Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Stalno objavljanje kvalitetnih vsebin je ključni del uspešne strategije za družabna omrežja. Fotografije so odličen način za širjenje vsebin in spodbujanje odziva uporabnikov. S pomočjo naslednjih nasvetov boste lahko izkoristili potencial fotografij na družabnih omrežjih.
Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Z objavljanjem fotografij na družbenih omrežjih boste povečali prepoznavnost svojega podjetja oziroma blagovne znamke. (Vir sike: Picjumbo)

Poiščite ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo

Zakaj je tako pomembno, da ohranjate svoje profile na družabnih omrežjih sveže? Da ne bi prišlo do zasičenosti z vsebinami.

Če stalno objavljate iste fotografije, se bodo vaši sledilci začeli dolgočasiti. V oglaševanju je ta pojav znan pod imenom zasičenost z oglasi. Če agencije stranke bombardirajo z oglasi, jih začnejo te ignorirati, zato se zmanjšata število klikov na povezave in donosnost oglaševanja.

To velja tudi za družabna omrežja. Če ne boste objavljali novih, svežih vsebin, se bodo vaši sledilci vedno manj odzivali na vaše objave in ne bodo več pozorno sledili vašemu profilu ali vas bodo celo začeli ignorirati.

Zato morate najti ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo. Pri tem vam ne moremo ponuditi idealne rešitve, saj je vsaka ciljna publika drugačna in na objave reagira na drugačen način. Nekatere blagovne znamke lahko na Instagramu objavijo šest fotografij dnevno, sledilci drugih pa se negativno odzovejo že na dve objavi na dan. Vsake toliko časa eksperimentirajte s številom fotografij, ki jih objavite, in opazujte rezultate.

Oblikujte prepoznaven stil

Unikaten in prepoznaven stil je ključna sestavina vsake uspešne blagovne znamke; enako velja za strategijo za družabna omrežja. Dosledna uporaba istih filtrov, pisav, barv ali drugih elementov bo povečala prepoznavnost vaše znamke med uporabniki.

Če vsebine na vaših profilih objavlja več ljudi, razmislite o oblikovanju priročnika za to področje. Vsak član ekipe mora biti seznanjen s ključnimi poudarki izbranega stila, da zagotovite doslednost pri objavljanju.

Uporaba enotnega stila za fotografije na različnih družabnih omrežjih pripomore tudi k razvoju celotne blagovne znamke. Po nekaterih podatkih kar 80 odstotkov potrošnikov pred nakupom v ožji izbor uvrsti storitve oziroma izdelke znamk, ki jim sledijo na družabnih omrežjih.

Pomagajte si s podatki

Družabna omrežja, kot sta Twitter in Facebook, poslovnim uporabnikom ponujajo različne analize in podatke o dosegu objav, njihovi priljubljenosti, številu obiskov strani, številu klikov na povezave, odzivih na objave itd.

Na podlagi podatkov in analiz lahko ugotovite, kakšne objave so najbolj priljubljene med vašimi sledilci in imajo torej največji doseg – zelo verjetno je, da imajo kar precej skupnih značilnosti. Upoštevajte svoje ugotovitve in jim prilagodite svojo strategijo za družabna omrežja.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: