Iznajdljivi »mulci« osvajajo slovenski splet

Škofjeloški skejtarski prostor je združil Luko, Nejca, Naceta in Roka. Ne le s skejtarskimi norčijami, ampak tudi s fotografskimi raziskovanji, ki so leta pozneje prešla svoje okvirje. Zdaj se kot ekipa Flare Visuals posvečajo predvsem kreiranju video vsebin.
Iznajdljivi »mulci« osvajajo slovenski splet

Ekipo Flare Visuals, ki jo je združil škofjeloški prostor za skejtanje in strast do fotografije, sestavljajo Rok, Nejc, Nace in Luka (Vir slike: Flare Visuals).

Štiričlanska ekipa Flare Visuals, od katere polovica sploh še ni polnoletna, se s fotografijo in snemanjem kreativnih video vsebin ukvarja že vsaj štiri leta. Skupno pot pa so našli pred nekaj več kot enim letom. »Naš prvi projekt je bil Štiri tačke. To je oddaja o psih, ki se predvaja na eni od naših lokalnih televizij,« mi z navdušenjem pove Rok. Ker je delo zahtevalo več ljudi, je k sodelovanju povabil še svoje tri prijatelje, prav tako navdušence nad fotografijo in video vsebinami. »Prvo plačo, ki smo si jo prislužili, je znašala na osebo kakih 50 evrov,« se Rok v družbi Nejca nasmeji svojim začetkom.

Kickstarter kampanje in delo s slovenskimi startupi

Danes imajo za seboj precej več projektov. Med bolj odmevne uvrščajo cover videe, ki so jih izdelali za lanska nastopajoča v šovu Slovenija ima talent, Miho in Nejca, video za IndieGoGo in Kickstarter kampanjo Nika Veneta, ki se je predstavljal s T-Holderjem, reklamo za iStyle Slovenija, ki se je prikazoval na YouTubu, ter video vsebina za startup Wineist, ki ga vodita Peter Bruner in Matic Verbančič. Več o njunem delu smo pisali v članku Ko si del dveh uspešnih slovenskih startupov. »Trenutno delamo na promocijskem videu za Srednjo strojno šolo v Škofji Loki, ki je naš največji projektsnemali so kar šest dni, med drugim tudi na letališču in hangarjih, dva meseca pa se posvetili pripravljanju. Konec meseca odhajajo v Milano, kjer bodo delali za projekt Zavoda BIG.

Med snemanjem trenutno največjega projekta ekipe Flare Visuals. Za promocijski video za Srednjo strojno šolo v Škofji Loki so snemali kar šest dni, med drugim tudi na letališču in hangarjih (Vir slike: Flare Visuals).

Na snemanja s škatlo z orodjem

»Nismo še tam, kjer si želimo. Z vsakim projektom se kaj novega naučimo. Tudi zaradi opreme,« pripovedujeta mladeniča. »Na snemanja ne hodimo brez škatle z orodjem, nožev, sponk, debelejših trakov, olfa noži… ko postavljaš sceno, potrebuješ vse to. Enako, kot če bi opremljal dom. Tu je treba biti čim bolj iznajdljiv. Šele nato lahko začneš snemati,« pojasnjujeta. »Oprema predstavlja velik del posnetka. Je pa draga, kar nas vleče nazaj, a hkrati nam daje veliko mero kreativnosti. Če bi imel celotno opremo na začetku, ne bi dolgo zdržal s fotografiranjem. Tako pa me je to gonilo naprej,« dodaja mlajši sogovornik, Nejc.

Zaradi predrage opreme postali sami svoji mojstri

Prav zato se pogosto znajdejo kar sami. Tako so na primer izdelali držalo, ki nadomešča držanje kamere ob t.i. fish-eye posnetkih, tudi tračnico. Slednje stanejo več kot tisoč evrov, pravita. »Na spletu vidiš milijon stvari, vidiš, kako so ekipe v posnetkih kaj uporabile. Dobiš inspiracijo, kako narediti,« pravita samouka. Mentorjev namreč nimajo, dva sicer obiskujeta fakulteto za multimedijo, kjer pridobita znanja, ki jih lahko uporabita tudi med delom. »Domačim pokažemo, da povejo, kaj mislijo. Oni so publika, mi pa smo v stroki, zato nam njihovo mnenje veliko pomeni.«

