, zdaj jo sestavlja sedem članov, od tega trije razvijalci, ostali člani pa skrbijo za prodajo in zadovoljne uporabnike. Pričakuje, da bodo svoje vrste poleti razširili še za enega člana, potrebovali bodo tekstopisca.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice