Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Cilj kandidatov na zaposlitvenem intervjuju je izstopati iz množice in na podjetje napraviti najboljši vtis in zato v svoji preveliki želji lahko pretiravajo v kreativnosti. V resnici boste najboljši vtis na podjetje naredili že z obvladovanjem osnov, ki si jih lahko preberete v nadaljevanju.
Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju?

Kako izstopati na zaposlitvenem intervjuju? (Vir slike: HubSpot.com)

V podjetjih ne iščejo popolnega mojstra, ki bo kos vsem nalogam, ampak nekoga, ki bo dober sodelavec in se bo lepo ujel v delovno okolje. Da vas bodo prepoznali kot odličnega kandidata, morate obvladati nekaj enostavnih osnov, na katere mnogi pozabijo.

Odlično se pripravite

Poleg raziskovanja osnovnih informacij in zgodovini podjetja ter o ljudeh na vodilnih položajih, si vzemite tudi nekaj časa za pregled poročil o zaslužkih, za prebiranje prispevkov na blogu podjetja in za pregled partnerskih podjetij. To kar boste izvedeli o podjetju, lahko izpostavite na intervjuju. A pri raziskovanju ne pretiravajte. Če boste izpostavljali podatke o privatnem življenju zaposlenih, boste izpadli vse prej kot dober kandidat.

Česa ne smete spregledati ob ustanavljanju podjetja?

Bodite zagnani

Znanje in veščine predstavljajo le del celote, ki jo delodajalec išče. Podjetje iščejo nekoga, ki bo njim delil strast do posla in bo imel veliko željo za delo. Če uporabljate izdelek ali storitev podjetja, imate prijatelja, ki je zaposlen v podjetju ali imate kakršnokoli povezavo do podjetja, jim to omenite.

Imejte pozitiven odnos

Za vsako ceno se izogibajte negativnim izjavam. Ne glede na to, kako ste sovražili svoje prejšnje delo ali šefa, stvarem dajte pozitiven prizvok.

Sprašujte

Proti koncu intervjuja vas navadno vprašajo: “Imate vi še kakšno vprašanje?”. Najslabši odgovor je seveda, da jih nimate. Vedno imejte pripravljena tri do pet vprašanj za vsak zaposlitveni intervju. Ne bojte se jih spraševati velikih vprašanj o njihovih vizijah ali načrtih v naslednjih letih. Podjetja cenijo iskreno radovednost.

Naredite mojstrski zaključek

Naj podjetje ne bo le številka. Kot si posamezniki ne želijo, da bi jih podjetja obravnavala kot številke, tudi podjetja ne želijo biti le eno izmed mnogih podjetij, na katera je kandidat prišel na razgovor. Govorite z njimi tako, kot da bi že bili vaši sodelavci. Izrazite svoje ideje, predloge in izpostavite podatke, s katerimi boste podprli svoje mnenje.

Če imate občutek, da ste med intervjujem na kakšno vprašanje odgovorili nepopolno, se tega ne bojite narediti na koncu.

Prosite jih za odgovor

Žal nekatera podjetja kandidatov, k niso bili sprejeti, o tem ne obvestijo. Prosite jih, da vam sporočijo, če niste bili sprejeti in tudi, zakaj niste bili sprejeti. To je odličen način, da raziščete svoje slabosti in jih odpravite do naslednjega zaposlitvenega intervjuja.

Vir: businessinsider.com

Zaposlitveni intervju: Kako prepoznati pravega kandidata v 7 minutah

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje