Infografika: Kaj se je zgodilo s Pokemon Go?

Avtor Maruša Žibert — 29.11.2016
Komentiraj!
Igra Pokemon Go je zaznamovala letošnje poletje. Od 6. julija, ko je zaživela, je postavljala nove rekorde. Število uporabnikov, ki so zavzeto korakali po ulicah in iskali pokemone, je raslo iz dneva v dan. Prehitela je celo aplikacijo Tinder in omrežje Twitter.
Infografika: Kaj se je zgodilo s Pokemon Go?

Igra Pokemon Go je v prvem mesecu ustvarila kar 206,5 milijonov dolarjev prihodkov (Vir slike: YouTube).

Uporabnike je igra celo bolj zasvojila kot Facebook. Uporabljali so jo dlje časa kot na primer WhatsApp, Instagram in Snapchat. Podatek iz 12. julija letos kaže, da so jo uporabniki v povprečju igrali kar 43 minut na dan.

»Kriva je nostalgija.«

Zasvojila je tudi slovenske uporabnike, ki so tako kot drugod po svetu želeli ujeti čim več pokemonov in se z njimi bojevati v arenah. Igra igralca postavi v vlogo trenerja pokemonov.

Igra je svet osvajala počasi. Uporabniki so jo zgrabili, premamila jih je predvsem nostalgija, menijo strokovnjaki. Pokemoni namreč niso nekaj novega. Oseba, ki stoji za igro, je John Hanke, 49-letnik, ki je bil nad odzivom javnosti naravnost navdušen. A ne presenečen. Pokemoni so prvič zaživeli leta 1996 znotraj igralne konzole Nintendo Game Boy. V izvirni seriji iger je obstajajo 150 različnih pokemonov, pozneje so jih dodali še nekaj sto.

Trgovci in podjetja prepoznali vrednost igre

Številni trgovci so prepoznali vrednost igre. Japonski Mc´Donalds je na primer z Nianticom dosegel dogovor, da lahko 3 tisoč restavracij spremeni v virtualne Gyme. Ti igralcem omogočajo, da med entuziastičnim buljenjem v svoje pametne telefone in iskanjem pokemonov zaužijejo tudi obrok. Igralci so se v restavracijah radi ustavili, zapravili v povprečju 11,30 dolarjev. Svojo priložnost so našli tudi taksisti, ki so igralce vozili naokoli in tako lažje našli ter ujeli pokemone.

Igra je postavila kar 5 Guinessovih svetovnih rekordov. Prvi je v kategoriji mobilnih iger, ki so v prvem mesecu dosegle največje prihodke. Po prvem mesecu je igra ustvarila kar 206,5 milijonov dolarjev prihodkov. Dodati pa je treba, da je posamezne dele sveta dosegla z nekajtedensko zamudo, ponekod pa še vedno ni prišlo do uradnega lansiranja.

Portal Funders and Founders in Anna Vital so pripravili zanimivo infografiko, ki prikazuje vse, kar se je zgodilo s to vročo igro.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!