»Ah, ti so študentje. Računali bodo manj.«

Njihova starost za večino naročnikov ni problematična, opažajo pa, da marsikdo sodi njihovo starost – ker so mlajši, mislijo, da bodo delali na pol brezplačno. »Mislijo si, ah ti so študenti. Na nas pa je, da realno ocenimo svoje delo. Z vsakim novim dobrim projektom si jo višamo

Rok in Nejc pravita, da so ravno na račun dejstva, da je oprema za snemanje draga, postali še bolj kreativni. »Če bi imel celotno opremo na začetku, ne bi dolgo zdržal s fotografiranjem. Tako pa me je to gonilo naprej,« dodaja mlajši sogovornik, Nejc.

Precej ponudb in projektov pridobijo prek priporočil zadovoljnih strank in Facebooka. Družabna omrežja postajajo namreč vse pomembnejša. Tako so za prej omenjena tekmovalca šova Slovenija ima talent pripravili več krajših posnetkov, ki so hitro postali viralni, njihovi izdelki pa so prepričali tudi druge k sodelovanju. To je tudi njihov cilj, dodata.

Da, tujina!

»Ja, tujina je naš cilj,« odločno odgovorita na moje vprašanje, ali je spletna stran v angleščini postavljena z razlogom širitve. »Ne vem, zakaj bi ciljali na slovenski trg že na začetku. Če že na začetku razmišljaš o tujini, obstaja večja verjetnost, da greš. Čakamo pa na priložnost,« a v istem hipu dodata, da večletno vztrajanje na domačem trgu ne vodi nikamor. »Počasi se izteka naš čas.«

Italija in Nemčija sta jim zanimivi. Je pa vse odvisno, česa si naročnik želi. Pravita, da se tuja podjetja vse bolj odločajo za reklame, kakovostne seveda. »Bolje tudi plačajo. Ko veš, da je za projektom dobrostoječe podjetje, nam da to še večji zagon,« pravita mladeniča, ki skupaj s preostalima članoma svoje sanjsko delo uspešno kombinirata s šolo: »Dogovorimo se z učitelji, tako da nimamo težav. Če jim odkrito poveš, da ob šoli še delaš, razumejo.« Zdaj, ko se šola počasi približuje koncu in se vsi trudijo za čim boljši uspeh, pa se tudi sami spopadajo z usklajevanjem urnikov snemanj in montaž. A to ima tudi pozitivno plat: »Opažamo, da je vsak član dobil svojo vlogo v produkciji, medtem ko smo pol leta nazaj vsi delali vse.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino. Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

NV Holders – slovenska kakovost, ki v svetu nima konkurence

Škofjeločan Nik Vene je na svoji podjetniški poti že preskočil kar nekaj zahtevnih stopničk. Njegovemu podjetju NV Holders so se hitro odprla vrata tudi na tujih trgih, kar mu daje dodaten zagon za nadaljne delo. Preberite več >>

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Prenos znanja med generacijami s platformo REWO

Podjetje VIAR, ki je najbolj znano po svoji platformi Viar360, je pred kratkim javnosti predstavilo nov produkt: platformo za vizualno digitalizacijo REWO, ki lahko izboljša zajemanje in komuniciranje znanja znotraj podjetij. Preberite več >>

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

Slovenska podjetja s svojimi cenami zelo konkurenčna v ZDA

“Tako kot drugod po svetu, sta tudi v Združenih državah Amerike za uspešen posel najpomembnejša vztrajnost in kakovostno opravljeno delo. Potrebno je poskrbeti za zadovoljstvo svojih strank,” poudarja Nevio Prosen, CEO podjetja Prosen Consulting LLC, s sedežem v ZDA. Preberite več >>

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Uspešna spletna prodaja ključna za rast Okay.si

Sestrska naveza Sandra in Nadja Keržan je pred dobrima dvema letoma na trg lansirala spletno trgovino Okay.si. Zanimiv projekt iz meseca v mesec beleži boljše prodajne rezultate ter se prebija tudi na mednarodno tržišče. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje