Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Stalno objavljanje kvalitetnih vsebin je ključni del uspešne strategije za družabna omrežja. Fotografije so odličen način za širjenje vsebin in spodbujanje odziva uporabnikov. S pomočjo naslednjih nasvetov boste lahko izkoristili potencial fotografij na družabnih omrežjih.
Izkoristite potencial fotografij na družabnih omrežjih

Z objavljanjem fotografij na družbenih omrežjih boste povečali prepoznavnost svojega podjetja oziroma blagovne znamke. (Vir sike: Picjumbo)

Poiščite ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo

Zakaj je tako pomembno, da ohranjate svoje profile na družabnih omrežjih sveže? Da ne bi prišlo do zasičenosti z vsebinami.

Če stalno objavljate iste fotografije, se bodo vaši sledilci začeli dolgočasiti. V oglaševanju je ta pojav znan pod imenom zasičenost z oglasi. Če agencije stranke bombardirajo z oglasi, jih začnejo te ignorirati, zato se zmanjšata število klikov na povezave in donosnost oglaševanja.

To velja tudi za družabna omrežja. Če ne boste objavljali novih, svežih vsebin, se bodo vaši sledilci vedno manj odzivali na vaše objave in ne bodo več pozorno sledili vašemu profilu ali vas bodo celo začeli ignorirati.

Zato morate najti ravnotežje med doslednostjo in zasičenostjo. Pri tem vam ne moremo ponuditi idealne rešitve, saj je vsaka ciljna publika drugačna in na objave reagira na drugačen način. Nekatere blagovne znamke lahko na Instagramu objavijo šest fotografij dnevno, sledilci drugih pa se negativno odzovejo že na dve objavi na dan. Vsake toliko časa eksperimentirajte s številom fotografij, ki jih objavite, in opazujte rezultate.

Oblikujte prepoznaven stil

Unikaten in prepoznaven stil je ključna sestavina vsake uspešne blagovne znamke; enako velja za strategijo za družabna omrežja. Dosledna uporaba istih filtrov, pisav, barv ali drugih elementov bo povečala prepoznavnost vaše znamke med uporabniki.

Če vsebine na vaših profilih objavlja več ljudi, razmislite o oblikovanju priročnika za to področje. Vsak član ekipe mora biti seznanjen s ključnimi poudarki izbranega stila, da zagotovite doslednost pri objavljanju.

Uporaba enotnega stila za fotografije na različnih družabnih omrežjih pripomore tudi k razvoju celotne blagovne znamke. Po nekaterih podatkih kar 80 odstotkov potrošnikov pred nakupom v ožji izbor uvrsti storitve oziroma izdelke znamk, ki jim sledijo na družabnih omrežjih.

Pomagajte si s podatki

Družabna omrežja, kot sta Twitter in Facebook, poslovnim uporabnikom ponujajo različne analize in podatke o dosegu objav, njihovi priljubljenosti, številu obiskov strani, številu klikov na povezave, odzivih na objave itd.

Na podlagi podatkov in analiz lahko ugotovite, kakšne objave so najbolj priljubljene med vašimi sledilci in imajo torej največji doseg – zelo verjetno je, da imajo kar precej skupnih značilnosti. Upoštevajte svoje ugotovitve in jim prilagodite svojo strategijo za družabna omrežja.

Vir: Buffer

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje