Iznajdljivi »mulci« osvajajo slovenski splet

Škofjeloški skejtarski prostor je združil Luko, Nejca, Naceta in Roka. Ne le s skejtarskimi norčijami, ampak tudi s fotografskimi raziskovanji, ki so leta pozneje prešla svoje okvirje. Zdaj se kot ekipa Flare Visuals posvečajo predvsem kreiranju video vsebin.
Iznajdljivi »mulci« osvajajo slovenski splet

Ekipo Flare Visuals, ki jo je združil škofjeloški prostor za skejtanje in strast do fotografije, sestavljajo Rok, Nejc, Nace in Luka (Vir slike: Flare Visuals).

Štiričlanska ekipa Flare Visuals, od katere polovica sploh še ni polnoletna, se s fotografijo in snemanjem kreativnih video vsebin ukvarja že vsaj štiri leta. Skupno pot pa so našli pred nekaj več kot enim letom. »Naš prvi projekt je bil Štiri tačke. To je oddaja o psih, ki se predvaja na eni od naših lokalnih televizij,« mi z navdušenjem pove Rok. Ker je delo zahtevalo več ljudi, je k sodelovanju povabil še svoje tri prijatelje, prav tako navdušence nad fotografijo in video vsebinami. »Prvo plačo, ki smo si jo prislužili, je znašala na osebo kakih 50 evrov,« se Rok v družbi Nejca nasmeji svojim začetkom.

Kickstarter kampanje in delo s slovenskimi startupi

Danes imajo za seboj precej več projektov. Med bolj odmevne uvrščajo cover videe, ki so jih izdelali za lanska nastopajoča v šovu Slovenija ima talent, Miho in Nejca, video za IndieGoGo in Kickstarter kampanjo Nika Veneta, ki se je predstavljal s T-Holderjem, reklamo za iStyle Slovenija, ki se je prikazoval na YouTubu, ter video vsebina za startup Wineist, ki ga vodita Peter Bruner in Matic Verbančič. Več o njunem delu smo pisali v članku Ko si del dveh uspešnih slovenskih startupov. »Trenutno delamo na promocijskem videu za Srednjo strojno šolo v Škofji Loki, ki je naš največji projektsnemali so kar šest dni, med drugim tudi na letališču in hangarjih, dva meseca pa se posvetili pripravljanju. Konec meseca odhajajo v Milano, kjer bodo delali za projekt Zavoda BIG.

Med snemanjem trenutno največjega projekta ekipe Flare Visuals. Za promocijski video za Srednjo strojno šolo v Škofji Loki so snemali kar šest dni, med drugim tudi na letališču in hangarjih (Vir slike: Flare Visuals).

Na snemanja s škatlo z orodjem

»Nismo še tam, kjer si želimo. Z vsakim projektom se kaj novega naučimo. Tudi zaradi opreme,« pripovedujeta mladeniča. »Na snemanja ne hodimo brez škatle z orodjem, nožev, sponk, debelejših trakov, olfa noži… ko postavljaš sceno, potrebuješ vse to. Enako, kot če bi opremljal dom. Tu je treba biti čim bolj iznajdljiv. Šele nato lahko začneš snemati,« pojasnjujeta. »Oprema predstavlja velik del posnetka. Je pa draga, kar nas vleče nazaj, a hkrati nam daje veliko mero kreativnosti. Če bi imel celotno opremo na začetku, ne bi dolgo zdržal s fotografiranjem. Tako pa me je to gonilo naprej,« dodaja mlajši sogovornik, Nejc.

Zaradi predrage opreme postali sami svoji mojstri

Prav zato se pogosto znajdejo kar sami. Tako so na primer izdelali držalo, ki nadomešča držanje kamere ob t.i. fish-eye posnetkih, tudi tračnico. Slednje stanejo več kot tisoč evrov, pravita. »Na spletu vidiš milijon stvari, vidiš, kako so ekipe v posnetkih kaj uporabile. Dobiš inspiracijo, kako narediti,« pravita samouka. Mentorjev namreč nimajo, dva sicer obiskujeta fakulteto za multimedijo, kjer pridobita znanja, ki jih lahko uporabita tudi med delom. »Domačim pokažemo, da povejo, kaj mislijo. Oni so publika, mi pa smo v stroki, zato nam njihovo mnenje veliko pomeni.«

»Ah, ti so študentje. Računali bodo manj.«

Njihova starost za večino naročnikov ni problematična, opažajo pa, da marsikdo sodi njihovo starost – ker so mlajši, mislijo, da bodo delali na pol brezplačno. »Mislijo si, ah ti so študenti. Na nas pa je, da realno ocenimo svoje delo. Z vsakim novim dobrim projektom si jo višamo

Rok in Nejc pravita, da so ravno na račun dejstva, da je oprema za snemanje draga, postali še bolj kreativni. »Če bi imel celotno opremo na začetku, ne bi dolgo zdržal s fotografiranjem. Tako pa me je to gonilo naprej,« dodaja mlajši sogovornik, Nejc.

Precej ponudb in projektov pridobijo prek priporočil zadovoljnih strank in Facebooka. Družabna omrežja postajajo namreč vse pomembnejša. Tako so za prej omenjena tekmovalca šova Slovenija ima talent pripravili več krajših posnetkov, ki so hitro postali viralni, njihovi izdelki pa so prepričali tudi druge k sodelovanju. To je tudi njihov cilj, dodata.

Da, tujina!

»Ja, tujina je naš cilj,« odločno odgovorita na moje vprašanje, ali je spletna stran v angleščini postavljena z razlogom širitve. »Ne vem, zakaj bi ciljali na slovenski trg že na začetku. Če že na začetku razmišljaš o tujini, obstaja večja verjetnost, da greš. Čakamo pa na priložnost,« a v istem hipu dodata, da večletno vztrajanje na domačem trgu ne vodi nikamor. »Počasi se izteka naš čas.«

Italija in Nemčija sta jim zanimivi. Je pa vse odvisno, česa si naročnik želi. Pravita, da se tuja podjetja vse bolj odločajo za reklame, kakovostne seveda. »Bolje tudi plačajo. Ko veš, da je za projektom dobrostoječe podjetje, nam da to še večji zagon,« pravita mladeniča, ki skupaj s preostalima članoma svoje sanjsko delo uspešno kombinirata s šolo: »Dogovorimo se z učitelji, tako da nimamo težav. Če jim odkrito poveš, da ob šoli še delaš, razumejo.« Zdaj, ko se šola počasi približuje koncu in se vsi trudijo za čim boljši uspeh, pa se tudi sami spopadajo z usklajevanjem urnikov snemanj in montaž. A to ima tudi pozitivno plat: »Opažamo, da je vsak član dobil svojo vlogo v produkciji, medtem ko smo pol leta nazaj vsi delali vse.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Blaž Kos: “Če želim kaj narediti, bom moral zavihati rokave”

Tudi najbolj ambiciozni posamezniki lahko postanete žrtve brezplodnega trdega dela. Da se vam to ne bi pripetilo, si preberite nasvete Blaža Kosa. Preberite več >>

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Z Munchy Monday do okusnih in zdravih prigrizkov

Na slovenskem trgu je pod okriljem podjetja Optiweb pred kratkim začela delovati nova storitev: dostava bolj zdravih prigrizkov v podjetja. Preberite več >>

Prvi slovenski center LEGO robotike

Prvi slovenski center LEGO robotike

Inštitut 4.0 je pred kratkim odprl Center LEGO robotike, prvo inštitucijo, namenjeno LEGO robotiki, v Ljubljani. Zgodbo inštituta in centra predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje