Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Cilj kandidatov na zaposlitvenem intervjuju je izstopati iz množice in na podjetje napraviti najboljši vtis in zato v svoji preveliki želji lahko pretiravajo v kreativnosti. V resnici boste najboljši vtis na podjetje naredili že z obvladovanjem osnov, ki si jih lahko preberete v nadaljevanju.
Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju? (Vir slike: HubSpot.com)

V podjetjih ne iščejo popolnega mojstra, ki bo kos vsem nalogam, ampak nekoga, ki bo dober sodelavec in se bo lepo ujel v delovno okolje. Da vas bodo prepoznali kot odličnega kandidata, morate obvladati nekaj enostavnih osnov, na katere mnogi pozabijo.

Odlično se pripravite

Poleg raziskovanja osnovnih informacij in zgodovini podjetja ter o ljudeh na vodilnih položajih, si vzemite tudi nekaj časa za pregled poročil o zaslužkih, za prebiranje prispevkov na blogu podjetja in za pregled partnerskih podjetij. To kar boste izvedeli o podjetju, lahko izpostavite na intervjuju. A pri raziskovanju ne pretiravajte. Če boste izpostavljali podatke o privatnem življenju zaposlenih, boste izpadli vse prej kot dober kandidat.

Česa ne smete spregledati ob ustanavljanju podjetja?

Bodite zagnani

Znanje in veščine predstavljajo le del celote, ki jo delodajalec išče. Podjetje iščejo nekoga, ki bo njim delil strast do posla in bo imel veliko željo za delo. Če uporabljate izdelek ali storitev podjetja, imate prijatelja, ki je zaposlen v podjetju ali imate kakršnokoli povezavo do podjetja, jim to omenite.

Imejte pozitiven odnos

Za vsako ceno se izogibajte negativnim izjavam. Ne glede na to, kako ste sovražili svoje prejšnje delo ali šefa, stvarem dajte pozitiven prizvok.

Sprašujte

Proti koncu intervjuja vas navadno vprašajo: “Imate vi še kakšno vprašanje?”. Najslabši odgovor je seveda, da jih nimate. Vedno imejte pripravljena tri do pet vprašanj za vsak zaposlitveni intervju. Ne bojte se jih spraševati velikih vprašanj o njihovih vizijah ali načrtih v naslednjih letih. Podjetja cenijo iskreno radovednost.

Naredite mojstrski zaključek

Naj podjetje ne bo le številka. Kot si posamezniki ne želijo, da bi jih podjetja obravnavala kot številke, tudi podjetja ne želijo biti le eno izmed mnogih podjetij, na katera je kandidat prišel na razgovor. Govorite z njimi tako, kot da bi že bili vaši sodelavci. Izrazite svoje ideje, predloge in izpostavite podatke, s katerimi boste podprli svoje mnenje.

Če imate občutek, da ste med intervjujem na kakšno vprašanje odgovorili nepopolno, se tega ne bojite narediti na koncu.

Prosite jih za odgovor

Žal nekatera podjetja kandidatov, k niso bili sprejeti, o tem ne obvestijo. Prosite jih, da vam sporočijo, če niste bili sprejeti in tudi, zakaj niste bili sprejeti. To je odličen način, da raziščete svoje slabosti in jih odpravite do naslednjega zaposlitvenega intervjuja.

Vir: businessinsider.com

Zaposlitveni intervju: Kako prepoznati pravega kandidata v 7 minutah

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje