Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Cilj kandidatov na zaposlitvenem intervjuju je izstopati iz množice in na podjetje napraviti najboljši vtis in zato v svoji preveliki želji lahko pretiravajo v kreativnosti. V resnici boste najboljši vtis na podjetje naredili že z obvladovanjem osnov, ki si jih lahko preberete v nadaljevanju.
Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju? (Vir slike: HubSpot.com)

V podjetjih ne iščejo popolnega mojstra, ki bo kos vsem nalogam, ampak nekoga, ki bo dober sodelavec in se bo lepo ujel v delovno okolje. Da vas bodo prepoznali kot odličnega kandidata, morate obvladati nekaj enostavnih osnov, na katere mnogi pozabijo.

Odlično se pripravite

Poleg raziskovanja osnovnih informacij in zgodovini podjetja ter o ljudeh na vodilnih položajih, si vzemite tudi nekaj časa za pregled poročil o zaslužkih, za prebiranje prispevkov na blogu podjetja in za pregled partnerskih podjetij. To kar boste izvedeli o podjetju, lahko izpostavite na intervjuju. A pri raziskovanju ne pretiravajte. Če boste izpostavljali podatke o privatnem življenju zaposlenih, boste izpadli vse prej kot dober kandidat.

Česa ne smete spregledati ob ustanavljanju podjetja?

Bodite zagnani

Znanje in veščine predstavljajo le del celote, ki jo delodajalec išče. Podjetje iščejo nekoga, ki bo njim delil strast do posla in bo imel veliko željo za delo. Če uporabljate izdelek ali storitev podjetja, imate prijatelja, ki je zaposlen v podjetju ali imate kakršnokoli povezavo do podjetja, jim to omenite.

Imejte pozitiven odnos

Za vsako ceno se izogibajte negativnim izjavam. Ne glede na to, kako ste sovražili svoje prejšnje delo ali šefa, stvarem dajte pozitiven prizvok.

Sprašujte

Proti koncu intervjuja vas navadno vprašajo: “Imate vi še kakšno vprašanje?”. Najslabši odgovor je seveda, da jih nimate. Vedno imejte pripravljena tri do pet vprašanj za vsak zaposlitveni intervju. Ne bojte se jih spraševati velikih vprašanj o njihovih vizijah ali načrtih v naslednjih letih. Podjetja cenijo iskreno radovednost.

Naredite mojstrski zaključek

Naj podjetje ne bo le številka. Kot si posamezniki ne želijo, da bi jih podjetja obravnavala kot številke, tudi podjetja ne želijo biti le eno izmed mnogih podjetij, na katera je kandidat prišel na razgovor. Govorite z njimi tako, kot da bi že bili vaši sodelavci. Izrazite svoje ideje, predloge in izpostavite podatke, s katerimi boste podprli svoje mnenje.

Če imate občutek, da ste med intervjujem na kakšno vprašanje odgovorili nepopolno, se tega ne bojite narediti na koncu.

Prosite jih za odgovor

Žal nekatera podjetja kandidatov, k niso bili sprejeti, o tem ne obvestijo. Prosite jih, da vam sporočijo, če niste bili sprejeti in tudi, zakaj niste bili sprejeti. To je odličen način, da raziščete svoje slabosti in jih odpravite do naslednjega zaposlitvenega intervjuja.

Vir: businessinsider.com

Zaposlitveni intervju: Kako prepoznati pravega kandidata v 7 minutah

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Skrb za pozitivno klimo v podjetju prinaša rezultate

Udeleženci konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so z zanimanjem prisluhnili Mihi Lavtarju iz podjetja Optiweb. Razkril jim je, na kakšen način motivira svoje zaposlene in skrbi za pozitivno delovno klimo v podjetju. Preberite več >>

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Principi, ki bi se jih moral držati vsak podjetnik

Uspeh podjetnika je sestavljen iz serije odločitev in poti, ki jo je ubral v času poslovanja. Čeprav univerzalnih navodil za uspeh v podjetništvu ni, vam lahko nekatere smernice pomagajo na poti do uspeha. Preberite več >>

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Startup cafe – “Slovenci bi samo razvijali, ne pa prodajali”

Junijski Startup cafe je prinesel zanimivo debato o razvoju spletnih platform, ki postajajo pomemben dejavnik v slovenskem podjetništvu. Kako iz njih razviti resen posel sta razkrila uspešna podjetnika Jan Dobrilovič iz start-upa Beeping ter Borut Markelj iz Ehrana.si. Preberite več >>

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

Zgodbe šestih mladih inovativnih podjetnikov

Zgodbe šestih mladih inovativnih podjetnikov

Starost v podjetništvu ne igra pomembne vloge. Nekateri uspejo šele kasneje v življenju, drugi pa že zelo zgodaj. Predstavljamo vam zgodbe posameznikov, ki so se v podjetništvo podali že pred 21. letom. Naj vam bodo v navdih. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje