Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Avtor — 14.07.2016
Stalno objavljanje kvalitetnih vsebin je ključni del uspešne strategije za družabna omrežja. Fotografije so odličen način za širjenje vsebin in spodbujanje odziva uporabnikov. S pomočjo naslednjih nasvetov boste lahko izkoristili potencial fotografij na družabnih omrežjih.
Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Z objavljanjem fotografij na družbenih omrežjih boste povečali prepoznavnost svojega podjetja oziroma blagovne znamke. (Vir sike: Picjumbo)

Poiščite ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo

Zakaj je tako pomembno, da ohranjate svoje profile na družabnih omrežjih sveže? Da ne bi prišlo do zasičenosti z vsebinami.

Če stalno objavljate iste fotografije, se bodo vaši sledilci začeli dolgočasiti. V oglaševanju je ta pojav znan pod imenom zasičenost z oglasi. Če agencije stranke bombardirajo z oglasi, jih začnejo te ignorirati, zato se zmanjšata število klikov na povezave in donosnost oglaševanja.

To velja tudi za družabna omrežja. Če ne boste objavljali novih, svežih vsebin, se bodo vaši sledilci vedno manj odzivali na vaše objave in ne bodo več pozorno sledili vašemu profilu ali vas bodo celo začeli ignorirati.

Zato morate najti ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo. Pri tem vam ne moremo ponuditi idealne rešitve, saj je vsaka ciljna publika drugačna in na objave reagira na drugačen način. Nekatere blagovne znamke lahko na Instagramu objavijo šest fotografij dnevno, sledilci drugih pa se negativno odzovejo že na dve objavi na dan. Vsake toliko časa eksperimentirajte s številom fotografij, ki jih objavite, in opazujte rezultate.

Oblikujte prepoznaven stil

Unikaten in prepoznaven stil je ključna sestavina vsake uspešne blagovne znamke; enako velja za strategijo za družabna omrežja. Dosledna uporaba istih filtrov, pisav, barv ali drugih elementov bo povečala prepoznavnost vaše znamke med uporabniki.

Če vsebine na vaših profilih objavlja več ljudi, razmislite o oblikovanju priročnika za to področje. Vsak član ekipe mora biti seznanjen s ključnimi poudarki izbranega stila, da zagotovite doslednost pri objavljanju.

Uporaba enotnega stila za fotografije na različnih družabnih omrežjih pripomore tudi k razvoju celotne blagovne znamke. Po nekaterih podatkih kar 80 odstotkov potrošnikov pred nakupom v ožji izbor uvrsti storitve oziroma izdelke znamk, ki jim sledijo na družabnih omrežjih.

Pomagajte si s podatki

Družabna omrežja, kot sta Twitter in Facebook, poslovnim uporabnikom ponujajo različne analize in podatke o dosegu objav, njihovi priljubljenosti, številu obiskov strani, številu klikov na povezave, odzivih na objave itd.

Na podlagi podatkov in analiz lahko ugotovite, kakšne objave so najbolj priljubljene med vašimi sledilci in imajo torej največji doseg – zelo verjetno je, da imajo kar precej skupnih značilnosti. Upoštevajte svoje ugotovitve in jim prilagodite svojo strategijo za družabna omrežja.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje